1. leht 1-st

7ser F01 ostuabi

Postitatud: 22.05.2018 20:14 43
Postitas eluraamat
Tere,

Plaanin autot vahetada, sh. ka marki ja hetkel silmapiiril ka F01 seitsmene.
Eelistatud mudel oleks 750 ja neliveoline.
Paljudel on tänasel päeval juba suurte summade eest mootori remonti tehtud.
Kas ja kui palju üldse need mootorid peale remonti kesta võivad?
Tuttav, kes f01 omab vältis neliveolise sõiduki ostu, kuna "pidid" probleeme olema. On sellel jutul ka tõepõhi all?

Või peaks hoopis diisli poole vaatama?
Sõidan ka hetkel suure bensiini mootoriga ja kütusekulu ei karda, kuid pideva remondi/hooldusega pole viitsimist ega aega tegelda.
Uurides kuulutusi ja ka diislite puhul käib läbi, et ketid vahetatud. See peaks ju argument olema? Kuidas muud diislile iseloomulikud osad kestavad (pumbad, pihustid, dpf jne)?

Ei osta viimase raha eest autot, ennekõike võimalikult mugavat, turvalist ja vaikset ning olen tänulik igasugu suunamise, või soovituste eest ;)

Re: 7ser F01 ostuabi

Postitatud: 22.05.2018 20:35 01
Postitas Artur_L
Sugulane elas mõni aasta tagasi 750 mootori remondi üle. Tehti angelaris ja kokku ~8k€
Kestab sõltuvalt 100 kuni 200k km, seega, kui korra ära teed, siis peaks korras olema. Kui mõttekas see muidugi on, on omaette küsimus :mrgreen:
Ise valiks pigem diisli. Isegi kõige hullema stsenaariumi puhul pole remont kallim kui 4.4 mootoril.
Tagavedune 4.4 vilgutas 20” veljega dsc tuld ka kolmanda käiguga kiirendades. 300kw mõnud tulevad alles 100+ kiirustel esile. Meie riigis tähendab see lubade loovutamist kahjuks.

Eks uued ole kõik projekteeritud lagunema, kuivõrd valmis omanik selleks on, ja kas asi on seda väärt.

Re: 7ser F01 ostuabi

Postitatud: 23.05.2018 09:39 51
Postitas TarmoV12
On veel olemas 740i (3,0 R6 turbo, 240 kW), mis võiks teoorias vastupidavam olla kui V8 või masuut.

Re: 7ser F01 ostuabi

Postitatud: 23.05.2018 14:12 24
Postitas Kalmistu
Olen ise sama kere jälgimas ja teinud veidi eeltööd. Sõbrad-tuttavad on tööl nii esinduses kui ka mõnes tuntumas järelteeninduskohas.

Mootorimehed ütlevad, et see N63B44 tuleb visata kaugele, siis joosta järgi, visata veel kaugemale ja ise teises suunas põgeneda. Mingit kindlust, et remondituna 100k kestab, keegi ei julge anda. Olevat ka seda, et 50k ja saab uuesti teha. Päris tihti tuuakse raha säästmise nimel lihtalt toorikmootor ja tehakse seal nipet-näpet. BMW tehas on tunnistanud selle mootori tagasikutsumistega(vähemalt USAs) ise ka kehvaks ning osasid mootoreid olla juba garantiiajal (alla 100k sõitnud) Eestis vahetatud.
Tüüpilised arved olla jah alates 7000€. Pigem rohkem.

Nelikroolimise tagumine roolilatt olla problemaatiline, 10-20k km ja hakkab häält tegema. USA foorumeid lugedes on osad saanud mingite softiuuendustega hakkama. Asi selles, et koha peal rooli otse hoides tagasild ei leia nö nullpunkti, keerad veidi rooli välja ja jääb vait. See on asi, millega lihtsalt tuleb leppida.

Poolteljed (1200€ tk vms) olla kallid, see ainus mure neliveol. Aga ei pidanud olema nii kriitiline.

Siin on põhjus, miks need F01 seeriast kõige odavamad on. Kui rahas pole küsimus, siis milleks neid vanu üldse vaadata? G-seeria ja tutikas/vähekasutatud garantiiline :)

Re: 7ser F01 ostuabi

Postitatud: 23.05.2018 20:48 17
Postitas Davep
Dynamic drive tandempump ja reguleeritavad amordid ka paljudel väsinud .
N57 mootor tundub kõige mõistlikum valik .