1. leht 1-st

E65 ostuabi

Postitatud: 25.04.2019 11:34 00
Postitas Laidsalu
Plaan soetada üks korralik 7mene kuskil 9k ees. Eelistaks 4.0 bensiinikat aaga valik üsna väike. Sooviks nõu saada teilt,et mis arvate 4.4 diislist? Ja kas 3.0d lahjaks ei jää selle isendi puhul?

Re: E65 ostuabi

Postitatud: 25.04.2019 12:38 09
Postitas oja86
Endal oli 3.0d 170kw. Minuarust paras nui. Aga eks maitseasi ole.

Re: E65 ostuabi

Postitatud: 27.04.2019 11:13 17
Postitas sigaelmar
Mul oli 3.0 170kw ja ainus asi mis mind selle auto juures häiris oligi see mootor ehk siis jah - jääb küll lahjaks. Aga noh mõni ostab omale E38 725tdsA ka ja on rahul nii et ilmselt oleneb ka sellest, mis autodega sa harjunud sõitma oled :)

Re: E65 ostuabi

Postitatud: 28.04.2019 10:11 25
Postitas patrik
Kui soovi on, pakkuda e66 dokumenteeritud ajalooga, millel kõik täiesti renoveeritud, ideaalses korras.
https://www.auto24.ee/kasutatud/auto.ph ... rhash=64d8

Re: E65 ostuabi

Postitatud: 08.05.2019 11:17 56
Postitas nm5
Lahjaks jäämine on üsna subjektiivne, sõltub sellest mida sa autost ootad. Rahulikuks igapäevakulgemiseks on 730d piisav, jalgu ei jää ja ülalpidamiskulu igati mõistlik. Samas hullu minekut ka ei paku. Kui praegused kütusehinnad ei heiduta, siis V8 bensukas oleks kindlasti märksa sobilikum mootor sellele autole, juba ainuüksi sellepärast, et auto iseenesest on väga vaikne ning diisli pisut suurem müratase annab mõnel juhul tunda. Küll aga kui V8 bensukat vaadata, siis miks mitte valida 750i?

740i 225kw:

Kütusekulu: 16.3/8.2/11.2 l/100km urban/extra-urban/combined
0-100 kiirendus: 6,8s

750i 270kw

Kütusekulu: 16.9/8.3/11.4 l/100km urban/extra-urban/combined
0-100 kiirendus: 5,9s

(Andmed carfoilo.com-st)

Mootorid peaksid suhteliselt sama arhidektuuriga olema, kütusekulu sisuliselt sama, ainult minek on märkimisväärselt 4.8 kasuks.

Re: E65 ostuabi

Postitatud: 09.05.2019 11:49 57
Postitas TarmoV12
Kui sul on isiklik naftafirma, siis soovitaks kuueliitrist, see on kõige tummisem :mrgreen:

Re: E65 ostuabi

Postitatud: 10.05.2019 11:20 34
Postitas sigaelmar
Vahet pole, diisli puhul jätad selle raha tankla asemel remonditöökotta erinevate probleemide pärast.

Re: E65 ostuabi

Postitatud: 10.05.2019 12:59 52
Postitas Artur_L
Jah. Diislil kuluvad silladetailid muidugi kiiremini.
Kõik diislid ei ole prügimäe kaup.
Ma pole 10a jooksul ühtegi turbot ega pihustit vahetanud. Samas m52 e60 on mootoriga töökojas kord aastas.

Re: E65 ostuabi

Postitatud: 10.05.2019 13:27 18
Postitas nm5
sigaelmar kirjutas: 10.05.2019 11:20 34 Vahet pole, diisli puhul jätad selle raha tankla asemel remonditöökotta erinevate probleemide pärast.
No ja kas bensukad on ilma probleemideta? Tahavad ka nemad vahest turgutust saada.

Re: E65 ostuabi

Postitatud: 10.05.2019 16:07 30
Postitas ttsys
Max kui vana E65 vaatad?
Min kui kaua plaanis pidada/sõita?
Laidsalu kirjutas: 25.04.2019 11:34 00 Plaan soetada üks korralik 7mene kuskil 9k ees. Eelistaks 4.0 bensiinikat aaga valik üsna väike. Sooviks nõu saada teilt,et mis arvate 4.4 diislist? Ja kas 3.0d lahjaks ei jää selle isendi puhul?

Re: E65 ostuabi

Postitatud: 10.05.2019 16:43 20
Postitas sigaelmar
nm5 kirjutas: 10.05.2019 13:27 18
sigaelmar kirjutas: 10.05.2019 11:20 34 Vahet pole, diisli puhul jätad selle raha tankla asemel remonditöökotta erinevate probleemide pärast.
No ja kas bensukad on ilma probleemideta? Tahavad ka nemad vahest turgutust saada.
Jah, tahavad küll ja E65 on selles mõttes veel eriti halb näide ka. Aga kuna ma olen omanud väga palju erinevaid autosid, ma arvan et bensukad ja diislid umbes pooleks, siis ma võin sulle kinnitada, et bensukatel on kapoti alla vähem asja kui diislitel kui me räägime vanadest autodest. Uuemad otsepritsega ja/või turboga masinad muidugi pürgivad sama taseme poole kui diislid.

Re: E65 ostuabi

Postitatud: 11.05.2019 07:55 56
Postitas patrik
Mis te näete vaeva, teemaalgataja pole seda foorumit peale küsimuse esitamist enam külastanud...

Re: E65 ostuabi

Postitatud: 13.05.2019 09:01 06
Postitas oja86
Endal oli ka bmw diisel mootor kasutusel 3a ja 90k km. Ainult hooldused. Pigem probleem selles, et kõik eestis müüdavad bmw on 200k läbisõiduga. Vaadake nüüd palju maksavad mobiles sama läbisõiduga ja ss eesti turgu. Eesti automüüjad tegelevad heategevusega. Maksavad ise peale veel.