1. leht 1-st

BMW 318 2.0 105kW nr 747MLO

Postitatud: 12.11.2019 18:40 45
Postitas mihkelar
Tere!
Plaanis minna seda autot vaatama uuel nädalal.

https://www.auto24.ee/kasutatud/auto.ph ... 9b3603e4bc

Oskab keegi kogemusi/arvamusi jagada antud mootori/käiguasti/auto kohta, oleks väga tore.

Re: BMW 318 2.0 105kW

Postitatud: 12.11.2019 22:02 25
Postitas Asi
Hei Mihkel,

E90 on autona hea valik, lihtsalt rida 4 bensiini mootor(N46) on tiksuv ajapomm.
Soe soovitus, unusta see auto

Enda kogemusel näide( 2010 E90 2.0 mootor ~85000 läbisõit)

Veebruar: Autol kadus silinder tagant ära.
Üks pihusti kutu tüki hind oli miskit 300 ehk? lihtsalt eluiga(80k - 100k ) pihustil sai otsa . 4 pihusti vahetus + nipetnäpet ~ 1,5€

Mai : Õlirõhu tuli andis end tühikäigul märku + ~ Viimased pool aastat olen pidanud õlivahetuste vahel õli peale kallama.

Õlipumba labad? lagunesid (Tüüpviga st kõigiga juhtub) Uuspump (~1000) , Nukvõlli saalte vahetus ( ???€ )... Defekteerimise käigus tuli välja, et kett on ka halvas seisus ja niikui nii tuleks vahetada( interval 80k ).. + nipetnäpet ~3k€

Mai: Elektriline roolivõim suri( uus jupp 1k ) taastatud/ kasutatud jupp ~250

See on selle mootori loomulik hooldus, st hetkel on autol ees ~101k ja eeldatavasti 160K - 200k vahel saan kõiki neid juppe ilmselt uuesti vahetada.


Muus osas: 105kw + Automaat teevad selle auto aeglaseks ja linnas on kütusekulu pigem 10.* , Enne pihustite vahetust oli 12
Samas sugulasel on E90 330D ja 200k - 300k vahel on ainult hoolduses käinud see auto.

Re: BMW 318 2.0 105kW

Postitatud: 12.11.2019 22:38 27
Postitas mihkelar
Tänud vastuse eest!
Asi selles et diislit ei julge kuna auto sõidab tööle ja tagasi ja ühe otsa pikkus 5 km et kardan diisli hädasid rohkem

Re: BMW 318 2.0 105kW

Postitatud: 13.11.2019 14:47 07
Postitas Roland325
Kui niivähe sõitmist siis võiks vabalt natuke võimsama R6 mootori poole vaadata. Eelnevalt loetletud probleemid jäävad ära + tunduvalt parem dünaamika ja mootori hääl
Näiteks see: https://www.auto24.ee/used/3232262

Re: BMW 318 2.0 105kW

Postitatud: 13.11.2019 15:16 12
Postitas Jaakk
Endal on nüüdseks 3 aastat olnud 2007a 318i (95kw) ka automaadiga ja läbisõit nüüd vist 175 000 (eestist ostetud).
Mina sain enda omal sellised "väiksemad" asjad teha nagu kogu kliima vahetus (1500 €), keti vahetus, lisaveepump, vanos, geneka sidur, tagumised veovõllid, karteri põhi mädanes ära, kõikmõeldavad tihendid vahetada (k.a. klapisääre), kõik amordid ja peale seda on suhteliselt kalla ja talla masin aga jah tuleb tõdeda, et 3 aastaga olen rohkem raha sisse pannud, kui nüüd müües tagasi saaks.
Linnasõiduks on see (mitte otsepritse) mootor OK, mingi eriline püss ta pole, maanteel ka hätta ei jää kuigi jah enda teise autoga 525i -ga ei kannata kuskilt otsast võrrelda.
Suvel proovisin müüa aga keegi ei usu, et läbisõit nii väike on ja nii palju remonti tehtud on (peab kindlasti üle 300K olema), niiet sõidan siis ise edasi, üks eluvend käis vaatamas- nägi õlikorgi all emulsiooni ja teatas, et ei nohh see mootor on küll täiega küpse omadega ja seda ta ei osta, las siis olla https://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=2992617
Siis kui mina hakkasin seda autot üldse otsima siis mul oli juba olnud 525i (otsepritse) umbes 4 aastat ja arvasin omast rumalusest, et noh 3ne on väiksem aga sama hea kui 5ne, et ostan siis selle aga see, et ma sellise hunniku remonti pidin tegema järjest oli minu jaoks küll suur üllatus aga eks ta ongi nii, et kui käid E-R 9-17 tööl ja pole autoärikas kes kogu aeg autosid vahetab siis hakkad otsast remontima kui midagi ära laguneb ja lõpuks imestad kui palju raha sisse läinud on.

Re: BMW 318 2.0 105kW

Postitatud: 13.11.2019 17:57 37
Postitas Tauri_T
Teemaalgataja osta Jaagu auto ära, vähemalt kõik kallid asjad tehtud, puhas võit!

Re: BMW 318 2.0 105kW

Postitatud: 13.11.2019 18:24 06
Postitas mihkelar
Esmaspäeval lähen vaatama ja lähen kontrollin ja kui kõik ok läheb diilike

Re: BMW 318 2.0 105kW

Postitatud: 13.11.2019 20:17 57
Postitas Jaakk
**** hull valu oli jätta see püsika roop panemata neile low-end masinatele, enda omal oli ka puudu ja retrofittisin selle lisaks, no pole eriline kulu aga see on nii elementaarne asi ikka. Eks neil 10+ aasta vanustel E90tel on kulupool ikka sama, kui enne pole tehtud, siis saad ise teha. Minu omal on mingi eriti õnnetu kliimasüsteem peal, et ainult 2007-2009 vist pandi seda pumpa peale ja kui otsa lõppeb siis ainult originaaliga jääb tööle.
Kui sa seda autot vaatama lähed siis kontrolli kindlasti seda, et kui koha peal auto käib ja paned R (pidur all) peale siis ei tohi lagisema hakata midagi, sama asi D-ga.
Kui külmast peast käima paned, siis ei tohi sinist tagant visata ega mingit rõvedat õlikärsakat tulla, sama asi külmalt käivitusel ketiga- ei tohi mootoriruumist laginat kosta just külmalt käivitades.
E90 ongi enda olemuselt küllaltki jäiga rooliga (ise vahetanud 2x roolivõimu õli aga paremaks ei läinudki) ja vedrustus on ka suhteliselt puuhobune aga samas vedrustus ei tohiks koliseda- piisavalt lihtne ja lollikindel vedrustus.
Kui ära ostad siis soe soovitus on kohe ka dün. käigukasti õlivahetus teha, lisaks muidugi mootori, piduri, roolivõimu ja diffri õli (differ on jube nõrk koht neil- kui pole õli vahetatud siis tasub kohe vahetada enne kui hilja), lisaks siis muidugi filtrid ja küünlad.
Kui ring on peale tehtud nende asjadega ei pea üldiselt kaua nendega tegelema, töökoda kes minu autot hooldab ja remondib, neil on püsivalt plats x5 ja X6-i täis milledel mootorid kotis sest karteris on konkreetne tavott- longlife õli lastakse veel 2x üle välba ja siis tuleb õnnelik cyporci vend ja ostab enda unistuste pilli.

Re: BMW 318 2.0 105kW

Postitatud: 18.11.2019 21:06 17
Postitas mihkelar
no nii no nii
Sai käia siis seda vaatamas.
Viisin siis Inchcap Pärnu esindusse kontrolli.
Tulemus:
mootorit yritatud pestud, aga alt poolt näha et ikka suht lekib/õline
väljalaske solenoidi defekt, viskab mootori tuld sellega
kliima kinni, parem esimene amort õline, tagasilla silikon puks läbi
kõik kettad klotsid vajavad vahetust, esimene parem silinder kinni, kässar parem pool kinni
piduri voolikud mõrased, veovõlli liigendid läbi
differ kohe annab otsad, sõites undab korralikult
juhi istmesoojendus ei tööta, aku läbi
ja muud väiksemad pudi padi

Müüaks siis Taunex auto
Auto nr 747MLO
Loodan et mitte keegi seda ei osta :)

https://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=3242484

Re: BMW 318 2.0 105kW nr 747MLO

Postitatud: 19.11.2019 08:39 41
Postitas patrik
Näe keegi loll on selle juba ära broneerinud :mrgreen:

Re: BMW 318 2.0 105kW nr 747MLO

Postitatud: 19.11.2019 19:33 15
Postitas prelude20
Mitte paha pärast aga sealt ei julge küll mingit autot osta :mrgreen: . Plats ees, angaaris töökoda, maja taga lammutus , kuskil nurga taga on ka väike parkla kus on nn müügiootel asjad. Kes teavad need teavad :D . Kui tahad tulega mängida aga vähem petta saada siis vaata juba otse mogo platsilt, vähemalt ootused pole suured :mrgreen: ...
Bemm müüdud nii,et soovid ei läinud täide.

Re: BMW 318 2.0 105kW nr 747MLO

Postitatud: 20.11.2019 20:29 32
Postitas omega
Ja ostetigi ära sellise hinnaga :D . Muud vead olid nagu suht kuluosad aga alla 200000km pillil tagadiffer peene ja loksuvad veovõllid viitasid küll sihtotstarbelisele ketsitamisele, muidu ei tohiks nagu nii ruttu sellised asjad ära kuluda. Eesti ajaooga masin ka vist, et ei tohiks keritud olla.

Re: BMW 318 2.0 105kW nr 747MLO

Postitatud: 20.11.2019 20:36 22
Postitas omega
prelude20 kirjutas: 19.11.2019 19:33 15 Mitte paha pärast aga sealt ei julge küll mingit autot osta :mrgreen: . Plats ees, angaaris töökoda, maja taga lammutus , kuskil nurga taga on ka väike parkla kus on nn müügiootel asjad. Kes teavad need teavad :D . Kui tahad tulega mängida aga vähem petta saada siis vaata juba otse mogo platsilt, vähemalt ootused pole suured :mrgreen: ...
Bemm müüdud nii,et soovid ei läinud täide.
Sai sealt ostetud paar aastat tagasi üks Volvo otse Saksast, kohapeal vaatasin, et oo mootris selge puhas õli ja uus mootoripadi läikis peal, tundus hea just hooldatud pill. Tallinna sõites poolel teel lõi jõhkra kolina mootorisse sisse. Pärast selgus, et saaled olid just uued pandud kahjustada saanud väntvõlli peale. Ehk siis ilmselt saksast tulnud kolinaga ja saaled Pärnus uued pandud ilma vänta lihvimata. Selline asi ei saanudki kesta aga müüa ei öelnud midagi algul. Õnneks olid nad nõus vähemalt enamus remondisummast kompenseerima ja nende jaoks see kolin üllatust ei valmistanudki....

Re: BMW 318 2.0 105kW nr 747MLO

Postitatud: 20.11.2019 21:32 59
Postitas Jaakk
Ma ütleks, et täpselt sama listi olen enda autol viimase 2 aastaga teinud, nagu ütlesin siis diffris peab õli vahetama, et laiali ei läheks, veovõllid ongi kehvakesed, pidurite vahetus ongi kuluosa, endal samamoodi uued esimesed rem komplektid sees, kliima lähebki pekki 😀 See, et istmesoojendus ei tööta on ilmselt põlvega istme peale toetamise lõpptulem. Tihendeid peabki suurel hulgal varuma kui midagi tegema hakkad, eelmine talv vahetasin enda atol kõik amordid.

Re: BMW 318 2.0 105kW nr 747MLO

Postitatud: 21.11.2019 08:26 56
Postitas Tauri_T
Ei saa ikka aru miks ei minda Jaagu autot vaatama :D Näeb parem välja ka kui see teine ja nagu mees räägib siis kõik korda tehtud.

Re: BMW 318 2.0 105kW nr 747MLO

Postitatud: 21.11.2019 08:54 59
Postitas Jaakk
Ma ei promo siin kuidagi enda autot aga see 747MLO pole mingi erand ma ütleks, aeg on sinnani jõudnud, et lihtsalt ongi korraga vaja kõik asjad ära teha, kui tahad edasi sõita. Eks ta on nii, et kui Inchcape paranduse listi ette viskas, siis see ongi ilmselt suurem summa, kui auto soetushind aga auto on 10+ aastat vana ka, niiet kõiki asju ei saa läbisõiduga mõõta, mõned asjad surevad ealiselt ära.
Ühe asja leidsin sellest listist mida ma pole teinud "väljalaske solenoid", eeldan, et see on siis Vanose solenoid? Solenoide saab ellu äratada kui neid vist diislis leotada ja panna uued tihendid.
Samas see võib viidata ka valvetronicu mootorile, mille ma sain ka ise lasta vahetada ja arvutiga uuesti seadistada.
https://www.auto24.ee/used/3273049