1. leht 1-st

BMW 750i 5.0 V12 kas tasub osta????

Postitatud: 20.01.2007 14:28 30
Postitas BOY678
tahaksin endale soetada nüüd lähiajal BMW 750
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html

et nagu äkki oskate öelda mida ma peaks sellise auto juures eriti tähelepanelikult jälgima et ma tünga ei saaks???

ja kuna tal suht võimas mootor kuidas see automaat käigukast sellele vastu peab eriti kui minna ka annad?

auto ostuks on 70 000 eeku
kas selle raha eest saaks muidu korraliku 7-nda seeeria bemmi
????mis on selle auto plussid ja miinused??

ja kumb parem oleks ja nats odavam ülal pidada kas bmw 750 või 740??

Postitatud: 20.01.2007 15:07 02
Postitas Provokaator
Kui sa ise seda autot ei tunne, siis astu ikka spetsijuurest läbi või siis auto ülevaatuspunktist, kus on võimalikult hea varustus. Ülevaatuspunkti mehed on üldiselt üsna pädevad problemaatilisemate kohtade avastamisel. Selle masina suuremad mured ongi tavaliselt just seal hoovastike ja liigendite kohas. Kui mootorile tehakse gaasige analüüs ütleb see üsna hästi mootori seisundi sulle ära. Visuaalne headus sõltub vahest sinu enese kriitikameelest.

Re: BMW 750i 5.0 V12 kas tasub osta????

Postitatud: 20.01.2007 15:33 39
Postitas qpi
BOY678 kirjutas: ja kumb parem oleks ja nats odavam ülal pidada kas bmw 750 või 740??
M60 on vastupidavam kui m70, sisaldab väheb elektroonikat.
Võimsuse vahe on tehaseandmetel 10kw. Suurem vahe tuleb sisse kütusekulus. Võimalik, et kui lammutuseosadega autot remondid, siis 750i isegi odavam ülal pidada. 740 sisaldab ka vähem elektroonikat.
Samas leida 740i sama varustusastmega, mis 750 on väga raske.

Postitatud: 20.01.2007 16:51 05
Postitas BOY678
aga mis on sellisel bemmil nagu põhivead mille kõrvaldamine on suht kallis????

Postitatud: 20.01.2007 19:04 20
Postitas Provokaator
Kui ostad enamvähem viisakas seisus 700-se ja hooldad kuidagigi mõistlikusepiirides, kui sul on omal käed otsas pisivigu kõrvaldada, siis on kogu selle auto pidamine suht odav lõbu.
Kõige nõrgem koht on minuneelest esisilla kuulliigendid ja hoolimatul sõidul lagunevad ka amordid.
5.0 kulutab kütust sama hullult kui ülelaadimisega subaru. 3.0 on tunduvalt ökonoomisem (nagu bensukaga väikemaastur).
Kõige lagunevamad osad on BMW-l nagu ikka, stange, esimene kapot, tuled vahest ka tiivad, aga neid vigu saab ära hoida kui istme ja roolivahelist muffi pidevalt teavitada liiklusoludest.