540 E34 universaali kere jäikus?
-
- Huviline
- Postitusi: 515
- Liitunud: 16.12.2004 17:59 39
- Asukoht: Tallinn
540 E34 universaali kere jäikus?
Tere.
Olen juba üle poole aasta otsinud korralikku 540 E34 kerega, paraku pole ühtegi sobivat leidnud. Viimased kuud mobile'st otsides tundub justkui oleksid universaalid korralikumad kui sedaanid. Siit siis minu küsimus, et kuidas peab touring vastu neljaliitrise mootori jõule? Ma pole küll raske jalaga (inimesed, kes minuga sõidavad kipuvad tavaliselt magama jääma), kuid kes teab, äkki tekib kunagi isu BMW Cup'ist osa võtta.
Kui on täis katus või väikese luugiga, siis ehk pole hullu, aga kui kahe suure luugiga, kas siis on naginad salongis garanteeritud? Kas tasub üldse mõelda 540 universaali peale?
Hetkel molile's peale selle polegi midagi korralikku. Kuulutuse ingl. keelses versioonis kirjas ka, et on luugiga, kuid pole mainitud kas ühe või kahega.
Ps. kui keegi viitsib, siis võiks aidata ülejäänud (saksakeelse) osa tõlkimisega.
Tänan.
Olen juba üle poole aasta otsinud korralikku 540 E34 kerega, paraku pole ühtegi sobivat leidnud. Viimased kuud mobile'st otsides tundub justkui oleksid universaalid korralikumad kui sedaanid. Siit siis minu küsimus, et kuidas peab touring vastu neljaliitrise mootori jõule? Ma pole küll raske jalaga (inimesed, kes minuga sõidavad kipuvad tavaliselt magama jääma), kuid kes teab, äkki tekib kunagi isu BMW Cup'ist osa võtta.
Kui on täis katus või väikese luugiga, siis ehk pole hullu, aga kui kahe suure luugiga, kas siis on naginad salongis garanteeritud? Kas tasub üldse mõelda 540 universaali peale?
Hetkel molile's peale selle polegi midagi korralikku. Kuulutuse ingl. keelses versioonis kirjas ka, et on luugiga, kuid pole mainitud kas ühe või kahega.
Ps. kui keegi viitsib, siis võiks aidata ülejäänud (saksakeelse) osa tõlkimisega.
Tänan.
Viimati muutis Mihkel(Kops), 11.07.2007 23:55 37, muudetud 1 kord kokku.
- erikred
- Huviline
- Postitusi: 1636
- Liitunud: 04.11.2005 22:07 33
- Peamine sõiduk: E38 740D
- Asukoht: põhja läti metsad
540 touring on ilma kirjadeta mõnus sleeper.
Minuteada touringut tehtigi ainult suure luugiga.
Ainukene asi mis minu kogemuste põhjal nagisema hakkab on katuseluugi polster kui sinna vahele tolmu koguneb.
Minu suure luugiga touringule pole 2 aastat ja 100 000 km eesti kuumastikku midagi eriti teinud. Sõitnud nii tallinna kuumaastikku kui hunniku kruusateid.
E34 kere on piisavalt jäik et pidada ka suuremate mootorite väändele vastu, pigem kuluvad seal muud detailid. Kere jäikust saab testida hästi kui tõsta tagant tungi kohast autot ülesse, minul näiteks kui tagumine ratas üle 5cm õhus siis tõstab ka esimese ratta juba üles.
Pigem muretseks mina käigukasti pärast
terv
erich
Minuteada touringut tehtigi ainult suure luugiga.
Ainukene asi mis minu kogemuste põhjal nagisema hakkab on katuseluugi polster kui sinna vahele tolmu koguneb.
Minu suure luugiga touringule pole 2 aastat ja 100 000 km eesti kuumastikku midagi eriti teinud. Sõitnud nii tallinna kuumaastikku kui hunniku kruusateid.
E34 kere on piisavalt jäik et pidada ka suuremate mootorite väändele vastu, pigem kuluvad seal muud detailid. Kere jäikust saab testida hästi kui tõsta tagant tungi kohast autot ülesse, minul näiteks kui tagumine ratas üle 5cm õhus siis tõstab ka esimese ratta juba üles.
Pigem muretseks mina käigukasti pärast
terv
erich
'96 E34 525TDSt M5-pack Executive Shadowline aka tume jõud
No smoke = No power
No smoke = No power
-
- Huviline
- Postitusi: 515
- Liitunud: 16.12.2004 17:59 39
- Asukoht: Tallinn
Eks siin mängib rolli ka vedrustus.erikred kirjutas: E34 kere on piisavalt jäik et pidada ka suuremate mootorite väändele vastu, pigem kuluvad seal muud detailid. Kere jäikust saab testida hästi kui tõsta tagant tungi kohast autot ülesse, minul näiteks kui tagumine ratas üle 5cm õhus siis tõstab ka esimese ratta juba üles.
Ahjaa, selline "pisiasi" läks ennem üldse meelest mainida, et ma otsin ainult manuaal kastiga autot. Siis peaks nendest kurikuulsatest kastirõõmudest pääsema.erikred kirjutas:Pigem muretseks mina käigukasti pärast
Re: 540 E34 universaali kere jäikus?
Doppelschiebedach - kaks luukiMihkel(Kops) kirjutas:Hetkel molile's peale selle polegi midagi korralikku. Kuulutuse ingl. keelses versioonis kirjas ka, et on luugiga, kuid pole mainitud kas üke või kahega.
e10 & e21 & e24 & e30 & R
Re: 540 E34 universaali kere jäikus?
kas nüüd garanteeritud.. aga pigem jah kui ei. See suur topeltluuk imho ei ole tõesti asi mida vanale autole igatseda. Nivoovedrustusele ütleks kah "tänan, ei".Mihkel(Kops) kirjutas: Kui on täis katus või väikese luugiga, siis ehk pole hullu, aga kui kahe suure luugiga, kas siis on naginad salongis garanteeritud?
`93 525i M50
-
- Huviline
- Postitusi: 515
- Liitunud: 16.12.2004 17:59 39
- Asukoht: Tallinn
Re: 540 E34 universaali kere jäikus?
Kas see on ka selle masina varustuses, mille ma lingina välja tõin või oli see lihtsalt üks loetelust, mida vanal autol võiks mitte olla? Vabandan, aga minu saksa keel on täiesti null.Hornet kirjutas:Nivoovedrustusele ütleks kah "tänan, ei".
Aga miks sa M5 poole ei vaata? On küll natuke kallim aga samas on sedaan, manuaal, sobib ka Rapla rajale, jõudu kah nagu juba oleks, jne...
http://www.mobile.de/SIDypmJ3uIXr8FDDF. ... 1261234013&
http://www.mobile.de/SIDypmJ3uIXr8FDDF. ... 1260521797&
http://www.mobile.de/SIDypmJ3uIXr8FDDF. ... 1261234013&
http://www.mobile.de/SIDypmJ3uIXr8FDDF. ... 1260521797&
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
Re: 540 E34 universaali kere jäikus?
Selle auto varustuse kohta ei oska kommenteerida, minu mõte oli jah selle vana auto "võiks mitte olla" varustuse kohta..Mihkel(Kops) kirjutas:Kas see on ka selle masina varustuses, mille ma lingina välja tõin või oli see lihtsalt üks loetelust, mida vanal autol võiks mitte olla? Vabandan, aga minu saksa keel on täiesti null.Hornet kirjutas:Nivoovedrustusele ütleks kah "tänan, ei".
`93 525i M50
-
- Huviline
- Postitusi: 515
- Liitunud: 16.12.2004 17:59 39
- Asukoht: Tallinn
See M5 mis esimesel lingil on täitsa enam-vähem hinnaga. Samas on kuri kahtlus, et sellise hinnaga korralikku M5'te ei saa ja ega eriti üle 100k auto eest maksta ka ei tahaks. Juhul kui see esimene tõesti korralik on, siis võiks veel mõelda.Silwer kirjutas:Aga miks sa M5 poole ei vaata? On küll natuke kallim aga samas on sedaan, manuaal, sobib ka Rapla rajale, jõudu kah nagu juba oleks, jne...
Kas M'le üldse b-osasid ka tehakse (ei pea silmas tuuningu juppe)?
Re: 540 E34 universaali kere jäikus?
Tere
jJanno
E34 Touringut tehti ainult suure luugiga või siis ilma luugita. Väikest luuki sellele ei pandud.Mihkel(Kops) kirjutas:Kuulutuse ingl. keelses versioonis kirjas ka, et on luugiga, kuid pole mainitud kas ühe või kahega.
jJanno
exTouring