Rääkige natuke ülalpidamiskulutustest E34/E39
Rääkige natuke ülalpidamiskulutustest E34/E39
Tere,
uurin siin vaikselt maad ja hakkas muret tegema BMW kõrge kuumaks. Kui palju reaalselt teenima peaks, et endale 1994-1997 E34 või E39 sedaani lubada näiteks? Kas nende kahe seeria ülalpidamiskulutused on väga erinevad? 2L mootori ja manuaalkastiga auto oleks täitsa piisav.
Tänud igasugu kommentaaride eest
uurin siin vaikselt maad ja hakkas muret tegema BMW kõrge kuumaks. Kui palju reaalselt teenima peaks, et endale 1994-1997 E34 või E39 sedaani lubada näiteks? Kas nende kahe seeria ülalpidamiskulutused on väga erinevad? 2L mootori ja manuaalkastiga auto oleks täitsa piisav.
Tänud igasugu kommentaaride eest
Et nt E39-t korralikult pidada, võiks arvestada ca 1K hooldusele kuus (räägivad e39 kasutajad). Loomulikult sõltub kõik kilometraazist, mis sa kavatsed läbida.
Ja üldiselt ikka, mida väiksema mootori ja lahjema varustusega, seda väiksemad on teoreetilised kulutused. Jällegi sõltub kõik soetatavast eksemplarist (kuidas eelmine omanik on masinat hooldanud).
Ja üldiselt ikka, mida väiksema mootori ja lahjema varustusega, seda väiksemad on teoreetilised kulutused. Jällegi sõltub kõik soetatavast eksemplarist (kuidas eelmine omanik on masinat hooldanud).
GS
Tere, oman e39 523 praeguseks omanud natuke üle poole aasta ja peaks mainima,et ega ei ole siin suuremaid remonte auto vajanud. Praegu on kavas tagumised käsipiduri klotsid vahetada ja klapikambri kaane tihendid vahetada kuid enne ei ole midagi erilist teinud. Muidugi ma sõidan ka suht vähe ja autot ei piitsuta.
- Ode
- Huviline
- Postitusi: 490
- Liitunud: 11.07.2006 15:15 13
- Peamine sõiduk: BMW 730d
- Asukoht: Tallinn-Loo
nu nii mul siis e39 528 touring ning ütleme nii et kui tahad veel auto kõrvalt midagi muud ka teha siis peaks teenima nii alates 12000.- seda siis loomulikult juhul kui pead veel ka liisingut maksma
olen autot omanud 1 aasta ning sellest esimesel 5 kuul läks autosse umbes 40000.- kuid nüüd on olnud 7 kuud muretuid kilomeetreid. ainult õlivahetused ja kõik
olen autot omanud 1 aasta ning sellest esimesel 5 kuul läks autosse umbes 40000.- kuid nüüd on olnud 7 kuud muretuid kilomeetreid. ainult õlivahetused ja kõik
...
see veermiku remont täiesti õige teema.........mul hetkel teine e39 ......eelmisel tegin kohe täis esiveermiku (koos amortidega) ja tagumised kondid ja silikoon puksid...ning see mis hetkel istumise all läheb lähipäevi ka esi stabika konte ja tagumisi pukse vahetama.....loodan et m-tech amorte vahetama ei pea....seega aastas peaks korra veermikku remontima ikka ca 7-8K. ja kui auto saksast siis esimene asi kohe kõik õlid-filtrid......minul see kohe läks maksma oma 2,5K.....aga jah aastas mingi 10-12K ikke peale läheb, kui oled sattunud hea isendi otsa ning kõik täätab, seega see tuhat keskmiselt kuus on väga reaalne ja minu arvates ei ole siin mootori suurusega eriti pistmist kuna ikka bemmidel see veermik eesti teede jaoks sutsu "pehme"......võib-olla asi minu sõidumaneeris lihtsalt
Nutan ja kallan ,naeran ja tallan
Fack The Fuel Economy
Fack The Fuel Economy
M- tech amort pole ju kallis iseenesest. B osana Sacks maksab 1800 kopikatega.
Üldjuhul on nii et mida rohkem sõidad seda rohkem kulub. Veermiku taastamisega pead kohe arvestama. saksa headelt teedelt tulnud autol veermik meie teedel laguneb päris jõudsalt.
iseenesest 520i eriti ei soovita. pigem juba 528i miks. sobra ringi foorumis leiad vastuse.
Üldjuhul on nii et mida rohkem sõidad seda rohkem kulub. Veermiku taastamisega pead kohe arvestama. saksa headelt teedelt tulnud autol veermik meie teedel laguneb päris jõudsalt.
iseenesest 520i eriti ei soovita. pigem juba 528i miks. sobra ringi foorumis leiad vastuse.
E36 325tds; E36 316i Compact
BMW on BMW
BMW on BMW
Kõik oleneb sellest, mis seisukorras masina ostad.
Näiteks esimesel aastal peale autoostu kulub mul E34-a hooldusele arvutuslikult umbes 3000 krooni kuus.
Ostes võis autot ennast hinnata viiepalliskaalal umbes neljaga.
Kui ise remondimees oled, võib ju hooldusele kuluvad väljaminekud näiteks kahega jagada.
Näiteks esimesel aastal peale autoostu kulub mul E34-a hooldusele arvutuslikult umbes 3000 krooni kuus.
Ostes võis autot ennast hinnata viiepalliskaalal umbes neljaga.
Kui ise remondimees oled, võib ju hooldusele kuluvad väljaminekud näiteks kahega jagada.
ei taha nõustuda kuidagi selle summaga, x3 pigem.Raivo kirjutas:Et nt E39-t korralikult pidada, võiks arvestada ca 1K hooldusele kuus (räägivad e39 kasutajad). Loomulikult sõltub kõik kilometraazist, mis sa kavatsed läbida.
Ja üldiselt ikka, mida väiksema mootori ja lahjema varustusega, seda väiksemad on teoreetilised kulutused. Jällegi sõltub kõik soetatavast eksemplarist (kuidas eelmine omanik on masinat hooldanud).
Eks ülalpidamiskulud olene ka omanikust. kui hoolas ta on. Kes läheb lammutusi rüüstama , kes otsejoones esindusse. Elu näitab et E39 on suht pirtsakas asi. 3000 on miinimum mis kuus läheb.
Enda 530dA 2001 a. viimase kuu kulu.
Ölivahetus esinduses - 2000 eek.
Salongifiltrid - pea 800 eek.
õhufilter - 600 millegagi (vahetatakse üle ühe hoolduse)
tagmine piduritule pirn koos kokliga- 150 eek.
+ kindlustus , kütus , klaasipesu jne jne.
hea odav kuu on olnud. ptui ptui ptui.
Kõige masendavam kuu oli veebruar kui turbo laiali läks.
pauk rahakotile koos vahetusega pea 26 000 eek.
Enda 530dA 2001 a. viimase kuu kulu.
Ölivahetus esinduses - 2000 eek.
Salongifiltrid - pea 800 eek.
õhufilter - 600 millegagi (vahetatakse üle ühe hoolduse)
tagmine piduritule pirn koos kokliga- 150 eek.
+ kindlustus , kütus , klaasipesu jne jne.
hea odav kuu on olnud. ptui ptui ptui.
Kõige masendavam kuu oli veebruar kui turbo laiali läks.
pauk rahakotile koos vahetusega pea 26 000 eek.
E36 325tds; E36 316i Compact
BMW on BMW
BMW on BMW
mis siin ikka öelda...eks kulutusi tuleb alguses kuhjaga......hiljem vähem kui on kõik kenasti üle käidud ja käpa alla saadud...oleneb omanikust, ise vähemalt küll nii talitan, praeguse e39 "üle käimine" pooleli veel aga kui võrrelda mõne teise saksa "totoega" näiteks audi A6 mis samas hinnas ja varustuses, siis bemmi peale ikka vähem tuleb välja käia
Nutan ja kallan ,naeran ja tallan
Fack The Fuel Economy
Fack The Fuel Economy
- erikred
- Huviline
- Postitusi: 1636
- Liitunud: 04.11.2005 22:07 33
- Peamine sõiduk: E38 740D
- Asukoht: põhja läti metsad
kuude kaupa ei saa ju arvestada. oleneb palju keegi läbi sõidab.
Mõni sõidab aastas samapalju kui teine kuus.
Mul kuud olenevalt palju tegemist on 5 000 - 20 000 koos kütusega.
Kahe aasta ja 100 000km keskmiseks võib lugeda ~2 eek/km.
Ümbes pooleks kütus ja ülejäänud kulud.
terv
erich
Mõni sõidab aastas samapalju kui teine kuus.
Mul kuud olenevalt palju tegemist on 5 000 - 20 000 koos kütusega.
Kahe aasta ja 100 000km keskmiseks võib lugeda ~2 eek/km.
Ümbes pooleks kütus ja ülejäänud kulud.
terv
erich
'96 E34 525TDSt M5-pack Executive Shadowline aka tume jõud
No smoke = No power
No smoke = No power
Ise olen omanud oma E34-a 4 kuud ja sinna alla ikka raha läinud omajagu.
Väike tuuning ,veljed,toonklaas jne,sinna kuuluv ca. 8k.
Vahetanud ka rooliparalleelvarda ja olemas ka vahetust vajav tagasilla suur puks.(kokku ca. 1,5k)
Õli olen vahetanud nüüd olnud aja jooksul teistkorda,kuna ka kilomeetreid koguneb.
Vahetasin ka väsind keti leevendustalla(UM-s 171kr.)
Vahetust vajab veel praegusel hetkel mind sõitmast takistav väntvõlli asendi andur,mis UM-s umbes 2k
Eks ikka raha läheb,aga millalgi tuleb ka helgem aeg vast,kus enamus remonditud ning saab ainult soovida muretuid kilomeetreid.
Väike tuuning ,veljed,toonklaas jne,sinna kuuluv ca. 8k.
Vahetanud ka rooliparalleelvarda ja olemas ka vahetust vajav tagasilla suur puks.(kokku ca. 1,5k)
Õli olen vahetanud nüüd olnud aja jooksul teistkorda,kuna ka kilomeetreid koguneb.
Vahetasin ka väsind keti leevendustalla(UM-s 171kr.)
Vahetust vajab veel praegusel hetkel mind sõitmast takistav väntvõlli asendi andur,mis UM-s umbes 2k
Eks ikka raha läheb,aga millalgi tuleb ka helgem aeg vast,kus enamus remonditud ning saab ainult soovida muretuid kilomeetreid.
-
- Huviline
- Postitusi: 1011
- Liitunud: 10.03.2007 12:30 31
Ei maksa raiuda seda 3000 miinimumi siin. Nagu keegi ütles eespool, VÄGA PALJU OLENEB konkreetse auto seisukorrast ostes, omaniku enda kilometraažist ja sõidustiilist (kas linnas, maal, kas põrutab igaltpoolt 70-ga läbi või ületab igasugu augud ja raudteed aeglaselt jne.) Minul on 730i E38 ning ma ei ütleks et mul 3000.- kuus läheks hooldusele. Nii ja naa. Vahest saab tehtud midagi, siis läheb küll 3K või suts rohkem. Mõni kuu läheb ca 1000. Aga ma sõidan ka vähe (u 10000 km aastas) selle autoga ja kui jooksvalt remondid - s.t. hoiad väga heas korras, siis pole midagi nii hullu sellega.
- Marko S
- Huviline
- Postitusi: 3562
- Liitunud: 11.10.2005 19:02 22
- Peamine sõiduk: E39 530d
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Mul E34 525tds alates 2006 aasta detsembrist ja eks pappi sinna alla läinud.
Alustuseks salongiventikas andis saba,siis kojamehe hoovastik.Puksiringi tegin peaaegu kohe peale ostu,see oli koos tööga ligi 6ooo.- ja kindlasti õlivahetus.Nüüd ootab järge pihustiotsad,kettad,klotisd,tagumised amorditugilaagrid ja oma sõitu mõnusamaks ja mugavamaks tegemine ka.Sisu nahatamine plaanis,aga see juba niiöelda "lisavarustusena".Aga eks oleneb jah sellest kuidas eelmise omaniku jalg ja suhe autoga on olnud.Mõni hoiab,mõni retsib.Inimesi ju igasuguseid.
Alustuseks salongiventikas andis saba,siis kojamehe hoovastik.Puksiringi tegin peaaegu kohe peale ostu,see oli koos tööga ligi 6ooo.- ja kindlasti õlivahetus.Nüüd ootab järge pihustiotsad,kettad,klotisd,tagumised amorditugilaagrid ja oma sõitu mõnusamaks ja mugavamaks tegemine ka.Sisu nahatamine plaanis,aga see juba niiöelda "lisavarustusena".Aga eks oleneb jah sellest kuidas eelmise omaniku jalg ja suhe autoga on olnud.Mõni hoiab,mõni retsib.Inimesi ju igasuguseid.
Ma ei saa aru kuskohast te enda autod ostnud olete et nad 2-3 tuhat kuus tahavad remonti saada? mul e39 525d 2002, ostsin oktoobris saksast, 130 tkm vms oli ees. nüüd 162 tkm. Ainus mis tegin, vahetasin kojamehe kummid ja õlivahetus. Siiani ei kolise, ei tahma, ei logse kuskilt. nüüd muidugi enda lollusest vaja väike kõks ära likvideerida, kuid see ei puutu asja. Et jutu mu jutu idee siis - et mõttekam kohe osta 10 tuhat kallim auto kui järgnevad aasta kulutada 3 keek kuus kuhugi musta auku.
minu arvates see saksast auto osta umbes sama suur risk kui minna aafrikasse lõbumajja.......kas tuled puhtalt välja või ei sa lihtsalt väga hea auto said.....muud ei soka öelda, aga noh ega siis iga kuu see 3K ka ei lähe........näiteks mul lambist mingisugune rooliasendi sensor andis saba.....UMis 2500 umbes, noh nii ta tuleb...sinna ka ei saa midagi teha.
Nutan ja kallan ,naeran ja tallan
Fack The Fuel Economy
Fack The Fuel Economy
oman E39 520i alates veebruarist ja autosse investeerinud ca 12000.- veermikusse läks kohe 5000.-,aga need vead olid ka teada ja hinnast sai ka kõvasti alla tingitud sellepärast,ning lihtsam on kõik korraga korda teha,kui hakata jupi haaval midagi vahetama.nagu siin mitu korda juba mainitud,siis väga palju oleneb eelmisest omanikust ja ka ise endast,mis seisus sa autot tahad enda jaoks hoida.kuna ise väga pedantlik igasugu kolina ja nagina suhtes,siis ei nuta autosse investeeritud kroone taga,enne kõike ikka tähtis et auto korras oleks.kuid saab ju vastavaid kuu väljaminekuid kärpida selle arvelt,et auto enne ostu korralikult üle vaadatakse,siin foorumis on väga andekaid inimesi,kelle juurde võib autot kontrollima minna.3000 krooni kuus auto hooldusele on puhas liialdus.
härrased autoomanikud ma tahaks teada mida te nende autodega teete et nii palju raha kulub??? ise oman e34 94a 525 tds ja kui ma paneks selle teie väidetava ~50k aastas auto peale siis ei peaks ma 2-3aastat peale kütte ja kummide midagi ostma ja mul oleks päris ilusad veljed ka all. sorri aga ma ei saa aru. teen küll enamus asjad ise aga kas siis tõesti nii palju odavam tuleb??
Milleks mulle mõistus, kui mul on BMW!
-
- Huviline
- Postitusi: 1993
- Liitunud: 01.11.2005 19:53 22
- Peamine sõiduk: E61-2007-525D
- Telefon: 56623817
- Asukoht: Valga
Minu aparaat on märgitud ära allkirjas. Ostsin 2006 novembris ja vajalikud tööd on maksma läinud senini ca 8000.-, seda koos osade maksumusega, muidugi on raisatud raha igasugu mugavus-vidinate peale, aga seda ma siia ei liigitaks. Ülevaatusel öeldi, et pole hulk aega nii "uut" autot näinudki. Muidugi oli selleks ajaks esimene suurem väljaminek juba tehtud (lambda-andur), aga praegu ei näe küll silmapiiril ühtki taskuttühjendavat põhjust. Auto ostetud Tartust Sepa autopoest ja oli toodud Belgiast. Läbisõit oli 208000 ja praeguseks olen läbi sõitnud 5000 (vähese sõiduga nagu ma olen). Hind oli küll ka suht korralik.
Eks see oleneb sellest, kes mida auto hooldamiseks peab.
Ilmselt on nii mõnelgi eelrääkijal (mina sealhulgas) ka näiteks veljed ja kummid, OBC, nahksisu, toonklaasi paigaldus vms. hooldusarvete sees.
Edaspidi võiks küsida-vastata hoopis, et palju teil aastas auto peale kulub või tuua eraldi välja ainult hooldus- ja remonditööde peale kuluva summa.
Läbisõitu ei tohiks viimase puhul muidugi unustada.
Ilmselt on nii mõnelgi eelrääkijal (mina sealhulgas) ka näiteks veljed ja kummid, OBC, nahksisu, toonklaasi paigaldus vms. hooldusarvete sees.
Edaspidi võiks küsida-vastata hoopis, et palju teil aastas auto peale kulub või tuua eraldi välja ainult hooldus- ja remonditööde peale kuluva summa.
Läbisõitu ei tohiks viimase puhul muidugi unustada.
Toon väljaoma kulutused : peale ostu mootori ja automaatkasti õlivahetus2000eeki, veepump ~600eeki, õhufilter ~300eek. rohken nagu hetkel ei meenugi et oleks teinud, sõitnub olen 5,5 kuu jooksul 12000km. hetkel tahab natuke nokitsemist esisild max5000eek ja uued mootoripadjad 2000eek ja pumba tihendid 1000eek ja auto nagu uus
Milleks mulle mõistus, kui mul on BMW!
kui auto ostad siis eks seda pappi alguses ikka natuke läheb aga samas pärast on hea turvaline sõita kui kõik sõlmed ülekäidud
endal läks u.12k (kõik õlid,filtrid,küünlad,veepump,termostaat,esipidurikettad/klotsid ,esiamordid+ alarm (3500) ning nüüd ka UM 24 punkti test tehtud vahetamist vajasid veel ka tagakettad (loomulikult ka klotsid eks paista palju juurde tuleb sealt aeg ka kinni pandud juba UM is ) autoga eestis u.2 kuud sõitnud ja 17000km läbitud muretult
see teeb siis hetkel kuus 7500.- aga eks selle keskmise kulu saab ikka siis kui aasta ära sõidetud
endal läks u.12k (kõik õlid,filtrid,küünlad,veepump,termostaat,esipidurikettad/klotsid ,esiamordid+ alarm (3500) ning nüüd ka UM 24 punkti test tehtud vahetamist vajasid veel ka tagakettad (loomulikult ka klotsid eks paista palju juurde tuleb sealt aeg ka kinni pandud juba UM is ) autoga eestis u.2 kuud sõitnud ja 17000km läbitud muretult
see teeb siis hetkel kuus 7500.- aga eks selle keskmise kulu saab ikka siis kui aasta ära sõidetud
Tänan vastuste eest
Aga kuidas E34 selle E39-ga võrreldes on? Kas on oluliselt odavam? Üleüldse võiksite teiste automarkidega ka võrdlusi välja tuua Näiteks 98 Mitsu Galantiga
Lisaks võiksite tuua välja linke kus on kirjas, millise mootoriga isendeid tuleks eelistada. Nagu ma aru saan, siis 2.0 ei ole eriti hea valik ning 2.8 on nö parim?
täänan
Aga kuidas E34 selle E39-ga võrreldes on? Kas on oluliselt odavam? Üleüldse võiksite teiste automarkidega ka võrdlusi välja tuua Näiteks 98 Mitsu Galantiga
Lisaks võiksite tuua välja linke kus on kirjas, millise mootoriga isendeid tuleks eelistada. Nagu ma aru saan, siis 2.0 ei ole eriti hea valik ning 2.8 on nö parim?
täänan