1. leht 1-st

Huvi Bmw 530d (E60) osas?

Postitatud: 22.07.2007 17:01 54
Postitas Newbster
Tervist,

Masin vajab väljavahetamist ning silma on jäänud 2004.a 530d (E60) , seega uuriks mida see isend endast kujutab? Kas esineb tüüpvigu jne? Tegemist oleks enese esimese BMW-ga ning ainuke võrdlusmoment on sõprade E39 muljetega :lol:
Eriti oodatud on antud mudeli omanike kommentaarid ning ehk lihtsustab valiku tegemist...

Tänud! ;)

Postitatud: 06.08.2007 10:45 56
Postitas kq
Lisaks ka oma huvi sellesse teemasse. e39-t on lahatud päris palju, aga kasutatud e60 omanikke liigub meil siin vist veel liiga vähe?

Ehk siis, e60 küsimused:

* Kas 525dA või 530dA? Tehaseandmete järgi on kütusekulu sama, aga 530d on hulga võimsam :), samas kui 525d on jälle odavam ja õlivahetusel vist soodsam?
* Kas laiekraan LCD annab palju juurde kompuutrifunktsioonidele vms?
* Mis on "kohustulikud" lisad, mida vaadata?
* Mis on teada nõrgad kohad, mida vaadata?
* Varusade hoolduse hind võrreldes '01 e39 530dA-ga?
* Kas e60 peabki veidi rohkem plärisema kui e39?
* Ja veel näpunäiteid e60 kohta, mida ei oska küsida..

Suured tänud juba ette.

Postitatud: 06.08.2007 11:55 18
Postitas primary
Netis tuhlates jäi vaid see silma, et e60 kerega oli kõige nn "tüüpsem" viga esiistmete soojenduse probleemid, nimelt kui läbi läheb, siis sisse lülitades kütab nii kuumaks, et istuda ei kannata, vahepealsed astmed ei pidavat funkama. Aga see on ka ainus asi, mis leidsin, muus osas pidi kõik tiptop olema. Ning see soenduse kala pidi ka ikka väga harva juhtuma. Ülejäänud küsimusi oskavad teised kindlasti paremini kommenteerida.
PS, olen proovinud 530d nii käsikasti kui automaadiga sauga ringrajal, ja seal muidugi käsikaga on hoopis lõbusam sõita. Aga palju siis sellise autoga võistelda on vaja, see on hoopis teine teema. Igal juhul see kolmene diisel käib väga hästi edasi.

Postitatud: 06.08.2007 14:11 26
Postitas aise
roolilatt on ka üks asi mis kipub lagunema siin, suht kallis lõbu kah.

Postitatud: 06.08.2007 16:48 25
Postitas kq
aise kirjutas:roolilatt on ka üks asi mis kipub lagunema siin, suht kallis lõbu kah.
Aga see on ju samamoodi ka e39-l ja roolilatt peaks olema ka samas hinnaklassis või ma eksin?

Postitatud: 06.08.2007 23:40 51
Postitas aise
kq kirjutas:
aise kirjutas:roolilatt on ka üks asi mis kipub lagunema siin, suht kallis lõbu kah.
Aga see on ju samamoodi ka e39-l ja roolilatt peaks olema ka samas hinnaklassis või ma eksin?
sevo 24k
active steering 33k :D

Postitatud: 07.08.2007 08:35 18
Postitas Tauri
kq kirjutas:Lisaks ka oma huvi sellesse teemasse. e39-t on lahatud päris palju, aga kasutatud e60 omanikke liigub meil siin vist veel liiga vähe?

Ehk siis, e60 küsimused:

* Kas 525dA või 530dA? Tehaseandmete järgi on kütusekulu sama, aga 530d on hulga võimsam :), samas kui 525d on jälle odavam ja õlivahetusel vist soodsam?
* Kas laiekraan LCD annab palju juurde kompuutrifunktsioonidele vms?
* Mis on "kohustulikud" lisad, mida vaadata?
* Mis on teada nõrgad kohad, mida vaadata?
* Varusade hoolduse hind võrreldes '01 e39 530dA-ga?
* Kas e60 peabki veidi rohkem plärisema kui e39?
* Ja veel näpunäiteid e60 kohta, mida ei oska küsida..

Suured tänud juba ette.
vaatasin ca pool aastat või nats rohkem ühe E60 530D pidamist kõrvalt.

esimesele küsimusele annab vast keegi teine hinnangu.

lai ekraan LCD tähendab, et autol on peal proffesional navi! Kompuutri funktsioonidele see ei avalda mõju aga sellisel isendil võib peal olla ka TV vaatamise võimalus- või kui väga tahad siis teatavate pingutuste puhul saad selle hiljem lisada- kitsa ekraani (business) puhul viimane võimalus puudub!

lisad siiski sõltuvad sinu eelistustest- täiesti normaalne BMW :)

minuteada on siin juba mainitud roolilatt nõrk koht- hindadega on juba kurssi viidud!

Varuosad on võrreldes E39- ga kallimad- samas on tegemist ju veel nii uue autoga, et mis sul seal ikka peale kulumaterjalide läheb( õli + mõned puksid)

E60 ei pea plärisema!

Ca aasta tagasi osalesin nö korraliku E60 otsingutel. Vähemalt tollel hetkel hakkas silma suure hulga halvasti taastatud avariiliste autode pakkumine- tasub tähelepanelik olla! Eriti kui lisad versus hind ei ole teiste turul pakutavatega balansis!

Postitatud: 13.08.2007 23:48 54
Postitas TiitR
Tauri pani juba suurema osa asjadest kirja, kuid elementaarsed lisad oleksid näiteks: el. istmed ja rool, parktronic (nii ees - kui taga), bi-xenon (jube hea asi ikka pimeduses :D ), comfort sisu, topeltklaasid (endal on ja tunduvalt vähem maantee müra kostub sisse) ja muidugi step käimar! (mugavus on suur pluss). Samas ei usu mina, et 2,5-sel on õlivahetus odavam, miks ta peaks? Kui veel mingeid küsimusi, siis küsi julgesti :D

Postitatud: 17.08.2007 22:20 16
Postitas Newbster
Tänud info eest, nüüd teab, milles otsingutes tähelepanu pöörata. Iseendale veidi uskumatu, et auto mida alguses "mitte just kõige paremaks BMW disaini näiteks" pidasin, nüüd nii pöördesse ajab... :D

Postitatud: 18.08.2007 09:03 42
Postitas primary
Üks lisa veel, dynamic drive (aktiivne külgkalde stabiliseerimine). Pole küll ise proovida saanud, aga tundub väärt asi olema.

Postitatud: 18.08.2007 18:53 18
Postitas TiitR
primary kirjutas:Üks lisa veel, dynamic drive (aktiivne külgkalde stabiliseerimine). Pole küll ise proovida saanud, aga tundub väärt asi olema.
Väga hea lisa...proovitud :D