E39 530d/525d 1999-2001 aastate tüüpvead

Nõuanded sõiduki soetamisel
Vasta
Rennokas
Huviline
Postitusi: 176
Liitunud: 27.08.2007 09:38 01

E39 530d/525d 1999-2001 aastate tüüpvead

Postitus Postitas Rennokas »

Mõttes on soetada järgmine masin ning sooviks teada mis tüüpvead nendel aastakäikudel on tüüpilised (või polegi..) ning mida tuleks ostu
juures jälgida.
Kasutaja avatar
tanel25
Huviline
Postitusi: 771
Liitunud: 29.05.2007 19:28 18

Postitus Postitas tanel25 »

3.0d turbo nõrk koht
Kasutaja avatar
kimmo
Klubiliige - admin
Postitusi: 2998
Liitunud: 30.09.2002 15:51 18
Peamine sõiduk: BMW 530d xDrive
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas kimmo »

tanel25 kirjutas:3.0d turbo nõrk koht
Mille alusel sa seda väidad? Paluks seletust.
Kasutaja avatar
tanel25
Huviline
Postitusi: 771
Liitunud: 29.05.2007 19:28 18

Postitus Postitas tanel25 »

kimmo kirjutas:
tanel25 kirjutas:3.0d turbo nõrk koht
Mille alusel sa seda väidad? Paluks seletust.
Ei väidagi. Siin foorumis nii mõnelgi kasutajal sama mootori turbo laiali lennanud. Tuttaval just hiljuti lendas turbo laiali.
2.5 mootoritega pole nagu kuulnud turbo laiali lendamist
Kasutaja avatar
Ilves
Huviline
Postitusi: 1982
Liitunud: 23.02.2005 11:07 45
Asukoht: Tallinn

Re: e39 530d/525d 1999-2001 aastate tüüpvead

Postitus Postitas Ilves »

Rennokas kirjutas:Mõttes on soetada järgmine masin ning sooviks teada mis tüüpvead nendel aastakäikudel on tüüpilised (või polegi..) ning mida tuleks ostu
juures jälgida.
Siin peaks enamik muresid lahatud olema:

http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?t=31928&start=0
Veljo_V
Huviline
Postitusi: 2638
Liitunud: 27.04.2006 21:57 54

Postitus Postitas Veljo_V »

tanel25 kirjutas:
kimmo kirjutas:
tanel25 kirjutas:3.0d turbo nõrk koht
Mille alusel sa seda väidad? Paluks seletust.
Ei väidagi. Siin foorumis nii mõnelgi kasutajal sama mootori turbo laiali lennanud. Tuttaval just hiljuti lendas turbo laiali.
2.5 mootoritega pole nagu kuulnud turbo laiali lendamist
Kui mõtled 2,5 d 120 kw või 2,5 tds-il?
Muideks 2,5 d ja 3,0 d ei ole samasugused turbod!!
Kasutaja avatar
djarx
Huviline
Postitusi: 222
Liitunud: 01.05.2006 13:42 38
Asukoht: Saue

Postitus Postitas djarx »

mul kah kahel tuttaval 530 diislitel turbod läinud...
E39 530D
ermoe39
Huviline
Postitusi: 26
Liitunud: 13.06.2007 12:07 51
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas ermoe39 »

Turbo peaks ikka olema suht vastupidav. Ei tohiks unustada, et peale kiiret sõitu peab auto kohapeal u. 2 min töötama, et turbo jahtuks ning õlitust saaks.
Kasutaja avatar
Mirko
Huviline
Postitusi: 1428
Liitunud: 25.11.2005 21:50 26
Peamine sõiduk: G30 545eX M-Sport
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas Mirko »

Ka minu autol on turbo vahetatud, autoks 530d.
jannomar
Huviline
Postitusi: 23
Liitunud: 27.12.2006 20:50 01
Asukoht: Pärnu

530 d,2000a. turbo.

Postitus Postitas jannomar »

Sõidan 530D-ga juba kaks aastat(ca 140000km),turboga probleeme pole olnud,kaks abs andurit olen vahetanud ja ega muud polegi olnud.Käivitub hästi ka 30 kraadise külmaga,Webasto on samuti korras,nii et arvan et virisemiseks pole põhjust.Töötan põhja-Soomes,seepärast sõidan palju ja üsna erinevates kliimatingimustes.
bmw
Kasutaja avatar
Mirko
Huviline
Postitusi: 1428
Liitunud: 25.11.2005 21:50 26
Peamine sõiduk: G30 545eX M-Sport
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas Mirko »

Üldiselt olen ka mina enda autoga väga rahul! Kui auto eest hästi hoolitseda ja õigel ajal hooldada, kestab ta sul kaua kaua...
seppa
Huviline
Postitusi: 3082
Liitunud: 03.11.2005 08:53 58
Asukoht: Rakvere ja ''Põhjaeesti''

Postitus Postitas seppa »

kõik ikka hirmutavad oma turbodega :( aga mul olnud nüüd 530d mingi 1,5k sõitnud 12tuh km ....... vahetatud esiveermiskus peaaegu kõik...esikotsid....tagumised stabika kondid....et noh...samas nagu eelkõneleja just ütles ..kui saad kohe jälile oma vigadele....siis kestab kaua....eks loeb sõidustiil ja kõik muu ka.....eks turbot tuleb ka hoida....ilusti mootor soojaks enne sõitu ning peale kiiremat sõitu lasta autol kohapeal tühikäigul käia, et turbo jahtuks ja õlitust saaks...siis kõik hea.....kokkuvõtteks..mina olen küll siiani rahul ;)
Nutan ja kallan ,naeran ja tallan
Fack The Fuel Economy
Henrik88
Huviline
Postitusi: 1242
Liitunud: 28.03.2003 11:16 32
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Henrik88 »

E39 530D

1. Turbo - Kõik jamad saavad alguse ´kasutaja laiskusest.
2. ABS andurid mädanevad.- Meie soolatud teed.
3. Käigukast 2000-2001 oktoober. Gm kastid. kui laiali läheb pole midagi enam remontida.

4. Esituled. nn uuemad rõngad. kui peaks puruks sõitma või kivi klaasi saama on rahhakotile valus pauk. pea 16 000 krooni on uus.
E36 325tds; E36 316i Compact
BMW on BMW
Kasutaja avatar
Ilves
Huviline
Postitusi: 1982
Liitunud: 23.02.2005 11:07 45
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ilves »

Henrik88 kirjutas:E39 530D

1. Turbo - Kõik jamad saavad alguse ´kasutaja laiskusest.
Üldiselt on 3 liitriste turbomured liialdatud. Kui guugeldada teemal "bmw turbo failure", siis esimesed 2 lehekülge on ainult sellest, kuidas 2l 150hp diisli puhurid on otsad andnud. Mõni üksik 3-l mootor kah vahele.

Siin foorumis on lihtsalt ülivähe 2l mootoreid esindatud :)
Kasutaja avatar
tanel25
Huviline
Postitusi: 771
Liitunud: 29.05.2007 19:28 18

Postitus Postitas tanel25 »

Mida peetakse silmas kiire sõidu all?
Kas rämedat kiirendamist?
Maanteel ühtlane 100km/h sõit?
Vasta