1. leht 1-st

K:kas 523 või 528

Postitatud: 01.09.2007 11:07 54
Postitas Reimers
Tere !

plaanis siis osta E39 aga ikka veel ei tea kas osta 523 või 528 kuidas on nende reaalne küttekulu erinevus motod ise on ju pmst samad

ja kas osta manuaal või automaat et kumba rohkem üldse ostakse

PS! perekonnas E39 523ia juba on kuid nüüd plaanis omale ka osta kuid teen veel valikut

Re: K:kas 523 või 528

Postitatud: 01.09.2007 15:26 49
Postitas hotwing
Reimers66 kirjutas:Tere !

plaanis siis osta E39 aga ikka veel ei tea kas osta 523 või 528 kuidas on nende reaalne küttekulu erinevus motod ise on ju pmst samad

ja kas osta manuaal või automaat et kumba rohkem üldse ostakse

PS! perekonnas E39 523ia juba on kuid nüüd plaanis omale ka osta kuid teen veel valikut
Küttekulu oleneb ilmselt rohkem su gaasijala raskusest kui mootorist. 2,8 kompenseerib väikese kütte erinevuse tunduvalt parema minekuga. V8 mootorid muidugi oluliselt janusemad.
Automaat või manuaal - maitse asi.
Mingit sellist asja nagu kuskil Opel Calibrate juures, et umbes automaatkastist ja V6 mootoritest hoia eemale nagu katkust, BMW puhul pole.

Postitatud: 01.09.2007 17:24 44
Postitas Mart_L
Kui võimalik, siis ikka 528. Ostsin endalegi 528 ja tuttaval on 523. Temaga võrreldes kütusekulu vahe ikka väga väike (peaaegu sama) kuid 2.8 ikka tunduvalt erksam :cool:

Re: K:kas 523 või 528

Postitatud: 01.09.2007 17:43 56
Postitas Tauri
hotwing kirjutas:
Reimers66 kirjutas:Tere !

plaanis siis osta E39 aga ikka veel ei tea kas osta 523 või 528 kuidas on nende reaalne küttekulu erinevus motod ise on ju pmst samad

ja kas osta manuaal või automaat et kumba rohkem üldse ostakse

PS! perekonnas E39 523ia juba on kuid nüüd plaanis omale ka osta kuid teen veel valikut
Küttekulu oleneb ilmselt rohkem su gaasijala raskusest kui mootorist. 2,8 kompenseerib väikese kütte erinevuse tunduvalt parema minekuga. V8 mootorid muidugi oluliselt janusemad.
Automaat või manuaal - maitse asi.
Mingit sellist asja nagu kuskil Opel Calibrate juures, et umbes automaatkastist ja V6 mootoritest hoia eemale nagu katkust, BMW puhul pole.
528 ja automaat oleks minu valik.

Millest siin see V8 jutt? tegemist ikka R6 motoga

Postitatud: 01.09.2007 23:55 02
Postitas siim .j
ise soovitaks üldse 520i-d, no äärmisel juhul 523 , rakendada ikka neid kw-si kuskil saa: linnas sõidad ju ikka teiste sabas, kui maanteele, siis ja mööda sõiduks ju suurem moto ohutum jne. aga egas 110kw ka ka hätta jää!!!

Postitatud: 02.09.2007 00:06 23
Postitas Rando535
kuidas ei saa KWsi rakendada linnaliikluses?
iga kohaltminek nõuab ju KWsi. see ei tähenda et igalpool kõigiga joonele pead võtma. aga on hea kui tipptunnil kõrvalteelt peateele vasakule näiteks keerata siis annab tunda kas autol on KWsi :)

kui sul peres 523 olemas siis peaksid ju teadma kas on piisavalt jõudu või tahad enamat. ega Sul vast muud üle ei jää kui käi kasvõi enda südamerahu tõttu erinevate mootoritega isendeid proovimas (ei jää hiljem midagi kipitama endale).

Postitatud: 02.09.2007 11:23 16
Postitas Reimers
jah eks ma vaatan mis saksas pakutakse ja eks vaatab kumma mootoriga siis parema saab kuna tahaks korralikku ja nahksisuga bmw nagu ei sobi kui lisasid ei ole ! peres olev 523 liigub vägagi hästi pole midagi halba öelda kuid kui küttekulu on sama siis võtaks juba vähekene võimsama kindlustus ei tohiks ka ju palju erineda

aga piinas just see et kumba rohkem ostetakse et kas manuaale ostetakse järelturul vähem kui automaate et kunagi kui müüa vaja tekib äkki probleem manuaaliga :roll: kiirendus ja küttekulu on üsna erinevad manuaal vs automaat 1s vs 1l umbes

peres olev 523ia võtab linnas kuskil 12l s see siis vaikselt sõites

520 jätan oma valikust laia ringiga välja kuna nende hind on langenud ja keegi väga neid ei taha 110kw on manuaaliga kindlasti piisav kuid ... ei näe asjal mõtet kuna motod kõik pmst samad R6

Postitatud: 02.09.2007 12:30 11
Postitas seppa
2,8 R6 mootoriblokk on tehtud mingist alumiinimum sulamist...seega selle ostmisel peab väga ettevaatlik olema et see kuuma ei ole saanud.....isegi väikese kuuma saamisega keerab bloki kõverasse..... :?

Postitatud: 02.09.2007 13:29 18
Postitas Rando535
peres olev 523ia võtab linnas kuskil 12l s see siis vaikselt sõites
see on küll minu jaoks üllatus :shock:
523 siis küll mingi ökopill ei ole, arvasin et need ikka 10l võtavad. minu V mootor näitab keskmist koguaeg 12.5-13 ja see ei ole kohe kuidagi rahulikult sõites.

Postitatud: 02.09.2007 13:50 14
Postitas FiLV
Rando535 kirjutas:
peres olev 523ia võtab linnas kuskil 12l s see siis vaikselt sõites
see on küll minu jaoks üllatus :shock:
523 siis küll mingi ökopill ei ole, arvasin et need ikka 10l võtavad. minu V mootor näitab keskmist koguaeg 12.5-13 ja see ei ole kohe kuidagi rahulikult sõites.
Kas sul on manuaal või automaat?
Reimers66 kirjutas:ei tea kas osta 523 või 528 kuidas on nende reaalne küttekulu erinevus
Kui huvitab küttekulu siis soovitaks võtta 523 manuaal ...see võtab kindlasti vähem kui 528

Postitatud: 02.09.2007 14:00 44
Postitas Rando535
mul on automaat.
aga ma ei usu et 1liiter 100km kohta nüüd väga määrav on.

Postitatud: 02.09.2007 16:57 39
Postitas Reimers
no see 12 on ka lagi ja ainult linnasõiduga muidu jah pigem sinna 10 kanti küttekulu umbes sama mis mu 2.0 audil niiet suht öko auto ikka ja tegemist siis automaadiga ikka steptronic

ega see 1l siia sinna väga määrav ei olegi lihtsalt vaatasin et kiirendus on ka suht erinev üle 1s automaat vs manuaal

tehase küttekulu on mul olemas vaatasin seda bmw oma kataloogist lihtsalt huvitas reaalne kulu

kuidas muidu seda alumiinium bloki korrasolekut teada saada tuttav autodiiler toob selle saksast niiet ennem kontrollida ei saa aga üldiselt ta toob ainult korralikke servisega autosid ja nüüd paari kuu jooksul peaks hind veel ka langema pragu saksas juba 80k kati hinnad

hea sait kust asju vaadata on www.autoweek.nl

reaalset küttekulu ma 523ia ei tea kuna pole ise paaki tühjaks sõitnud vaid teinud niisama sõite vahepeal

Postitatud: 02.09.2007 18:02 50
Postitas Rando535
tekkis selline küsimus: automaat vs manuaal on vahe umbes 1sekund.
see manuaali aeg on välja sõidetud tipp sõitja poolt kes oskab väga hästi käiku vahetada?
tavaelus selliseid "rallisõitjaid" ju palju ei ole.

Postitatud: 02.09.2007 20:15 49
Postitas Reimers
automaat on bmw väga hea ja vahetab päris kiiresti käike selles ma ei kahtlegi lihtsalt käis peast läbi manuaali mõte kuid vaatab millise isendi siis saab aega veel on k´a

Postitatud: 02.09.2007 22:01 04
Postitas qpi
See 0-100 peaks olema täispaagiga ja 2 inimesega sõidetud.
Käiguvahetuse peaks küll autokoolis juba piisavalt heal tasemel ära õppima, et see ülikiiresti toimuks...

Rando535 kirjutas:tekkis selline küsimus: automaat vs manuaal on vahe umbes 1sekund.
see manuaali aeg on välja sõidetud tipp sõitja poolt kes oskab väga hästi käiku vahetada?
tavaelus selliseid "rallisõitjaid" ju palju ei ole.

Postitatud: 02.09.2007 22:19 00
Postitas Rando535
See 0-100 peaks olema täispaagiga ja 2 inimesega sõidetud.
Käiguvahetuse peaks küll autokoolis juba piisavalt heal tasemel ära õppima, et see ülikiiresti toimuks...
Oled sa kindel et suudad käike vahetada nagu näiteks Tõnu Soomer???
Peaks vist Grõnholmiga ka suutma võidu sõita-ma ju autokoolis õppinud rooli keerama :D

Mitte midagi isiklikku AGA arvan et käiguvahetajala ja käiguvahetajal on vahe :!:

Postitatud: 02.09.2007 23:58 19
Postitas qpi
Pakun, et peaaegu sama kiiresti või siis samaväärselt. Olen autospordiga ikka head 20 aastat vähem tegelenud , kui Tõnu Soomer või siis kasvõi Grõnholm, aga käiguvahetusel on ringrajal / rallis väga väike osatähtsus... Pigem kurvisuutlikusel ja arvata on, et nendes tingimustes oleksid mõlemad sõitjad minust kiiremad, samas pole kummagagi kunagi võrdse tehnikaga võidu sõitnud :D

Rando535 kirjutas:
Oled sa kindel et suudad käike vahetada nagu näiteks Tõnu Soomer???
Peaks vist Grõnholmiga ka suutma võidu sõita-ma ju autokoolis õppinud rooli keerama :D

Mitte midagi isiklikku AGA arvan et käiguvahetajala ja käiguvahetajal on vahe :!:

Postitatud: 03.09.2007 00:07 07
Postitas Rando535
To: qpi
No seda ma püüdsingi öelda. Kui manuaal automaadist sekund kiiremini siis raudkull et mina kaotaksin manuaali roolis automaadile. Ma ei ole tegelenud ralliga ;)
Autokooli kui pöörded üle 2000 läksid oli paanika majas-järelikult pole ka autokoolis käiguvahetust lihvinud :D

Postitatud: 03.09.2007 11:15 00
Postitas maestro
ja siit tekib küsimus miks seda autot ostetakse et jälgitakse mingit kiirendust.
Kui lihtsalt linnas liikumiseks siis pole ju vahet kas kiirendab 8sek. sajani või 9sek. Isegi maanteel pole neid sekundeid kuskil rakendada.
Endal on 528 man. ja keskmine kulu linnas tuleb nii 11-12, maanteel rüüpab kuskil 7-8... hetkel kompuuter näitab 9.8 keskmiseks. Tehase andmete järgi peaks see sõiduk kiirendama 7.5 sek 100km/h aga auto ei ole uus ja ausalt öeldes ei huvita ka mis ta kiirendus on. Ja ma ei ostnud autot selleks et kellelegi kuskil ära teha, kui vaja siis vajutan ja seda ka asja pärast.

Sry kui kellegi tundeid riivasin aga lihtsalt ei saa sellele käiguvahetuse ja kiirenduse vaidelmisele pihta.

Postitatud: 03.09.2007 13:57 14
Postitas Rando535
maestro jutus sama loogika mis mul. kuigi pole ei tema ega mina ostnud 520 bmwd.
mulle isiklikult meeldib V mootori hääl.
see ka muidugi arusaadav et kui auto oli 10a noorem siis tal oli 173KW, nüüd kindlasti mõned kümned KWd ära kadunud ;)

Postitatud: 03.09.2007 22:33 33
Postitas Reimers
jah ma olen steptronicuga sõitnud küll aga jube igav hakkab lihtsalt roolis tahaks ka midagi teha :D lihtsalt kuna ma noor veel ka ja viicimist on miks mitte manuaal + veel tüdrukul vaja autosõitu lihvida manuaaliga ! ega sellel pole tõesti vahet kas 1sek siia või sinna seda ma ei mõelnudki antud teemas

aga ok eks näis mis elu toob ja mis isend mulle satub :D

Postitatud: 03.09.2007 23:46 36
Postitas siim .j
Rando535 kirjutas:maestro jutus sama loogika mis mul. kuigi pole ei tema ega mina ostnud 520 bmwd.
mulle isiklikult meeldib V mootori hääl.
see ka muidugi arusaadav et kui auto oli 10a noorem siis tal oli 173KW, nüüd kindlasti mõned kümned KWd ära kadunud ;)
kuhu, **** need KW-d ikka kaovad :roll:

Postitatud: 03.09.2007 23:50 34
Postitas Leho
siim .j kirjutas:
Rando535 kirjutas:maestro jutus sama loogika mis mul. kuigi pole ei tema ega mina ostnud 520 bmwd.
mulle isiklikult meeldib V mootori hääl.
see ka muidugi arusaadav et kui auto oli 10a noorem siis tal oli 173KW, nüüd kindlasti mõned kümned KWd ära kadunud ;)
kuhu, **** need KW-d ikka kaovad :roll:
300 000 km läbisõitnud mootor on kõvasti rohkem kulunud kui tehasest välja veerenud mootor. Mis värske seadistusega on. On naiivne loota et kuni auto surmani kõik kw alles on.

Postitatud: 05.09.2007 00:12 43
Postitas siim .j
losto kirjutas:
siim .j kirjutas:
Rando535 kirjutas:maestro jutus sama loogika mis mul. kuigi pole ei tema ega mina ostnud 520 bmwd.
mulle isiklikult meeldib V mootori hääl.
see ka muidugi arusaadav et kui auto oli 10a noorem siis tal oli 173KW, nüüd kindlasti mõned kümned KWd ära kadunud ;)
kuhu, **** need KW-d ikka kaovad :roll:
300 000 km läbisõitnud mootor on kõvasti rohkem kulunud kui tehasest välja veerenud mootor. Mis värske seadistusega on. On naiivne loota et kuni auto surmani kõik kw alles on.

:lol: siis pole hullu, mul 170 kilo sõitnud!