1. leht 1-st

BMW 20 000 krooni eest

Postitatud: 26.12.2007 23:51 02
Postitas Don
küsimus iseenesest kerge, et kas u 20000-30000 krooni eest on vöimalik osta selline bmw, millega saab rahulikult söita, ilma et seal peaks midagi koheselt remontima ja kruttima ja sättima?

kuna ise söidan praegu KIA'ga, aga mingit erilist söidumönu sellest pole, siis vaatangi bmw poole.
kuulangi vaikselt maad, ning vaatan, et kui panen oma auto müüki, et kas siis saab ka midagi sellise raha eest, mida loodan saada oma auto eest.

endale meeldib e34 525, seega tahaksi eeskätt teada, et kas sellise eelarvega on vöimalik miskit normaalset soetada.

Postitatud: 27.12.2007 00:26 26
Postitas Leho
hoolega pead otsima, laskma sillad üle kontrollida enne ostu, lisaks on soovitatav ka mootorile diagnostika teha.
diagnostikat saad teha kohas
www.truumu.com
ja sildu saad lasta kontrollida kohas
www.carmasters.ee

üldiselt sellise raha eest korraliku isendit on suht raske leida. Iga auto tahab kindlasti mingit tegemist. Lisaks bmw hooldus kindlasti ei ole nii odav kui kia-l. ainuüksi mootoriõlivahetus koos filtriga on 800 krooni ringi viisaka õliga. Aga kui diagnostikas ära käid, ja sillad ka korras siis võid leida mõne enamvähem korras. Aga edukat otsimist. Lisaks on võimalik 2 mootorivalemit saada 525-l Üks on 125 kw ja teine on 141 kw
125 kw mootor peaks hammasrihmaga olema, ja 141 kw on ketiga. Ühesõnaga bmw-d ei ole odav üleval pidada kuid sõidumõnu kompenseerib selle :)

Postitatud: 27.12.2007 17:36 03
Postitas Don
aga kas vaatam peaks diislit v bensukat?
ning kas manuaali v automaati?
olen ise kasutanud küll uuemaid automaate, ning nende kohta küll midagi halba pole öelda, kuid just sellistel üheksakümnendate alguse variandiga pole proovinud.peaasi et normaalselt edasi läheks.

Postitatud: 27.12.2007 18:15 45
Postitas ats87
Eks manuaal ole ikka sellise aastakäigu puhul parem variant. Ja sellise raha eest tasuks rohkem e36-e poole vaadata. 20-30000 krooni eest peaks korraliku 318 või 320 saama küll. Päris nii mugav pole kui viies, aga kindlasti parem kui kia :P
Ja sellise raha eest korralikku diislit saada on võimatu ma arvan.

Postitatud: 27.12.2007 18:20 45
Postitas Leho
diisel osta siis kui su aastane läbisõit on vähemalt 35 000 km . vastasel juhul diisli hooldamine läheb sulle kallimaks, kui bensukas. Diisli nõrgad kohad on: blokikaan kardab kuuma, kõrgsurve pump, turbo, etteande pump. Bensukal näiteks puudub turbo ja kõrgsurve pump.

Postitatud: 27.12.2007 23:49 33
Postitas Don
kuna ise autode parandamise kohapealt suhteliselt vöhik, siis ongi nii, et ega teagi, kust viga otsida, sellepärast tahaksi vaadata, midagi nii lollikindlat, et hiljem lihtsalt hätta ei jääks.
eelarve on mudugi väike, kuid üksasi on auto kohe väljaosta, kui siin tiksuda ja maksta 4-5 aastat liisingut(kuid liisingu puhul jätaks vast bmw välja, siis vaataks vast juba nii 98-99a passatit, mis ka igati mugav aparaata, või äkki peakski nii tegema?)

Postitatud: 27.12.2007 23:51 32
Postitas Leho
Leho525tds kirjutas:hoolega pead otsima, laskma sillad üle kontrollida enne ostu, lisaks on soovitatav ka mootorile diagnostika teha.
diagnostikat saad teha kohas
www.truumu.com
ja sildu saad lasta kontrollida kohas
www.carmasters.ee

üldiselt sellise raha eest korraliku isendit on suht raske leida. Iga auto tahab kindlasti mingit tegemist. Lisaks bmw hooldus kindlasti ei ole nii odav kui kia-l. ainuüksi mootoriõlivahetus koos filtriga on 800 krooni ringi viisaka õliga. Aga kui diagnostikas ära käid, ja sillad ka korras siis võid leida mõne enamvähem korras. Aga edukat otsimist. Lisaks on võimalik 2 mootorivalemit saada 525-l Üks on 125 kw ja teine on 141 kw
125 kw mootor peaks hammasrihmaga olema, ja 141 kw on ketiga. Ühesõnaga bmw-d ei ole odav üleval pidada kuid sõidumõnu kompenseerib selle :)

Postitatud: 28.12.2007 00:23 02
Postitas Don
ma lihtsalt loen ja imestan, et möni paneb auto käima, ja juba teab et a la ventikas termosiduri otsas jupsib vms. see pole ka mudugi normaalne, et kui kuulen või näen midagi tavapäratut auto hääles või käitumises, et siis söidan rahuliku südamega edasi kuni mootor kottis vms. ning kindlasti tekib mingisugune kogemus, et kui oled seal ise vaikselt midagi lahti kakkunud juba, aga kuna minu kogemus on nulli lähedane, ning ega aega pole ka siin uurida ja otsida, et mis probleem olla vöib, siis lähengi lihtsat ja kallist teed mööda ja viin ta parandusse.
aga alguses ongi ju tähtis otsida omale just vöimalikult korras ja töötav "söber" keda ka usaldad ja kasutada saab normaalselt.
mingit tuuningut tegema ma ei hakka, vaid püüan hoida autot lihtsalt korras.
praeguse autoga on nii et peale igat suuremat investeeringut süda lihtsalt tilgub verd, ning kahju on raha selle piluka alla panna.
(auto ma ei ostnud vaid lihtsalt sain)

Postitatud: 28.12.2007 00:41 36
Postitas Leho
kui regulaarselt hoolduses käia ja lasta kontrollida siis ei tohiks midagi juhtuda.

Postitatud: 28.12.2007 01:08 44
Postitas Don
kuna vahepeal on tulnud natuke raha juurde siis mötlesin et peaks taas hakkama vaikselt vaatam uut masinat.

e39 on seekord sihtmärgiks
küsimused siis järgnevad:
milline aastakäik?
milline mootor?
kust osta, kas eestist või mujalt?
kui suured on hooldus jm kulud aasta?

kuna nädalas söidan u 400km kanti millest pool umbes linnas ja teine pool mööda mntd siis arvatavasti peab jääma bensuka peale.

hinnapiiriks siis u 90000

Postitatud: 30.01.2008 00:18 09
Postitas Don
või äkki e46, reisin enamus ajast üksi
eks targemad teavad soovitada.

igaksjuhuks lisan siia et vaatasin ka opel astra'id teab keegi öelda kuidas nendega lood on?

Postitatud: 30.01.2008 10:19 42
Postitas TarmoV12
selle raha eest - ~90k - saad näiteks esimeste aastate '96-'97 E39.. soovitaks ehk 528-t, sellel minekut on ja bensiinikulu sarnane 523 või 525-ga.. ning R6-mootorit peaks olema lihtsam/odavam hooldada, kui 535 või 540 V8-t ..
E39 on ikka vähe mugavam kulgur kui E46, niiet valiku korral soovitaks viiest.
sama raha eest võib veel osta esimeste aastate E38 .. või oleks hoopis kaval variant hankida väga heas korras mõni viimane E34 ja ülejäänud ressurss jätta nn remondifondi..
tähtis on ikkagi see, et ükskõik millise BMW kasuks otsustad, tuleb autot lasta enne ostu hoolikalt kontrollida. see tasub hiljem kuhjaga ära..

ps. opelitest ei teata siin foorumis midagi :lol:

Postitatud: 30.01.2008 16:03 20
Postitas Aleksei_K
mina võtaksin viimaste aastate korralikult hoitud kõikide lisadega E34 või E36.

Postitatud: 30.01.2008 16:18 53
Postitas Meelis
Xanax kirjutas:mina võtaksin viimaste aastate korralikult hoitud kõikide lisadega E34 või E36.
Ma soovitaks ka e36 või e34 selle raha eest. Kuigi neil võib-olla iganenum välimus kui e38/39.
Aga viimaseid ei ole väga odav ülal pidada, võrreldes e36/e34. Antud hinnaklassi masinad on küllaltki halvas seisukorras ka. Ise tahtsin ka e39 osta kuni 90000 hinnaga, aga midagi normaalset küll saada ei olnud.

Postitatud: 30.01.2008 17:00 01
Postitas Kalev
Mingi 70k eest on päris hulga masinaid müüa a24-jas. Ma võtaks pigem selle uuema ja kui on 90k auto jaoks olemas sis jääks ju veel 20k varuosade jaoks.

Sõber ostis 523i 100k, poolteist aastat tagasi ja selle aja jooksul on vahetanud õli 10korda ja esimesed stabika kondid ja el aknaga oli mingi kala. Läbisõit 100k. Auto väga korralik, hoiab hirmsasti ja ka lisadest puudu ei tule.

Postitatud: 30.01.2008 21:21 45
Postitas Don
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?t=48465
selline on silma jäänud
kuid kui suur on universaali ja sedaani bensiini kulu vahe?
samas kardan et vist jääb nats pikaks, kuid pole sellisega samas kunagi söitnud ka mitte.

Postitatud: 30.01.2008 21:45 03
Postitas Reimers
polegi bensakulu vahet vähemalt tehaseandmed on samad mõlemale !

see manual 528 peaks võtma kuskil 14-15 linnas. Pole see E39 nii suur midagi harjud ära

Postitatud: 30.01.2008 22:41 44
Postitas Rakvererax22
Reimers66 kirjutas:polegi bensakulu vahet vähemalt tehaseandmed on samad mõlemale !

see manual 528 peaks võtma kuskil 14-15 linnas. Pole see E39 nii suur midagi harjud ära
Ning varsti jääb seegi väikseks ;) :lol:

Postitatud: 01.02.2008 21:50 39
Postitas jackpuuk
Väike palve sulle, tee mis teed, aga ära lisa ühte raibet bemmide seltskonda. See auto pole odav üleval pidada, kui teda heas korras pidada. Kui ostad raipe, siis võid olla peaaegu kindel, et oled ostuhinnale sunnitud lisama vähemalt 25%-ti! Kui leiad midagi vaatamisväärset, siis hõika maha siin, foorumis on inimesi, kes liiguvad palju ja abi ka ei keela,(kui vaadatav väga kaugel ei asu muidugi). Olen kindel, et keegi oleks nõus sind aitama ja väheneb ühe rappe võimalus+ saad loodetavasti hea isendi omale. Sõidavad nad kõik hästi(tavaliselt :lol: ), kui vähegi hooldatud AUTO otsa satud!!!!!