1. leht 1-st
Soov osta E34
Postitatud: 12.03.2008 20:29 54
Postitas Kivipallur
Olen BMW-de alal võhik ja üritasin oma teadmisi teie foorumit lugedes täiendada. See õnnestuski mõnevõrra, kuid mitmed küsimused jäid siiski õhku.
Omale sobivaimaks pean just E34-ja, kuid raha pole laiata - kuni 25 000.-
Varasematest teemadest on läbi käinud ütlus, et odavast E34-st tasub kaugelt mööda kõndida. Kas korralik E34 üldse mahuks minu hinnaklassi?
Mainiti ka nõrka esisilda. See teeb mind murelikuks, sest Tartu tänavad pole kaugeltki head ja mul pole kombeks halvemaid kohti vältida või nende pärast aeglustada. Siit küsimus, ega keegi teist ei oska oma kogemuse põhjal võrrelda C4 kerel neliveolise Audi 100 ja E34 sildu(nende vastupidavust, remondi maksumust jms)?
Üldiselt soovitati pigem 2.5 mootorit kui 2.0, aga Auto24-ja uurides jäi mulje, et mulle sobivas hinnaklassis 2.5-st on väga raske leida. Selge on ju ka see, et pigem lahjem ja korralik kui võimas ent raibe. Või on 2.0 mootor lihtsalt kehv ja tasuks vältida?
Lõpetuseks mainin, et A24-st jäi silma see auto:
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Lisasid praktiliselt pole, kuid seisukord on esmatähtis. Mida arvate teie sellest liikurist?
Tänan.
Postitatud: 12.03.2008 20:37 16
Postitas Leho
sellise raha eest korraliku e34 leidmine on nagu nõela leidmine heinakuhjast. Kindlasti lase üle kontrollida kusagil, kaasaarvatud mootor ja sildade seisukord. Eks tüüpvigu ka esine, nende kohta saad lugeda 5-seeria alamteemast.
Postitatud: 12.03.2008 20:40 16
Postitas kenwood1
Nende erinevate masinate sildasid ei oska nii kohe omavahel küll võrrelda, kuid põhjus miks soovitati sulle 2,5 motot mitte 2,0, oli põhjus selles, et neil motodel kütuse kulu põhimõtselt 1:1 kohati isegi 2,0 suurem, kuid mineku vahe on märgatav! ja kui otsustadki osta masina kuni 25k, miks mitte ütlen mina, aga kui tahad sellest saada masinat millega liugled probleemi vabalt siis tuleb sinna kindlasti investeerida omajagu, omast kogemusest ütln, et remondi tagavaraks e34 puhul jäta peale ostu kindlasti vähemalt 15K selle rahaga saad sillad enam-vähem Ok(oleneb palju vigu on) ja ka keti vahetus jne
Aga kui ikka ostuks läheb siis vaata ikka 2,5 motosid ja kindlasti võta mõni asjatundja mees kaasa ostule või lase masinat kontrollida(igaks 10ks juhuks) aga igaljuhul edu!
Postitatud: 13.03.2008 23:36 55
Postitas ametivend
Kindlasti kohe 2,5 141kw-mitte 2,0 110kw! Sai ka omele 2,0 110kw automaat soetatud, enam seda viga ei tee!
Postitatud: 13.03.2008 23:56 26
Postitas krad
Alles hiljuti oli endal ka 2,0 110kw automaat. Praegu on 3,5 155kw manual ja võtab samapalju kütet kui isegi mitte veel vähem.
Soovitan osta 2,5l 141kw manuali. 2,0l puhul arvatakse küll, et väiksem mootor siis võtab ka vähem kütet. Kuid kere kaal on ikkagi üks. 1480kg kui ma õieti mäletan oli vist tühimass. Plus sinna juurde veel juht ja kaas reisijad. Mootor jääb lihtsalt nõrgaks. Ma ei kujuta ette kuidas see 1.8 võib veel olla.
Postitatud: 14.03.2008 01:02 36
Postitas TarmoV12
teemal 520 vs. 525 pole mõtet siin järjekordset pikka väitlust maha pidada, neid on korduvalt juba enne peetud..
loe läbi
see teema ja sinna postitatud lingid ja peaks asi selge olema.
Postitatud: 14.03.2008 01:08 52
Postitas Riivo
krad kirjutas:.... Ma ei kujuta ette kuidas see 1.8 võib veel olla.
Kusjuures päris eduline on..Hansu 518 touring liigub väga hästi (ise olen saanud selles kõrval sõita), põhjuseks ehk R4 mootor mis käib erksalt pöördesse...samal põhjusel on ka e30 M3-d R4 mootoritega
Postitatud: 14.03.2008 09:50 54
Postitas ermicas
2,0 110kw mootor e34 kerel...näiteks oman sõidukogemust nii aut kui ka man kastiga, tuleb tõdeda et aut kastiga sõita on suht jama, uimane ja kuidagi "hing kinni" tunne on pidevalt...kuid näiteks manuaalkastiga sõites oli hoopis teine tunne, pööretega mängides sai suht edukalt ja kiirelt edasi liikuda
kuid antud masin oli ka tehniliselt pea täiuslikus seisukorras ja selline e34 on vist sinu eelarvest suht kaugel
hetkel sõidan juba 10ndat kuud e34 525i 141kw automaadiga ja soovitan sellist kooslust väga soojalt, linnas ikka sellise autoga väga ei nõelu kuid samas maanteel on ikka väga mugav ja jõuline sellega sõita...minekut on igas olukorras piisavalt
samas on ka kütusekulu ~14l/100-le (u. 80% linnasõitu)
e34 esisild on jah suht kallis lõbu...endal oli just natuke aega tagasi käsil esisilla remont: alumised ja eesmised õõtsad, stabika kondid ja puksid, roolivardad koos otstega, keskmine paralleelvarras ja pendelhoova puks
~5k või nii +tööraha läks see lõbu maksma et saaks "mitte-koliseva" esisillaga sõita
aga jah, kui tahad sõidurõõmu siis vaata kindlasti 2,5l 141kw mootori poole...aga kuna sul see eelarve ainult 25k on siis kas poleks mõttekam e36-te uurida, neid pakutakse tunduvalt rohkem ja odavamate hindadega
Postitatud: 14.03.2008 10:45 59
Postitas Kivipallur
E36 ei tule eriti kõne alla, kuna olen suurt kasvu ja tahan, et ka tagaistmel reisijad ennast inimese kombel tunda saaks. Lisaks ei pea ma ka E36 välimust suuremaks asjaks.
Aga nagu ikka, kui mingi väga hea variant silma hakkab võib ju uurida.
Postitatud: 14.03.2008 11:09 30
Postitas TarmoV12
saladuskatte all võib öelda, et ka E34-s on tagaistme ruumiga suht nutused lood, eriti kui ees istuvad pikemat kasvu inimesed
kui tõeliselt tagaistujatest hoolid, peaksid üldse seitsmese poole vaatama (E32)
(kuigi selle eelarvega jällegi raske korralikku leida..)
Postitatud: 14.03.2008 11:11 24
Postitas lauri86
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Selle hinna painutab kindlasti sinu piiridesse. Tuttav jättis sissemaksuks 17k eest. Üle-eelmine nädal sai ette tutikad amordid ja vedrud ka veel, üldiselt on olnud vägagi hoolsa omaniku käes. Mine vaata, äkki hakkab meeldima ja ma arvan et hinda saad ka olulisel määral painutada.
Postitatud: 14.03.2008 12:01 30
Postitas rodza
pakun sulle sellist autot:
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... rhash=fca3
hinda saab ka natuke painutada
Postitatud: 14.03.2008 13:21 19
Postitas ermicas
TarmoV12 kirjutas:saladuskatte all võib öelda, et ka E34-s on tagaistme ruumiga suht nutused lood, eriti kui ees istuvad pikemat kasvu inimesed
eks ta nii tegelt on jah, kui ma sätin juhiistme endale mugavaks (ma 190cm pikk) siis mina igaljuhul sinna juhtiistme taha enam istuma ei mahu
Postitatud: 17.04.2008 01:18 19
Postitas Steven89
Postitatud: 19.04.2008 16:09 30
Postitas jackpuuk
TarmoV12 kirjutas:saladuskatte all võib öelda, et ka E34-s on tagaistme ruumiga suht nutused lood, eriti kui ees istuvad pikemat kasvu inimesed
kui tõeliselt tagaistujatest hoolid, peaksid üldse seitsmese poole vaatama (E32)
(kuigi selle eelarvega jällegi raske korralikku leida..)
Tarmo, ka tavalises seitsmeses pole selle ruumiga priisata midagi, sel juhul ikka L mudel
Postitatud: 26.04.2008 20:46 42
Postitas raunts
Panen oma mure siia teemasse. Loodame, et rahvas ka loeb siin seda.
Ise kah täitsa võhik BMW asjus. Otsin BMW'd diisel ja manuaal. kuni 100k või nii. silma jäid endale 525, 725. nendest kere numbritest ei tea ma kahjuks midagi. 525 oleks seda tüüpi :
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
ja 725 oleks siis seda tüüpi :
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
ja ka seda tüüpi jäi silma :
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Mingi vajutaja ei ole ja otsiks pigem mugavust ja ökonoomsust.
Olen hulgal lugenud seda foorumit enne kui postituse tegin. Alus inf on nagu olemas kuid sooviks ka otsest infot, et mida millise seeria juures kindlasti tuleks jälgida/kontrollida. Diislit otsima minnes tean et peab jälgima kas mootor on ikka "külm" kuna just külma mootoriga käivitamine näitab suht palju mootori korrasoleku kohta vms. ja hakkangi mõtlema, et diislit peaks ehk sügisel/talvel otsima?
Mis kostate kallid BMW omanikud? Aitake mul armastus leida BMW vastu
Postitatud: 26.04.2008 22:26 05
Postitas prelude20
diisli motot ostes vaatasin nii, et külmaga poleks mingeid klõbinad ja kõrval helisid . ja kui sai töösoojaks et ikka käivitub enam vähem koheselt mitte pika ketramise peale. mul oli siis M51 85kw 92 aasta voki
Postitatud: 26.04.2008 23:14 37
Postitas KnX
raunts kirjutas:nendest kere numbritest ei tea ma kahjuks midagi.
Viiene on E39, seitsmene E38 ja kolmene E46.
Kasuta neid otsingus märksõnadena ja leiad kindlasti palju huvitavat.
Postitatud: 27.04.2008 01:13 11
Postitas raunts
Mis värk on 725DTS BMW'ga? väga vähe on neid üldse leida kuskilt.
Samas 730'id on kõik automaat kastiga.
Ja
www.mobil.de paistab maas olevat? või on viga lihttsalt minus?
Aga silma jäi selline isend :
http://www.ekspressauto.ee/details/?id=189942
ja selline :
http://www.ekspressauto.ee/details/?id=195649
Postitatud: 27.04.2008 01:20 04
Postitas Steven89
mobilE.de
btw, 2.5 ja eriti DIISEL on seitsmesele liiga lahja ju..
Suur kere jne
Postitatud: 27.04.2008 01:28 10
Postitas raunts
Olen lugenud seda foorumit siin ja väiteid on mõlemapidiseid. Ja väidavad, et 2,5D viib kah seda kere edasi täitsa rahuldavalt. Kuna ise oman 1,8 bens audi a4 ja tööauto on vapsee renault clio 1,2 siis arvan et see mootor ja kere on minu jaoks täitsa piisav. Aga nagu mainisin ei ole mingi vajutaja ja just kulgemis-mugavus pill on soov soetada.
Postitatud: 27.04.2008 05:01 50
Postitas TarmoV12
kui hindad ülekõige mugavust, siis seitsmene teeb loomulikult teistele silmad ette
725TDS pole loomulikult mingi ulme-kiire-pill, aga kuidagimoodi ta liigub edasi küll..
.. tegelt ma peaks vist vait olema selle koha pealt
soovitaks seda autot:
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?t=53735
teades omanikku võiks öelda, et lollikindel ost
Postitatud: 27.04.2008 10:20 19
Postitas raunts
Kõik tundub õige olevat selle masina küljes välja arvata automaat kast.
Ma ei tea miks aga mul on täielik foobia automaatkasti vastu. Ei tunne end nagu peremehena roolis
. Ja kuna soov on diisel saada siis pelgan ka talvist külm käivitust ja kui talvel ongi mingi jama siis käima kah kuidagi ei tõmma automaati. Seega kindlasti manuaal vaja.