plaan endal soetada antud mootoriga (120kw) auto,
mis head mis halba
reaalne küttekulu automaadi korral
Küsimus 525d mootori kohta
Re: Küsimus 525d mootori kohta
soovitan soojalt eemale hoida. Vali pigem 3,0deinar kirjutas:plaan endal soetada antud mootoriga (120kw) auto,
mis head mis halba
reaalne küttekulu automaadi korral
- TiitR
- Huviline
- Postitusi: 6439
- Liitunud: 24.05.2006 19:16 00
- Peamine sõiduk: E70 xDrive30d
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Minu eelmisel 3,0d (135KW) tuli samuti trassil 5,9..6 l/100km. Ja mis seal 2,5d turbol siis nii erilist on/ei ole, et ta rohkem kestab? P.S Võrust Tartusse alates Tatra orust tartuni on ikka vägagi sirge ja sile teeEastsider kirjutas:Miks? Näiteks ei esine 525D isenditel enamasti seda turbo probleemi, mis on 530Dl (135kw,142kw). Reaalne küttekulu maanteel 6 liitri ümber. Saab ka vähemaks, kui teha ökosõitu. Võrust tartusse kiirusehoidjaga 5,9 umbes, tee on mägine.

Enne: E30-1,8i/2,5i/2,4d, E34-2,4tda/2,5tds, E36-2,5td, E39-3,0d/3,0da, 2xE60-3,0da, E70 3.0sd M-pakett
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
2.5 peaks olema teistsugune turbo, vähemalt varuosa kood on erinev, võibolla ka väiksem koormus?
Viimane sõit Tartust võrru, natuke võrus ning siis kodualevikku = keskmine 5.3 kiirusehoidjaga.
Jah, 530d on hea, lihtsalt usun et 525D on võimalik veel odavamalt kätte saada, niiet ei peaks kohe ära põlgama, kui auto seisukord hea on.
Viimane sõit Tartust võrru, natuke võrus ning siis kodualevikku = keskmine 5.3 kiirusehoidjaga.
Jah, 530d on hea, lihtsalt usun et 525D on võimalik veel odavamalt kätte saada, niiet ei peaks kohe ära põlgama, kui auto seisukord hea on.