E34. Millised head ja vead?
E34. Millised head ja vead?
Kuna auto soetamise plaan, siis mõte on käinud ka e34 viiesajase ümber. Kindlasti on see teema siit foorumist võib-olla ehk kunagi ka läbi käind, mine tea, mind huvitab foorumlaste värske kogemus. Soovitage variante... "viisnelinulli" vms ostma ei hakka, aga midagi sellist "kergemat" äkki küll. Niisiis 520i, 520i 24V, 525i, 525i 24V....mida nad tehniliselt endast täpsemalt kujutavad, kui kallid jupid ühel või teisel on (sillad, vedrustus, veotegurid) ja kuidas, mis kohast nad kõigepealt lagunema hakkavad?
Andke minna...
Andke minna...
Viimati muutis pierre, 03.07.2006 14:52 30, muudetud 1 kord kokku.
2,3 20v
- toivoku
- Huviline
- Postitusi: 12044
- Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
- Peamine sõiduk: 524td
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: E34. Millised head ja vead? Milline mootor?
nagu jutud liiguvad on esi sild nõrk koht ja seda ta on ka, arvan et kui mul raha oelks siis ostaksin kas 530 või 535 igati hea mugav auto ja jupid pole kah eriti kallid mu arust, tagasilla puksid muidugi on kah nõrk koht. kui 520 vaatad siis võta juba parem 524td võtab kytet ikka vähem
- tr22nsmees
- Huviline
- Postitusi: 328
- Liitunud: 02.07.2003 15:59 10
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
ütleme nii, et vastupidavuselt & remokuludelt on vana 12V mootor parim valik. Endal 2.0i 12V & 3.5i 12V. Peale kolmepoolese ostu pole kütusekulu vahest hoolimata enam kaheliitrisega ringi sõitnud
Esisillas on jah nutuseks kohaks õõtsahoovad (4tk), paralleelvarras & roolivardad.
Tagasillas sillatalapuksid & rohkema peale ise pole mõtlema pidanud. Olenevalt mootorist kulub tegelikult ka tagaamorte suhteliselt ohtralt.
Optimaalseim valik oleks ka remondile mõeldes 535i (juhul, kui rallit sõita armastad).
Lauri
Esisillas on jah nutuseks kohaks õõtsahoovad (4tk), paralleelvarras & roolivardad.
Tagasillas sillatalapuksid & rohkema peale ise pole mõtlema pidanud. Olenevalt mootorist kulub tegelikult ka tagaamorte suhteliselt ohtralt.
Optimaalseim valik oleks ka remondile mõeldes 535i (juhul, kui rallit sõita armastad).
Lauri
W12
Osta võimalikult korralik eksemplar. Hoolda korralikult, ära lase kolinaid ja lõtke sildadesse, kui on hammasrihmaga mootor, siis tuleks pingutusrullik ja rihm kohe ära vahetada. Siis peaks see auto sind hästi teenima. Käest lastud autodest tuleks ringiga mööda käia. Proovima peaks autot konarlikul teel(siledal teel on bemarid vaiksed tavaliselt) ja mõttekas oleks lasta auto kuskil töökojas üle vaadata. Varuosade hinnad ei ole väga kallid võrreldes teiste markidega, kuid kui neid ohtralt kulub, siis teeb see päris kopsaka summa. Lisaksin eelnevale, et roolikarp ja kojameeste hoovastik on ka nõrk koht.
Ei ole need uue tüübi 24v mootorid midagi nõrgad. keemised näiteks peavad paremini vastu kui vana tüübi mootorid. E34 kerel jääb 2,0 ikkagi lahjaks eriti kui vahest tahad vajutada. piilu 2,5 liitrist seda 141 kw varianti. või diislit kui tahad kokkuhoidlikult liikuda
E36 325tds; E36 316i Compact
BMW on BMW
BMW on BMW
....neid 141kW pole eestis eriti saada, kahjuks. Selle jaoks tuleb imedemaale-saksamaale minna...Henrik88 kirjutas:Ei ole need uue tüübi 24v mootorid midagi nõrgad. keemised näiteks peavad paremini vastu kui vana tüübi mootorid. E34 kerel jääb 2,0 ikkagi lahjaks eriti kui vahest tahad vajutada. piilu 2,5 liitrist seda 141 kw varianti. või diislit kui tahad kokkuhoidlikult liikuda
2,3 20v
Igaljuhul soovin Sulle kainet otsustusvõimet, ära osta autot esimese emotsiooni põhjal, tasub põhjalikult üle vaadata. Oma e34-ga olen rahul, sest tavalise hoolduse väliselt on 9 kuu jooksul on vahetusse läinud ainult tagumised amordi padjad ja remonditud ventika termo sidurit.
Valisin tol hetkel 2,5L 125kW automaat kastiga masina, taganjärgi tarkus aga on see, et oleks pidanud 3,5L mootoriga otsima, sest mootori vahetus läheb pea auto hinna maksma kui ise tegija ei ole. Jõudu on mu masinal tavaliikluses küllalt ja täis koormatult ei ole maanteel möödasõidud ka mitte mingi probleem, aga vahel kui asfaldil tahaks kummi vilisema lasta, siis minu mootor automaat kastiga seda ei võimalda.
Edu!
Valisin tol hetkel 2,5L 125kW automaat kastiga masina, taganjärgi tarkus aga on see, et oleks pidanud 3,5L mootoriga otsima, sest mootori vahetus läheb pea auto hinna maksma kui ise tegija ei ole. Jõudu on mu masinal tavaliikluses küllalt ja täis koormatult ei ole maanteel möödasõidud ka mitte mingi probleem, aga vahel kui asfaldil tahaks kummi vilisema lasta, siis minu mootor automaat kastiga seda ei võimalda.
Edu!
....ole hea, hakkas huvitama, palju sul see benssu ka võtab? Sest on selline isend müüa:Priit_P kirjutas:Valisin tol hetkel 2,5L 125kW automaat kastiga masina, !
http://www.auto24.ee/clients/armiger/us ... ?id=106532
...kest on kena aga eestis sõitnud....
2,3 20v
- tr22nsmees
- Huviline
- Postitusi: 328
- Liitunud: 02.07.2003 15:59 10
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
ma ei saa aru, miks sa Eestis sõitnud auto kardad
IMO parim valik võtta mõni aasta siin sõitnud auto, kuna neil juba sildade kapremont tehtud & säästad nii ennast ohtratest väljaminekutest
Samas Saksast tuues on esimesed paar kuud vaikne & siis saad tõenäoliselt ledemetes neid juppe vahetada, kuna Saksa näpuotsa jagu liikunud jupid lähevad Eesti teedel igapäevaselt ühest äärmusest teise liikudes suht kiirelt peeti
IMO parim valik võtta mõni aasta siin sõitnud auto, kuna neil juba sildade kapremont tehtud & säästad nii ennast ohtratest väljaminekutest
Samas Saksast tuues on esimesed paar kuud vaikne & siis saad tõenäoliselt ledemetes neid juppe vahetada, kuna Saksa näpuotsa jagu liikunud jupid lähevad Eesti teedel igapäevaselt ühest äärmusest teise liikudes suht kiirelt peeti
W12
tr22nsmees jutul on täitsa iva sees, olen siiani ka ise seda teed läinud ja pole pettunud...
Sobiva mootoriga auto valikul soovitaksin ette võtta sellise asja, et kõikide võimalike mootoritega isendeid proovida, sest mineku, sõidumugavuse ja küttekulu üle võibki vaidlema jääda. Usun, et kui ininmestega siit jutule saad, on nii mõnigi sulle nõus pisikese tiiru tegema ja autot tutvustama
Sobiva mootoriga auto valikul soovitaksin ette võtta sellise asja, et kõikide võimalike mootoritega isendeid proovida, sest mineku, sõidumugavuse ja küttekulu üle võibki vaidlema jääda. Usun, et kui ininmestega siit jutule saad, on nii mõnigi sulle nõus pisikese tiiru tegema ja autot tutvustama
linn/mnt/keskminepierre kirjutas: ....ole hea, hakkas huvitama, palju sul see benssu ka võtab? Sest on selline isend müüa:
talvel: 16/9/12
suvel: 14/9/11
Hetkel on u. 16L/100km kuna enamus sõite on mul lühiksed linna otsad tipptunnil ja lisaks vajavad klapid reguleerimist.
mida rohkem aga maanteel sõidan seda lähemale läheb keskmine kulu 10-le.
Kulu on pisut suurevõitu, eitea mida teised nendest numbritest arvavad, aga Truumu sõnul midagi erilist viga ei olnud, siiski talle tundus et kat hakkab ummistuma ja vajaks vahetust, kui selle korda teen saab ilmselt numbrid ilusamaks.
Konkreetne auto on juba muidugi kahtlaselt kaua müügis olnud...pierre kirjutas:http://www.auto24.ee/clients/armiger/us ... ?id=106532
interscope.
E90 330i 190 kW, 6MT / Yamaha XS650 Cafe 1979
See konkreetne mudel on küll kaua juba müügis olnud. Vaatasin ka ise seda sest sellel tagaiste allaklapitav.
Ostsin endale 1990 525 vanema mootoriga. Siiani väga rahul. Kuigi üllatusena tuli vahetada peale õlide, filtrite ja rihma ka veepump ja siduri survelaager. Muus osas väga hea auto. Ülevaatus edukalt ka läbitud.
Kui bensakulu üle 10l/100km ei hirmuta on E34 väga hää masin.
Ostsin endale 1990 525 vanema mootoriga. Siiani väga rahul. Kuigi üllatusena tuli vahetada peale õlide, filtrite ja rihma ka veepump ja siduri survelaager. Muus osas väga hea auto. Ülevaatus edukalt ka läbitud.
Kui bensakulu üle 10l/100km ei hirmuta on E34 väga hää masin.
...mis on tehtud mingi kõige odavama b- osa s*taga....tr22nsmees kirjutas:ma ei saa aru, miks sa Eestis sõitnud auto kardad
IMO parim valik võtta mõni aasta siin sõitnud auto, kuna neil juba sildade kapremont tehtud & säästad nii ennast ohtratest väljaminekutest
Minul on näide saksamaal sõitnud munakate kohta. Naise 86 520i. Õõtsad on vist veel tehases pandud (puksidel oli igatahes kiri 85). Nii, auto on eestis 94. aastast, minu käes alates 96. Sõitnud minu käes siin alates 96 130 000. Eelmisel ülevaatusel palusin ülevaatajat (keda ma hästi tunnen et seda küsida) eriti hoolega esisilda loksutada, et millal siis need sarniirid ükskord õhtale lähevad....selline sportlik huvi kohe....siiani ei loksu kuskilt
Teisel autodel olen "eestis tehtid vägeva sildade kapremondi" sedöövrid aasta jooksul prügikasti saatunud.
Vot nii
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
- ottOmar
- Huviline
- Postitusi: 292
- Liitunud: 23.01.2004 10:10 38
- Peamine sõiduk: Mercedes-Benz CL55
- Asukoht: Tln
...sõidan samuti 525ga 125kw ja ka väga rahul.
nagu kõik eelnevalt öelnud - hoia esisilda, vaheta õli korralikult ja jälgi temperatuuri näidikut - siis ei tohiks probleeme tulla.
Juppide hinnad on küll igati normaalsed - pigem isegi odavad ja niipea kui midagi kuskilt minema hakkab, saab kohe ära vahetada, et kõik korralikult käigus hoida.
Võimsuse poolest minu meelest küll puudu ei tule.
Kui siis jah ainult bensu kulu - nõustun täitsa nende numbritega, et 16l linnas ja 9l maanteel. Käisin ka hiljuti just Truumu juures diagnostikas ja kõik oli tip-top, niiet nii palju see mootor peabki võtma.
Ühesõnaga osta minu oma ära - väga korralik on!
www.admiralapartments.ee/bmw
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?t=3535
nagu kõik eelnevalt öelnud - hoia esisilda, vaheta õli korralikult ja jälgi temperatuuri näidikut - siis ei tohiks probleeme tulla.
Juppide hinnad on küll igati normaalsed - pigem isegi odavad ja niipea kui midagi kuskilt minema hakkab, saab kohe ära vahetada, et kõik korralikult käigus hoida.
Võimsuse poolest minu meelest küll puudu ei tule.
Kui siis jah ainult bensu kulu - nõustun täitsa nende numbritega, et 16l linnas ja 9l maanteel. Käisin ka hiljuti just Truumu juures diagnostikas ja kõik oli tip-top, niiet nii palju see mootor peabki võtma.
Ühesõnaga osta minu oma ära - väga korralik on!
www.admiralapartments.ee/bmw
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?t=3535
isegi mu ema sõidab BMWga
Mul 740 võtab maanteel 9l ja linnas 17-18, nii et kahepoolene peaks ikka tiba vähem võtma, kuigi, kui meelde tuletada, siis eelmine 525 141 kW võttis ka maanteel pisku alla 9l.
Viiekast jäi veel see meelde, et küljekarbid kipuvad hoolega roostetama, eriti kui neid tõhusalt kaitstud ei ole.
Veepump ja termosidur on ka varmad saba andma.
Viiekast jäi veel see meelde, et küljekarbid kipuvad hoolega roostetama, eriti kui neid tõhusalt kaitstud ei ole.
Veepump ja termosidur on ka varmad saba andma.
oman e34 525 141 kw, saksast hiljuti toodud, käisin autot alt uurimas ja päris palju asju oli suht värskelt vahetatud, ja kõik olid bmw originaal jupid, küttekulu oli saksas 7l sajale maantee, eestis tõusis see 8 peale, linnas eriti ei sõida, aga kusagile 10-11 l peale see jääb. hea vaikne auto, odavatest e34 dest käi kaarega ümber, kui tahad väga odavalt hakkama saada osta e36
- Leopold661
- Huviline
- Postitusi: 399
- Liitunud: 12.11.2004 12:52 13
- Asukoht: paide
ost
Minul endal 520, vanema mootoriga aga ma olen rahul,ei saa nüüd seda küll öelda et see mootor sinna nii nõrk on,sõidab täita rahuldavalt,muidugi ei anna 3.5-ga võrrelda.
Kahjuks olen kogenud ka jah seda nõrka esisilda aga samas kui õõtsa alt ära keerasin oli seal peal kirjas et see veel originaal bmw jupp ja samast aastast mis autogi,pigem arvan et meie teedel ei saagi ühegi auto veermik hästi vastu pidada!!!
Aga jah,raudselt ei soovita osta mingit panni,millel esiistmed puruks jne
Kindlasti tuleks rihmaga mootoril kohe ostes ära vahetada rihm ja rullik!
Kahjuks olen kogenud ka jah seda nõrka esisilda aga samas kui õõtsa alt ära keerasin oli seal peal kirjas et see veel originaal bmw jupp ja samast aastast mis autogi,pigem arvan et meie teedel ei saagi ühegi auto veermik hästi vastu pidada!!!
Aga jah,raudselt ei soovita osta mingit panni,millel esiistmed puruks jne
Kindlasti tuleks rihmaga mootoril kohe ostes ära vahetada rihm ja rullik!
BUMER
yldiselt E34 põhiline "viga" on esisild. Tegemist pole veaga vaid esisild on keeruliselt ehitatud ja koosneb paljudest komponentidest- millest ka sportlik ent samas väga mugav juhitavus. Viga on Eesti teedes mis peksavad esisilla korralikult lahti ning kui kohe ei viitsi parandama hakata tuleb hiljem enamus esisillast välja vahetada. Nii mudelitel iseloomulik esisillas kolksud jne. Vanematel mootorityypidel on bensu kulu ka liiga kõrge. Kui valida 520 ja 525'e vahel siis tuleks kindlasti otsustada 525 kasux, kuna võimsuse vahe suur aga bensukulu vahe väike. Veel võib ära mainida ,et tegu väga õnnestunud mudeliga, eriti abs'i osas. Selle raha eest parim saadaolev auto. Suur-Mugav-Vaikne-Võimas jne.
'
parall. varras, rooliotsad, munakad.... jne. esisillas palju juppe ja hind väga erinev, oleneb kust ostad.Mul need hetkel vahetuses. UM'st igaljuhul ei võta vanale autole ja kui kavatsed järgmised aastad sama autoga veeta siis osta ikka uusi juppe. Ise tõin just Sauelt Igorilt parall.varda kasutatud hinda tahtis suht palju selle eest 600.- aga oli korralik ka