roolivõim
roolivõim
mis värk on see et,kui rooli keerad,siis teeb roorivõimu pump ilgelt paha häält ja ajab õli vahule,täitepaagis ?ise arvan et asi võib olla kuskilt umbes aga ei tea kah.niisama see pump töötab küll hästi.
Kunagi pole piisavalt kilowatte ,on lihtsalt vähe kütust.
- eero
- Huviline
- Postitusi: 5631
- Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
- Peamine sõiduk: F07 535i GT
- Telefon: 5256627
- Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627, eero@autoint.ee
- Kontakt:
Assa krt , seda poleks osanud otsida. Muidu endalgi teeb pump häält. Ka rooli liigutamata on kuulda, küll mitte kõvasti, aga on.Elar kirjutas:täitepaagi põhjas filter, mis on ilmselt umbes ja vajab vahetust.
Seda filtrit peaks ilmselt uurima siis, aga lisaks on ka vanast või valest õlist samasugune sümptom. Mul nt. on korgile kirjutatud, et tohib ainult rohelist õli kasutada, sees on kindlasti segu sellest ja teisest.
Huitav, kas selle õli vahetus on mingi väga kole lugu Tuleks vist ikka teha...
E34 540 - X5 E53 4,4 - E30 316i - R28 R1150R - E32 740 - E34 540 touring - E36 325i - E30 325ixa - Z3 1,9 M44 - F07 535i GT
Krt a mul ei tee mingit häält (v.a. muidugi ääreasendites, kus toimub õhutamine), isegi enne viimast vahetust ei teinud, kusjuures eelmine taat oli punast ATF-i kallanud, mina aga panin peale rohelist Pentosin CHF-11.t, mida tehas ette näeb.eero kirjutas:Seda filtrit peaks ilmselt uurima siis, aga lisaks on ka vanast või valest õlist samasugune sümptom. Mul nt. on korgile kirjutatud, et tohib ainult rohelist õli kasutada, sees on kindlasti segu sellest ja teisest.
Lasin UM-is teha, sest mul oli vaja ka ASC+T mikrofilter vahetada.eero kirjutas:Huitav, kas selle õli vahetus on mingi väga kole lugu Tuleks vist ikka teha...
See rsk on mingi tilluke vidin, a maksab üle 500 krooni. Seetõttu vist keegi ei vaheta, kuigi peaks iga teise Inspection II ajal tegema. Selle järelduse võib teha faktist, et UM-i varuosasüsteemist polnud too filter veel kordagi läbi käinud ja ma pidin oma tellimust ootama! Ja mul ei ole ainus ASC+T-ga E32/E34 siin linnas
Õli ennast läks nac üle liitri, aga see Pentosin on kallim kui ATF.
Ilma ASC-ta süsteemi võib isegi vähem minna, paisupaak on mul igatahes kolm korda nii suur, kui Sinu autol.
Võin kodust selle arve üles otsida, siis saan öelda, palju õli ja palju vahetus maksis.
Priit
- eero
- Huviline
- Postitusi: 5631
- Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
- Peamine sõiduk: F07 535i GT
- Telefon: 5256627
- Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627, eero@autoint.ee
- Kontakt:
Minu arusaama kohaselt on lõppu keeratult urin normaalne. Paha lugu pn siis kui keerates teeb ikka väga valjut urinat ja lihtsalt paigal seistes oleks ka soovitatav, et töötab vaikselt.
E34 540 - X5 E53 4,4 - E30 316i - R28 R1150R - E32 740 - E34 540 touring - E36 325i - E30 325ixa - Z3 1,9 M44 - F07 535i GT
- eero
- Huviline
- Postitusi: 5631
- Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
- Peamine sõiduk: F07 535i GT
- Telefon: 5256627
- Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627, eero@autoint.ee
- Kontakt:
Näe, ongi siin nina ees mul:priitv8 kirjutas:Võin kodust selle arve üles otsida, siis saan öelda, palju õli ja palju vahetus maksis.
Kood: Vali kõik
Nimetus kogus üh. hind kokku
=============================================
Rooliv. õli vah. 3,00 34,20 102,60
Pentosin CHF 2,00 166,32 332,64
töö kogus 3,0 tähendab 3 x 5min = 15min.
Priit
- eero
- Huviline
- Postitusi: 5631
- Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
- Peamine sõiduk: F07 535i GT
- Telefon: 5256627
- Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627, eero@autoint.ee
- Kontakt:
Heh, selle 15 min. võiks ju oma garaazhis siis ka mööda saata. Kusjuures ise mõtisklen siis, et äkki peaks seda kaks korda järjest tegema kuna preagu mingi segu7 mitmest õlist sees
Ja üksiti ka paagi ja võimu vahelised voolikud või vitsad vms. peaks ära vahetama või midagi tegema, sest need on rõvedalt õlised.
Ja üksiti ka paagi ja võimu vahelised voolikud või vitsad vms. peaks ära vahetama või midagi tegema, sest need on rõvedalt õlised.
E34 540 - X5 E53 4,4 - E30 316i - R28 R1150R - E32 740 - E34 540 touring - E36 325i - E30 325ixa - Z3 1,9 M44 - F07 535i GT
Mind ajendas just see ASC+T koos oma peenfiltri vahetusega servise teenust kasutama.eero kirjutas:Heh, selle 15 min. võiks ju oma garaazhis siis ka mööda saata. Kusjuures ise mõtisklen siis, et äkki peaks seda kaks korda järjest tegema kuna preagu mingi segu7 mitmest õlist sees
See on vist tüüpviga, sest paljudel nii vanadel V8-tel on nii. Kuskilt on nagu kõrva jäänud, et need hõbepaberist termoisolatsioonid on liiga lühikesed ja voolikute otsad saavad kuuma. Kollektorid on meil ju peaaegu vastu külgieero kirjutas:Ja üksiti ka paagi ja võimu vahelised voolikud või vitsad vms. peaks ära vahetama või midagi tegema, sest need on rõvedalt õlised.
Igatahes mul on nad ka väga s....ed. Roolikarp ise ka lekib ja valab õli otse mootoripadjale
Priit
Õli ise surub õhu sealt välja mingit ime protsessi seal ei tomi.priitv8 kirjutas:See on jah täiesti normaalne, sest siis toimub automaatne õhu eemaldamine süsteemist.eero kirjutas:Minu arusaama kohaselt on lõppu keeratult urin normaalne.
Asi on jama siis, kui ääreasendisse keerates mootor välja sureb.
Priit
Kui välja sureb siis saab olla ainult pumba viga.(laagrid)
328 M52
Mina ütleks et pump vajaks ka vahetus.
Mul sama jama Loomuliklt tuleks filter ka ära vahetada
Kohapeal seistes ja rattaid liigutades teeb asi ikka päris paha häält
aga kui sõidad või sõidust tuled siis on asi vaikne
V.ä juhul kui rattad keerad täiesti välja.
Arvatasti satub õhk kusagilt süsteemi.
Ning pidevalt kui õli paned ja hakkad kohapeal manööverdama
on kõik kohad ATF i täis.
Keegi pakkus mulle seda kasutatud filtrit vist oli 50 eek.
Mul sama jama Loomuliklt tuleks filter ka ära vahetada
Kohapeal seistes ja rattaid liigutades teeb asi ikka päris paha häält
aga kui sõidad või sõidust tuled siis on asi vaikne
V.ä juhul kui rattad keerad täiesti välja.
Arvatasti satub õhk kusagilt süsteemi.
Ning pidevalt kui õli paned ja hakkad kohapeal manööverdama
on kõik kohad ATF i täis.
Keegi pakkus mulle seda kasutatud filtrit vist oli 50 eek.
Autod tulevad ja lähevad, Vaid INIMESED jäävad
BMW Diisel liigutab mind taas. 525 Turbo DiiselS
BMW Diisel liigutab mind taas. 525 Turbo DiiselS
- AARE540
- Huviline - moderaator
- Postitusi: 11703
- Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
- Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
- Telefon: 53311120
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Kusjuures mul sama häda, ka voolikud õlised tiba. Aga mis puutub roolivõimu, siis kohati teeb sellise hääle, mis kõlab nagu mingi kriuks... Aga seda suht harva õnneks...eero kirjutas:Ja üksiti ka paagi ja võimu vahelised voolikud või vitsad vms. peaks ära vahetama või midagi tegema, sest need on rõvedalt õlised.
- jargo
- Huviline
- Postitusi: 6129
- Liitunud: 20.07.2007 11:43 01
- Peamine sõiduk: bmw 330ci
- Asukoht: Linnamäe tee 10,Keila
- Kontakt:
Re: roolivõim
kaevan korra veel vana teema üles.
nimelt vahetasin roolilatti.panin uue kasutatud roolilati külge,vahetasin mõned torud-panin korralikumad kahe pumba peale kokku,puhastasin õlivõtupaagi ära ja kõik seibid mis kuskil hüdrasüsteemis olid vahetasin ära.nüüd hakkas peale selline pull.õhtul peale lati vahetamist toimis kõik ilusti.sõitsin koju ca2km ja jätsin auto seisma.täna hommikul käima pannes leidsin eest pumba undamise.rooli keerates keerab ka katkendlikult(jõnksutades).kui mootor natuke soojenes hakkas vähem jõnkse sisse tegema,kuid ikka undab pump kui kole.paagis käib õli ringi ja hullult vahutab.kui natuke aega auto seisab ja uuesti käima panna siis kolm neli sekundit käib vaikselt ja hakkab jälle undama.nagu oleks rämedalt õhku vahel.keerasin ka rooli vasakule ja paremale põhja kuid ei aidanud.tõstsin siis auto tõstukil üles ja vaatasin et kõik ilusti kuiv,kuskilt ei leki.huvitav oli veel see et kui pumbale pealejooksu toru näpuga kinni pigistada siis undamine kadus.tõstukil olles keerasin käsitsi rattaid paremale vasakule,siis nagu lati sees kostis mingit mulinat.mootor sel hetkei ei käinud.kui mootori käima panin muutus rool raskemaks ja hakkas käima katkendlikult.
mis moodi teha korralikku õhutamist.ja kui kaua.mul tuksus auto pool tundi rool paremale välja keeratud.jäi ka nagu hetkeks vait aga kui uuesti täispöörde vasakule ja tagasi teha hakkas jälle undama!
äkki keegi oskab mingit nõu anda!enne kui äsja soetatud lati jälle maha kakun.kas õlipump saab nii järsku õhtale minna.eelmise latiga käis ikka väga vaikselt.kas äkki on selline võimalus ,et uus soetatud latt oli enne täidetud rohelise õliga ja nüüd toppisin mina punast sisse.
abi ootama jäädes jargo!
nimelt vahetasin roolilatti.panin uue kasutatud roolilati külge,vahetasin mõned torud-panin korralikumad kahe pumba peale kokku,puhastasin õlivõtupaagi ära ja kõik seibid mis kuskil hüdrasüsteemis olid vahetasin ära.nüüd hakkas peale selline pull.õhtul peale lati vahetamist toimis kõik ilusti.sõitsin koju ca2km ja jätsin auto seisma.täna hommikul käima pannes leidsin eest pumba undamise.rooli keerates keerab ka katkendlikult(jõnksutades).kui mootor natuke soojenes hakkas vähem jõnkse sisse tegema,kuid ikka undab pump kui kole.paagis käib õli ringi ja hullult vahutab.kui natuke aega auto seisab ja uuesti käima panna siis kolm neli sekundit käib vaikselt ja hakkab jälle undama.nagu oleks rämedalt õhku vahel.keerasin ka rooli vasakule ja paremale põhja kuid ei aidanud.tõstsin siis auto tõstukil üles ja vaatasin et kõik ilusti kuiv,kuskilt ei leki.huvitav oli veel see et kui pumbale pealejooksu toru näpuga kinni pigistada siis undamine kadus.tõstukil olles keerasin käsitsi rattaid paremale vasakule,siis nagu lati sees kostis mingit mulinat.mootor sel hetkei ei käinud.kui mootori käima panin muutus rool raskemaks ja hakkas käima katkendlikult.
mis moodi teha korralikku õhutamist.ja kui kaua.mul tuksus auto pool tundi rool paremale välja keeratud.jäi ka nagu hetkeks vait aga kui uuesti täispöörde vasakule ja tagasi teha hakkas jälle undama!
äkki keegi oskab mingit nõu anda!enne kui äsja soetatud lati jälle maha kakun.kas õlipump saab nii järsku õhtale minna.eelmise latiga käis ikka väga vaikselt.kas äkki on selline võimalus ,et uus soetatud latt oli enne täidetud rohelise õliga ja nüüd toppisin mina punast sisse.
abi ootama jäädes jargo!
Re: roolivõim
Vb on õli viga,aga peaks olema sellest kasu kui kallad veidi õli juurde ja keerad roooli koguaeg ühele ja teisele poole samal ajal moto käib peaks korda küll saama nii, kui ei lää lõpus siis juba midagi muud jama, ju siis õhk vahel,kas sest nüüd kasu oli aga proovi väämalt
- jargo
- Huviline
- Postitusi: 6129
- Liitunud: 20.07.2007 11:43 01
- Peamine sõiduk: bmw 330ci
- Asukoht: Linnamäe tee 10,Keila
- Kontakt:
Re: roolivõim
päris pikalt juba nii proovinud.ikka undab.hakkan juba arvama ,et sain pees lati. .
- jargo
- Huviline
- Postitusi: 6129
- Liitunud: 20.07.2007 11:43 01
- Peamine sõiduk: bmw 330ci
- Asukoht: Linnamäe tee 10,Keila
- Kontakt:
Re: roolivõim
nii.täna vahetasin pumpal tihendid ära,kuna pumbaremonditöökojas öeldi, et võib korpuse vahelt lisaõhku imeda.õhutasin nii umbes 5-6 minutit ja asi jäi vaikseks.paar tundi hiljem uuesti sõitma hakates oli pump alguses vait kuid iga kilomeetriga hakkas jälle vaikselt inisema.lõpuks tegi jälle kohutavat häält.läksin poodi,poest tagasi tulles oli jälle täiesti vait.koju jõudes jälle kergelt inises.no mis ku...i jama see on.
kas latt saab ka kuskilt lisaõhku IMEDA ?minu arvates on see igalt poolt rõhu all.ja leket ei ole.
kas latt saab ka kuskilt lisaõhku IMEDA ?minu arvates on see igalt poolt rõhu all.ja leket ei ole.
- Toomas_K
- Klubiliige
- Postitusi: 980
- Liitunud: 17.10.2007 13:04 32
- Peamine sõiduk: BMW 530D
- Asukoht: Tallinn
Re: roolivõim
õhku imeda saab vist ainult paagist või selle voolikutest lõik muu peaks olema surve pool.
525I-->323I-->540I-->528I-->530d-->530d
- Toomas_K
- Klubiliige
- Postitusi: 980
- Liitunud: 17.10.2007 13:04 32
- Peamine sõiduk: BMW 530D
- Asukoht: Tallinn
Re:
Lõppu keerates peabki urisema õrnalt sest siis lastakse õli ülesurve tõttu läbi ülesurve klapi mis teebki seda häält.Raiki kirjutas:mnjaaa mul sama jama kui lõppu keerata siis uriseb natuke..
peab vist ka seda filtrit otsima hakkama...
Ja milleks on vaja rool lõppu keerata?:D
525I-->323I-->540I-->528I-->530d-->530d
Re: Re:
Rumal küsimus aga mille järgi aru saab, et täissünt. Pakendil tavaliselt neil si***gi kirjas ei ole.diislijoodik kirjutas:Samuti kasuta süsteemis täissünt ATF-i.
Re: roolivõim
http://autoint.ee/index.php?page=transm ... aulikaolid
Seal esimene artikkel mainib, et poolsünt Ise tegin samuti nagu diislijoodik kirjeldas- süstlaga paak tühjaks(apteegist kõige suuremat küsida), võtsin veel paagi küljest ja pesin bensiiga puhtaks. Pumba küljest voolik tilkuma, rooliga edasi tagasi seni kuni rohkem ei tule. Uus kraam sisse, 2L oli mul varutud, kuid reaalselt jäi liitrist veel väike tilk järgi(koos õhutamisega).
Seal esimene artikkel mainib, et poolsünt Ise tegin samuti nagu diislijoodik kirjeldas- süstlaga paak tühjaks(apteegist kõige suuremat küsida), võtsin veel paagi küljest ja pesin bensiiga puhtaks. Pumba küljest voolik tilkuma, rooliga edasi tagasi seni kuni rohkem ei tule. Uus kraam sisse, 2L oli mul varutud, kuid reaalselt jäi liitrist veel väike tilk järgi(koos õhutamisega).
- jargo
- Huviline
- Postitusi: 6129
- Liitunud: 20.07.2007 11:43 01
- Peamine sõiduk: bmw 330ci
- Asukoht: Linnamäe tee 10,Keila
- Kontakt:
Re: roolivõim
mul oli natuke teistlaadne probleem.vahetasin roolilatti,enne uue(kasutatud)lati külge keeramist tegin ta õlist suht puhtaks(seestpoolt).voolikutele panin uued seibid ja ka klambrid.potsiku pesin läbi ja puhudes liikus õhk ilusti igas suunas.nüüdseks vahetasin ka õlipumbas tihendid ära.kõik on nagu uus.õli aga vahtuab paagi tuulutusavast kõik välja.kardan et siiski on latil mingi kala sees.saatsin enda vana lati remonti.kui kätte saan annan teada kas enam ei vahuta.kui ei vahuta siis oli viga siiski roolilatis.