Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
Kui lambda anduri kuhugi mujale külge keerad siis ju tegelt ei tohiks mootori tööd see katalüsaator küll mõjutada. Iseasi on muidugi see kuidas sa ülevaatusest ilma selleta läbi lähed.
Kui jätad stocklambda külge siis kati eemaldamisel ei jää mootor enam korralikult tööle. Vähemalt sellist juttu räägiti mulle. Kui katid eemaldada, siis on mõttekas dummylambda paigaldada ja chipisoft ära muuta.
ülevaatuse peale praegu ei mõelda. Aga kas tal on lambda andur enne kati või pärast kati. Ise kuulsin et ei tohiks segada kui enne kati on. Ei ole veel põhja alla saanud kiigatagi.
Ülevaatuselt läbi ei lähe, kuna co tase on kõrgem. (ametlikult siis)
Lambda saab kati vabaks teha (uuematel ja ühendada mujale)
Auto hakkab rohkem plärisema (nagu oleks sumps katki vms, see siis kui katid ümbrised jätta ja sisu välja võtta)
aga kui katalüsaatori sõelad on sees lahti siis kuidas seda korda teha saab või peab uue panema?? endal on vaiselt plärisema hakanud ning nõme juba liigelda....)
Aga palun seletage algajale ka. Miks kõik kati vahelt ära tahavad võtta? Mis see juurde annab kui seda pole? Miks ta seal olla ei võiks kui tehas ta sinna pani?
Relk kirjutas:Aga palun seletage algajale ka. Miks kõik kati vahelt ära tahavad võtta? Mis see juurde annab kui seda pole? Miks ta seal olla ei võiks kui tehas ta sinna pani?
Relk kirjutas:Aga palun seletage algajale ka. Miks kõik kati vahelt ära tahavad võtta? Mis see juurde annab kui seda pole? Miks ta seal olla ei võiks kui tehas ta sinna pani?
juurde annab siis jõudu kõrgematel pööretel
Best-Machine-World
BMW 530i 2003 Individual-M-packet
emtecx kirjutas:Autoks on siis BMW 320 E36. Kui ma võtan katalüsaatori vahelt ära, mis siis muutub kas asi läheb hullemaks(mootori töö suhtes) või äkki paremaks?
kui kat on korras siis mõttetu tegevus kat välja peksta..
Jõudu sa vast küll juurde sellest tegevusest ei saa kui seda loodad.Kuid jah fordil on ilma katita mootorid 3 kw võimsamad.
Ega kui korras, siis pole jah mõtet vahelt ära võtta, aga kui pläriseb, siis imelik ringi sõita. Uus originaal katt on metsiku hinnaga (kati teema siis see, et loodussõbralik), b-kat ca 3000 kr.
Suurel pöördel õieti tehes tõesti võib mõned hobujõud võita. Samas madalamatel pööretel kaotab kindlasti võimsust. Seega linnasõiduauto puhul mõttetu liigutus. Rinkamasina või millegi sellelaadse puhul on tagasisurve eemaldamisel mingi point olemas.