Püsikiirusehoidja installimine
- Riivo
- Huviline
- Postitusi: 8162
- Liitunud: 27.02.2003 10:13 41
- Peamine sõiduk: Ateca 4Drive
- Asukoht: Edgarlandia
- Kontakt:
Re: Püsikiirusehoidja installimine
see pistik peaks olema roolisamba suht allotsas, veidi maad enne pedaale...vbl ei vaadanud õigest kohast
´17 4Drive
Re: Püsikiirusehoidja installimine
Tere. kellelgi kogemusi e23le püsikiiruse hoidja paigaldamisega. Hainina foorumis pole abi leidnud.
Mootor 2.8. Kogu komplekt sai e28 pealt võetud millel süsteem sama(erinevused trossi ja juhtmekimpude pikkuses vaid) Küll on aga probleem ühendada juhtmeid spidosse. Kaks juhet tuleb, ilmselt üks kiiruse saamiseks ja teine käigu andurist. Masinal vanatüübi spido, uuematüübi omale istuksid üks ühele kõik pistikud...
Ehk keegi kokku puutund. Mingid üld skeemi pole ühendamiseks kellelgi?
Ettetänades, Joosep
Mootor 2.8. Kogu komplekt sai e28 pealt võetud millel süsteem sama(erinevused trossi ja juhtmekimpude pikkuses vaid) Küll on aga probleem ühendada juhtmeid spidosse. Kaks juhet tuleb, ilmselt üks kiiruse saamiseks ja teine käigu andurist. Masinal vanatüübi spido, uuematüübi omale istuksid üks ühele kõik pistikud...
Ehk keegi kokku puutund. Mingid üld skeemi pole ühendamiseks kellelgi?
Ettetänades, Joosep
- J1anno
- Huviline
- Postitusi: 160
- Liitunud: 08.09.2006 11:40 56
- Peamine sõiduk: e61
- Telefon: 56203430
- Asukoht: Tartu
Re: Püsikiirusehoidja installimine
martinr112 kirjutas:E36 318TDS skeem. S6 on püsika kang. X13 on mootoriaju. Kangid on kõikidel masinatel ühesugused, diisli omadel on kombineeritud takistid ja kangist välja tuleb ainult 2 juhet. Kuskil teemas olid takistuste väärtused ka ära toodud, selle abil saab bensuka kangile ise lisada takistid.
Kang käib seega klemmide vahele 20 ja 13. (ühendus 13 klemmile ei ole ära toodud sellel skeemil)
Kiskusin aju välja, et püsikas ära ühendada, kuid aju küljes ega ka juhtme pesal ei olnud markeeringuid ära märgitud( 20 ja 13 klemm siis)
Kuidas kindlaks määrata milline on õige?
- martinr112
- Huviline
- Postitusi: 324
- Liitunud: 29.01.2008 21:25 18
- Asukoht: Tallinn/Viljandimaa
Re: Püsikiirusehoidja installimine
Iga klemm ei olegi märgitud, numbrid on ainult otsmistel klemmidel ja siis ise pead järjest lugema.
- J1anno
- Huviline
- Postitusi: 160
- Liitunud: 08.09.2006 11:40 56
- Peamine sõiduk: e61
- Telefon: 56203430
- Asukoht: Tartu
Re: Püsikiirusehoidja installimine
Tänud...ei pannud alguses kiiruga tähele aga seal oli jah 20 ja 55 number märgitudmartinr112 kirjutas:Iga klemm ei olegi märgitud, numbrid on ainult otsmistel klemmidel ja siis ise pead järjest lugema.
Vedasin juhtme siis otse aju 20 ja 13 klemmile(roheline ja pruun) ja asi toimib nagu peab
Re: Püsikiirusehoidja installimine
peale teema läbilugemist saanud küll palju infot, aga ma pole eriline elektroonik ja paar asja jäi ikka arusaamatuks. kas on kuidagi nt vin koodi järgi teha kindlaks kas mul on püsika valmidus ja kui keegi pakub nt paigalduse teenust, siis palju see lõbu maksaks? mingid summad küll siin teemas kirjas ,aga need mituaastat tagasi.
Re: Püsikiirusehoidja installimine
keegi võiks asjakohased pildid ja juhise kokku moodustada ning pista see rubriiki TSI.
Re: Püsikiirusehoidja installimine
Plaan soetada püsika süsteem autole mis on tehtud 91 aasta lõpp. Süsteem aga tuleb autolt mis pärineb aastast 86. Realoem-i järgi on juhtajul ja muudel jubinatel erinevad koodid alates 91 aasta algusest. Kas võib olla mingi reaalne võimalus, et äkki hakkab asi mul ikkagi tööle?
Re: Püsikiirusehoidja installimine
ega keegi pole uurinud kas UM-st vin koodi järgi on võimalik üldse teada saada kas taolised (näiteks CC, PDC, el. aknad) valmidused on sõidukis olemas?
Re: Püsikiirusehoidja installimine
Peaks hakkama küll tööle, ainult juhtmetega tuleb vist veidi möllata. Mida täpselt, seda ma ei tea aga midagi säärast on kõrvu jäänud (kas mitte pistiku korpus ei olnud teise kujuga?)Margus_ kirjutas:Plaan soetada püsika süsteem autole mis on tehtud 91 aasta lõpp. Süsteem aga tuleb autolt mis pärineb aastast 86. Realoem-i järgi on juhtajul ja muudel jubinatel erinevad koodid alates 91 aasta algusest. Kas võib olla mingi reaalne võimalus, et äkki hakkab asi mul ikkagi tööle?
Once you buy a BMW you will notice that over the years you will slowly become a certified mechanic, your trunk will be filled with coolant, rags and ATF fluid but your life will feel PERFECT
Re: Püsikiirusehoidja installimine
Ok, kui päris plug and play üritus ei ole, siis ei viitsi nikerdada. Ootab, kui mõni õige asi turgu tekib.
Re: Püsikiirusehoidja installimine
Kas e36 325tds-i püsikiirusehoidja installimine käib sama lihtsalt nagu e34 525tds-i oma?
Re: Püsikiirusehoidja installimine
jah...318tds-il ka sama lihtsalt
- janarp
- Huviline
- Postitusi: 625
- Liitunud: 17.07.2007 21:17 12
- Peamine sõiduk: bmw e60 525d
- Asukoht: harjumaa, padise vald
Re: Püsikiirusehoidja installimine
pildistasin ajaviiteks e36 1991 320 olemas olevaid cc pistikuid ja aju...
http://www.upload.ee/gallery/3358/cc_pistikud.html
kui õieti aru saan, on need järgmised asjad...
1. pilt: roolisamba pistik kangile
2. pilt: cc aju, mis oli seal juhi jalatoe all...(see must karp juhtmepuntra taga)
3. pilt: siduri anduri pistik
4. pilt: kapoti alune (tempomeetri vms.jaoks)...
http://www.upload.ee/gallery/3358/cc_pistikud.html
kui õieti aru saan, on need järgmised asjad...
1. pilt: roolisamba pistik kangile
2. pilt: cc aju, mis oli seal juhi jalatoe all...(see must karp juhtmepuntra taga)
3. pilt: siduri anduri pistik
4. pilt: kapoti alune (tempomeetri vms.jaoks)...
e34 520i -> e36 320i -> e36 318i -> e36 320i -> e36 316i -> e36 318i -> e91 320d -> e60 525d
Re: Püsikiirusehoidja installimine
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=66&fg=95janarp kirjutas:pildistasin ajaviiteks e36 1991 320 olemas olevaid cc pistikuid ja aju...
http://www.upload.ee/gallery/3358/cc_pistikud.html
kui õieti aru saan, on need järgmised asjad...
1. pilt: roolisamba pistik kangile
2. pilt: cc aju, mis oli seal juhi jalatoe all...(see must karp juhtmepuntra taga)
3. pilt: siduri anduri pistik
4. pilt: kapoti alune (tempomeetri vms.jaoks)...
- jargo
- Huviline
- Postitusi: 6129
- Liitunud: 20.07.2007 11:43 01
- Peamine sõiduk: bmw 330ci
- Asukoht: Linnamäe tee 10,Keila
- Kontakt:
Re: Püsikiirusehoidja installimine
jõudsin ka enda autoga nii kaugele ,püsika komplekt kapoti all.
juhtmeid vedada polnud eriline probleem.püsika aju,aktuaator ja kang sai ostetud carwayst.
nagu kõik alguses töötas.paar kolm korda.kuid peale seda hakkasid jamad pihta.kui vajutad püsikat peale.kiirendab mingi viis sekundit ja laseb kogu püsika maha.mõned korrad mängida siis jääb vahest ka hoidma.pikapeale vajub ikka kiirus alla.kui uuesti läbi kangi kiirust suurendama hakkan,lisab jälle mingi viis sekundit hoogu ja laseb hoo maha.selline pull koguaeg.
märkasin veel seda et kui kiirust kangiga maha võtta siis lisab ka esialgu hoogu juurde ja siis alles maha.
kui kuidagi ka kiirus läbi püsika pidama jääb ja siis võtab peale pidurdust ilusti hoo üles küll.
see ka veel et kiirust ei hoidnud sujuvalt vaid jõksutades.
kas pean kohe uut juhtplokki otsima minema või on siin mingi muu võimalus ka.
kas kiirusesignaali saab ka kuidagi testida.
auto millele peale panin on 95a e36 318
püsika kompleks on pärit 93a 325 pealt
ainuke asi mis mül üldse pähe kargab on kas aju või ei sobi 95a kiirusesignaal 93a omaga.
muid seoseid auto endaga ju pole.ülejäänud on eraldi seisev komplekt.
äkki keegi oskab mingit nõu anda.
terv jargo
juhtmeid vedada polnud eriline probleem.püsika aju,aktuaator ja kang sai ostetud carwayst.
nagu kõik alguses töötas.paar kolm korda.kuid peale seda hakkasid jamad pihta.kui vajutad püsikat peale.kiirendab mingi viis sekundit ja laseb kogu püsika maha.mõned korrad mängida siis jääb vahest ka hoidma.pikapeale vajub ikka kiirus alla.kui uuesti läbi kangi kiirust suurendama hakkan,lisab jälle mingi viis sekundit hoogu ja laseb hoo maha.selline pull koguaeg.
märkasin veel seda et kui kiirust kangiga maha võtta siis lisab ka esialgu hoogu juurde ja siis alles maha.
kui kuidagi ka kiirus läbi püsika pidama jääb ja siis võtab peale pidurdust ilusti hoo üles küll.
see ka veel et kiirust ei hoidnud sujuvalt vaid jõksutades.
kas pean kohe uut juhtplokki otsima minema või on siin mingi muu võimalus ka.
kas kiirusesignaali saab ka kuidagi testida.
auto millele peale panin on 95a e36 318
püsika kompleks on pärit 93a 325 pealt
ainuke asi mis mül üldse pähe kargab on kas aju või ei sobi 95a kiirusesignaal 93a omaga.
muid seoseid auto endaga ju pole.ülejäänud on eraldi seisev komplekt.
äkki keegi oskab mingit nõu anda.
terv jargo
Re: Püsikiirusehoidja installimine
Püsika mootor 100% korras? Võib olla mootori hammasrattal mõned hambad läinud ja siis sellepärast jamab niimoodi
- jargo
- Huviline
- Postitusi: 6129
- Liitunud: 20.07.2007 11:43 01
- Peamine sõiduk: bmw 330ci
- Asukoht: Linnamäe tee 10,Keila
- Kontakt:
Re: Püsikiirusehoidja installimine
niipalju kui ma hammakaid nägin olid need kõik terved.MSW kirjutas:Püsika mootor 100% korras? Võib olla mootori hammasrattal mõned hambad läinud ja siis sellepärast jamab niimoodi
mõõtsin ka pinget aktuaatori klemmidelt.hoiab täpselt nii kaua pinget peal kui kiirendab.püsivalt liikuma ei jää.
minu loogika kohasel on viga kas juhtplokis või kiiruse signaalis.
- jargo
- Huviline
- Postitusi: 6129
- Liitunud: 20.07.2007 11:43 01
- Peamine sõiduk: bmw 330ci
- Asukoht: Linnamäe tee 10,Keila
- Kontakt:
Re: Püsikiirusehoidja installimine
elektrolüütkondedest ei jaga eriti midagi.muidu oli plokk ka seestpoolt nagu uus.rajad kõik terved.Kuno_T kirjutas:Vigaseid plokke on küll olnud, tavaliselt on neis elektrolüütkonded kas mahtuvuse kaotanud või lühises. Mõistlik oleks plokk lahti võtta ja temas kõik elektrolüütkonded uutega asendada, vb olla hakkab tööle.
uurin,äkki saan kuskilt uue juhtploki.kui siis tööle hakkab on asi selge.
tänu abistajaile.
Re: Püsikiirusehoidja installimine
Autoks e32 735 155kw 92a atm.
Sai ka ostetud püsika komplekt,trossiga .Enda autol valmidus olemas .Sai kõik ilusti paigaldatud ,aju ja pistik sobisid ilusti .Aga tööle ei hakka .Kuidas kontrollida,kas midagi läbi ja mida kontrollida .Samas diagnost näitas speed sensori viga ,ehk siis kiiruseandurit .Andur mõjutab püsikat küll aga spidokas töötab ilusti ,ei hüppa ega jäta vahele ka.Kas andur saab olla terve või katki ,või samas ,kas saab töötada ta pooleldi ,et mingi ülesanne on korras ja ülejäänd läbi.Praegu ei tööta püsikas ja OBC näidud (keskmine kütte kulu,kütte jääki näitab umbes,jne. ) Kontrollisin tagasillas juhtmed üle (probleemsed kohad ,kus kuluvad läbi), kõik korras .
Patrik ütles küll ,et too auto tallinna ,ja ta teeb korda . Kindlast jälle paar tonni läheb ja viga on mütsi all .Samas võin ise ka korda teha ,käed otsas ,kui keegi juhendaks ja abi pakuks
Sai ka ostetud püsika komplekt,trossiga .Enda autol valmidus olemas .Sai kõik ilusti paigaldatud ,aju ja pistik sobisid ilusti .Aga tööle ei hakka .Kuidas kontrollida,kas midagi läbi ja mida kontrollida .Samas diagnost näitas speed sensori viga ,ehk siis kiiruseandurit .Andur mõjutab püsikat küll aga spidokas töötab ilusti ,ei hüppa ega jäta vahele ka.Kas andur saab olla terve või katki ,või samas ,kas saab töötada ta pooleldi ,et mingi ülesanne on korras ja ülejäänd läbi.Praegu ei tööta püsikas ja OBC näidud (keskmine kütte kulu,kütte jääki näitab umbes,jne. ) Kontrollisin tagasillas juhtmed üle (probleemsed kohad ,kus kuluvad läbi), kõik korras .
Patrik ütles küll ,et too auto tallinna ,ja ta teeb korda . Kindlast jälle paar tonni läheb ja viga on mütsi all .Samas võin ise ka korda teha ,käed otsas ,kui keegi juhendaks ja abi pakuks
Nutan ja kallan ,naeran ja tallan
Fack The Fuel Economy
Fack The Fuel Economy
- jargo
- Huviline
- Postitusi: 6129
- Liitunud: 20.07.2007 11:43 01
- Peamine sõiduk: bmw 330ci
- Asukoht: Linnamäe tee 10,Keila
- Kontakt:
Re: Püsikiirusehoidja installimine
kuna uurisin ja sain teada et sellist plokki ei olegi nii lihtne leida.otsustasin proovida enda oma korda teha.Kuno_T kirjutas:Jargo: Kui kallid need plokid on, äkki siiski tasub mässamist?
Seppa: Võta püsikale minev kiirusśignaali pistik lahti (kui on eraldi pistik), kas siis OBC näidud hakkavad tööle? Sel juhul kiirussignaali lühis püsika ahelas, kas juhtmestikus või plokis või viga instumentkombis, et ei väljasta kiirussignaali. Kui vajad E32 skeeme, anna teada, võin sobrada midagi sobilikku ja üles laadida.
kõigepealt võtsin küljest mingid ümargused konded ja töttasin nendega elfasse.sain uued jupid ja panin need külge.nägu oli naerul kui autoga sõitu alustades püsikas töötas nagu peab.isegi 40km tunni hoidis ilusti kiirus jne.jõudsin sõita mingi 10km ja hakkas jälle kalama.täpselt nagu enne.
selline küss.kas kondesi saab ka trükkplaadilt eemaldades testida?mul seal veel mingid ristkülikukujulised konded ka.äkki peitub viga hoopis seal.trükkplaat on jubadalt lakki täis lastud et ei ole üldse nii lihtne neid korraks mõõtmiseks küljest võtta.
http://www.upload.ee/files/686028/juhtplokk.jpg.html
http://www.upload.ee/files/686032/juhtplokk2.jpg.html
ära vahetasin siis need sinised,oranzid ja kaks püstist kondet.
huvitav et korraks isegi töötas.
Re: Püsikiirusehoidja installimine
proovi kellegagi ajusid vahetada, siis ei pea jootekolviga möllama
Re: Püsikiirusehoidja installimine
Auto ostu aeg ja peale seda töötas obc ilusti .Hiljem lakkas töötamast ,ei mäletagi millest või millal.Vast äkki peale seda kui olin seal kandis möllamas salongiradikaga.Kiirusesignaali pistikut ei usu olemast ,on ainult kangi pistik ,aktuaatori pistik ja aju oma.Kas kiiruse signaal läheb ennem obc ja siis püsikasse .Samas mis on instumentkombis Esmalt proovin kiirusesignaali andurit vahetada ja aju teisena .Arvan et kui saan obc tööle ,siis laheneb ka püsika probleem .
Nutan ja kallan ,naeran ja tallan
Fack The Fuel Economy
Fack The Fuel Economy
- jargo
- Huviline
- Postitusi: 6129
- Liitunud: 20.07.2007 11:43 01
- Peamine sõiduk: bmw 330ci
- Asukoht: Linnamäe tee 10,Keila
- Kontakt:
Re: Püsikiirusehoidja installimine
minu puhul hakkab asi juba naljakaks muutuma.kui auto seisab mõnda aega siis töötab ca 10km ilusti.kõik funktsioonid.kuni hakkab vaikselt streikima(teeb nii ,et sõites 90km/h hakkab kõigepealt kiirust lambist suurendama,mingi 2-3km/h ja siis hakkab vaikselt alla laskma.kilomeetriga lasi kuskil 10km/h allapoole.kuni seismajäämiseni.)jätan auto teeäärde seisma,seisab mingi 10 min.panen uuesti käima,töötab jälle mingi 10km muretult kuni hakkab jälle hoos kaotama.ajuga käisin ühe elektrooniku juures(ei tegele küll autoelektroonikaga)kuid kõige muuga küll.tema väitel peaks plokk korras olema.valjaarvatud kaks kivi mis seal peal on.neid ei pidavat saama kontrollida.
minul endal hakkab juba juhe kokku jooksma
kas kiirusesignaali ei saa kuidagi kontrollida.arvan et viga selles,kuigi spidokas töötab ilusti.
signaali töin spidoka tagant olevast pistikust.vedasin 1.0 juhtmega.kas see äkki liiga jäme.õige juhe oli muidu 0.5-ne.kas juhtme jämeduses võib midagi kaduma minna?mida mõõda seda juhet üldse saadetakse.testriga möötes langeb pinge kiiruse töustes.kas ainult langeb või on pingel ka mingi kindel võnkumine?
kas kellelgi oleks korraks laenata püsika töötavat aju.nelipakk oleks kohe minu poolt.hea kui oleks keilast või selle lähiümbruses.trallinn sobib ka.
terv jargo
minul endal hakkab juba juhe kokku jooksma
kas kiirusesignaali ei saa kuidagi kontrollida.arvan et viga selles,kuigi spidokas töötab ilusti.
signaali töin spidoka tagant olevast pistikust.vedasin 1.0 juhtmega.kas see äkki liiga jäme.õige juhe oli muidu 0.5-ne.kas juhtme jämeduses võib midagi kaduma minna?mida mõõda seda juhet üldse saadetakse.testriga möötes langeb pinge kiiruse töustes.kas ainult langeb või on pingel ka mingi kindel võnkumine?
kas kellelgi oleks korraks laenata püsika töötavat aju.nelipakk oleks kohe minu poolt.hea kui oleks keilast või selle lähiümbruses.trallinn sobib ka.
terv jargo
Re: Püsikiirusehoidja installimine
Kui kiirusesignaal käib läbi obc ja siis püsikasse .Kas siis võib viga olla obc -s et ei lase signaalil edasi .OBC -l test 15 ja 16 vajab ju mingeid koode .Olen neid lollipeaga muutnud ,äkki olen obc seadistuse nässu keranud .See lahendus on minu enda väljamõeldud ,vabandan kui ajan segast.
Nutan ja kallan ,naeran ja tallan
Fack The Fuel Economy
Fack The Fuel Economy
Re: Püsikiirusehoidja installimine
Jäta siis tester signaalijuhtmele taha sõidu ajaks. Töötava püsikaga nt 90ga sõites näitab x volti. Kui püsikas hakkab ära kukkuma/on lolliks läinud, hoia gaasiga ise algset kiirust. Kui nüüd pinge on ikka seesama x volti, on kiiruse signaali viga välistatud.jargo kirjutas: kas kiirusesignaali ei saa kuidagi kontrollida.
See pole probleem.jargo kirjutas: signaali töin spidoka tagant olevast pistikust.vedasin 1.0 juhtmega.kas see äkki liiga jäme.õige juhe oli muidu 0.5-ne.kas juhtme jämeduses võib midagi kaduma minna?
..
Re: Püsikiirusehoidja installimine
Ei käi läbi. OBC on lihtsalt üks signaali tarbijatest, nagu ka makk, kojamehed, servotronic jne.seppa kirjutas:Kui kiirusesignaal käib läbi obc ja siis püsikasse ...
..
Re: Püsikiirusehoidja installimine
Selge.
Aga kas kiirusesignaal tuleb andurist otse armatuuri alla või käib ikka tagaistme alt läbi ,seal ka igasuguseid jubinaid.
Aga kas kiirusesignaal tuleb andurist otse armatuuri alla või käib ikka tagaistme alt läbi ,seal ka igasuguseid jubinaid.
Nutan ja kallan ,naeran ja tallan
Fack The Fuel Economy
Fack The Fuel Economy
Re: Püsikiirusehoidja installimine
Kiirusesignaali anduri juhtmed lähevad tagumise istmealt läbi ,mille vahel on jätkuna pandud pistik.Sealt edasi kõrvalistuja jalge juures olevasse plokki .Kas räägin õigust.Et siis sealt ei lähe signaal edasi vä .
Muide ,tagumise istme all oleval pistikus oli ühed klemmid osüdeerunud ,sai puhastatud ja vahendit ka peale ,aga ei aidanud.
Plokist ka pilt. peale uurimist ,selgus et see pilt on käigukasti ajust.
Muide ,tagumise istme all oleval pistikus oli ühed klemmid osüdeerunud ,sai puhastatud ja vahendit ka peale ,aga ei aidanud.
Plokist ka pilt. peale uurimist ,selgus et see pilt on käigukasti ajust.
Nutan ja kallan ,naeran ja tallan
Fack The Fuel Economy
Fack The Fuel Economy
- jargo
- Huviline
- Postitusi: 6129
- Liitunud: 20.07.2007 11:43 01
- Peamine sõiduk: bmw 330ci
- Asukoht: Linnamäe tee 10,Keila
- Kontakt:
Re: Püsikiirusehoidja installimine
polaarsus sai õige.ise ka esialgu ei teadnud kuid targematelt sain teada.
homme proovin veel natuke.vahetan veel ära juhtkivi all oleva eletrolüütkonde.ülejäänud pidid elektrooniku arvates tavakonded olema ja nendega tavaliselt midagi ei juhtu.eks siis näib kas saab asja või mitte.
käisime ka autoga sõitmas.mõõtsime kiiruse signaali ka .see on korras .otsilloskoobiga(vist oli selline riistapuu)näitas korralikku võnkumist,seega ei saa signaal kalada.samuti lubati homme ka trükkplaat üle joota.
vaatame,äkki saame hakkama
sõbra pakkumise põhjal peitub viga kuskil kas massis või vigases kondes.kuna ei ole konkreetset asja mis kalaks.kui hakkab kalama siis terve süsteem.peab kolm korda kangi vajutama et kiirust koguks,kiiruse vähendamiseks,lisab hoopis paar sekundit hoogu.vana kiiruse peale peale tagasi resuumides peab vähemalt kolm korda nuppu vajutama.kui ka hakkab hoogu koguma siis ei kogu selle kiiruseni mis enne oli vaid kusagile suvalisele maale.kust hakkab ka kas kiirust langetama või töstma
väga huvitav värk igatahes.ükski transistor ka üle ei ole kuumenenud.
viimane variant on muidugi juhtkivi.sõber pidi selle kohta ka natuke inffi koguma.kust jalgadest mida juhitakse.
ja samas on ikka see võimalus ,et hakkab lambist ilusti ka tööle.kõik nupud töötavad nagu tehas ette on näinud.
homme proovin veel natuke.vahetan veel ära juhtkivi all oleva eletrolüütkonde.ülejäänud pidid elektrooniku arvates tavakonded olema ja nendega tavaliselt midagi ei juhtu.eks siis näib kas saab asja või mitte.
käisime ka autoga sõitmas.mõõtsime kiiruse signaali ka .see on korras .otsilloskoobiga(vist oli selline riistapuu)näitas korralikku võnkumist,seega ei saa signaal kalada.samuti lubati homme ka trükkplaat üle joota.
vaatame,äkki saame hakkama
sõbra pakkumise põhjal peitub viga kuskil kas massis või vigases kondes.kuna ei ole konkreetset asja mis kalaks.kui hakkab kalama siis terve süsteem.peab kolm korda kangi vajutama et kiirust koguks,kiiruse vähendamiseks,lisab hoopis paar sekundit hoogu.vana kiiruse peale peale tagasi resuumides peab vähemalt kolm korda nuppu vajutama.kui ka hakkab hoogu koguma siis ei kogu selle kiiruseni mis enne oli vaid kusagile suvalisele maale.kust hakkab ka kas kiirust langetama või töstma
väga huvitav värk igatahes.ükski transistor ka üle ei ole kuumenenud.
viimane variant on muidugi juhtkivi.sõber pidi selle kohta ka natuke inffi koguma.kust jalgadest mida juhitakse.
ja samas on ikka see võimalus ,et hakkab lambist ilusti ka tööle.kõik nupud töötavad nagu tehas ette on näinud.