odomeetri näit on 299960
odomeetri näit on 299960
Masinaks E-34 525iA 88a.
299960 on spidokal ees ja edasi enam ei keri. Nullitav odomeeter töötab siiski ilusti - pidada esimeste E34-de tüüpviga olema. Niipalju kui uurinud olen on 2 võimalust vea parandamiseks: kas odomeeter täielikult nullida või panna edasi kerima. Asendada kusagil skeemis mingi mälukivi vms... Peaks nagu omal käel ka tehtav olema aga pole ma just osav skeemi jootja.
Ja kumb nendest kahest lahendustest on lihtsam teostada?
Teine viga on ka et suvalistel hetkedel läheb odomeetri näit tuhmiks, nii et taustavalgus põleb aga numbreid pole näha.
Oskab siit keegi need vead parandada? Ja millise raha eest?
299960 on spidokal ees ja edasi enam ei keri. Nullitav odomeeter töötab siiski ilusti - pidada esimeste E34-de tüüpviga olema. Niipalju kui uurinud olen on 2 võimalust vea parandamiseks: kas odomeeter täielikult nullida või panna edasi kerima. Asendada kusagil skeemis mingi mälukivi vms... Peaks nagu omal käel ka tehtav olema aga pole ma just osav skeemi jootja.
Ja kumb nendest kahest lahendustest on lihtsam teostada?
Teine viga on ka et suvalistel hetkedel läheb odomeetri näit tuhmiks, nii et taustavalgus põleb aga numbreid pole näha.
Oskab siit keegi need vead parandada? Ja millise raha eest?
- Kristjan_K
- Huviline
- Postitusi: 1780
- Liitunud: 04.06.2004 17:31 37
- Asukoht: Tallinn
Ei tea kuda viiestel, aga seitsmestel ongi tehas pannud sellise elektroonika, et kusagil 300 000 tuhande peal jääb spido seisma, on ka juhtumeid kus spido ise nulli läheb...sau kirjutas:Sama lugu mul, ainult et autoks 730 87a e32
ja spidokas on kinni 300 000 peal.
800 eeki nullimise eest pean küll ylimalt kirveks.
Midagi leebemat ka keegi pakub?
Peaks tähendama seda, et tuleb teha masinale suuremat sorti hooldus ja peale seda pannakse ka kellad käima uuesti...
nt. saksast toodud kraamidel ongi spidod juba seal 250 000km pluss et hakkavad juba lukku minema või on juba eelnevalt ettenägelikult tagasi keritud et seda juhtumit ei tuleks.
ilma autota
Ma olen nüüd oma äsja soetatud E34'ga sama probleemi ees. Näit 299960. UM'is tööde vastuvõtja ütles, et see on lihtsalt omadega kokku jooksund ja ta küll ei tea midagi sellest tüüpveast.
Lahenduseks pakkus ta ümberprogrammeerimist (hind oli 200-300EEK vahel) või kui see ei aita siis kogu näidikute ploki välja vahetust.
Kas tasub proovida seda ümberprogrammeerimist UM'is?
Lahenduseks pakkus ta ümberprogrammeerimist (hind oli 200-300EEK vahel) või kui see ei aita siis kogu näidikute ploki välja vahetust.
Kas tasub proovida seda ümberprogrammeerimist UM'is?
Kas keegi on asjale mingit sorti lahenduse ka saanud?
Käisin UM'is oma näidikuplokiga ja seal ei arvatud asjast midagi. Mul nimelt lisaks sellele 299960 numbri probleemile oli veel see häda, et näidikud vahepeal näitasid, vahepeal mitte. Näitama hakkasid tavaliselt pärast mõningast sõitu ja suuremat gaasi andmist. Igal juhul UM ütles et näidkuplokk vigane ja tuleb uus osta. Rööviti ainult 811 EEK selle eest, et otsiti üles ja tehti korda kiirusanduri vigane pistik taga anduri juures.
Täna ostsin ja panin siis Sauelt saadud näidikuploki. Kõik muud mured nüüd lahendatud ja seierid ilusti töötavad. Aga 299960 mure ikka. Küsimus nüüd selles kas ka see näidikuplokk on omadega ka lõppu jooksnud või vajab järeleaitamist mingi muu elektroonika väljas pool näidikukorpust kus seda kiirust äkki hoitakse meeles?
Käisin UM'is oma näidikuplokiga ja seal ei arvatud asjast midagi. Mul nimelt lisaks sellele 299960 numbri probleemile oli veel see häda, et näidikud vahepeal näitasid, vahepeal mitte. Näitama hakkasid tavaliselt pärast mõningast sõitu ja suuremat gaasi andmist. Igal juhul UM ütles et näidkuplokk vigane ja tuleb uus osta. Rööviti ainult 811 EEK selle eest, et otsiti üles ja tehti korda kiirusanduri vigane pistik taga anduri juures.
Täna ostsin ja panin siis Sauelt saadud näidikuploki. Kõik muud mured nüüd lahendatud ja seierid ilusti töötavad. Aga 299960 mure ikka. Küsimus nüüd selles kas ka see näidikuplokk on omadega ka lõppu jooksnud või vajab järeleaitamist mingi muu elektroonika väljas pool näidikukorpust kus seda kiirust äkki hoitakse meeles?
hillarr kirjutas:Kas keegi on asjale mingit sorti lahenduse ka saanud?
Käisin UM'is oma näidikuplokiga ja seal ei arvatud asjast midagi. Mul nimelt lisaks sellele 299960 numbri probleemile oli veel see häda, et näidikud vahepeal näitasid, vahepeal mitte. Näitama hakkasid tavaliselt pärast mõningast sõitu ja suuremat gaasi andmist. Igal juhul UM ütles et näidkuplokk vigane ja tuleb uus osta. Rööviti ainult 811 EEK selle eest, et otsiti üles ja tehti korda kiirusanduri vigane pistik taga anduri juures.
Täna ostsin ja panin siis Sauelt saadud näidikuploki. Kõik muud mured nüüd lahendatud ja seierid ilusti töötavad. Aga 299960 mure ikka. Küsimus nüüd selles kas ka see näidikuplokk on omadega ka lõppu jooksnud või vajab järeleaitamist mingi muu elektroonika väljas pool näidikukorpust kus seda kiirust äkki hoitakse meeles?
Tee katset ja käi Tartus Tehase 21 A, küsi Heikit või Jürit ja mingi lahenduse need sõbrad Sulle kindlasti ka pakuvad!! Räägin omadest kogemustest.
Jah, ajust see läbisõit kindlasti ei tule. Kas "uue" ploki panid sellisena, nagu ta sulle müüdi või tõstsid midagi vanast ümber ka?
Mis aasta oma sul see "uus" plokk on ka?
Vaatan et auto ise üks esimesi E34-sid, sel tõenäoliselt veel Coding Plug üldse tagaistme all kuskil ja mitte kellaploki taga (see peaks seal plastraamiga näha olema), seega ostsid tolle ilma asjata, kuna mälukivi jäi vana (siis lõppu kerinud läbisõiduga).
Mis värvi see kellaplokk tagant on?
Mis aasta oma sul see "uus" plokk on ka?
Vaatan et auto ise üks esimesi E34-sid, sel tõenäoliselt veel Coding Plug üldse tagaistme all kuskil ja mitte kellaploki taga (see peaks seal plastraamiga näha olema), seega ostsid tolle ilma asjata, kuna mälukivi jäi vana (siis lõppu kerinud läbisõiduga).
Mis värvi see kellaplokk tagant on?
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Noh mul kalas terve plokk, nii et see tuli ikkagi ära vahetada. Aga see variant on ikkagi õige, et kirjas ei ole see just plokis sees. Plokki läheb neli pistikut. Neist üks on kõige suurem ja seal küljes on selline jupike, kus on sees läbisõidu inf. Vat seda tuleb ümber programmeerida.
Ja nagu priit ütles, peaks see veel osadel teises kohas olema, sest kõigil näidkuplokkidel ei ole see suur pistik nii paljude pinidega ja ei sisalda seda jubinat.
Tartus saab asjaga hakkama dia 800EEK eest, nagu siin juba kuskil mainiti. UM ei teadnud asjast suurt midagi, aga kui neile ära seletasin probleemi ja kus mis on, siis lubati uurida. Õhtu poole saab teada.
Ja nagu priit ütles, peaks see veel osadel teises kohas olema, sest kõigil näidkuplokkidel ei ole see suur pistik nii paljude pinidega ja ei sisalda seda jubinat.
Tartus saab asjaga hakkama dia 800EEK eest, nagu siin juba kuskil mainiti. UM ei teadnud asjast suurt midagi, aga kui neile ära seletasin probleemi ja kus mis on, siis lubati uurida. Õhtu poole saab teada.
See ongi nn. Coding Plug ehk mälukivi sinu auto konfiga. Sh. VIN, läbisõit ja hooldusintervalli loendur.hillarr kirjutas:Neist üks on kõige suurem ja seal küljes on selline jupike, kus on sees läbisõidu inf. Vat seda tuleb ümber programmeerida.
Ainult päris vanadel ripneb ta eraldi juhtmete küljes, uutel on kõigil kellaploki küljes. Asi on ka kodeeritud: vaata mis värvi selle kellaploki tagasein on, siis on selge.hillarr kirjutas:Ja nagu priit ütles, peaks see veel osadel teises kohas olema, sest kõigil näidkuplokkidel ei ole see suur pistik nii paljude pinidega ja ei sisalda seda jubinat.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Seis siis praegu selline, et ka UM'i mehed kaevasid vajaliku info välja kui ma mõningast selgitustööd tegin ja tõdesid et on jah tüüpviga ja ei jookse edasi just sellest arvust.
Lahendus praegu selline, et homme tellitakse uus coding plug, mis siis progetakse ära ja saab loodetavasti uuesti spidoka nullist käima. Siis näeb vähemalt palju ise olen läbi sõitnud.
Lahendus praegu selline, et homme tellitakse uus coding plug, mis siis progetakse ära ja saab loodetavasti uuesti spidoka nullist käima. Siis näeb vähemalt palju ise olen läbi sõitnud.
Ma ei saanud nüüd täpselt aru, kas UM'i ei saa või ei taha vana programmeerida. Aga soovitasid soojalt uus panna.
Uus pidi 500 ringi maksma ja lisaks pool tundi progemist/vahetust nii et kuskile 700-800 tuhande vahele peaks loodetavasti jääma.
Eelnev läbisõit mind eriti ei huvita. Mu jaoks palju olulisem on masina üldine tehniline seis. Korda tahan ma seda saada enda jaoks, et oleks mingi ülevaade enda läbisõidust. Seega kas ta hakkab seal nullist või 300k pealt asja ei muuda. Kui müügiks kunagi läheb siis nagunii ei hakkaks pähe määrima, et näe 200000 või alla selle on sellepärast ees, et mul vanaisa sõitis heinamaale ja koju sellega
Uus pidi 500 ringi maksma ja lisaks pool tundi progemist/vahetust nii et kuskile 700-800 tuhande vahele peaks loodetavasti jääma.
Eelnev läbisõit mind eriti ei huvita. Mu jaoks palju olulisem on masina üldine tehniline seis. Korda tahan ma seda saada enda jaoks, et oleks mingi ülevaade enda läbisõidust. Seega kas ta hakkab seal nullist või 300k pealt asja ei muuda. Kui müügiks kunagi läheb siis nagunii ei hakkaks pähe määrima, et näe 200000 või alla selle on sellepärast ees, et mul vanaisa sõitis heinamaale ja koju sellega
Tuleb vist ikkagi Tartu reis ja vana ümberprogrammeerimine.
Täpne info UM'ist järgmine: see uus vidin ise maksab ikkagi 1500EEK + info sisse kodeerimine. Selles osas vahet pole, mis mootor sul peal on, hind on sama. siiski tuleb veenduda täpselt mis juhtmestik on juhul kui on mootorit vahetatud, sest code plugid on erinevad.
UM vana ümber ei programmeeri, sest nad ei tohi seda teha.
Täpne info UM'ist järgmine: see uus vidin ise maksab ikkagi 1500EEK + info sisse kodeerimine. Selles osas vahet pole, mis mootor sul peal on, hind on sama. siiski tuleb veenduda täpselt mis juhtmestik on juhul kui on mootorit vahetatud, sest code plugid on erinevad.
UM vana ümber ei programmeeri, sest nad ei tohi seda teha.
Re: odomeetri näit on 299960
kuhu pöörduda???? Tahan odomeetrinäitu SUURENDADA, mitte vähendada:)
e39. 99a. 535. tumesinine. manual. M-pakett. <--- Müüdud.. Thank you GOD:)
Re: odomeetri näit on 299960
Tartus on selline firma nagu Dialab.randolsd kirjutas:kuhu pöörduda???? Tahan odomeetrinäitu SUURENDADA, mitte vähendada:)
Ära osta omale kunagi esimest BMW-d, sest see ei jää viimaseks...!
E34 524td ATM, E39 525tds ATM, E53 3,0td ATM
E34 524td ATM, E39 525tds ATM, E53 3,0td ATM