tagarattad tiba lääpas

Üldised arutelud ning näpunäited
nokkel
Huviline
Postitusi: 238
Liitunud: 17.10.2004 20:12 41
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas nokkel »

Kui vedru, siis peab ikka päris väsinud olema, et hakkaks tagarataste kallet mõjutama. Viga ikka lääbapuksides ja talapuksides(vai kuidas neid ametlikult nimetatakse)...vaata alla seal neid pukse ju kobaras. Kui auto üles tõstad, saad heebliga natuke sotti ka milline ülemäära loksub. :roll:
bmwguru
Huviline
Postitusi: 51
Liitunud: 21.03.2005 12:33 38

Postitus Postitas bmwguru »

kas vastab tõele, et 525 (91a.) on soovitatav panna alla 535 tagasillatala puksid, pidid olema jäigemad ja seega rohkem vastupidama?
Kasutaja avatar
Milbuck
Huviline
Postitusi: 68
Liitunud: 27.04.2003 23:01 27
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Milbuck »

ma kahe aasta jooksul kaks korda käändtelge vahetanud, esimene kord ostes ja viimati täna hommikul, ja ei ole enam lääpas, lääpa vajunud just parempoolne ratas, ehk saab rohkem valu, igasugune pukside vahetus ei andnud tulemust. suht pehmed asjad ütleks.
aivo28
Huviline
Postitusi: 561
Liitunud: 25.04.2005 12:21 07
Asukoht: harjumaa

Postitus Postitas aivo28 »

sillatalapuksid siia nuid küll ei puutu.mingil määral õõtsapuksid.minu E30-l olid taga senatori vedrud,kui sain :lol: .rattad olid jummala otse,isegi teistpidi lääpas :D .sportvedruga muidugi läksid teie mõistes lääpa.BMW-l on teatavasti õõtshoobadega tagasild,ja sportvedruga nad PEAVAD lääpas olema.enda 535-l kõik puksid vahetatud taga,aga sportvedru teeb oma töö.BMW ju kiireks sportlikuks sõiduks loodudki.kui ei meeldi,ostke golf näiteks :lol: ,või vahetahe vedrud-mida pikevedru,seda otsemaks läheb.
Impreza STi ja mikromootoriga bemm :)
Kasutaja avatar
Jaanus_P
Huviline
Postitusi: 3102
Liitunud: 05.08.2004 18:42 53
Asukoht: Tallinn/Mustvee
Kontakt:

Postitus Postitas Jaanus_P »

kusjuures imestan isegi, et miks kõik kiruvad, et rattad lääpas! ringraja autod on siis päris metsas (neil ka madaldus sari all :D ). kui 325'el olid madalad vedrud all siis olid ka rattad lääpas olenemata sellest, et puksid korras olid, aga pannes talveks kõrged vedrud olid rattad sirgelt. kusjuures olid suvised vedrud nii madalad, et suitsu pakk ei mahtunud ka auto alla, aga see oli veel vanal heal ajal kui tallinnas sai madala vedruga sõita :D (umbes 7-8 aastat tagasi).
E34 520iT 09.06a.- 09.09a. E38 740 09.09a. - 08.10a. E36 323 08.10a. - 11.10a. E39 523 11.10a. - 03.11a. 2 korda a***, E34 520iT 08.11a. - 04.12a. Seat Toledo 04.12a. - 12.14a. Seat Leon 12.14a.
Kasutaja avatar
siim_s
Huviline
Postitusi: 523
Liitunud: 13.07.2005 12:37 30
Asukoht: Tallinn, Männiku

Postitus Postitas siim_s »

Kas ma olen õigesti aru saanud, et minister räägib stock E30st, millel pole madaldusvedrusid?
Kasutaja avatar
toivoku
Huviline
Postitusi: 12044
Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
Peamine sõiduk: 524td
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas toivoku »

oi ****, mu diisel pole ju mingi sport ringraja pill vms, ennastki häirib, et kummid seest kulunud pidevalt :S mida ette võtta? tahaks kiirelt teada ja viiks esmaspäeval asjad aivari kätte, ta vahetaks ära :) .
aivo28
Huviline
Postitusi: 561
Liitunud: 25.04.2005 12:21 07
Asukoht: harjumaa

Postitus Postitas aivo28 »

mida ette võtta?
kui sul tala ja õõtsapuksid korras,siis ei jää muud üle,kui otsida pikemad vedrud.E30 st sai offroad senatori vedrudega,E34 ei oska kommenteerida...vbl touringu omad äkki on tugevamad :?:
Impreza STi ja mikromootoriga bemm :)
Kasutaja avatar
Margus_L
Huviline
Postitusi: 231
Liitunud: 08.05.2004 11:02 43
Asukoht: lõuna

Postitus Postitas Margus_L »

nii et siis paneme lukku tala- ja õõtsapuksid? või siis siiski peabki sööma kuna bemar??? :roll: :|
GAY.. Girls Are Yummy ;)
Kasutaja avatar
kaidu
Huviline
Postitusi: 80
Liitunud: 14.10.2003 14:47 52
Asukoht: pärnu

Postitus Postitas kaidu »

Sorry et ennem seda teemat ei näinud! Oli Täpselt sama jama-sain lahti.
auto e30 ja sõi 3a tagasi tagant seestpoolt kummi.Silla jubinad puksid kõik korras pensa kulu suur. Taga oli lahkujooks ja näris nii seestpoolt kummi et traat väljas. NB rattad on tänaseni lääpas ja see ei söö kummi.
Lahkujooks oli 2,5cm jube palju ja e30 ei saa kuidagi regullida.ise arvasin et õõtsad olid järgi andnud.Töö-tõstsin auto tõstukile,paninkerevenitus pika tungi rattalaagri korpuse juurde ja venitasin.kuna 2,5cm oli mööda ,siis lükkasin 5cm üle sest raud paindub poole tagasi. kõik sain korda ja tänapäevani on ok ja saad kummidega ikka2 a sõita!
Kasutaja avatar
Keijooo
Huviline
Postitusi: 433
Liitunud: 05.01.2008 20:45 03
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: tagarattad tiba lääpas

Postitus Postitas Keijooo »

Teen ka natukene teemat nimelt mul bmw e39 523i tahaks ka teada miks mul on veljed just sissepoole kaldu mitte väljapoole mul pigem sööb välimist rehvi kui sisemist milles võib probleem olla. Ja nimelt on taga pepu kõrgemal kui esimene naqu venelastel. Võiks olla ühtlane. Kas ei ole võimalik nii ,et mul lihtsalt liiga jäigad vedrud all mis suruvad pepu nii kõrgele ja lähevadki sissepoole kaldu ?

http://bmwfans.info/parts/catalog/E39/S ... uspension/


Oleksin foorumi liikmedele rväga tänulik
Kirjutada Ps! või siia


Ettetänades Keijooo
joffe
Huviline
Postitusi: 1993
Liitunud: 01.11.2005 19:53 22
Peamine sõiduk: E61-2007-525D
Telefon: 56623817
Asukoht: Valga

Re: tagarattad tiba lääpas

Postitus Postitas joffe »

Siiski kaldun arvama, et kaldu on nad sul just väljapoole, mitte sissepoole, nagu ülekoormatud sapikal. Arvestada tuleb ikka, kus rehv maaga kokku puutub ja sellega arvestades vaadata, kas kalle on sisse- või väljapoole. :|
Kasutaja avatar
Keijooo
Huviline
Postitusi: 433
Liitunud: 05.01.2008 20:45 03
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: tagarattad tiba lääpas

Postitus Postitas Keijooo »

joffe kirjutas:Siiski kaldun arvama, et kaldu on nad sul just väljapoole, mitte sissepoole, nagu ülekoormatud sapikal. Arvestada tuleb ikka, kus rehv maaga kokku puutub ja sellega arvestades vaadata, kas kalle on sisse- või väljapoole. :|
Kui vaatan eest või tagant siis näha on ,et rehv puududab väliskülge mitte sisemist ja oleks tiba õhus sisemine külg.
Kasutaja avatar
põrguvanker
Huviline
Postitusi: 194
Liitunud: 07.11.2008 15:10 52

Re: tagarattad tiba lääpas

Postitus Postitas põrguvanker »

Tagasilla nn ´´kaheksad´´ on võlusõna. Tõestatud vähemalt neljal korral järjest (erinevad autod) :cool: (rattad jäävad ikka veits lääpa,aga rehvi söömine kadus)
Ära lenda kiiremini,kui su kaitseingel sõita suudab.
Kasutaja avatar
Keijooo
Huviline
Postitusi: 433
Liitunud: 05.01.2008 20:45 03
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: tagarattad tiba lääpas

Postitus Postitas Keijooo »

pole hullu sain paika ;)

Kaks polti lahti ja natukene näpimist ja korras :)
Vasta