Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
Ja istuvad nad kõik 1:1? Kas kütusekulu tõuseb palju või nii nagu 141kw omane? Leidub ka mõni teema kuskil foorumis kus saaks kogu selle teema kohta lugeda või on see ettevõtmine ainult kokku-lahti ladumine?
kunagi uurisin ka,siit foorumist ei leidnud ühtegi autot millel see töö tehtud oleks.
kütusekulu peaks minema samale tasemele nagu 141kw mootoril.
kuid samas väljalaske viimane pütt on siiski sama,mis 141 kw mootoril,vähemalt e46 on nii.
Oskab keegi öelda kudas ma saan geneka tagant selle juhtme lahti, geneka 2 pikka polti saab ilusti kätte aga ei anna seal eriti keerata genekat, et sinna taha näha, mis moodi see juhe seal taga kinni on, tahaks geneka harjad ära vahetada aga ei saa seda juhet sealt kätte.
Mul on E36 ja ma tahan, et udu ja parktuled põleksid ilusa ereda kollasena, kus kohast ma selliseid pirne saaks? Tulesid kiletama ei tahaks hakata.. veel.
fm25 kirjutas:tänud ivoturb12 a järgmine loll küsimus, et mis see vanos on? kas parem kui ta on või ei?
Raivo kirjutas:UM ütleb asja kohta sedasi:
Lühidalt selgitades tähendab VANOS varieeruva
asendiga nukvõlli (väntvõlli suhtes). Selline nukvõlli keeramine tagab mootori parema töö nii tühikägul kui suurtel pööretel.
Võrreldes VANOS-ega ja ilma mootorite jõu ja pöördemomendikarakteristikuid selgub, et võimsust ei lisandu kuid max.pöördemoment on laiemas diapasoonis saadaval. Tehniliselt on see teostatud nii, et mootori juhtseade väljastab elektrilise käsu solenoidventiilile, mis avanedes juhib mootori õlimagistraalist surve VANOS-e hüdraulilisele täiturosale, mis liigutab nukvõlli varasemasse asendisse.
Elekrilise käsu kadumisel ennistub nukvõll hilisemasse asendisse.
Eesti keeles on see nii et madalatel pööretel süsteem sätib nukka nii et juba madalamalt oleks parem tõmme. Nt Hondadel peaks olema samalaadseks asjaks VTEC ja Toyotadel vist VVT-i...tehnoloogia erinev aga mõte sama
Kui otsustad ise sõita siis vala niipalju destil. vett või jahutusvedelikku peale kui läheb ja jälgi,et temperatuur üle keskmise ei lähe(peale normaaltemperatuuri saavutamist tõuseb temperatuur väga kiiresti ebanormaalseks kui jahutust ei ole) puhurid kuuma peale ja põhja.
Kipub tõusma temp. ,jääd seisma ja ootad kuni maha jahtub(jahtub kiiremini kui mootor ei käi aga puhurid on kuuma peal ja puhuvad).
Hagu ei maksa anda,samas võiks kiirus olla selline,et õhk liigub.
Mis asi see seal nüüd lõhki läks, oskab keegi öelda?
Alustaks sellest, et võtaks võimalikud lisasoendused järelt ära (kaitsmed välja, pistikud tagant ära vms) ja sõida hommikul kui kõige jahedam. Diisel niikuinii ilma lisasoojenduseta väga kiirelt soojaks ei lähe. Paak täis ja salongi temp ja kiirus põhja. Ja saad vb ühe jutiga ilusti kohale. Sõida tühikäigu piiril enamvähem.
Ja reisule kaasa võta ka dest.vett, et juhul kui siiski kuumaks läheb keedab niikuinii vee välja sealt.
Omal vastutusel sõidad muidugi.
Turvaline oleks muidugi kui auto omal jõul ei liiguks sinna.
Oskab keegi öelda, mis elajas e30 touringu kapoti all on? Sinine/must värv, kollased udukad, mingi põllumajandus ( ) vms märk tagaaknal. Hääled olid küll kurjad
Tahaks teada, kas e36 kupeel, sedaanil ja touringul on tagavedrud ja amordid samad? Tahaks kupeele panna touringu vedrusid ja sedaani amorte ning kas esiamordid kupeel ja sedaanil ühilduvad?