Õlitulede ja inspectioni nullimine BMW-l
Re: Õlitulede ja inspectioni nullimine BMW-l
Minu 1998 e39'l piisas nullimiseks umbes 3 sekundit 7. klemmi massis hoidmisest.
Re: Õlitulede ja inspectioni nullimine BMW-l
No ei saa aru....kas 2001a E39 puhul ei saa niisama ise salongist ära nullida? Kas peab ikka mingi juhtmega seda tegema? Kes ja kus ja mis raha eest teeks selle pisukese töö?
- Silver88
- Huviline
- Postitusi: 1699
- Liitunud: 05.09.2010 22:56 34
- Peamine sõiduk: X5 3.0sd 08’ /E91 320dA 06'
- Telefon: 56642342
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Õlitulede ja inspectioni nullimine BMW-l
Palun.javve kirjutas:No ei saa aru....kas 2001a E39 puhul ei saa niisama ise salongist ära nullida? Kas peab ikka mingi juhtmega seda tegema? Kes ja kus ja mis raha eest teeks selle pisukese töö?
http://bmwtips.com/tipsntricks/reset-plug/reset.htm
Re: Õlitulede ja inspectioni nullimine BMW-l
Kas selle järgi tehes kaob see oilservise roheline kollane punane ära? õLi on vahetatud, kuid iga kord käivitamisel näitab ikkagi oilservice kollane ja nüüd lisaks ka punane? Kas see läheb ka nulli? Või kuidas seda algusesse saaks?
-
- Huviline
- Postitusi: 1993
- Liitunud: 01.11.2005 19:53 22
- Peamine sõiduk: E61-2007-525D
- Telefon: 56623817
- Asukoht: Valga
Re: Õlitulede ja inspectioni nullimine BMW-l
Ega õlivahetus iseenesest neid tulesid ei mõjuta! Tuled peaksid sind mõjutama, et vaja õli vahetada.javve kirjutas:Kas selle järgi tehes kaob see oilservise roheline kollane punane ära? õLi on vahetatud, kuid iga kord käivitamisel näitab ikkagi oilservice kollane ja nüüd lisaks ka punane? Kas see läheb ka nulli? Või kuidas seda algusesse saaks?
Re: Õlitulede ja inspectioni nullimine BMW-l
Kõik on korras:) Au ja kiitused CarMasters´le:)
Re:
**** ilus ütlemine see Eestlase ja ämbri kohtaRiivo kirjutas:mina oma dislal seda nulli ei saand erinevate variantidega seega lasen seda teha õlivahetusega teeninduses..lihtne
D2 coilovers
Hello,
Disclaimer Some product ERZ industries LLC sell are strictly for off-road use only please check you local DMV or motor vehicle department for regulations. ERZ industries LLC and the manufautuer are not responsible for any miss use of their product.
Disclaimer Some product ERZ industries LLC sell are strictly for off-road use only please check you local DMV or motor vehicle department for regulations. ERZ industries LLC and the manufautuer are not responsible for any miss use of their product.
Re: Õlitulede ja inspectioni nullimine BMW-l
ja mul on 97 tehasest tulnud ja kehtib sama lihtne asi.InterFace kirjutas:Noh lihtsalt märkuseks , et mul on jaanuari lõpp 1996 tehasest välja tulnud e36 325tds ja lühistasin 15sec ning kõik rohelised ruudud tulid tagasi ilusti.truumu kirjutas:
Tähelepanu! Autodel alates 96a. millel on BMW originaalpistik, tuleb kasutada vastavat testrit ja programmi
Lühistamine ei anna midagi
kasutasin suvalist traati.
Viimati muutis Lauri_R, 25.11.2011 14:53 42, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 351
- Liitunud: 24.11.2005 23:13 46
- Peamine sõiduk: F31 325d
- Asukoht: Paide
Re: Õlitulede ja inspectioni nullimine BMW-l
Kas e91 320d kohta sel teemal infot leidub?
BMW f31 325d 160kw 2014a
-
- Huviline
- Postitusi: 351
- Liitunud: 24.11.2005 23:13 46
- Peamine sõiduk: F31 325d
- Asukoht: Paide
Re: Õlitulede ja inspectioni nullimine BMW-l
Ise küsin, ise vastan- "youtube.com" aitab.
BMW f31 325d 160kw 2014a
- MargusA
- Klubiliige - moderaator
- Postitusi: 3397
- Liitunud: 27.01.2009 11:16 45
- Peamine sõiduk: e61
- Asukoht: Harjumaa
Re: Õlitulede ja inspectioni nullimine BMW-l
e36 96 aasta ja õlituled,inspec ja inspec2 nullitud
- xtrcraz
- Huviline
- Postitusi: 555
- Liitunud: 20.07.2009 11:22 12
- Peamine sõiduk: 328i
- Asukoht: Tallinn, vahel Tartu/Tapa
Re: Õlitulede ja inspectioni nullimine BMW-l
1996a augustikuu Z3 puhul töötas lühistamine kenastitruumu kirjutas: Tähelepanu! Autodel alates 96a. millel on BMW originaalpistik, tuleb kasutada vastavat testrit ja programmi
Lühistamine ei anna midagi
E36 328i
Audiclub.ee: "ma pole väga raske jalaga ka, kui ainult sund olukordades kus mõned propeleeri mehed väga pressima hakkavad"
Audiclub.ee: "ma pole väga raske jalaga ka, kui ainult sund olukordades kus mõned propeleeri mehed väga pressima hakkavad"
Re: Õlitulede ja inspectioni nullimine BMW-l
Keegi võrus airbagi ja kiduriklotsi tuld ka kustutab?
- Henri.
- Klubiliige - admin
- Postitusi: 12078
- Liitunud: 03.03.2008 18:24 02
- Peamine sõiduk: 328 kuut
- Asukoht: Tln/kesklinn
- Kontakt:
Re: Õlitulede ja inspectioni nullimine BMW-l
Piduriklotsi tuli kustub ise ära kui anduri ära vahetad või otsad kokku paned. Kui andur vahetamata või puudu, siis ei anna see arvutiga kustutamine midagi - viga tuleb kohe tagasi.
- Danis
- Huviline
- Postitusi: 333
- Liitunud: 31.07.2012 20:58 04
- Peamine sõiduk: E36 1.8is coupe
- Asukoht: Tallinn
Re: Õlitulede ja inspectioni nullimine BMW-l
Mul piisas 6cm kaablijupist ,ühe otsa 7-ndasse ja teise otsa 19 pinni.19 pin töötab nagu mass vast.
-
- Huviline
- Postitusi: 1993
- Liitunud: 01.11.2005 19:53 22
- Peamine sõiduk: E61-2007-525D
- Telefon: 56623817
- Asukoht: Valga
Re: Õlitulede ja inspectioni nullimine BMW-l
Nii on, kui käsi ei värise! Kui endas kahelda, võiks kasvõi kontrolllambi vahele pista.
- Alex
- Huviline
- Postitusi: 455
- Liitunud: 18.07.2008 17:42 44
- Peamine sõiduk: BMW e34 520iT
- Asukoht: Eesti/Soome
Re: Õlitulede ja inspectioni nullimine BMW-l
Alljärgnev on õlitulede kustutamise õpetus neile, kes on auto asjades võhikud või ei tea mida "tehniline taip" tähendab. Antud tegevus mõjub ka muudele tulukestele ja hoiatustele. NB! Kõik sammud tuleb korrektselt läbi teha, muidu ei pruugi õnnestuda!
1) Istu autosse, keera süüde sisse kuid ära käivita autot. Kontrolli et hoiatus tulukesed põlevad.
2) Välju autost, sulge uks ning tee ueesti lahti, keera süüde välja.
3) Jäta uks lahti, ning tee päripäeva kaks tiiru ümber auto. Teisel tiirul peatu parema esimese ratta juures.
4) Suru käed püksitaskutesse ja tonksa vasaku jala varbaga kaks korda vastu rehvi.
5) Lõpeta teine tiir ja peatu ukse juures. Keera uuesti süüde sisse ja ava kapott.
6) Põrnitse mootoriruumi umbes minut aega, mana ette hämmeldunud ilme (mida usutavam, seda parem)
7) Süga umbusklikult kukalt.
8) Sulge kapott ja mine kontrolli veelkord, et hoiatus tulukesed põlevad.
9) Helista 1182 ja võta lähim BMW remonditöökoja number ja aadress.
10) Sõida ette antud aadressile, lase teadjatel asi üle vaadata ja korda teha
11) Maksa arve ja lahku
1) Istu autosse, keera süüde sisse kuid ära käivita autot. Kontrolli et hoiatus tulukesed põlevad.
2) Välju autost, sulge uks ning tee ueesti lahti, keera süüde välja.
3) Jäta uks lahti, ning tee päripäeva kaks tiiru ümber auto. Teisel tiirul peatu parema esimese ratta juures.
4) Suru käed püksitaskutesse ja tonksa vasaku jala varbaga kaks korda vastu rehvi.
5) Lõpeta teine tiir ja peatu ukse juures. Keera uuesti süüde sisse ja ava kapott.
6) Põrnitse mootoriruumi umbes minut aega, mana ette hämmeldunud ilme (mida usutavam, seda parem)
7) Süga umbusklikult kukalt.
8) Sulge kapott ja mine kontrolli veelkord, et hoiatus tulukesed põlevad.
9) Helista 1182 ja võta lähim BMW remonditöökoja number ja aadress.
10) Sõida ette antud aadressile, lase teadjatel asi üle vaadata ja korda teha
11) Maksa arve ja lahku
punktist A, punkti B, toimetab mind BMW!
Re: Õlitulede ja inspectioni nullimine BMW-l
Kas selline võimalus ka on, et rohelised kuubikud ei kustu enam ära? Sest oleks juba aeg aga ikka on kõik rohelised
- Alex
- Huviline
- Postitusi: 455
- Liitunud: 18.07.2008 17:42 44
- Peamine sõiduk: BMW e34 520iT
- Asukoht: Eesti/Soome
Re: Õlitulede ja inspectioni nullimine BMW-l
Sõltub palju läbi sõitnud oled? tulukeste kustumise välp peaks olema 2000km. Kui oled üle selle sõitnud ja ikka midagi ei toimu siis on midagi viga. Andurid üldjuhul peaks reageerima, aga kui miski on pekkis, võib näiduk aiateibaid näidata. Teine variant on muidugi see, et kui süsteem ei loe ainult läbitud vahemaad vaid mõõdab mingit pidi näiteks õli viskoossust või süsiniku või metalli sisaldust õlis ning sul on nii hästi hooldatud mootor ja korrektne sõidustiil, et õli ei amortiseeru tavapärases tempos, võib olla küll. et tulukesed ei kustu, puhtalt selle pärast, et õli on niivõrd OK ikka veel. Kas see on aga võimalik, et õli kvaliteeti süsteem mõõdab, seda ma ei tea, siin peavad targemad mehed vast ütlema, kas on nii..Donald kirjutas:Kas selline võimalus ka on, et rohelised kuubikud ei kustu enam ära? Sest oleks juba aeg aga ikka on kõik rohelised
punktist A, punkti B, toimetab mind BMW!
- Riivo
- Huviline
- Postitusi: 8162
- Liitunud: 27.02.2003 10:13 41
- Peamine sõiduk: Ateca 4Drive
- Asukoht: Edgarlandia
- Kontakt:
Re: Õlitulede ja inspectioni nullimine BMW-l
oleneb autost vanematel õlikvaliteeti kindlasti ei loe, seal olid ainult läbisõit ja külmkäivitused faktoriteks...uutel enam ei tea mida seal veel kontrollib...meie entsüklopeedia PriitV8 peaks ehk teadma seda
´17 4Drive
- Alex
- Huviline
- Postitusi: 455
- Liitunud: 18.07.2008 17:42 44
- Peamine sõiduk: BMW e34 520iT
- Asukoht: Eesti/Soome
Re: Õlitulede ja inspectioni nullimine BMW-l
Veel huvitavat-kasulikku mikide maalt. Kui kell särab armatuuris nagu minu autol näiteks ja käes on inspection II aeg, siis siin on nimekiri töödest, mida esindus pmst teostab:
VEHICE RAISED ON HOIST
remove engine shield
drain engine oil and replace oil filter sump plug washer
check transmission for leaks
change manual transmission oil
replace rear axle oil
check clutch driven plate for wear every 2nd inp II
renew main fuel filter.Petrol engines every 2nd insp II
check PAS system for leaks
check radiator bottom hose for leaks
check drive shaft gaiters for leaks
check steering for freedom from play
check condition of track rod and front axle ball joints
check steering box for leaks.check UJ`s, couplings and flexible gaitors.
check all connections and lines on brake system for leaks, damage and correct position, including handbrake cables and bleed nipple covers.
check fuel pipes, tank and connections for leaks, damage and position.
check condition, position and mountings of exhaust system
inspect underside of body for corrosion/underseal damage
refit engine shield
LOWER VEHICLE TO HALF WAY POSITION
remove road wheels
remove brake pads and clean and inspect for wear
check wheel cylinders and dust seals for leaks
check handbrake lever travel, movement of handbrake cables and adjustment
check handbrake lining wear
grease wheel centering spigots for alloy wheels
check shock absorbers for leaks
complete tyre check
VEHICLE ON GROUND
inspect bodywork for corrosion, stone chips damage or contamination
check fluid level and concentration of screenwash reservoir
refill engine oil
remove spark plugs
check and adjust valve clearances. replace rocker cover gasket(M20,M30,S50 and S38 engines only)
renew spark plugs
lubricate door mechanisms
replace microfilter and active carbon filter
replace air circulation filter every 2nd insp II
check coolant hoses for leaks
replace air intake filter
check PAS hose clips for tightness and fluid level
lubricate throttle linkages
check clutch hose connections for tightness and positioning
check clutch fluid level
check brake fluid level.renew every 2 years
check vbattery acid level and top up if nessesary
carry out specific gravity check
check condition/tightness of coolant hoses
replace all vbelts E34/M5 only(S38 engine)
check tension of all vbelts
check and record coolant concentration. renew every 2 years upto 95. after 95 every 3 years. except M3 and M5 every 2 years
check self leveling suspension and level
check wheel stud torque and tyre pressures
check intensive cleaner level
replace fire ext cartrige anually
E36 M3 only replace throttle valve potentiometer
replace toothed cambelt M40 engine
replece toothed cambelt M20 engine
ENGINE TEST
cars with distributer..check the dwell angle and adjust ignition timing if necessary
call up info on defects stored in diagnostic system, print off and attach to inspection sheets
check EML safety path circuit
check idle speed except engines with idle speed control
check CO reading (except catalyst models)
check all exterior lights
check all instrument and control lighting and all other interior courtesy lighting
check operation of heater blower and ventilation system
check operation of door morrors
check operation of sunroof
check horn all segements
check condition, operation of seat belts
check wipers, blades, jet aim
check bonnet and boot locks and striker plates. operation and lubrication.
ROAD TEST
check engine operation
check clutch operation
check transmittion operation
check steering operation
check steering wheel alignment
check footbrake operation
check handbrake balance. Bed in new handbrake
check wheel balance
check propshaft balance
check speedometer operation
chech distance trip meter
check engine revolution counter
check temp gauage operation
check fuel guage operation
check heater/aircon operation
check on board computer operation
check wind noise, rattles etc
FINAL ITEMS
activate service indicator
ensure handbook service record is completed
VEHICE RAISED ON HOIST
remove engine shield
drain engine oil and replace oil filter sump plug washer
check transmission for leaks
change manual transmission oil
replace rear axle oil
check clutch driven plate for wear every 2nd inp II
renew main fuel filter.Petrol engines every 2nd insp II
check PAS system for leaks
check radiator bottom hose for leaks
check drive shaft gaiters for leaks
check steering for freedom from play
check condition of track rod and front axle ball joints
check steering box for leaks.check UJ`s, couplings and flexible gaitors.
check all connections and lines on brake system for leaks, damage and correct position, including handbrake cables and bleed nipple covers.
check fuel pipes, tank and connections for leaks, damage and position.
check condition, position and mountings of exhaust system
inspect underside of body for corrosion/underseal damage
refit engine shield
LOWER VEHICLE TO HALF WAY POSITION
remove road wheels
remove brake pads and clean and inspect for wear
check wheel cylinders and dust seals for leaks
check handbrake lever travel, movement of handbrake cables and adjustment
check handbrake lining wear
grease wheel centering spigots for alloy wheels
check shock absorbers for leaks
complete tyre check
VEHICLE ON GROUND
inspect bodywork for corrosion, stone chips damage or contamination
check fluid level and concentration of screenwash reservoir
refill engine oil
remove spark plugs
check and adjust valve clearances. replace rocker cover gasket(M20,M30,S50 and S38 engines only)
renew spark plugs
lubricate door mechanisms
replace microfilter and active carbon filter
replace air circulation filter every 2nd insp II
check coolant hoses for leaks
replace air intake filter
check PAS hose clips for tightness and fluid level
lubricate throttle linkages
check clutch hose connections for tightness and positioning
check clutch fluid level
check brake fluid level.renew every 2 years
check vbattery acid level and top up if nessesary
carry out specific gravity check
check condition/tightness of coolant hoses
replace all vbelts E34/M5 only(S38 engine)
check tension of all vbelts
check and record coolant concentration. renew every 2 years upto 95. after 95 every 3 years. except M3 and M5 every 2 years
check self leveling suspension and level
check wheel stud torque and tyre pressures
check intensive cleaner level
replace fire ext cartrige anually
E36 M3 only replace throttle valve potentiometer
replace toothed cambelt M40 engine
replece toothed cambelt M20 engine
ENGINE TEST
cars with distributer..check the dwell angle and adjust ignition timing if necessary
call up info on defects stored in diagnostic system, print off and attach to inspection sheets
check EML safety path circuit
check idle speed except engines with idle speed control
check CO reading (except catalyst models)
check all exterior lights
check all instrument and control lighting and all other interior courtesy lighting
check operation of heater blower and ventilation system
check operation of door morrors
check operation of sunroof
check horn all segements
check condition, operation of seat belts
check wipers, blades, jet aim
check bonnet and boot locks and striker plates. operation and lubrication.
ROAD TEST
check engine operation
check clutch operation
check transmittion operation
check steering operation
check steering wheel alignment
check footbrake operation
check handbrake balance. Bed in new handbrake
check wheel balance
check propshaft balance
check speedometer operation
chech distance trip meter
check engine revolution counter
check temp gauage operation
check fuel guage operation
check heater/aircon operation
check on board computer operation
check wind noise, rattles etc
FINAL ITEMS
activate service indicator
ensure handbook service record is completed
punktist A, punkti B, toimetab mind BMW!
-
- Huviline
- Postitusi: 3634
- Liitunud: 03.12.2006 13:20 45
- Peamine sõiduk: E36 M3 “95/F31 320d ED “18
- Asukoht: tallinn/rakvere
Re: Õlitulede ja inspectioni nullimine BMW-l
Alex kirjutas:Veel huvitavat-kasulikku mikide maalt. Kui kell särab armatuuris nagu minu autol näiteks ja käes on inspection II aeg, siis siin on nimekiri töödest, mida esindus pmst teostab:
E36 M3 only replace throttle valve potentiometer
Milleks seda nii tihti vahetada? Millepoolest see erinev teistest on? Oskab keegi targem kommenteerida?
If everything seems under control, you're just not going fast enough
- Alex
- Huviline
- Postitusi: 455
- Liitunud: 18.07.2008 17:42 44
- Peamine sõiduk: BMW e34 520iT
- Asukoht: Eesti/Soome
Re: Õlitulede ja inspectioni nullimine BMW-l
See peaks siis olema iga kahe aasta tagant, ma küll kõike ei tea aga loogika ütleb, et kui on ikkagi nii palju rohkem tootev mootor ja hoopis teiselt planeedilt need kulutegurid, siis antud seadme keskmine safe-eluiga on arvestatud u. 2 aastat. Loomulikult võib ta ka kauem kesta kuid kui üks hetk saba annab, võib jadana kohe hulk muid probleeme-rikkeid tekkida. Selle vältimiseks siis soovituslik vahetus uue vastu.
punktist A, punkti B, toimetab mind BMW!
-
- Huviline
- Postitusi: 3634
- Liitunud: 03.12.2006 13:20 45
- Peamine sõiduk: E36 M3 “95/F31 320d ED “18
- Asukoht: tallinn/rakvere
Re: Õlitulede ja inspectioni nullimine BMW-l
Mulle arusaamatuks jäi see,et miks teistel S-seeria mootoritel seda vahetada pole vaja,ainult E36-l,S38,S54,S62 kasutavad sama andurit ju?
If everything seems under control, you're just not going fast enough
- Alex
- Huviline
- Postitusi: 455
- Liitunud: 18.07.2008 17:42 44
- Peamine sõiduk: BMW e34 520iT
- Asukoht: Eesti/Soome
Re: Õlitulede ja inspectioni nullimine BMW-l
Vot seda jah, ei oska kommenteerida, siin peab keegi teadja juba nõu andma. Muidugi selle lause puhul sõltub ka see, kas koma on enne või pärast sõna "only". Sellest sisuliselt muutub kogu lause tähendus..
punktist A, punkti B, toimetab mind BMW!
Re: Õlitulede ja inspectioni nullimine BMW-l
Ma ei tea kellele seda juttu ajada võid. See värk töötab senikaua kuni 21 pin pistik kapoti all on.InterFace kirjutas:truumu kirjutas:
Tähelepanu! Autodel alates 96a. millel on BMW originaalpistik, tuleb kasutada vastavat testrit ja programmi
Lühistamine ei anna midagi
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
-
- Huviline
- Postitusi: 1408
- Liitunud: 19.12.2008 16:59 40
- Peamine sõiduk: BMW 328i e46,BMW 320iT 46
Re: Õlitulede ja inspectioni nullimine BMW-l
" onclick="window.open(this.href);return false;
Video neile,kes on pika õlivahetusvälba poolt....
Video neile,kes on pika õlivahetusvälba poolt....
Re: Õlitulede ja inspectioni nullimine BMW-l
Nii käib see e36-el:)
" onclick="window.open(this.href);return false;
" onclick="window.open(this.href);return false;