Ärakukkuvad piduriklotsid
Re: Ärakukkuvad piduriklotsid
On ehk võimalus, et see ei olnud päris originaal Textar? Mäletan, et sain aasta tagasi "sooduskampaania" super hinnaga M52 mootorile MANN õlifiltri, mis 4 kuuga pooleks lagunes, nägi välja nagu õline wc paberi rull. Hiljem netist tootjalehelt uurides selgus, et ei olnudki originaal MANN , seal oli kohe terve lehekülg pühendatud tuvastamaks piraattoodet.
http://www.fightingthefakes.com/index.p ... =3&lang=en" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.fightingthefakes.com/index.p ... =3&lang=en" onclick="window.open(this.href);return false;
- eero
- Huviline
- Postitusi: 5631
- Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
- Peamine sõiduk: F07 535i GT
- Telefon: 5256627
- Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627, eero@autoint.ee
- Kontakt:
Re: Ärakukkuvad piduriklotsid
Ma olen sellist asja kohanud. Fakte ei mäleta, aga üks konkreetne juhus on meeles ühe Saab 9-5 Remsa toodetud esiklotsidega.
Otsisin arved välja faktide täpsustamiseks. Läbisõit oli nendega 45tkm, 2 aastat ümmarguselt. Katet oli seal veel küllalt.
Üldiselt Remsa pidurdusefektiivsuse poolest senisel tagasisidel olnud hea, ka töötab vaikselt. Aga peale seda keissi eriti välja ei paku kui just nimme ei nõuta. Tehakse Itaalias, vbla ei sobi külma kliimasse, soolatatud teedele või krt teab mis.
Textari puhul muidugi paneb kulme kergitama, et esmapaigaldusvaruosa tootja asjad niimoodi laiali kukuvad. Aga noh, neid näiteid võib veelgi tuua kui viitsiks, millised bemmi või kelle iganes originaalosad kriitikat ei kannata ja kellegi hoopis muu tehtud samad asjad kaua teenivad.
Otsisin arved välja faktide täpsustamiseks. Läbisõit oli nendega 45tkm, 2 aastat ümmarguselt. Katet oli seal veel küllalt.
Üldiselt Remsa pidurdusefektiivsuse poolest senisel tagasisidel olnud hea, ka töötab vaikselt. Aga peale seda keissi eriti välja ei paku kui just nimme ei nõuta. Tehakse Itaalias, vbla ei sobi külma kliimasse, soolatatud teedele või krt teab mis.
Textari puhul muidugi paneb kulme kergitama, et esmapaigaldusvaruosa tootja asjad niimoodi laiali kukuvad. Aga noh, neid näiteid võib veelgi tuua kui viitsiks, millised bemmi või kelle iganes originaalosad kriitikat ei kannata ja kellegi hoopis muu tehtud samad asjad kaua teenivad.
Viimati muutis eero, 19.07.2013 22:49 40, muudetud 1 kord kokku.
E34 540 - X5 E53 4,4 - E30 316i - R28 R1150R - E32 740 - E34 540 touring - E36 325i - E30 325ixa - Z3 1,9 M44 - F07 535i GT
- eero
- Huviline
- Postitusi: 5631
- Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
- Peamine sõiduk: F07 535i GT
- Telefon: 5256627
- Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627, eero@autoint.ee
- Kontakt:
Re: Ärakukkuvad piduriklotsid
Nii, no nagu tellimise peale. Saab 9000 esimesed täna. Remsa.
E34 540 - X5 E53 4,4 - E30 316i - R28 R1150R - E32 740 - E34 540 touring - E36 325i - E30 325ixa - Z3 1,9 M44 - F07 535i GT
-
- Huviline
- Postitusi: 192
- Liitunud: 01.06.2005 18:18 14
- Peamine sõiduk: palju
- Telefon: 58696077
- Asukoht: Riia-TLN-Tartu-Põlva
Re: Ärakukkuvad piduriklotsid
minu nimekiri
auto- klotsid- läbisõit- aeg- tootja- umbkaudne paksus tervetel klotsidel
e34- esimesed - 22000km- u 1 aasta- breck- 8mm
e30- esimesed- 1600km- 1kuu- fomar- ca 10mm
e30- tagumised - 4000km- 3 kuud- fomar- ca 8-9mm
e30- esimesed - 11000km- 7 kuud- ICER- ca 8mm
e30- esimesed - 15000km- u 1 aasta- 4mm
e30 - esimesed ja tagumised - 1000km- 3 päeva - VALEO- 5mm (open track )
e39- tagumised- ????km- ???? - ????- 7mm olid ostes all lagunesid esimese külmaga
hästi vastu pidanud on delphi ja bosch
auto- klotsid- läbisõit- aeg- tootja- umbkaudne paksus tervetel klotsidel
e34- esimesed - 22000km- u 1 aasta- breck- 8mm
e30- esimesed- 1600km- 1kuu- fomar- ca 10mm
e30- tagumised - 4000km- 3 kuud- fomar- ca 8-9mm
e30- esimesed - 11000km- 7 kuud- ICER- ca 8mm
e30- esimesed - 15000km- u 1 aasta- 4mm
e30 - esimesed ja tagumised - 1000km- 3 päeva - VALEO- 5mm (open track )
e39- tagumised- ????km- ???? - ????- 7mm olid ostes all lagunesid esimese külmaga
hästi vastu pidanud on delphi ja bosch
-
- Huviline
- Postitusi: 192
- Liitunud: 01.06.2005 18:18 14
- Peamine sõiduk: palju
- Telefon: 58696077
- Asukoht: Riia-TLN-Tartu-Põlva
Re: Ärakukkuvad piduriklotsid
tundub et siin on mõistlik REMSA-ga ühendust võtta ja uurida partii, sest kui äkkpidurdusel ära lagunevad ikka klotsid siis ei tohiks selline firma üldse E serti saada oma klotsidele
edit: nii juhus minuga aastaid tagasi, põrutasin eessõitjale tagant sisse. paar kuud hiljem kui tuli motivatsiooni auto taastada leidsin samuti purunenud klotsid - mine võta kinni kas lagunes 2 klotsi avarii tagajärjel või olid avarii süüdlaseks
edit: nii juhus minuga aastaid tagasi, põrutasin eessõitjale tagant sisse. paar kuud hiljem kui tuli motivatsiooni auto taastada leidsin samuti purunenud klotsid - mine võta kinni kas lagunes 2 klotsi avarii tagajärjel või olid avarii süüdlaseks
Re: Ärakukkuvad piduriklotsid
BMW E30 318is
Tagumised originaalklotsid Jurid - 73 000 km ja 7 a - muretult
Tagumised originaalklotsid Jurid - 25 000 km ja 5 a - veel kestavad seni muretult
Esimesed originaalklotsid Textar - 65 000 km ja 9 a - veel kestavad seni muretult
Sõidustiil sportlik. Piduriosad ostetud BMW esindusest. Aegajalt (mitte iga aasta) pidurisadulad lahti võetud, puhastatud ja määritud. Mansetid ja tolmukatted esialgsed.
Mõnedel klotsidel on välisküljel värvikiht maha koorunud kasutuse käigus. Täpsemalt ei mäleta.
Tagumised originaalklotsid Jurid - 73 000 km ja 7 a - muretult
Tagumised originaalklotsid Jurid - 25 000 km ja 5 a - veel kestavad seni muretult
Esimesed originaalklotsid Textar - 65 000 km ja 9 a - veel kestavad seni muretult
Sõidustiil sportlik. Piduriosad ostetud BMW esindusest. Aegajalt (mitte iga aasta) pidurisadulad lahti võetud, puhastatud ja määritud. Mansetid ja tolmukatted esialgsed.
Mõnedel klotsidel on välisküljel värvikiht maha koorunud kasutuse käigus. Täpsemalt ei mäleta.
Sõidurõõm
Re: Ärakukkuvad piduriklotsid
mul e46 328 taga textarid aastakese olnud. Probleeme pole.
Ette said 50k tagasi Allied Nippon. Vilisevad, ei kulu ja soonivad kettaid (kuna kettad tuleb enivei uued panna, siis lähevad klotside lõpuni kukludes vahetusse). Neil odavatel vist palju rauda sees vms. Veljed tolmust pruunid. Originaalklotsid on kiiremini kulunud ning must tahm veljel.
Ette said 50k tagasi Allied Nippon. Vilisevad, ei kulu ja soonivad kettaid (kuna kettad tuleb enivei uued panna, siis lähevad klotside lõpuni kukludes vahetusse). Neil odavatel vist palju rauda sees vms. Veljed tolmust pruunid. Originaalklotsid on kiiremini kulunud ning must tahm veljel.
-
- Huviline
- Postitusi: 1213
- Liitunud: 12.03.2006 20:02 09
- Peamine sõiduk: g31M-pakett
- Asukoht: Valga
Re: Ärakukkuvad piduriklotsid
Mu vanale diislikuudile said alla ette ferodo sl ja taha trw,pole üle 50 tuhhi mingit muret olnud piduritega ja kettad said kõikse odavamad pandud ja siiamaani sirged. Vanad klotsid olid mingid käkid,mis vilistasid jubedalt,aga katted olid omal kohal.
530d
-
- Huviline
- Postitusi: 657
- Liitunud: 04.04.2009 11:02 59
Re: Ärakukkuvad piduriklotsid
juhtumisi on 3-4 korda remsa tehases käidud, corellas hispaaniamaal. toodetakse seal nii remsat, roadhausi, trw-d kui ka muid kaubamärke esindavaid piduriklotse.