Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
ekraan kirjutas:Kas oskab keegi kirjeldada mulle, kuidas pidurivõimendi eemaldamine käib ? Kas tervest sellest suurest kobakast saab kuidagi lahti ? Või tuleb lihtsalt sealt vaakum ja juhe eemladada ?
Mis su asja eesmärk on?
Pidurisilinder käib ise küljest ära 2 mutriga, ja see vaakumpomm käib seest poolt 4 mutriga ära + siis pedaali külge käiv junn, siis pead aretama selle,et kuidas pidurisilinder saaks pedaaliga ühendatud.
524td, 750il , e12 520(m52b28), e21 315(m10turbo), E30 325i coupe, e39 530d, audi allroadc5 , e36 2,5 cabrio :) Kui midagi vaja siis 58344541
e36 süütelukk lakkas töötamast täna. Võtit keerata ei anna, lukupõhjast( või kuidas seda nimetatakse) saab kruvikaga ilusti süüdet sisse ja välja keerata. Äkki keegi sellise probleemiga kokku puutunud? Kas tuleb uus süütelukk osta?
ekraan kirjutas:Kas oskab keegi kirjeldada mulle, kuidas pidurivõimendi eemaldamine käib ? Kas tervest sellest suurest kobakast saab kuidagi lahti ? Või tuleb lihtsalt sealt vaakum ja juhe eemladada ?
Mis su asja eesmärk on?
Pidurisilinder käib ise küljest ära 2 mutriga, ja see vaakumpomm käib seest poolt 4 mutriga ära + siis pedaali külge käiv junn, siis pead aretama selle,et kuidas pidurisilinder saaks pedaaliga ühendatud.
Küljest on ära juba ammu. Eesmärk on see eemaldada, et süsteem toimiks ilma võimendita. Sain juba infot ja tänud sullegi
hainz kirjutas:e36 süütelukk lakkas töötamast täna. Võtit keerata ei anna, lukupõhjast( või kuidas seda nimetatakse) saab kruvikaga ilusti süüdet sisse ja välja keerata. Äkki keegi sellise probleemiga kokku puutunud? Kas tuleb uus süütelukk osta?
Nende lukkudega mängimine ongi e36 paras jama lähevad kas kergelt paigast või katki. Igatahes endal oli kunagi sama jama võtsin sealt lahti ja kuidagi panin ilusamini kokku tagasi ja toimis ja toimib siiamaani ja venna omal parandasin ka ära ta olid süüteluku all 2 pisikest kruvi lihtsalt halvasti sees mis oli lukupõhja paigast nihutanud. Proovi ilusti kinni saada see sinna paras geberniit oli aga hakkama saab.
BMW 318i 95' M42 to 318iS ; BMW 320IT 96' M52 ; BMW 328IT 97' M52
Peoneeger kirjutas:BMW 318d, 85kw,
töösoe mootori temp sõites ~65'C ja kohapeal 75 kanti, seier 75ga keskel.
Mootor läheb kiirelt soojaks, kas viga termostaadis või peabki nii madal temp olema?
Peoneeger kirjutas:BMW 318d, 85kw,
töösoe mootori temp sõites ~65'C ja kohapeal 75 kanti, seier 75ga keskel.
Mootor läheb kiirelt soojaks, kas viga termostaadis või peabki nii madal temp olema?
Peoneeger kirjutas:Mul ei ole, vähemalt peidetud menüüst vaadates tempi digitaalselt, siis keskel kuskil 70 kanti.
Okei, 65 on küll madal igatahes. Nüüd tekib küsimus, et kas viga seieris, termostaadis või siis digitaalne menüü valetab ? Ma vahetaks alustuseks termostaadi ära..
siuke küsimus, et üritan siin e34 pealt võetud 2.5 mootorit e36-le vastavaks ehitada. Praegu vahetan karteri põhjasi ja nüüd tekkis küsimus. Võtsin 2.0 mootori pealt põhja ja sellel mootoril on plekist vann ploki küljes. Viiese mootoril oli see vann karteri kaane küljes ja plokil kinnitusi pole, et saaks e36 pealt võetud vanni panna. Küsimus siis selline, et kas leidub kolmese pealt võetud mootori karteri põhja, millel on vann kaane küljes. pilt ka seletuseks.
Halvasti näha, aga alumine on e34 kaan ja seal küljes see plekist vann, kolmese plekk keskel.
Jamaks läheb järgmine kord kettaid vahetades kui polt enam lahti ei taha tulla.
Pane tiba vasespreid keermele ja keera näpuga kinni + võtmega pool pööret peale. Rohkem polegi vaja. Ketast hoiavad oma kohal siiski rattapoldid ja mõne kuuga ka rooste, mis rummu ja ketta vahele tekib.
E34 525TDS
Täna sai külavahel talverõõme nauditud ning tempi seier läks natuke üle keskmise. Puhur oli kõikaeg maksimum kiirusel puhkumas. Kaugeltki ei läinud ta muidugi punase lähedale, kuid siiski natuke üle keskmise kriipsu, ventikas töötab ees. Reede sai mingi 350km maha sõidetud ja ka varasemalt püsind kõikaeg ilusti täpselt keskel. Peaksin muretsema või normaalne et veidi kõrgemale läks rohkem vajutades?
allan_d kirjutas:Terv!
Kes teeka e34 obc4 korda. Nimelt ei taha nuppude valgustused põleda. Pirnid vahetasin ära aga ikka ei põle. Ekraanike ise põleb ja näitab kõike või teab keegi kedagi kelle poole pöörduda?
Mure endiselt. Ei tea kas kuhugi it bussi remonti viia kannnatab? Või kusagile sarnasesse kohta?
Tere, huvitaks mis on antud detaili eesmärk. Bmwfansist vaatasin et asja nimeks oil spearator.Nimelt vaatasin enda mootoril ka seda ja avastasin et õhu sisse võtust jookseb üks voolik sisse aga teisel pool peaks ka mingi voolik jooksma aga mul ei ole seda , uurisin kapoti alt rohkem ja ei leidnud ei voolikut ega kohta kuhu peaks minema ehk targemad mehed teavad ja oskavad aidata võhikut. Mootoriks siis ikka vana hea m21d24.
Tere, huvitaks mis on antud detaili eesmärk. Bmwfansist vaatasin et asja nimeks oil spearator.Nimelt vaatasin enda mootoril ka seda ja avastasin et õhu sisse võtust jookseb üks voolik sisse aga teisel pool peaks ka mingi voolik jooksma aga mul ei ole seda , uurisin kapoti alt rohkem ja ei leidnud ei voolikut ega kohta kuhu peaks minema ehk targemad mehed teavad ja oskavad aidata võhikut. Mootoriks siis ikka vana hea m21d24.
teiselt poolt jookseb karterisse voolik.
524td, 750il , e12 520(m52b28), e21 315(m10turbo), E30 325i coupe, e39 530d, audi allroadc5 , e36 2,5 cabrio :) Kui midagi vaja siis 58344541
525tds 92 aasta.
Minul on 0281001164 koodiga mootori aju,ostsin chipitud aju koodiga 0281001294 .pistiku tagumine osa erinev ehk auto küljes olev pistik ei istu külge.Kas ostetud aju on võimeline minu auto peal töötama, kui tõstan aju sisu korpustest ringi?