TRANS FAILSAFE PROGRAM
TRANS FAILSAFE PROGRAM
HAKKAS KIRJUTAMA KOMPUUTRIL E-39 525TDS 98A,
KUIDAS SAAKS SELLEST LAHTI?
KUIDAS SAAKS SELLEST LAHTI?
Viimati muutis cabrioboy, 05.11.2006 19:11 17, muudetud 1 kord kokku.
bmw
patrik palju sul diagnostika maksab?ja millal saab teha?
Re:
patrik kirjutas:trans failsafe program- käigukasti programm, mis vea( elektrilise, mehhaanilise) tekkimisel lubab sõita tagurpidi ja ainult kolmanda käiguga edaspidi.
hakka raha koguma.
Tervitus!
Minul toimetavad kõik käigud, trans failsafe programiga? Mis võib probleemiks olla?
-
- Huviline
- Postitusi: 134
- Liitunud: 16.09.2008 19:35 28
- Asukoht: Saue
Re: TRANS FAILSAFE PROGRAM
Patrik andis mõista, et kogu enne piisavalt raha ja siis pane tema juurde aeg kinni. Ära enne viga otsigi. Kõik on kohe selge. Kast tuksis ja remonti.
Lisan niipalju, et täpselt 2 aastat tagasi Pärnu maanteel sõites püsikaga 90km/h, lõi järsku käigukasti veateate ette ja vedu kadus korraks ära. Auto on 94a. automaatkastiga E38, 3-liitrine (ostsin selle auto 2007 maikuus). Peatusin ja sõitsin sujuvalt edasi sihtkohta, kuhu pidin jõudma (15km). Viimane käik ei tahtnud sisse lülituda selle vahemaa jooksul. Junni lõi pisut jahedaks küll selline ehmatus. Peale seda päeva pole midagi taolist 2 aasta jooksul enam näidanud!
Patrik oskab seda anomaaliat kommenteerida
Vihjan sellele, et alati ei pruugi käigukasti veateade kohe hirmkallist remonti tähendada.
Lisan niipalju, et täpselt 2 aastat tagasi Pärnu maanteel sõites püsikaga 90km/h, lõi järsku käigukasti veateate ette ja vedu kadus korraks ära. Auto on 94a. automaatkastiga E38, 3-liitrine (ostsin selle auto 2007 maikuus). Peatusin ja sõitsin sujuvalt edasi sihtkohta, kuhu pidin jõudma (15km). Viimane käik ei tahtnud sisse lülituda selle vahemaa jooksul. Junni lõi pisut jahedaks küll selline ehmatus. Peale seda päeva pole midagi taolist 2 aasta jooksul enam näidanud!
Patrik oskab seda anomaaliat kommenteerida
Vihjan sellele, et alati ei pruugi käigukasti veateade kohe hirmkallist remonti tähendada.
BMW E38 730 V8
Re: TRANS FAILSAFE PROGRAM
Kirjutan siis enda masina käigukasti anomaaliast ka siia teemasse. Masin e39 523 autom. 1995 aasta
Kaks anomaaliat korraga, kohati on masin nii uimane et pead välja pigistama et edasi läheks ja käiguvahetus toimub ka kuidagi liiga kähku alati järgmisele käigule kui esineb uimasus. Niigi uimane ja siis lülib veel käigud ka suht vara ringi ja on visanud ka hammasratast paar korda põlema(väga harva). Samas teinekord kui paned käima ja hakkad sõitma tunned kohe et liigub nii nagu peab ja kasti toimetus ka korras.
Kasutasin otsingut pikalt ja kas võib ka minu masina puhul olla tegemist vikase nukaanduriga?(väljasuremist küll ei esine)
Ja siis teine ja suur küsimus millele konkreetset vastust ei leidnud on ikkagi see et kuidas siis kõige õigem e39 automaadil kasti õlitaset kontrollida on ? Olen siin nii ja naa variante kuulnud. Kõik käigud lasen läbi ja siis kork maha? Kui õli välja ei tule ,järelikult on tase madal jah? Olen aru saanud et õli !Vahetus! kellelegi head ei ole toonud, seega millist juurde lisada? Korgil on roheline kummilutt peal kirjaga "lifetime" .
E39 autom kasti teema on ränk seda ma tean,aga katsuks ise oma jõududega nii palju välistada enne kui targemate meeste juurde abi järgi torman.
Peidetud menüü diagnostika punktist (14) sain kätte kaks kastiga seotud koodi : Bec83c 8d8815 juhul kui need foorumi juhistega õieti tõlgitud sain on siis tegemist vastavalt "LCM internal error" ja "EGS data lead disturbed" kuigi tundub et tegemist vanade koodidega seal, kui tihti ta need koodid nn "unustab" või kuidas neid kustutada? Resetiga valikust 21 need ära ei kadunud. Kus asub EGS ? http://www.realoem.com/bmw/partgrp.do?m ... g=24&fg=20 peaks tegemist olema sama asjaga ,ehk oskab keegi asukohta selgitada
Ei hakanud uut teemat tegema, otsingust sain juba kõvasti targemaks aga siiski targemate nõu vaja. Tänud ette juba Patrikule ja Kunole kindlasti kes nõuga aidata oskavad kindlasti. Kontrolliks kõigepealt õli taseme ära kui keegi oskaks täpsed juhtnöörid anda
Kaks anomaaliat korraga, kohati on masin nii uimane et pead välja pigistama et edasi läheks ja käiguvahetus toimub ka kuidagi liiga kähku alati järgmisele käigule kui esineb uimasus. Niigi uimane ja siis lülib veel käigud ka suht vara ringi ja on visanud ka hammasratast paar korda põlema(väga harva). Samas teinekord kui paned käima ja hakkad sõitma tunned kohe et liigub nii nagu peab ja kasti toimetus ka korras.
Kasutasin otsingut pikalt ja kas võib ka minu masina puhul olla tegemist vikase nukaanduriga?(väljasuremist küll ei esine)
Ja siis teine ja suur küsimus millele konkreetset vastust ei leidnud on ikkagi see et kuidas siis kõige õigem e39 automaadil kasti õlitaset kontrollida on ? Olen siin nii ja naa variante kuulnud. Kõik käigud lasen läbi ja siis kork maha? Kui õli välja ei tule ,järelikult on tase madal jah? Olen aru saanud et õli !Vahetus! kellelegi head ei ole toonud, seega millist juurde lisada? Korgil on roheline kummilutt peal kirjaga "lifetime" .
E39 autom kasti teema on ränk seda ma tean,aga katsuks ise oma jõududega nii palju välistada enne kui targemate meeste juurde abi järgi torman.
Peidetud menüü diagnostika punktist (14) sain kätte kaks kastiga seotud koodi : Bec83c 8d8815 juhul kui need foorumi juhistega õieti tõlgitud sain on siis tegemist vastavalt "LCM internal error" ja "EGS data lead disturbed" kuigi tundub et tegemist vanade koodidega seal, kui tihti ta need koodid nn "unustab" või kuidas neid kustutada? Resetiga valikust 21 need ära ei kadunud. Kus asub EGS ? http://www.realoem.com/bmw/partgrp.do?m ... g=24&fg=20 peaks tegemist olema sama asjaga ,ehk oskab keegi asukohta selgitada
Ei hakanud uut teemat tegema, otsingust sain juba kõvasti targemaks aga siiski targemate nõu vaja. Tänud ette juba Patrikule ja Kunole kindlasti kes nõuga aidata oskavad kindlasti. Kontrolliks kõigepealt õli taseme ära kui keegi oskaks täpsed juhtnöörid anda
Re: TRANS FAILSAFE PROGRAM
No EGS asub parempoolse, salongi õhufiltri all.
Veakoodid ei kustugi ära, kui neid ei kustutata ära arvutiga.
EGS data lead disturbed - kas mingi juhtme kala, või probleem kontaktiga. Minu isiklik arvamus.
Veakoodid ei kustugi ära, kui neid ei kustutata ära arvutiga.
EGS data lead disturbed - kas mingi juhtme kala, või probleem kontaktiga. Minu isiklik arvamus.
Re: TRANS FAILSAFE PROGRAM
BMW DIAGNOSTIC TROUBLE CODES:
http://www.e38.org/e32/bmw%20code%20defaut.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
selle lehekülje järgi oleks DTC 153 = Control Voltage of Knock Control
Tean, et kirja teel autot ei paranda, kuid targemaks saan nii iga päevaga
http://www.e38.org/e32/bmw%20code%20defaut.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
selle lehekülje järgi oleks DTC 153 = Control Voltage of Knock Control
Tean, et kirja teel autot ei paranda, kuid targemaks saan nii iga päevaga
Viimati muutis vman, 04.06.2012 21:52 51, muudetud 1 kord kokku.
Re: TRANS FAILSAFE PROGRAM
Tere,
Täna tekkis mul sarnane teema. E39 530D automaadil TRANS. FAILSAFE PROG lõi koos veojõukontrolli embleemiga ette, kuid sõita lasi rahulikult kõikide käikudega edasi ning sai muretult ka tagurdada. Käiguvahetus oli lihtsalt robustsem ning ebameeldiv oli foori taha jõnksudes seisma jääda.
Patriku juures sai tehtud diagnost ja selgus et käigukasti aju tuksis. Ehk kui tekib sarnane probleem, võib proovida korraks aju vahetusega, äkki viga seal...
Lugupidamisega,
Antzpoiss
Täna tekkis mul sarnane teema. E39 530D automaadil TRANS. FAILSAFE PROG lõi koos veojõukontrolli embleemiga ette, kuid sõita lasi rahulikult kõikide käikudega edasi ning sai muretult ka tagurdada. Käiguvahetus oli lihtsalt robustsem ning ebameeldiv oli foori taha jõnksudes seisma jääda.
Patriku juures sai tehtud diagnost ja selgus et käigukasti aju tuksis. Ehk kui tekib sarnane probleem, võib proovida korraks aju vahetusega, äkki viga seal...
Lugupidamisega,
Antzpoiss
> hate the game, not the player <
Re: TRANS FAILSAFE PROGRAM
sportlikust huvist uurin aga mis on harju keskmine kasti rem hind?
http://www.mibenco.ee" onclick="window.open(this.href);return false;
Vedelkummi tooted
FB-s Mibenco eesti
Vedelkummi tooted
FB-s Mibenco eesti
- Riivo
- Huviline
- Postitusi: 8162
- Liitunud: 27.02.2003 10:13 41
- Peamine sõiduk: Ateca 4Drive
- Asukoht: Edgarlandia
- Kontakt:
Re: TRANS FAILSAFE PROGRAM
kõik oleneb...kastiremondi poolelt saad abi http://www.taho.ee
´17 4Drive
Re: TRANS FAILSAFE PROGRAM
Minul põhjustas selle veateate vigane nukaandur.
Teist korda oli põhjuseks vigane väntvõlliandur.
Kui kellelgi 2,8 motole väntvõlliandurit vaja, siis minu oma on üle. Uus andur
Teist korda oli põhjuseks vigane väntvõlliandur.
Kui kellelgi 2,8 motole väntvõlliandurit vaja, siis minu oma on üle. Uus andur
- BadMedicine
- Huviline
- Postitusi: 41
- Liitunud: 11.01.2014 17:26 01
- Peamine sõiduk: BMW 750IL
- Asukoht: Haapsalu
Re: TRANS FAILSAFE PROGRAM
Selline loll küsimus ka minu poolt, E38
Viskas ette "Trans. Failsafe Prog." , saan aru et Transmission on käigukast, lasin õlid ja asjad ylevaadata, olid olnud korras, kuid nüüd viskas ette check tail lights ja fog light, ning lykkas end avariiresiimi, tuled vilguvad mitte synkroonselt vaid ebayhtlaselt, akus viga olla ei saa kuna sai soetatud ka uus aku, ootab nüüd esmaspäevast diagnosti....
Viskas ette "Trans. Failsafe Prog." , saan aru et Transmission on käigukast, lasin õlid ja asjad ylevaadata, olid olnud korras, kuid nüüd viskas ette check tail lights ja fog light, ning lykkas end avariiresiimi, tuled vilguvad mitte synkroonselt vaid ebayhtlaselt, akus viga olla ei saa kuna sai soetatud ka uus aku, ootab nüüd esmaspäevast diagnosti....
Re: TRANS FAILSAFE PROGRAM
Oota diagnost ära. Kuigi kast võib siiski tuksis olla.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Re: TRANS FAILSAFE PROGRAM
Kui aku on nõrk, kas siis võib ka seda teadet ette lüüa?
Minuarust mul mingeid anomaaliaid käikudega küll pole.
Minuarust mul mingeid anomaaliaid käikudega küll pole.
Re: TRANS FAILSAFE PROGRAM
Nõrga all mõeldakse tavaliselt katastroofiline ja sel juhul on ka vastus jaatav
Aku, mis jaksab ainult 1-2 minutit autot käiata on nõrk.
Aku mis 30 sekundit jaksab on juba komposteerunud hunnik metalli.
Aku, mis jaksab ainult 1-2 minutit autot käiata on nõrk.
Aku mis 30 sekundit jaksab on juba komposteerunud hunnik metalli.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Re: TRANS FAILSAFE PROGRAM
Ma arvan, et minu aku oleks jõudnud mõned sekundid käiata Hansa Aku aastast 2008 nov.
Ostsin uue aku ja veateadet pole enam tulnud.
Ostsin uue aku ja veateadet pole enam tulnud.
-
- Huviline
- Postitusi: 287
- Liitunud: 03.04.2006 00:54 03
- Peamine sõiduk: BMW 525i
- Asukoht: Aravete
Re: TRANS FAILSAFE PROGRAM
Mul oli sama jama iga hommik. Peal oli poolkõva aku. Vahetasin aku ära pole kordagi jama olnud
viewtopic.php?f=4&t=195006" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: TRANS FAILSAFE PROGRAM
sooviks ka infot.nimelt keset sõitmist lõi ka selle teksti ette.mootor hakkas ise hullult krigisema.sai siis seisma jäetud nii tunniks.läks auto taas tööle ja sai sõita.kuniks jõudsin mnt ja hoogu maha võttes lõpetas taas mootor töötamise. kui proovisin uuesti siis oli kuulda taas krigisemist ja mootor ei läinud tööle.jõud täiesti kaudunud.sai ka aku maha võetud ja uus pandud ikka ei muutund miskit.kevadel sai tehtud automaatkäigule kapp remont.