M57 Erinevused

Üldised arutelud ning näpunäited
Vasta
Kasutaja avatar
grimes
Huviline
Postitusi: 286
Liitunud: 16.10.2005 11:24 29
Asukoht: Tallinn/Harjumaa->LAAGRI<-

M57 Erinevused

Postitus Postitas grimes »

Tervist... Plaan hakata mingiaeg E30-ne vahele ehitama M57 3.0td mootorit.
Teeks vähe eeluuringut, et millist mootorit täpsemalt otsima hakata. Siinkohal oleks nüüd suurema ringi küsimus..

Mis nende kõikide mootorite erinevused olla võiksid või on..
Siinkohal võtaks need kõige levinumad.

M57D30 - 135kw
M57D30 - 142kw
M57TUD30 - 150kw
M57TUD30 - 160kw

Eelduste kohaselt on erinevad turbo, pihustid, soft, sisselaske kolle. Kuid millistel täpsemalt ja kas mootori plokk ja sisu on täpselt sama ? Tugevus, tüüprobleemid/vead millistel jms ? Juhtmestik ja juhtimine on ka erinev ? Eeldades kui peaks ostma 135kw, kas kannatab hiljem sinna lisada ala 150kw pihusteid, turbot jms ?
grimes
Trax69
Huviline
Postitusi: 1198
Liitunud: 28.05.2010 19:21 07
Asukoht: Madalal
Kontakt:

Re: M57 Erinevused

Postitus Postitas Trax69 »

150-160kw mootorid on väga erinevad eelkäiatest.
150kw peale ei sobi termostaadid,turbod,ōhulugjead jne vanemate pealt.
Vōta bmwfans lahti,ning vōrdle seal kepse,väntasid,kolbe,ehk saad mingi pildi ette omale.
Kasutaja avatar
arnis
Huviline
Postitusi: 7837
Liitunud: 11.01.2011 21:28 08
Peamine sõiduk: BMW i3
Asukoht: Keila

Re: M57 Erinevused

Postitus Postitas arnis »

Majanduslikult on kõik halb, aga kui väga lõhki ennast ajada ei taha, siis
parim oleks 135kW ja kui raha üle jääb, siis remapiga natuke juurde keerata.
142 on sama, EGR jahuti ja muu kapsas peal.
Järgmised on palju haruldasemad. Võimsus tuleb suuremast kütuserõhust
(kallimad pihustid) ja moodsamast turbost.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Trax69
Huviline
Postitusi: 1198
Liitunud: 28.05.2010 19:21 07
Asukoht: Madalal
Kontakt:

Re: M57 Erinevused

Postitus Postitas Trax69 »

arnis kirjutas:Majanduslikult on kõik halb, aga kui väga lõhki ennast ajada ei taha, siis
parim oleks 135kW ja kui raha üle jääb, siis remapiga natuke juurde keerata.
142 on sama, EGR jahuti ja muu kapsas peal.
Järgmised on palju haruldasemad. Võimsus tuleb suuremast kütuserõhust
(kallimad pihustid) ja moodsamast turbost.
Kindel,et kolvid,kepsud,vändad on identsed?
Kasutaja avatar
toivoku
Huviline
Postitusi: 12044
Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
Peamine sõiduk: 524td
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: M57 Erinevused

Postitus Postitas toivoku »

EI ole kolvid kepsud samad, nukadki on erienvad, vist kutsutakse torunukkadeks.
524td, 750il , e12 520(m52b28), e21 315(m10turbo), E30 325i coupe, e39 530d, audi allroadc5 , e36 2,5 cabrio :) Kui midagi vaja siis 58344541
Kasutaja avatar
arnis
Huviline
Postitusi: 7837
Liitunud: 11.01.2011 21:28 08
Peamine sõiduk: BMW i3
Asukoht: Keila

Re: M57 Erinevused

Postitus Postitas arnis »

Seda saab jah kõike bmwfansist vaadata, aga mootori sisepilpaid pole mõtet kõik selgeks õppida,
eriti M57 mootori puhul, mis kuldreegli järgi pommikindel on.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Trax69
Huviline
Postitusi: 1198
Liitunud: 28.05.2010 19:21 07
Asukoht: Madalal
Kontakt:

Re: M57 Erinevused

Postitus Postitas Trax69 »

Kuno_T kirjutas:Ja mis kogu ürituse mõte on?
Räimesid 46-i müüakse võileivahinnaga ja isegi selline räim koos mootoriga on tunduvalt asjalikum asi, kui mingi kodukootud 30-aretis.
Vabaaja sisustus,üleliigne raha,noorus ja hobi;)
Trax69
Huviline
Postitusi: 1198
Liitunud: 28.05.2010 19:21 07
Asukoht: Madalal
Kontakt:

Re: M57 Erinevused

Postitus Postitas Trax69 »

Kunu,oman igapäeva autoks e46,hobiautoks suurema mootoriga e30,kuid kui e30 oleks mootorita,kaaluksin ka ausaltöeldes seda diisliks teha ja just m57 näol.e46 ei jäta päris sellist emotsiooni sōites,kui e30.vōibolla e30 on ka haigus,kuna e46 on vaiksem,mugavam,laguneb vähem,kuid mōnel suveōhtul eelistaks siiski e30.missiis,et e30 sööb pooled närvirakud.nagu öeldakse,tahad öösel k***i,vōta noor naine,tahad päeval,osta vana auto.
Vasta