Chiptuning Eestis. Teenusepakkujad, mured & soovitused
- KristjanK
- Huviline
- Postitusi: 799
- Liitunud: 09.06.2010 23:46 16
- Peamine sõiduk: BMW 525TDA Touring
- Asukoht: Võrumaa, Tartu
Re: Chiptuning Eestis. Teenusepakkujad, mured & soovitused
Kas kaasaegsematel mootoritel muudetakse ära ka turbo geomeetria (läbi aju, mitte nagu nt M51'l mehaaniliselt)? St, et turbo hakkab siis puhkuma mitte nt 2000 rpm juures vaid hoopis madalamatel pööretel?
Kui jah, siis kuidas see mõjutab igapäevast liiklemist just jahutamise mõttes? Et kuna turbo töötab igapäevasõite tehes intensiivsemalt, kas siis ei peaks rohkem jahutuse peale mõtlema, et need ka reaalselt kestaks? Teatavasti pärast pikemat maantee või veel enamgi kiirtee sõitu tuleb ju turbo tühikäigul maha jahutada...
Sry, kui väga loll küsimus.
Kui jah, siis kuidas see mõjutab igapäevast liiklemist just jahutamise mõttes? Et kuna turbo töötab igapäevasõite tehes intensiivsemalt, kas siis ei peaks rohkem jahutuse peale mõtlema, et need ka reaalselt kestaks? Teatavasti pärast pikemat maantee või veel enamgi kiirtee sõitu tuleb ju turbo tühikäigul maha jahutada...
Sry, kui väga loll küsimus.
Re: Chiptuning Eestis. Teenusepakkujad, mured & soovitused
Ma pigem arvan et juba tehasest on turbo pandud nii vara puhuma kui võimalik. (loe: labad on sellises asendis mis annavad maksimaalse kiiruse/pöördemomendi turbo võllile).
Arvad et tavainimesel kes midagi ei tea mis tal kapoti all tuksub, on aega või tahtmist turpsi peale sõitu jahutada? Eks turbode eluiga ongi kuskil 100k-... oleneval kasutusest.
Arvad et tavainimesel kes midagi ei tea mis tal kapoti all tuksub, on aega või tahtmist turpsi peale sõitu jahutada? Eks turbode eluiga ongi kuskil 100k-... oleneval kasutusest.
- KristjanK
- Huviline
- Postitusi: 799
- Liitunud: 09.06.2010 23:46 16
- Peamine sõiduk: BMW 525TDA Touring
- Asukoht: Võrumaa, Tartu
Re: Chiptuning Eestis. Teenusepakkujad, mured & soovitused
Kas see turbo miinimumrõhk polnud kuidagi euro direktiivide kohaselt reguleeritud? (tehasest tulnud autodest rääkides)
Aga selles suhtes ei usu, et paljud seda turbo jahutamist harrastavad. Eks seda ole ka foorumeid lugedes näha kui palju tänapäeval turbosid vahetatakse.
Meil peres Transporter T5 2006, üle 400k km on kella peal ja turbo töötab laitmatult. Kõik ikka kasutuses kinni.
Aga selles suhtes ei usu, et paljud seda turbo jahutamist harrastavad. Eks seda ole ka foorumeid lugedes näha kui palju tänapäeval turbosid vahetatakse.
Meil peres Transporter T5 2006, üle 400k km on kella peal ja turbo töötab laitmatult. Kõik ikka kasutuses kinni.
- oo7
- Huviline
- Postitusi: 4507
- Liitunud: 29.12.2008 14:28 16
- Peamine sõiduk: BMW 330Ci
- Asukoht: Tallinn
Re: Chiptuning Eestis. Teenusepakkujad, mured & soovitused
Täna sõitis ülemistest alates mu ees üks 730D E38, millel taga kiri Tuned by Jyrisoo vms.
Linnavahel oli asi ok, aga Tartu maanteel kiirusel ~110-120 km/h tahmas see auto isegi ühtlaselt sõites pidevalt päris korralikult, nii et salongiski tunda. Olin sunnitud võimalikult kiiresti sellest mööduma.
Linnavahel oli asi ok, aga Tartu maanteel kiirusel ~110-120 km/h tahmas see auto isegi ühtlaselt sõites pidevalt päris korralikult, nii et salongiski tunda. Olin sunnitud võimalikult kiiresti sellest mööduma.
-
- Huviline
- Postitusi: 4616
- Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
- Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
- Kontakt:
Re: Chiptuning Eestis. Teenusepakkujad, mured & soovitused
Nagu ma juba eelnevalt mainisin- parim antud hinna eest. Pole tähtis, mis tagant välja tuleb või kaua kestab, peaasi, et liigub.
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
Re: Chiptuning Eestis. Teenusepakkujad, mured & soovitused
Tahmamist kruiisides üldjuhul ei põhjusta remap, isegi kõige kangeb.oo7 kirjutas:Täna sõitis ülemistest alates mu ees üks 730D E38, millel taga kiri Tuned by Jyrisoo vms.
Linnavahel oli asi ok, aga Tartu maanteel kiirusel ~110-120 km/h tahmas see auto isegi ühtlaselt sõites pidevalt päris korralikult, nii et salongiski tunda. Olin sunnitud võimalikult kiiresti sellest mööduma.
Et kruiisides asi tahmaks peaks mingi julm porno tehtud.
Kuna see kindlasti ei ole ainuke M67 mis Jyrisoo juures jõudu sai, siis sellest tulenevalt ei ole süüdi remap.
M67 ei ole nii lollikindlad kui M57, seega mootori väsimusemärkide olemasolu on suuresti tõenäoline,
ERITI remapitud mootoril.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Re: Chiptuning Eestis. Teenusepakkujad, mured & soovitused
Arnis, pane prillid ette.
- Raemees
- Huviline
- Postitusi: 747
- Liitunud: 07.09.2009 12:30 36
- Peamine sõiduk: Subaru Forester´15
- Asukoht: Rae v, Harjumaa
Re: Chiptuning Eestis. Teenusepakkujad, mured & soovitused
N4pst3r kirjutas:Kas see turbo miinimumrõhk polnud kuidagi euro direktiivide kohaselt reguleeritud? (tehasest tulnud autodest rääkides)
Aga selles suhtes ei usu, et paljud seda turbo jahutamist harrastavad. Eks seda ole ka foorumeid lugedes näha kui palju tänapäeval turbosid vahetatakse.
Meil peres Transporter T5 2006, üle 400k km on kella peal ja turbo töötab laitmatult. Kõik ikka kasutuses kinni.
Kuidas Transporteril elulugu on siis kas peale igat tavalist sõitu, kas on koguaeg turbot jahutatud? Ma mõtlen tavalist, ilma piitsata sõitu, äkki lihtsalt jopanud.
Re: Chiptuning Eestis. Teenusepakkujad, mured & soovitused
Paluks lõpetada ennatlike järelduste tegemine chippimise teemal! See auto, mida täna nägid, oli minu auto. Tean seda, sest nägin sinu punast bemmi kord minu ees, kord kõrval, kord taga - üsna silmahakkav kolmene, ei jäänud see minulgi märkamata.oo7 kirjutas:Täna sõitis ülemistest alates mu ees üks 730D E38, millel taga kiri Tuned by Jyrisoo vms.
Linnavahel oli asi ok, aga Tartu maanteel kiirusel ~110-120 km/h tahmas see auto isegi ühtlaselt sõites pidevalt päris korralikult, nii et salongiski tunda. Olin sunnitud võimalikult kiiresti sellest mööduma.
Rääkides asjast lähemalt, siis minu auto on kergelt tahmanud sellest ajast peale kui selle ostsin. Veakoode sees ei ole, pihustid on korras, minek on väga hea, käivitumine on hea, kütusekulu nii nagu peab - selle kerge tahma pärast ei näe ma põhjust, miks peaksin tühja koha pealt olematut viga otsima. Jah ma tean, et enamus kolmeliitristest diislitest ei viska kiirendamisel tahma, võimalik et minu autol paneb mõni andur natuke segast, kuid kuna muid probleeme ei ole, siis las olla nii nagu on. Auto tahmas täpselt samamoodi enne chippimist ja heitgaasid haisesid isegi tühikäigul käies, kuna kõik katalüsaatorid on tühjaks löödud. Chippimine ja tahmamine ei ole seega kuidagi omavahel seoses.
Rääkides chipist, siis tegu on väga kvaliteetse asjaga, kiidan ette ja taha. Chippimine täitis minu eesmärgid, jõudu on autol rohkem, minek on tunduvalt erksam, linnakiirusel võin sõita rahulikult viienda käiguga 1200rpm, kütusekulu koha pealt täheldan pigem langust...
Fakt on see, et mõistliku chippimisega negatiivseid mõjusid ei kaasne, minul sai juba neljas diisel chipitud ja kogemused on ainult positiivsed. Kui kellelgi on vastupidiseid arvamusi, siis paluks neid ka põhjendada, "naised saunas rääkisid" argument ei ole veenev!
- KristjanK
- Huviline
- Postitusi: 799
- Liitunud: 09.06.2010 23:46 16
- Peamine sõiduk: BMW 525TDA Touring
- Asukoht: Võrumaa, Tartu
Re: Chiptuning Eestis. Teenusepakkujad, mured & soovitused
Raemees, külavahel logistamiste järgselt ikka ei jahuta. Hetkel on niimoodi, et 90'ga sõites ongi pöörded turbo rakendumise piirimail, ehk siis mingi alla 2 k. Lühikeste otsade järel (- ca 200 km) ei jahuta ja kui nüüd teha remap ja niisama 90'ga käristades turbo juba intensiivselt nt 1500 peal puhub, siis peaks küll hakkama ka alla 200 km sõitude järel jahutama...Krt segane tekst sai.
Muidugi kiirtee sõidul olenemata läbitud teepikkusest jahutame alati.
Kristjan
Muidugi kiirtee sõidul olenemata läbitud teepikkusest jahutame alati.
Kristjan
Re: Chiptuning Eestis. Teenusepakkujad, mured & soovitused
arnis kirjutas:seega mootori väsimusemärkide olemasolu on suuresti tõenäoline
Ma®tin kirjutas:Arnis, pane prillid ette.
martin471 kirjutas:minu auto on kergelt tahmanud sellest ajast peale kui selle ostsin.
arnis veendus selles mida kirjutas:ei ole süüdi remap
Mis teema selle turbo jahutamisega on peale mitmesaja km läbimist?
Kas te lõpetate sõidu maantee ääres ilma et viimased kilomeetrid saavad läbitud aeglasemalt
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: Chiptuning Eestis. Teenusepakkujad, mured & soovitused
Pihustid stendi - kõik need kirjeldused viitavad vaid ühele tagajärjele: pihustid ilmselt "kusevad" ja vaja remonti.
Jah kõik on chill kuni selle päevani kuni hakkad autot müüma ja jõuad ostjate silmis selle auto jääkväärtuseni. Kui on valida 2 auto vahel ehk selle ja hooramata samasuguse vahel siis 1 fakt on see, et chip-master never-ever ei osta endale sellist autot ja ei soovita seda ka sõbrale.martin471 kirjutas: Rääkides asjast lähemalt, siis minu auto on kergelt tahmanud sellest ajast peale kui selle ostsin. Veakoode sees ei ole, pihustid on korras, minek on väga hea, käivitumine on hea, kütusekulu nii nagu peab - selle kerge tahma pärast ei näe ma põhjust, miks peaksin tühja koha pealt olematut viga otsima. Jah ma tean, et enamus kolmeliitristest diislitest ei viska kiirendamisel tahma, võimalik et minu autol paneb mõni andur natuke segast, kuid kuna muid probleeme ei ole, siis las olla nii nagu on. Auto tahmas täpselt samamoodi enne chippimist ja heitgaasid haisesid isegi tühikäigul käies, kuna kõik katalüsaatorid on tühjaks löödud. Chippimine ja tahmamine ei ole seega kuidagi omavahel seoses.
Rääkides chipist, siis tegu on väga kvaliteetse asjaga, kiidan ette ja taha. Chippimine täitis minu eesmärgid, jõudu on autol rohkem, minek on tunduvalt erksam, linnakiirusel võin sõita rahulikult viienda käiguga 1200rpm, kütusekulu koha pealt täheldan pigem langust...
martin471 kirjutas: Fakt on see, et mõistliku chippimisega negatiivseid mõjusid ei kaasne, minul sai juba neljas diisel chipitud ja kogemused on ainult positiivsed. Kui kellelgi on vastupidiseid arvamusi, siis paluks neid ka põhjendada, "naised saunas rääkisid" argument ei ole veenev!
Re: Chiptuning Eestis. Teenusepakkujad, mured & soovitused
Arnis, eelnevalt püüti vihjata sellele, et sa ajasid mootorid omavahel segi. Minu auto on M57 mootoriga 730d, mitte M67 mootoriga 740d. Mootoril väsimuse märke ei ole, pigem tahmab ebakorrektseid andmeid edastava MAF või MAP sensori tõttu.
Re: Chiptuning Eestis. Teenusepakkujad, mured & soovitused
Pihustite olukorra kohta võin öelda ainult seda, mida näitab diagnostika - pihustid on ühtlased. Selle näidu põhjal muidugi pihustuse kvaliteeti määrata ei saa ja seega võib sul ka õigus olla...ttsys kirjutas:Pihustid stendi - kõik need kirjeldused viitavad vaid ühele tagajärjele: pihustid ilmselt "kusevad" ja vaja remonti.Jah kõik on chill kuni selle päevani kuni hakkad autot müüma ja jõuad ostjate silmis selle auto jääkväärtuseni. Kui on valida 2 auto vahel ehk selle ja hooramata samasuguse vahel siis 1 fakt on see, et chip-master never-ever ei osta endale sellist autot ja ei soovita seda ka sõbrale.martin471 kirjutas: Rääkides asjast lähemalt, siis minu auto on kergelt tahmanud sellest ajast peale kui selle ostsin. Veakoode sees ei ole, pihustid on korras, minek on väga hea, käivitumine on hea, kütusekulu nii nagu peab - selle kerge tahma pärast ei näe ma põhjust, miks peaksin tühja koha pealt olematut viga otsima. Jah ma tean, et enamus kolmeliitristest diislitest ei viska kiirendamisel tahma, võimalik et minu autol paneb mõni andur natuke segast, kuid kuna muid probleeme ei ole, siis las olla nii nagu on. Auto tahmas täpselt samamoodi enne chippimist ja heitgaasid haisesid isegi tühikäigul käies, kuna kõik katalüsaatorid on tühjaks löödud. Chippimine ja tahmamine ei ole seega kuidagi omavahel seoses.
Rääkides chipist, siis tegu on väga kvaliteetse asjaga, kiidan ette ja taha. Chippimine täitis minu eesmärgid, jõudu on autol rohkem, minek on tunduvalt erksam, linnakiirusel võin sõita rahulikult viienda käiguga 1200rpm, kütusekulu koha pealt täheldan pigem langust...martin471 kirjutas: Fakt on see, et mõistliku chippimisega negatiivseid mõjusid ei kaasne, minul sai juba neljas diisel chipitud ja kogemused on ainult positiivsed. Kui kellelgi on vastupidiseid arvamusi, siis paluks neid ka põhjendada, "naised saunas rääkisid" argument ei ole veenev!
Mina endale remondiarveid tahtlikult juurde ei tekita ja seega isiklikku autot ei rapi. Olen rahuliku sõidustiiliga inimene, chipin oma diisleid selleks, et maanteel oleks möödasõit ohutum ja linnas kulgedes oleks mootori pööre madal, mille arvelt väheneb ka kütusekulu. Samuti hakkavad chipitud autol palju paremat koostööd tegema mootor ja käigukast, iga kilomeeter sõitu on peale chippimist nauditavam.
Rääkides chipitud auto ostust, siis tõsi, ka mina eelistan osta stock seisundis chippimata kirikuõpetaja auto, kuhu ei ole topitud eiteamitmetolliseid subwoofereid jne. Tihti tähendab chipitud auto seda, et eelmisel omanikul on võimsusest vajaka jäänud ja esimene arvamus on see, et chipitud autole on hirmsasti "pähe antud". Sellegi poolest on ka erandeid ja pean selliseks erandiks ka iseennast.
Võttes teemaks chipitud E38 müügi, siis see on juba paraku sellises hinnaklassis auto, mis ahvatleb ostma ka rullnokliku sõidustiiliga tegelasi ja sellisel juhul muudab chip automüügi pigem kergemaks. Seda võin rääkida juba omast kogemusest...
Re: Chiptuning Eestis. Teenusepakkujad, mured & soovitused
MAF või MAP sensori ebakorrektne andmete edastamine oli pigem arvamus, mitte fakt. Diagnostika pole kunagi mootorile vigu näidanud ja kui hakata nüüd jälle sellest tahmamisest rääkima, siis see tahmakogus ei ole tõesti nii suur, et ma selle põhjal viitsiksin hakata viga otsima. Kui asi kuidagi muutub või süveneb, siis vaatan edasi. Foorumist lugedes jääb kindlasti mulje, et mu auto taga valitseb kogu aeg öö, aga ilmselgelt see nii ei ole Vähem muretsemist, minu autoga on kõik hästi! Selle koha pealt ma vastu ei vaidle, et heitgaasid haisevad, muidugi haisevad kui katalüsaatorid on tühjad (ärge kohe näkku lööma hakake, ka selle töö on teostanud eelmine omanik ).Kuno_T kirjutas:Siis on tal ju liigse EGRI-i sekkumise tõttu õhuvaegus, miks sa seda tsippisid selmet rikkis jupp vahetada? Tahmamisega riknevad ka pihustiotsad. surnud ring.
Re: Chiptuning Eestis. Teenusepakkujad, mured & soovitused
Kaasliikleja fikseeris minu auto tahmamise ja ma torman seepärast kohe esimesse remondikohta raha kulutama? I don't think so! Et visata veel õli tulle, siis juhul kui mul oleks praegu kübemefiltriga diisel, siis selle agregaadi lööks ma esimese hooga tühjaks ja progeks ajust välja Mida kõrgemad on euronormid, seda rohkem vähendavad need mootori jõudu ja ökonoomsust. Ntks selle aasta algusest alates tohib müüa ainult Euro 6 normiga veoautosid ja need on tunduvalt janusemad kui eelmine Euro 5 normiga mudel, vabatahtlikult ei osta uut mudelit keegi!Kuno_T kirjutas:Teine liikleja fikseeris visuaalselt tahmamamise, mida sa veel jaurad? Hakka autoga tegelema ja lõpeta see jamps siin. Seda enam, et ise eeldad ka sama viga.
Lisaks väitsid eelnevalt madalat kütusekulu- tahmava auto puhul seda kindlasti ei ole, sest tahm=süsi, st kütus. Vesinik, st kütus väljub sel puhul ka, kuid seda pole visuaalselt näha. Seega peaks tahma likvideerimine sind ka majanduslikult stimuleerima.
Äkki see, et mu auto kütusekulu on normaalne, vihjab ka sellele, et ehk kaasliikleja pingutas selle tahmamisega natuke üle ja võibolla ei olegi see asi nii hull!?
Ausalt öeldes pooldan puhtamat õhku isegi, natuke aega "tahman" veel oma diisliga ringi, kuid mõne aasta pärast, kui elektriautod on piisavalt arenenud, ostan selle ja siis on kõik rahul! ...loodetavasti ka kasutaja Kuno_T
- Henri.
- Klubiliige - admin
- Postitusi: 12078
- Liitunud: 03.03.2008 18:24 02
- Peamine sõiduk: 328 kuut
- Asukoht: Tln/kesklinn
- Kontakt:
Re: Chiptuning Eestis. Teenusepakkujad, mured & soovitused
Saan aru küll, et white van jne, aga kui pikad need 'pikad' otsad siis veel on?N4pst3r kirjutas:Lühikeste otsade järel (- ca 200 km) ei jahuta
- KristjanK
- Huviline
- Postitusi: 799
- Liitunud: 09.06.2010 23:46 16
- Peamine sõiduk: BMW 525TDA Touring
- Asukoht: Võrumaa, Tartu
Re: Chiptuning Eestis. Teenusepakkujad, mured & soovitused
Arnis, maantee äärde seisma ikka ei jää, et hiljem sama targalt edasi lasta. Sõidab ikka kuskile tanklasse või hotelli ette ja seal nii kaua kui asju kokku paneb, jahutab turbot enne mootori väljasuretamist. (tee peal tekkinud prügi, asjad hotelli kaasa jms). 5 min selline tavataks.
Henri, pikk on võrdlemisi suhteline mõiste. Tavaliselt pikemad sõidud jäävad meil sinna 1000 - 1500 km vahele umbes. (Poola - Tšehhi - Ungari - Saksamaa..) Päris ühe soojaga (ilma ühegi peatuseta) neid ei sõida aga iga tankla või söögipausi juures laseb autol mõne minuti ikka kohapeal tiksuda.
See selleks, ei ole siin VW foorum. Lihtsalt tundsin huvi, et kuidas remap turbode kestvusele mõjub aga seni pole keegi piisavalt pädevalt sellele vastust andnud.
Terv,
Kristjan
Henri, pikk on võrdlemisi suhteline mõiste. Tavaliselt pikemad sõidud jäävad meil sinna 1000 - 1500 km vahele umbes. (Poola - Tšehhi - Ungari - Saksamaa..) Päris ühe soojaga (ilma ühegi peatuseta) neid ei sõida aga iga tankla või söögipausi juures laseb autol mõne minuti ikka kohapeal tiksuda.
See selleks, ei ole siin VW foorum. Lihtsalt tundsin huvi, et kuidas remap turbode kestvusele mõjub aga seni pole keegi piisavalt pädevalt sellele vastust andnud.
Terv,
Kristjan
-
- Huviline
- Postitusi: 4616
- Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
- Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
- Kontakt:
Re: Chiptuning Eestis. Teenusepakkujad, mured & soovitused
Aga vaatams selle auto üle, kuidas tehtud on? Äkki leiame siis ka
süüdlase?
süüdlase?
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
- siim .j
- Huviline
- Postitusi: 1849
- Liitunud: 06.09.2006 16:44 26
- Peamine sõiduk: F10 535i M Performance
- Asukoht: Pärnu/Tallinn
Re: Chiptuning Eestis. Teenusepakkujad, mured & soovitused
Ootaks põnevusega uuringute vastust, kui 730d omanik nõustub enda autoga patriku läbivaatusele minema. Peaks olema ju täiesti sõltumatus ja isiklike huvide puudumine, erinevalt selles eelnevas pikas E60 530d loost.
Die Freude am Fahren liefert nur der "i" - N55
Re: Chiptuning Eestis. Teenusepakkujad, mured & soovitused
Ehh, kardetakse Patrikut nagu tuld, ei lähe sinna vabatahtlikult keegi.
Kes ikka tahab saada kuulda, et tema palju raha maksnud supertsipp ei olegi
tehaseseadest mõistlikum. Igaühel oma tõde, kes maksab, see tellib muusika.
Kes ikka tahab saada kuulda, et tema palju raha maksnud supertsipp ei olegi
tehaseseadest mõistlikum. Igaühel oma tõde, kes maksab, see tellib muusika.
E39 525tds
- Raemees
- Huviline
- Postitusi: 747
- Liitunud: 07.09.2009 12:30 36
- Peamine sõiduk: Subaru Forester´15
- Asukoht: Rae v, Harjumaa
Re: Chiptuning Eestis. Teenusepakkujad, mured & soovitused
Ära kirjuta nii, Jürisoo tulevased kliendid võivad ka seda lauset kogemata lugeda...Igor_K kirjutas:Ehh, kardetakse Patrikut nagu tuld, ei lähe sinna vabatahtlikult keegi.
Kes ikka tahab saada kuulda, et tema palju raha maksnud supertsipp ei olegi
tehaseseadest mõistlikum. Igaühel oma tõde, kes maksab, see tellib muusika.
Re: Chiptuning Eestis. Teenusepakkujad, mured & soovitused
pätrik pole ju erapooletu, ta ju konkurent. Seepärast tahabki teiste softe koguaeg vaadata. Vahet pole mis seal soft on, vastus on niikuinii teada. Tahab vaid oma värki upitada. Pätrik ehk avaldad ise kust softi saad või kes üle vaata tahab? Kes üldse ütleb, et pätriku vaataja softikohapealt pädev on, pole küll kuskilt lugenud, et keegi seal üldse teha julgenud oleks.
Tundub üldse koomiline, et mis softiproff see pätrik on, et näiteks vkm peaks tal laskma oma dünos tõmmatud softe inspekteerida Kui mersul on probleem, siis lada vaatab üle mis valesti
Nagu eelnevalt lugesin, suitses auto juba enne tarkvarapaigaldust, niiet teeme kampaania ''autod korda''.
Mina igatahes olen jyrisoo chipiga väga rahul. Ei grammigi suitsu ja kõik toimib. Money well spent!
Tundub üldse koomiline, et mis softiproff see pätrik on, et näiteks vkm peaks tal laskma oma dünos tõmmatud softe inspekteerida Kui mersul on probleem, siis lada vaatab üle mis valesti
Nagu eelnevalt lugesin, suitses auto juba enne tarkvarapaigaldust, niiet teeme kampaania ''autod korda''.
Mina igatahes olen jyrisoo chipiga väga rahul. Ei grammigi suitsu ja kõik toimib. Money well spent!
Re: Chiptuning Eestis. Teenusepakkujad, mured & soovitused
Softi/tarkvara sees tehakse mäpid ringi ju.
Re: Chiptuning Eestis. Teenusepakkujad, mured & soovitused
remap on vist asja õige nimi
-
- Huviline
- Postitusi: 4616
- Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
- Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
- Kontakt:
Re: Chiptuning Eestis. Teenusepakkujad, mured & soovitused
Kui ei oleks vaja nii hirmsalt vaadata kuidas programm kirjutatud on, oleks ammu läinud ja selle tellinud, 150 raha ei ole teab mis summa, mis selle nimel raisata. Kõik me lõppkokkuvõttes kopeerime kedagi ja areneme edasi, muidu poleks inimkond nii kaugele tehniliselt jõudnud kus ta praegult on. Vanemad diislid on juba nii läbi nämmutatud et seal pole midagi spioneerida. Kardetakse tehnilise korrasoleku kohta hävitavat hinnangut mis tuleks kui ma auto üle vaataks. Ja põhjendatult.
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
Re: Chiptuning Eestis. Teenusepakkujad, mured & soovitused
Tagasisidest niipalju, et praeguseks 280000KM sõidetud ja sellest ca'25000KM siis VKM tuuninguga. Probleeme pole selle poole peal olnud. Mootor kulutab õli kuskil 0,2-0,3L/10000km peale, töötab ühtlaselt, käivitub hästi ja astub edasi jõuliselt. Enamus sellest läbisõidust on tulnud Poola, Tsehhi ja Saksa kiirteedel, seega erilist töristamist pole olnud. Edu!
BMW E60 530d 200+kw/690+NM
Nissan Patrol 2006 BMW M57 Bi-Turbo diisel 270kw/750nm
Nissan Patrol 2006 BMW M57 Bi-Turbo diisel 270kw/750nm
Re: Chiptuning Eestis. Teenusepakkujad, mured & soovitused
Peab tõdema, et päris huvitav hilisõhtune lugemine oli. Osta või omale BMW, et siis erinevatel tegijatel auto ära lasta kiipida ja lõpuks siis Pätriku juures süvakontrollis käia, sest kahjuks VAGiga Pätrik (vist) jutule ei võta.
Ühesõnaga tundub nokk kinni, saba lahti efekt. Minu tutvusringkonnas, mis turbomootoritega autoomanike seast koosneb valdavalt VAG-maailma esindajatest, soovitavad enamus prj/jõujaama ning laidavad jyrisoo'd.
Üks A4, mille elulugu olen näinud kõrvalt kogu selle aja, mis ta sõbra käes on olnud (natuke üle 2a) sõidab tänaseni Jyrisoo chipiga juba 2a ja mõni kuu peale. Pärast 2a aktiivset autokasutamist antud chipiga, mis päädis kogu kasutamisaja jooksul 0 probleemiga ,s.t auto sõitis väga hästi ning tõmme jm selline tundus väga hea, andis kaks-kolm kuud tagasi lõpuks saba kaan, mis ilmselt kõver. Suurem osa inimestest, keda valgustatud probleemi olemusest ja chipi päritolust, tõmbavad automaatselt paralleele chipi kirjutaja ja vea vahel, nagu oleks vastava softi tõttu andnud mootori raud alla. Mis ilmselgelt tundub natuke jabur?
Paralleelselt olen saanud ka jälgida jälgida ühe 9-3 Aero (BSR Stage II chip, teine väljalase jne), mida on pool elu hooldatud ja lisaks ka seadistatud VKM'is, käekäiku. Ka sellega on nüüd midagi imelikku lahti, kuid kuna pole minu, vaid sõbra auto, siis pole ka minu asi avalikult edasi seletada. Lihtsalt suure tõenäosusega on tegemist loomulikust amortisatsioonist tekkinud veaga, mida ilmselt nii mõnigi lihtsurelik selgitaks kehva seadistusega.
Kogu selle pika ja mõttetu jutu kokkuvõtteks tahan öelda, et pole mõtet teha järeldusi pelgalt tänavalt nähtava põhjal - selle põhjal mida kuuled või mida esimesena näed. Ilmselgelt on siin palju muid (just tehnilisi) nüansse, millest üks või teine asi nihu läheb.
Lugedes aga kogu seda kirjapandut, siis tekib tunne justkui olekski kõige õigem unistada chipist samamoodi nagu neandertallane tuletikkudest ning sõitagi ringi tehaseseades autoga.
E: samas sellest aastavanusest vaidlusest ma ei saanudki nagu ühti aru, kui omanik nõuab ühes kohas viimase võtmist ja teises kohas laseb teha n.ö hea-tava järgi, siis miks üldse laskuda ühe või teise poole süüdistamisse, mitte tunnistada enese viga?
Ühesõnaga tundub nokk kinni, saba lahti efekt. Minu tutvusringkonnas, mis turbomootoritega autoomanike seast koosneb valdavalt VAG-maailma esindajatest, soovitavad enamus prj/jõujaama ning laidavad jyrisoo'd.
Üks A4, mille elulugu olen näinud kõrvalt kogu selle aja, mis ta sõbra käes on olnud (natuke üle 2a) sõidab tänaseni Jyrisoo chipiga juba 2a ja mõni kuu peale. Pärast 2a aktiivset autokasutamist antud chipiga, mis päädis kogu kasutamisaja jooksul 0 probleemiga ,s.t auto sõitis väga hästi ning tõmme jm selline tundus väga hea, andis kaks-kolm kuud tagasi lõpuks saba kaan, mis ilmselt kõver. Suurem osa inimestest, keda valgustatud probleemi olemusest ja chipi päritolust, tõmbavad automaatselt paralleele chipi kirjutaja ja vea vahel, nagu oleks vastava softi tõttu andnud mootori raud alla. Mis ilmselgelt tundub natuke jabur?
Paralleelselt olen saanud ka jälgida jälgida ühe 9-3 Aero (BSR Stage II chip, teine väljalase jne), mida on pool elu hooldatud ja lisaks ka seadistatud VKM'is, käekäiku. Ka sellega on nüüd midagi imelikku lahti, kuid kuna pole minu, vaid sõbra auto, siis pole ka minu asi avalikult edasi seletada. Lihtsalt suure tõenäosusega on tegemist loomulikust amortisatsioonist tekkinud veaga, mida ilmselt nii mõnigi lihtsurelik selgitaks kehva seadistusega.
Kogu selle pika ja mõttetu jutu kokkuvõtteks tahan öelda, et pole mõtet teha järeldusi pelgalt tänavalt nähtava põhjal - selle põhjal mida kuuled või mida esimesena näed. Ilmselgelt on siin palju muid (just tehnilisi) nüansse, millest üks või teine asi nihu läheb.
Lugedes aga kogu seda kirjapandut, siis tekib tunne justkui olekski kõige õigem unistada chipist samamoodi nagu neandertallane tuletikkudest ning sõitagi ringi tehaseseades autoga.
E: samas sellest aastavanusest vaidlusest ma ei saanudki nagu ühti aru, kui omanik nõuab ühes kohas viimase võtmist ja teises kohas laseb teha n.ö hea-tava järgi, siis miks üldse laskuda ühe või teise poole süüdistamisse, mitte tunnistada enese viga?
- PeeterA
- Huviline
- Postitusi: 4399
- Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
- Telefon: 51949859
- Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus
- Kontakt:
Re: Chiptuning Eestis. Teenusepakkujad, mured & soovitused
Enne oma CR-mootori "tjuunimist" tasub auto pihustid üle kontrollida.
6 pihusti tagasivoolud M57D30 135kw mootoril:
6 pihusti tagasivoolud M57D30 135kw mootoril:
tel. 51 949 859
- PeeterA
- Huviline
- Postitusi: 4399
- Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
- Telefon: 51949859
- Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus
- Kontakt:
Re: Chiptuning Eestis. Teenusepakkujad, mured & soovitused
See tagasivoolude mõõtmine ja arvutiga kompensatsioonikoguse põhjal hindamine on kaudne, kuid annab siiski ilma suurema lammutamiseta pildi, et tuleks suurem lammutamine ette võtta
tel. 51 949 859