ühe terminali ja pistikuga m52 gene istutamine m50-le
- Europrojektz
- Huviline
- Postitusi: 502
- Liitunud: 10.01.2012 12:45 40
- Peamine sõiduk: BMW E39 530d
- Asukoht: Tartumaa
ühe terminali ja pistikuga m52 gene istutamine m50-le
Kas keegi m52 geneka m50 motole on paigutanud ja kuidas?
Õnnestus saada m52 genekas 140A,aga sellel kolme klemmi asemel taga toiteka klemm ja kolmene pistik hoopis. Annab see üldse m50 mootorile installida kuidagi?
Õnnestus saada m52 genekas 140A,aga sellel kolme klemmi asemel taga toiteka klemm ja kolmene pistik hoopis. Annab see üldse m50 mootorile installida kuidagi?
Viimati muutis Europrojektz, 08.09.2014 17:55 36, muudetud 1 kord kokku.
- Europrojektz
- Huviline
- Postitusi: 502
- Liitunud: 10.01.2012 12:45 40
- Peamine sõiduk: BMW E39 530d
- Asukoht: Tartumaa
Re: m52 gene istutamine m50-le
Annab ehk alaldi osa eraldi ära vahetada ilma, et peaks ime aretusi tegema hakkama?
- Europrojektz
- Huviline
- Postitusi: 502
- Liitunud: 10.01.2012 12:45 40
- Peamine sõiduk: BMW E39 530d
- Asukoht: Tartumaa
Re: m52 gene istutamine m50-le
Niipalju kui infi leidnud olen,siis vaja mul sellist pistikut ja sobitada see e34-ja juhtmestikuga kokku
http://www.bimmerfest.com/forums/attach ... 1294292789
Nägin korraks skeemi pistiku kohta,aga ei suuda seda enam leida.
Tegemist 3 pin-iga pistikuga 140A genekal.
http://www.bimmerfest.com/forums/attach ... 1294292789
Nägin korraks skeemi pistiku kohta,aga ei suuda seda enam leida.
Tegemist 3 pin-iga pistikuga 140A genekal.
Re: ühe terminali ja pistikuga m52 gene istutamine m50-le
Peaksid rääkima klemmide tähistusest, siis saaks edasi mõelda, et mis juhe kuskile läheb.
- Europrojektz
- Huviline
- Postitusi: 502
- Liitunud: 10.01.2012 12:45 40
- Peamine sõiduk: BMW E39 530d
- Asukoht: Tartumaa
Re: ühe terminali ja pistikuga m52 gene istutamine m50-le
Kas need pildid on nüüd täpselt samasugusest genekast, mida sa tahad peale panna?
Kui originaal genekal oli "D" klemm, siis sinna minev juhe tuleks ühendada nüüd "L" klemmiga. Klemm "IG" tahab saada pinget süüte sissekeeramisel, pead kuskilt õigest kohast juhtme vedama sinna. Klemm "Fr" pole vajalik tõenäoliselt, see peaks olema tagasiside mootoriajule.
Laadima peaks arvatavasti hakkama, kontroll-lamp ei pruugi toimima hakata, eks tuleb katsetada lihtsalt.
Kui originaal genekal oli "D" klemm, siis sinna minev juhe tuleks ühendada nüüd "L" klemmiga. Klemm "IG" tahab saada pinget süüte sissekeeramisel, pead kuskilt õigest kohast juhtme vedama sinna. Klemm "Fr" pole vajalik tõenäoliselt, see peaks olema tagasiside mootoriajule.
Laadima peaks arvatavasti hakkama, kontroll-lamp ei pruugi toimima hakata, eks tuleb katsetada lihtsalt.
- Europrojektz
- Huviline
- Postitusi: 502
- Liitunud: 10.01.2012 12:45 40
- Peamine sõiduk: BMW E39 530d
- Asukoht: Tartumaa
Re: ühe terminali ja pistikuga m52 gene istutamine m50-le
Tänud,eks ma vasti hakkan katsetama
Re: ühe terminali ja pistikuga m52 gene istutamine m50-le
kui m50 genekas ei istu m52-le siis vaevalt, et vastupidi asi toimib, kuna rihmarattad ei jää sul yhe joone peale.
- Europrojektz
- Huviline
- Postitusi: 502
- Liitunud: 10.01.2012 12:45 40
- Peamine sõiduk: BMW E39 530d
- Asukoht: Tartumaa
Re: ühe terminali ja pistikuga m52 gene istutamine m50-le
Esialgsete mõõtmiste tulemusena jääb samale joonele,täna hakkan katsetama,ilmselt rulliku teema.
- Europrojektz
- Huviline
- Postitusi: 502
- Liitunud: 10.01.2012 12:45 40
- Peamine sõiduk: BMW E39 530d
- Asukoht: Tartumaa
Re: ühe terminali ja pistikuga m52 gene istutamine m50-le
Sain töö juba ammu tehtud,aga kirjutan ka siia. Töö täiesti teostatav ja toimiv. Et rihmarull ilusti istuma jääks tuli minul ümber visata m50 geneka rull m52 genele, midagi keerulist ei ole, lihtsalt natuke pusimist.