Kütusekulust lõplikult
Re: Kütusekulust lõplikult
Jah, laiad rehvid on takistuseks.
Diisli puhul ma informeeriks, et suur osa kütusest läheb selle standardse vajaliku
energia nivoo peale (tuuletakistus+veeretakistus). Diislit väga ei huvita, kas
kiirendad vaikselt või kiirendad reipalt. Lisaks nivoost väljub külmad esimesed
kilomeetrid ja start-stop liikluse puhul piduriklotsidesse kulutatud kütus.
Mul siin üks kohalik armastab mõlemat sõidustiili, nii memmelist liikumist
kui ka agressiivset 3.0d vajutamist. Kulu erinevus sadade kilomeetrite peale
kokku ei erine märgatavalt, vast 10% piires. Küll peaksin mainima, et agressiivse
stiili puhul ta siiski ei kuritarvita pidurit, vaid laseb võimalikult palju kineetilisel
energial edasi viia.
Muideks, kui oled diagnostiku juures käinud, milline on kõige halvema pihusti näit
kohapeal tiksudes ja ka väiksemal kiirendamisel/koormusel?
Diisli puhul ma informeeriks, et suur osa kütusest läheb selle standardse vajaliku
energia nivoo peale (tuuletakistus+veeretakistus). Diislit väga ei huvita, kas
kiirendad vaikselt või kiirendad reipalt. Lisaks nivoost väljub külmad esimesed
kilomeetrid ja start-stop liikluse puhul piduriklotsidesse kulutatud kütus.
Mul siin üks kohalik armastab mõlemat sõidustiili, nii memmelist liikumist
kui ka agressiivset 3.0d vajutamist. Kulu erinevus sadade kilomeetrite peale
kokku ei erine märgatavalt, vast 10% piires. Küll peaksin mainima, et agressiivse
stiili puhul ta siiski ei kuritarvita pidurit, vaid laseb võimalikult palju kineetilisel
energial edasi viia.
Muideks, kui oled diagnostiku juures käinud, milline on kõige halvema pihusti näit
kohapeal tiksudes ja ka väiksemal kiirendamisel/koormusel?
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
-
- Huviline
- Postitusi: 657
- Liitunud: 04.04.2009 11:02 59
Re: Kütusekulust lõplikult
oleks väga tänulik enam, kui suusõnalise tõestuse eest sellele, minu e38 730d oli vist väga katki, kuna kõige ökonoomseim paagitäis oli kölnist poola kiirteele kiirusehoidja 110kmh peale 6.6 sajale, tallinnas 16" talveratastega 10 sajale ja 19" suveratastega 11. küll olen tähele pannud, et kümneka kaupa tankides ning arvutinäidu järgi kütusekuluga kelkides võivad teooriad faktidest erineda kardinaalselt..Donald kirjutas:Sul on siis auto väga katki, sest osad panevad sama autoga 6 liitrit sajale.
Re: Kütusekulust lõplikult
Krimm-Harjumaa 99' 530d eeskujulikud tingimused (ilm, 15" kitsad kulunud rehvid) alla 4,5l/100km tankla paberite järgi, pardaarvuti näitas 0,15 mööda.
Auto ja rehvid ääreni täis, kiirus tihti 110 kandis.
Kõige õigem on õigeks kuluks võtta kõige väiksem saavutatud number, sinna tuleb vabatahtlikult
liita halvad omadused (ebasoodne ilm, halb tee, laiad rehvid) ja kõik mis läheb üle, on "katkine auto".
Miks nii? Sest mootor on mootor ja paremaid ning halvemaid kui stock tehasest välja ei lastud,
küll aga lähevad asjad ainult halvemaks (ärme räägi siin mikropeensustest nagu liblikklapid).
Ahjaa, faktoreid on meeletult, ärge unustage ära rehvide veeretakistust (isegi samasuguste mõõtude puhul).
Üks liiter ekstra on täiesti arvetatav (räägin maanteest).
Auto ja rehvid ääreni täis, kiirus tihti 110 kandis.
Kõige õigem on õigeks kuluks võtta kõige väiksem saavutatud number, sinna tuleb vabatahtlikult
liita halvad omadused (ebasoodne ilm, halb tee, laiad rehvid) ja kõik mis läheb üle, on "katkine auto".
Miks nii? Sest mootor on mootor ja paremaid ning halvemaid kui stock tehasest välja ei lastud,
küll aga lähevad asjad ainult halvemaks (ärme räägi siin mikropeensustest nagu liblikklapid).
Ahjaa, faktoreid on meeletult, ärge unustage ära rehvide veeretakistust (isegi samasuguste mõõtude puhul).
Üks liiter ekstra on täiesti arvetatav (räägin maanteest).
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Re: Kütusekulust lõplikult
Arvan, et nüüd tehakse sind küll foorumi häbiplekiks. Kuidas sa julgesid sellise kütusekuluga sõita ja veel sellist ausat ja tõetruud postitust siia teemasse teha Aga teemasse, siis minu X5 keskmine kütusekulu on suvel 9.0 - 9.3L sajale (19"rattad) ja talvel 9.8 (18"rattad). Seda siis ligikaudu 70% maantee ja 30% kõike muud kuumaastiku, sealhulgas linn.pancho villa kirjutas:oleks väga tänulik enam, kui suusõnalise tõestuse eest sellele, minu e38 730d oli vist väga katki, kuna kõige ökonoomseim paagitäis oli kölnist poola kiirteele kiirusehoidja 110kmh peale 6.6 sajale, tallinnas 16" talveratastega 10 sajale ja 19" suveratastega 11. küll olen tähele pannud, et kümneka kaupa tankides ning arvutinäidu järgi kütusekuluga kelkides võivad teooriad faktidest erineda kardinaalselt..Donald kirjutas:Sul on siis auto väga katki, sest osad panevad sama autoga 6 liitrit sajale.
Made for fun E34 540 93a. (Avusblau) F15 15a. (Space Grau)
Re: Kütusekulust lõplikult
Lehe alguses näeme, et Kuno mahlapaki ja kepikasti combo võtab Compacti peal 6,7.
Usun, et see 80kkm sõitnud pill on tehniliselt paremas korras, kui enamike kolmeliitrised viiekad ja seitsmekad siin, mis väidetavalt sama kuluga suht puhast linna siin sõidavad. Kõik vähegi reaalsustajuga 530d/730d atm omanikud arvestavad oma linnakuluks ~10l/100km.
Usun, et see 80kkm sõitnud pill on tehniliselt paremas korras, kui enamike kolmeliitrised viiekad ja seitsmekad siin, mis väidetavalt sama kuluga suht puhast linna siin sõidavad. Kõik vähegi reaalsustajuga 530d/730d atm omanikud arvestavad oma linnakuluks ~10l/100km.
Re: Kütusekulust lõplikult
Väiksemas linnas sõites (lühikesed otsad, külmkäivitused) peab tõesti arvestama linnas ca 15l sajale. See ei ole enam üldse üllatus mulle, kuna isegi tutikas Seat Leon 1,4 TSI võttis samamoodi sõites kevadel ca 11 sajale. Ei ole eriti raske jalaga kuid ei jää ka kellelegi jalgu otseselt.Raas kirjutas:E36 328i sedaan manuaal. Tartu.
Praeguste temperatuuridega lühikesed otsad (<3 km) külma mootoriga 14-17L/100km, olenevalt jala raskusest.
Sooja mootoriga kukub kütusekulu kolinal. Suvel sama marsruut kuskil 11-13L/100km.
See suvi proovisin veel ka eriti agressiivset sõitu linnas: Esimesena foori tagant või ristmikult kummivilinal ja vähemalt 1. käik tühjaks, seejärel ruttu 5. käik. Järgmise ristmikuni pidurdasin mootoriga. Selle lühikese, 20min "siia-sinna läbi linna" paugutamise kulu jäi alla 12L/100km.
Maanteel suvel üle 8L/100km saamiseks tuleb tublisti vaeva näha, tavaliselt on 7.4-7.5 L/100km. Ökorekord Jõgeva-Tartu mitu korda 6.5L/100km. Talvekatega maanteel pole veel mõõtnud.
Need on enam-vähem täpseks timmitud OBC näidud. Rohkem numbreid hetkel pähe ei tule.
Et niisama tühi postitus poleks, siis viimase ajaga kogenunud info Bmwdega veel oma kogemuse põhjal OBC järgi mnt sõit Tartu<->Tallinn:
1) E90 325iA 160kw 225/40/18 rehvidega 6,8-7,3 tavaliselt.
2) E90 320iA 110kw 215/50/17 rehvidega 6,9 (rohkem pole sõitnud)
3) E61 530dA 173kw LCI 225/50/17 rehvidega 5,9-6,2.
4) E60 525iA 170kw LCI 225/50/17 rehvidega 7,0-7,2
Kui tahta ökotada, siis tuleb osta diisel manuaal väike punn, mis ei liigu kuhugi, kuid ei võta ka mitte midagi - Pesukott 207 1,6 HDI 86kw võttis samal trassil 3,2 ja Tartu linnas ca 6 kanti. Sõidumugavus seevastu ei olnud väärt seda paari eurost säästmist
BMW 535iA '98 -> BMW 525iA M-Sport '00 -> BMW 330dA M-Sport '02 -> BMW 325iA '05 -> BMW 530xi E60 '08 -> BMW 330XD E90 -> Octavia VRS '13 -> 523iA F11 -> Civic Type-R FK2 '16
Re: Kütusekulust lõplikult
e46 328 aut sedaan. 110kmh peal 2k rpm viimase käiguga.
Tartus 4km linnas töölesõit välistemperatuur -25 ja -30 vahemikus pakasega. kell 9 sinna ja kell 18 tagasi ehk liiklus pole väga tihe. s.h töötav mootor koos akende kraapimisega.
pardakomp näitas 30 sajale. ilmselt tõene, paagimeetodil mõõta ei viitsinud.
normaalsematel tingimustel võtab linnas 15 sajale kindlasti. tagasi ei hoia pedaaliga, ei näe nagu mõtet.
Maanteel püsikaga 100ga 7,5l sajale rahulik sõit teise kategooria teedel (pinnatud ja keskimiselt kurviline tee)
tln-trt olen ka saanud 6,5. möödasõite praktiliselt ei teinud. püsikiiruse laks, tõenäoliswelt oli veel tagantuul ka.
Maanteel kiirem sõit (möödasõidud kickdowniga ja nii 110-120 kellal olenevalt oludest) 8-9 sajale keskmiselt.
suvel eurotrip 4500km: keskmine 8 sajale. sisaldas linnu , kiirteid (kuni 150kmh), ummikuid. 2 inimest ja kliima sees. siledad sirged teed ja lääne euroopa parem kütus ilmselt mängisid oma rolli.
Tartus 4km linnas töölesõit välistemperatuur -25 ja -30 vahemikus pakasega. kell 9 sinna ja kell 18 tagasi ehk liiklus pole väga tihe. s.h töötav mootor koos akende kraapimisega.
pardakomp näitas 30 sajale. ilmselt tõene, paagimeetodil mõõta ei viitsinud.
normaalsematel tingimustel võtab linnas 15 sajale kindlasti. tagasi ei hoia pedaaliga, ei näe nagu mõtet.
Maanteel püsikaga 100ga 7,5l sajale rahulik sõit teise kategooria teedel (pinnatud ja keskimiselt kurviline tee)
tln-trt olen ka saanud 6,5. möödasõite praktiliselt ei teinud. püsikiiruse laks, tõenäoliswelt oli veel tagantuul ka.
Maanteel kiirem sõit (möödasõidud kickdowniga ja nii 110-120 kellal olenevalt oludest) 8-9 sajale keskmiselt.
suvel eurotrip 4500km: keskmine 8 sajale. sisaldas linnu , kiirteid (kuni 150kmh), ummikuid. 2 inimest ja kliima sees. siledad sirged teed ja lääne euroopa parem kütus ilmselt mängisid oma rolli.
Re: Kütusekulust lõplikult
Tegin mujal teemas postituse, mis sobib siia paremini.
Põhineb küll vanal 97a TDSil, kuid sarnased on nad pea alati.
siis kui asi linna satub.
Kuna number 1 on igal juhil täiesti individuaalne, siis linna numbreid identsetel autodel
on väga lootusetu võrrelda. Üks sõidab tööle kell 5, teine kell 7 hommikul.
Gaasi tallamine diislil annab märgatavalt vähe erinevust kulus.
Järgmine kord, kui ütlete "olen vajutaja", siis pigem rääkige piduri vajutamisest,
saab paremat sotti, kuhupoole küttekulu kalduda saab
Põhineb küll vanal 97a TDSil, kuid sarnased on nad pea alati.
Kui näiteks muu õgard võtab maanteel 12, siis võib umbkaudselt aimu saada, mis juhtubNumber üks kütuseröövel linnas on piduripedaal.
Kui seda mitte kasutada, saab küttekulu väiksemaks kui maanteel.
Automaatkast teeb selle mittekasutamise totaalselt võimatuks.
Number kaks röövel on külm* mootor. Seda saab vähendada ainult
elektrilise plokisoojendusega või +20C garaažiga; webasto annab
minimaalse kütusesäästu. Säästab küll mootorit väga edukalt.
*alla 80*C
Number kolm röövel on liikumise kiirus, täpsemini selle puudumine.
100km/h=6l/100km
50km/h=3l/100km
10km/h= 6l/100km
8km/h= 7,5l/100km
6km/h= 10l/100km*
4km/h= 15l/100km*
2km/h= 30l/100km*
0km/h= 0,6l/tunnis*
*Automaatkastiga korrutada kahega.
Waze näitab väga hästi keskmist ummiku kiirust
Seda räägib teile kuller, kes on Tallinnas nii kell 4 päeval kui kell 4 öösel sõdinud.
Autoks oli TDS ja küttekulu erinevus on kolmekordne, 6-18l/100km,
aluseks on tanklatšekid ja GPS teepikkus, kokku 40 000 km kanti Tallinnat.
siis kui asi linna satub.
Kuna number 1 on igal juhil täiesti individuaalne, siis linna numbreid identsetel autodel
on väga lootusetu võrrelda. Üks sõidab tööle kell 5, teine kell 7 hommikul.
Gaasi tallamine diislil annab märgatavalt vähe erinevust kulus.
Järgmine kord, kui ütlete "olen vajutaja", siis pigem rääkige piduri vajutamisest,
saab paremat sotti, kuhupoole küttekulu kalduda saab
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Re: Kütusekulust lõplikult
Ökopill e36 323i. "Hollywoodis" paak kõrini ja vurama. Mäoni 90-95kmh ja Mäost Tapale 95-105kmh. Paaki 6,91 ja 125km. Maagilised 5,553l/100km.
Re: Kütusekulust lõplikult
BMW 728ia 1997
606,3km ja 56,53l = 9,32 l/100km, samas kompuuter näitas 8,9.
50% maantee ja 50% linn + mõned lühikesed otsad külma mootoriga.
606,3km ja 56,53l = 9,32 l/100km, samas kompuuter näitas 8,9.
50% maantee ja 50% linn + mõned lühikesed otsad külma mootoriga.
E36 328i cabrio & E36 328iT Winterbeater
Re: Kütusekulust lõplikult
Tundub alla keskmise. Sarnase autoga klientidel vähestel on alla 10 (kompuuter),J_V kirjutas:BMW 728ia 1997
606,3km ja 56,53l = 9,32 l/100km, samas kompuuter näitas 8,9.
50% maantee ja 50% linn + mõned lühikesed otsad külma mootoriga.
aga enamik tiksutavad autot põhjendamatult kohapeal ka, nii et ei üllata.
Selline mootor võtab soojast peast kohapeal üle liitri tunnis, neid tunde on
sarnase 600km-se läbisõidu kohta lühikeste otsade sõitjatel mitte vähem kui 2
Mis mõõdus rehve kasutad ja palju nendesse pumpad?
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Re: Kütusekulust lõplikult
Rehvid tsipa liiga madalad - 205/55/16 ja rõhku peaks 2.5 olema.
Liiga palju pole jah kohapeal tiskunud, nii palju kui oli vaja klaase puhastada.
Liiga palju pole jah kohapeal tiskunud, nii palju kui oli vaja klaase puhastada.
E36 328i cabrio & E36 328iT Winterbeater
Re: Kütusekulust lõplikult
Ehk siis sa läbisid 558.4 km, mitte 606.3km.
Arvuta nüüd uuesti
Arvuta nüüd uuesti
Re: Kütusekulust lõplikult
BMW 728 2001a automaat.
Originaal rehvimõõt 215/65 R16
Keskmine REAALNEkulu 11,7/100km. Keskmine kiirus 36km/h
Originaal rehvimõõt 215/65 R16
Keskmine REAALNEkulu 11,7/100km. Keskmine kiirus 36km/h
Re: Kütusekulust lõplikult
330d M57N 150kW automaat
Paak täis-tühjaks meetodil: 10,2l/100km, 100% linn
BC näitas: 9,1l/100km.
Originaal rehvimõõt (225/45R17 ees, 245/40R17 taga, nimirõhk, lamell) 40% sõitudest tipptunnil Tallinnas, kord päevas aetakse tahm torudest lahti, muidu sõidab mõistlikult.
Paak täis-tühjaks meetodil: 10,2l/100km, 100% linn
BC näitas: 9,1l/100km.
Originaal rehvimõõt (225/45R17 ees, 245/40R17 taga, nimirõhk, lamell) 40% sõitudest tipptunnil Tallinnas, kord päevas aetakse tahm torudest lahti, muidu sõidab mõistlikult.
Re: Kütusekulust lõplikult
Tore on siin teemas reaalsustajuga inimesi ka kohata vahel
Re: Kütusekulust lõplikult
Bmw e91 330d 170kw manuaal.
Täispaagi meetoditega pidevalt keskmist mõõtnud ja tuleb praegusel ajal 8-9,1l/100km.
Suvel 7,5-8,7.
Viimane paak 567km 46liitrit kütet. Keskmine 8.1
Täispaagi meetoditega pidevalt keskmist mõõtnud ja tuleb praegusel ajal 8-9,1l/100km.
Suvel 7,5-8,7.
Viimane paak 567km 46liitrit kütet. Keskmine 8.1
E34 535d M57N & E34 M5
Re: Kütusekulust lõplikult
BMW E39 535 iA 297 km millest umbes 50 km Võru ja Viljandi linna vahel Kütuse kulu 30,92L
keskmine 10,41L.
keskmine 10,41L.
E 39
- Henri.
- Klubiliige - admin
- Postitusi: 12078
- Liitunud: 03.03.2008 18:24 02
- Peamine sõiduk: 328 kuut
- Asukoht: Tln/kesklinn
- Kontakt:
Re: Kütusekulust lõplikult
Kas paak kõrini on nii täis, et ülevalt kütuseavast hakkab kütust paistma või tankuri esimene 'klikk'?alarh kirjutas:Ökopill e36 323i. "Hollywoodis" paak kõrini ja vurama. Mäoni 90-95kmh ja Mäost Tapale 95-105kmh. Paaki 6,91 ja 125km. Maagilised 5,553l/100km.
Re: Kütusekulust lõplikult
Tundub ikka väga ulmeliselt väike kulu. Eelmine e46 oli ka 323i ja maanteel 7-8l/100km. Alla selle küll mingi valemiga ei saand.Henri. kirjutas:Kas paak kõrini on nii täis, et ülevalt kütuseavast hakkab kütust paistma või tankuri esimene 'klikk'?alarh kirjutas:Ökopill e36 323i. "Hollywoodis" paak kõrini ja vurama. Mäoni 90-95kmh ja Mäost Tapale 95-105kmh. Paaki 6,91 ja 125km. Maagilised 5,553l/100km.
Re: Kütusekulust lõplikult
Nii, et see "lukk", mis ava ees on, on ka kütuse all. Järgneva paarikümne-saja ml korral oleks mööda tiiba bensiin alla nirisenud.
Re: Kütusekulust lõplikult
Seal võib olla see vahe, et üks on manuaal ja teine automaat. Võib-olla lisaks sellele on E46 veidi raskem ka.Rakz kirjutas:Tundub ikka väga ulmeliselt väike kulu. Eelmine e46 oli ka 323i ja maanteel 7-8l/100km. Alla selle küll mingi valemiga ei saand.Henri. kirjutas:Kas paak kõrini on nii täis, et ülevalt kütuseavast hakkab kütust paistma või tankuri esimene 'klikk'?alarh kirjutas:Ökopill e36 323i. "Hollywoodis" paak kõrini ja vurama. Mäoni 90-95kmh ja Mäost Tapale 95-105kmh. Paaki 6,91 ja 125km. Maagilised 5,553l/100km.
316ti E46; 325i E36; 325iA E36; 328iA E36; 520iA E34; 520iA E34; 525tdsA E39; 525dA E61; 528i E39; 530dA E60; 730d E65; 730iLA E38; 740iA e38; 750iLA E38; 750iLA E38; 750i E65; X5 4.4i E53
Re: Kütusekulust lõplikult
Eks iga mehe jalg on ka erinev.
Minu rahulik on teise "piitsutamine"
Eriti naerma ajavad muidugi need V8 ja V12 mehed kes räägivad kuidas nende masinad võtavad 9-11 sajale.
E39 540 universaal atm
Rehvid 225/45/18
Talvel 17.1
E32 750
Rehvid 205/55/16
Keskmine hetkel 20
39 sai vahepeal piitsa ja vahepeal rahulikku sõitu.
32 olen suht viisakalt hetkel liigelnud.
Sõbrale sai just leedust E60 525d 6 manuaal toodud.
Tagasiteel näitas kompu mingeid ulmelisi numbreid 5l kanti+- 0,5l 100le
Minu rahulik on teise "piitsutamine"
Eriti naerma ajavad muidugi need V8 ja V12 mehed kes räägivad kuidas nende masinad võtavad 9-11 sajale.
E39 540 universaal atm
Rehvid 225/45/18
Talvel 17.1
E32 750
Rehvid 205/55/16
Keskmine hetkel 20
39 sai vahepeal piitsa ja vahepeal rahulikku sõitu.
32 olen suht viisakalt hetkel liigelnud.
Sõbrale sai just leedust E60 525d 6 manuaal toodud.
Tagasiteel näitas kompu mingeid ulmelisi numbreid 5l kanti+- 0,5l 100le
Re: Kütusekulust lõplikult
Naera edasi siis
Sõbra GMC regmassiga 3,5t sõidab samasuguseid numbreid.
Kui su otsad on jalutuskäigu pikkused, siis pole vast midagi nuriseda,
peale selle, et võikski otseses mõttes jala pool kilomeetrit kõmpida.
Sõbra GMC regmassiga 3,5t sõidab samasuguseid numbreid.
Kui su otsad on jalutuskäigu pikkused, siis pole vast midagi nuriseda,
peale selle, et võikski otseses mõttes jala pool kilomeetrit kõmpida.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Re: Kütusekulust lõplikult
tehaseandmed on PFL 5,6 ja FL 5,2
e61 525d siis
e61 525d siis
Re: Kütusekulust lõplikult
Korras diislid on haruldus, aga need on siiski olemas.
Enne kui 2 korda kõrini ei tangi ei jää uskuma
Enne kui 2 korda kõrini ei tangi ei jää uskuma
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Re: Kütusekulust lõplikult
See kulu on kindlasti veel linnas tipptunniajal ja täiepasaga piitsa andes onju ?arnis kirjutas:Naera edasi siis
Sõbra GMC regmassiga 3,5t sõidab samasuguseid numbreid.
Re: Kütusekulust lõplikult
Seda pole võimalik üheaegselt teha.Heigo_K kirjutas:See kulu on kindlasti veel linnas tipptunniajal ja täiepasaga piitsa andes onju ?arnis kirjutas:Naera edasi siis
Sõbra GMC regmassiga 3,5t sõidab samasuguseid numbreid.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Re: Kütusekulust lõplikult
Kas linna kulu?Heigo_K kirjutas:
E39 540 universaal atm
Rehvid 225/45/18
Talvel 17l
E 39