Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
kardaan kirjutas:Sai e28 ventilaator koos viscoga välja vahetatud e34 omade vastu. Võib sellega kaasneda mingeid jamasi või võib rahus edasi lasta? Ventilaatorid samade mõõtudega.
Kui tegu on E34 originaalviskoga (vahepeal ei ole välja vahetatud), siis on see tuksis.
Viskod ei ela aastakümneid.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku.www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Umbes 5% E39-tel on kas veepumba või visko enda laagerdus tölladi-tilladi.
Kujutagem ette E34-te
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku.www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Nii, tulen nüüd tagasi oma probleemiga. Talvel oli vahel harva probleemiks see, et auto keeldus kiirendamast. Esimesed paar minutit sõitu võisid pedaali põrandasse suruda ning auto kiirendamist oleks võinud minutites lugeda. Kuna see probeem tekkis talve jooksul 2-3 korda ning nüüd mitu kuud endast märku ei andnud, olin selle juba vaikselt ära unustanud. Nüüd eile tuli asi aga miljon korda hullemini tagasi.
Alustan siis täiesti otsast:
Autot tööle pannes ei läinud masin üldse tööle. Mootor vedas ringi kuid tööle ei läinud. iDrive-i lõi kirja "Fuel pump fault". Ootasin mõnikümmend sekundit ja keerasin uuesti, siis läks ilusti tööle. Sõitsin oma asju ajama ning mingeid probleeme enam ei esinenud. Mõne tunni pärast uuesti sõitma minnes läks masin jälle ilusti tööle, kuid poolel teel koju kadus jõud täiesti ära. Pedaal põhjas, pöörded veidi üle 3500 kuid auto lihtsalt keeldus normaalselt liikumast. Täna proovides sama jama, auto ei liigu enam üldse. Netis veidikene uurides olen aru saanud, et vist Limp mode-is. Enamustel probleemiks DPF, mis täis, kuid ma ise mõtlen, et kas asi saab olla selles samas kütusepumbas? Kui pump kustumas, kas see viskaks ka auto Limp Mode-i? Eks tuleb ta nüüd kusagile veakoodide lugemisse vedada, kuid mõtlesin siin ennem veidi maad uurida.
No võib olla nii paagipump. Või isegi reostus küttesüsteemis, sh küttefilter.
Kas töötemperatuuri kontroll varjatud menüüs on palju palutud?
Eriti kui on korduvalt selgitatud, kuidas seda vaadata.
Tee seda kodus, enne kui diagnoosima auto viid. Kuid vaevalt DPF probleemiks seekord.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku.www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
kardaan kirjutas:Sai e28 ventilaator koos viscoga välja vahetatud e34 omade vastu. Võib sellega kaasneda mingeid jamasi või võib rahus edasi lasta? Ventilaatorid samade mõõtudega.
Natuke sõltub mootorist- laias laastus 1.8-2.5, 2.8 ja 3.5 M20,M30, M40, M43 ja M50 (vist M52 ka) viscod on sama koodiga. Niiet kui E34 pealt tuli millegi eelnimetatu sisse mahtuva pealt, siis ole mureta
e28 on m20b20 ja e34 on m50b25. Viscod neil peale vaadates erinevad küll ja e28 oma tundus isegi natuke raskem. Asi oli lihtsalt selles, et tühikäigul kuumenes üle varem ja nüüd e34 omaga on asi lahendatud. Kuskile vasta ta ei käi ja istub samamoodi nagu originaal
Kellelgi Tallinnas on laenata tõmmitsat rooliotsade jaoks?
Midagi taolist http://www.autoladu.ee/tooristad/1272" onclick="window.open(this.href);return false;
kardaan kirjutas:Sai e28 ventilaator koos viscoga välja vahetatud e34 omade vastu. Võib sellega kaasneda mingeid jamasi või võib rahus edasi lasta? Ventilaatorid samade mõõtudega.
Natuke sõltub mootorist- laias laastus 1.8-2.5, 2.8 ja 3.5 M20,M30, M40, M43 ja M50 (vist M52 ka) viscod on sama koodiga. Niiet kui E34 pealt tuli millegi eelnimetatu sisse mahtuva pealt, siis ole mureta
e28 on m20b20 ja e34 on m50b25. Viscod neil peale vaadates erinevad küll ja e28 oma tundus isegi natuke raskem. Asi oli lihtsalt selles, et tühikäigul kuumenes üle varem ja nüüd e34 omaga on asi lahendatud. Kuskile vasta ta ei käi ja istub samamoodi nagu originaal
Tehase koodi järgi kenasti sobivad. Nagu aga arnis välja tõi, siis kasutatud visco ei pruugi eriti kaua kesta, ise just enda oma vahetasin ära, kuna laagrijuppe hakkas juba tihendi vahelt irduma. Pole see 35€ ka mingi tea mis suur summa, kui arvestada et mul oleks võinud kogu vent piirajasse lastes kenasti radikas kinni istuda...
Kui sa aga ütlesid, et erinevad nägid välja, siis mine tea, vb ongi kunagist ära vahetatud juba.
uips99 kirjutas:Tere, kas on keegi oma autole paigaldanud Laki Autost pärit roolilati, nimelt seal müüaks Lenco latte, mis on nö tehase taastaud (st mitte põlveotsas).
Olen Laki Autost nii Elstocki kui Lenco tutikana ostnud. Esimene kestis 11 kuud, teine (Lenco) 3 aastat. viewtopic.php?p=14822692#p14822692" onclick="window.open(this.href);return false;
Omal väga negatiivne kogemus Lenco lattidega, ei soovita aega raisata selle jamaga
Järgnev küsimus tundub mulle mitte rumal vaid lausa loll... aga loll peab ka vahest olema
'98 e39 touring - kas võti peaks juhi ukse lukuaugus keerates luku nuppu ka füüsiliselt liigutama?
Kesklukk toimetab võtme nupust korralikult, lukuaugust keerates samamoodi, aga kui akujuhe maas, siis lukuaugus keerates ei liigu miski.
BMW avariid ei tee ja kiirust ei ületa... Seda teeb tihend rooli ja istme vahel.
Skalp kirjutas:Järgnev küsimus tundub mulle mitte rumal vaid lausa loll... aga loll peab ka vahest olema
'98 e39 touring - kas võti peaks juhi ukse lukuaugus keerates luku nuppu ka füüsiliselt liigutama?
Kesklukk toimetab võtme nupust korralikult, lukuaugust keerates samamoodi, aga kui akujuhe maas, siis lukuaugus keerates ei liigu miski.
Peaks igast asendist liigutama.See ju luku mõte ongi.Lukk kas tahab määret saada või on keegi võtme ära vahetanud.
Üks küsimus ka minul, vot kas ei oska googeldada või milles asi.. Elektripool pole kõige tugevam.
Nimelt- 94a 518i. Tahaks spidoploki välja vahetada (surnud pikslite remont ei andnud tulemusi enam). Nüüd küsimus- millised spidoplokid ja millistel tingimustel peale sobiksid? Enda mõte just see, et (kuna R4 E34 plokke on maru vähe saada, veel vähem korras pikslitega) kas r6 plokk sobib peale ja hakkab ka tahhot näitama kui vahetada ära coding plug? Või on seal rohkem kurjameid peidus, mida tuleb modida?
Tegemist on gen2/3 (ei teagi kumb) plokiga, see mis näitab läbisõitu spidorõnga sees "äralõigatud nurkadega poolkuus", coding plug on ploki taga, mitte juhtme otsas.
Tänud ette!
Mait
2007 a. tagaveolisel E60'l tekib maanteel sõites u. 110 km/h juures vibra. Aeglasemalt ja veel kiiremalt sõites kaob vibra ära. Mis võiks seda veel põhjustada, kui rattad välja jätta?
Äkki on neil mõni tüüpviga sellega seoses esinev? Kas kardaaniga seotud võib midagi olla? Võibolla kellelgi on sama sümptom varem esinenud. Hetkel küll ise kohe põhja alla vaadata ei saa, et äkki keegi teab midagi ette pakkuda, mida võiks uurida.
e39tds kirjutas:Üks rumal küsimus aga ehk kellelgi sama.
Kui uksed lahti teen ja autosse istun siis nagu midagi armatuuris piniseb, sõites seda nii palju tähele ei pane. Kas võib olla kliimasiilist?
1. Kui auto külma mootoriga käima panna, käib ilusti vaikselt. Kui aga temperatuur tõuseb nii umbes näidiku sinise osa lõppu, aga mootor "plärisema", justkui oleks summutis suur auk.
Salongis olles sellest aru ei saa, aga väljas on päris kole hääl.
Pöörete kõikumisi ega muid vigu rohkem ei ole täheldanud.
2. Auto tagaosas tekib õrn vibratsioon alates kiirusest 90, 110 on juba väga tugev värin ja kiiruse kasvades läheb aina hullemaks. Rehvides ja velgedes probleem ei ole!
Oskab ehk keegi pakkuda mida esimesena kontrollida.
Tänan
stenn kirjutas:2007 a. tagaveolisel E60'l tekib maanteel sõites u. 110 km/h juures vibra.
Oled rattad välistanud juba?
Nende välistamine on kõige oodavam asi millest alustada.[/quote]
100% muidugi hetkel väita ei saa, aga rehvid ja veljed mõlemad said alles hiljuti uued alla. Kohe kui nüüd aega saan, lasen üle vaadata. Ise lihtsalt seepärast usun, et viga on kuskil mujal.
rynno300 kirjutas:Tere,
Kas M50 2,5 Vanose ja mitte vanose kaanetihendid on samad?
BMW fans näitab, et sama kaanetihend läheb mõlemale ja lisaks M52´le.
jah plokikaane omad on samad.
524td, 750il , e12 520(m52b28), e21 315(m10turbo), E30 325i coupe, e39 530d, audi allroadc5 , e36 2,5 cabrio :) Kui midagi vaja siis 58344541
m2x kirjutas:... 94a 518i...kas r6 plokk sobib peale...
Ainuke variant on proovida 520 oma, see on ainuke "low" spido peale diisli. Sama põlvkond ehk siis sama värvi tagakorpusega nagu sul praegu on. Ja tingimata enda vana coding plugiga.
Ja kui miski ei klapi, saab neil kellasid omavahel ükshaaval vahetada.
Tänud, eks peab proovima. Tahtsingi just teada seda pigem, kuidas tahho pöörete näitamine toimib, et kui code plug ära vahetada, siis plokk ikka hakkab aru saama, et enam pole 6 pütti taga vaid 4.
e39tds kirjutas:Üks rumal küsimus aga ehk kellelgi sama.
Kui uksed lahti teen ja autosse istun siis nagu midagi armatuuris piniseb, sõites seda nii palju tähele ei pane. Kas võib olla kliimasiilist?
Lp. Gert
Võib küll olla kliimasiilist. Minul see vaikselt uriseb, kui auto pole unerežiimis.
BMW avariid ei tee ja kiirust ei ületa... Seda teeb tihend rooli ja istme vahel.