M57 pressure converter
M57 pressure converter
Mootoriks E46 peal M57 135kW.
Pressure converteri juurest oli pistik lahti. Ühendasin selle ära. Peale mõningat sõitmist hakkas turbo vilisema/kiunuma ning jõud kadus ära.
Detail nr 1
Olen vaakumvoolikud jms üle vaadanud. Leidsin niipalju, et selle pildi järgi ülemine ja alumine vaakumvoolik olid vastupidi ühendatud.
S.t ülemine läks turbosse ja alumine läks vaakumpaaki.
Miks see pistik oli lahti ühendatud ning mis selle pistiku ühendamine nüüd põhjustas?
Lahtiühendamine pole aidanud, aga muutus on märgata s.t vilisemine/kiunumine väheneb ehk tühikäigul isegi kaob ära.
Pressure converteri juurest oli pistik lahti. Ühendasin selle ära. Peale mõningat sõitmist hakkas turbo vilisema/kiunuma ning jõud kadus ära.
Detail nr 1
Olen vaakumvoolikud jms üle vaadanud. Leidsin niipalju, et selle pildi järgi ülemine ja alumine vaakumvoolik olid vastupidi ühendatud.
S.t ülemine läks turbosse ja alumine läks vaakumpaaki.
Miks see pistik oli lahti ühendatud ning mis selle pistiku ühendamine nüüd põhjustas?
Lahtiühendamine pole aidanud, aga muutus on märgata s.t vilisemine/kiunumine väheneb ehk tühikäigul isegi kaob ära.
- PeeterA
- Huviline
- Postitusi: 4399
- Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
- Telefon: 51949859
- Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus
- Kontakt:
Re: M57 pressure converter
Pistik peab sellel küljes olema ja voolikud õigetpidi ühendatud.
See regulaator juhib vaakumi abil turbo geomeetriat. Kui see ei toimeta korralikult, siis autol madala otsa jõud kadunud. Enne 3000-3500 pööret on nagu vabalthingav diisel siis. Võimalik, et see regulaator ise rikkis, mis on võrdlemisi levinud nähtus.
See regulaator juhib vaakumi abil turbo geomeetriat. Kui see ei toimeta korralikult, siis autol madala otsa jõud kadunud. Enne 3000-3500 pööret on nagu vabalthingav diisel siis. Võimalik, et see regulaator ise rikkis, mis on võrdlemisi levinud nähtus.
tel. 51 949 859
Re: M57 pressure converter
Kust küll saadakse selliseid autosid ja kuidas need siiani sõitnud on
Kui turbo geomeetria pole vaakumi puudumise tõttu pikemat aega liikunud, siis on see ära tahmanud tõenäoliselt. Ja kui nüüd vaakumi peale lasid sinna, siis tõenäoliselt kiilus see kinni mingisse asendisse.
Kui arvutit pole, siis alustuseks on kõige lihtsam silmaga turbo küljes oleva vaakum-aktuaatori liikumist jälgida. Kui mootor töötab tühikäigul, siis vaakumvooliku eemaldamisel peab selle varras välja liikuma ja vaakumi tagasipanemisel sisse imema, käigu pikkus umbes 1cm.
Kui turbo geomeetria pole vaakumi puudumise tõttu pikemat aega liikunud, siis on see ära tahmanud tõenäoliselt. Ja kui nüüd vaakumi peale lasid sinna, siis tõenäoliselt kiilus see kinni mingisse asendisse.
Kui arvutit pole, siis alustuseks on kõige lihtsam silmaga turbo küljes oleva vaakum-aktuaatori liikumist jälgida. Kui mootor töötab tühikäigul, siis vaakumvooliku eemaldamisel peab selle varras välja liikuma ja vaakumi tagasipanemisel sisse imema, käigu pikkus umbes 1cm.
Re: M57 pressure converter
Siit samast foorumist saadud masin. Jõud tuli u. 2500rpm juurest.
Kas selle mingis asendis kinni jäämine põhjustab seda ulmelist vilinat ka?
Ainus võimalus turbo laiali võtta? Niisama vist see geomeetria enam liikuma ei hakka?
Kas selle mingis asendis kinni jäämine põhjustab seda ulmelist vilinat ka?
Ainus võimalus turbo laiali võtta? Niisama vist see geomeetria enam liikuma ei hakka?
Re: M57 pressure converter
No teegi alustuseks nii nagi eespool kirjeldasin, siis näed kas geomeetria liigub või mitte. Kui turbo küljes olevale vaakumvoolikule on raske ligi pääseda, siis võib selle lahti võtta ka teisest otsast, vahet ju pole. Vabalt võib turbo õhtal olla ja tiivik korpust puutuda. Eks see vilin on suhteline, meie seda siin ju ei kuule ja ei oska hinnata.
Re: M57 pressure converter
Vaakumvooliku eemaldamisel varras liikus. Ehk siis geomeetria peaks korras olema ikka.
Võib solenoidis viga olla? Kuidas seda testida saaks?
Võib solenoidis viga olla? Kuidas seda testida saaks?
Re: M57 pressure converter
Kõige parem oleks seda arvutiga aktiveerida, siis peab see sama varras sisse-välja liikuma hakkama. Kui on võimlus kahekesi proovida, siis üks võib kapoti all jälgida seda varrast. Auto käivitamisel peab selle sisse imema ja gaasi andmisel peaks korraks tagasi välja liikuma, siis jälle sisse tagasi. Kui sellisel viisli toimib, siis peaks ok olema geomeetria osa.
Kahtlased vilinad on mõnikord tingitud leketest, näiteks mõni turbolõdvik lahti tulnud. Kindluse mõttes võiks õhufiltrist tuleva toru küljest võtta ja käega turbo võlli lõtku katsuda.
" onclick="window.open(this.href);return false;
Kahtlased vilinad on mõnikord tingitud leketest, näiteks mõni turbolõdvik lahti tulnud. Kindluse mõttes võiks õhufiltrist tuleva toru küljest võtta ja käega turbo võlli lõtku katsuda.
" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: M57 pressure converter
Arvasin ise ka, et kui varras liigub, siis geomeetria korras.
Kahjuks võib varras liikuda, kuid geomeetria võib kaputt olla.
Kahjuks võib varras liikuda, kuid geomeetria võib kaputt olla.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Re: M57 pressure converter
Äkki täpsustad seda. Seal on kõik ju seotud omavahel, kui varras liigub, siis peaks liikuma ka geomeetria labad.
Re: M57 pressure converter
Kui kõik on omavahel seotud, siis töötab. Aga mis siis saab kui ei ole.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Re: M57 pressure converter
Ma olen neid turbosid päris palju lahti võtnud, seal sees ei tohiks küll midagi sellist võimalik olla. Kui keegi on valesti kokku pannud midagi, siis see on teine jutt. Ainult kui splinti pole ees, siis äkki tuleb varras ise lahti hoova küljest, kuid ka see ei tohiks eriti lihtsalt juhtuda. Igal juhul on kõrvaga kuulda kas geomeetria labad liiguvad või mitte, mootori/turbo hääl muutub ju päris kõvasti tühikäigul.
Re: M57 pressure converter
Vahepeal uus turbo ning MAP andur vahetatud.
Ikka viliseb.
Ikka viliseb.
Re: M57 pressure converter
Ainult viliseb või on minekuga probleeme? Ega sul juhuslikult summuti seest tühjaks pole pekstud?
Kas karterituulutuse oled juba ära vahetanud? Õli on ka vahetatud viimase 25 000 km jooksul?
Kas karterituulutuse oled juba ära vahetanud? Õli on ka vahetatud viimase 25 000 km jooksul?
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Re: M57 pressure converter
Minekut nagu on. Katid on vahelt minema pekstud küll. Karterituulutus on uuematüübi (vortex) oma. Turbo vahetusega sai uus õli ka ikka.
Re: M57 pressure converter
Siis lahja vilin on täiesti normaalne. Katid teevad asja vaiksemaks.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Re: M57 pressure converter
Endal 2.5 120kw m57 sama lugu, et alla 2000 pöörde on nag vabalthingav, üle selle hakkab mehiselt astuma. Täpselt sama häiriv susin on pööretel 1600-2600. Geomeetria varda liikumise kontrollisin üle vaakumtoru eemladades. Vedasin veel 3 uut vaakumtoru, kuid mitte midagi. Diagnostikat pole jõudnud teha.
Nr. 11 juures on 4 otsikut, neid pidasin silmas. Kolm neist said neist uued otsikud, neljandat ma nagu ei mäleta. Tekkis veel selline küsimus, kui üks neist torudest lahti võtta ja suhu panna imemiseks, siis süsteem peaks olema õhukindel loogilsielt võttes? Endal imen ja puhun, kuid kuskilt nagu susistab välja. Ei raatsi kollet maha kiskuma hakata, sest siis peab liiga palju lammutama.
Endal mul on boost converter kolme otsaline:
On see õige?
Nr. 11 juures on 4 otsikut, neid pidasin silmas. Kolm neist said neist uued otsikud, neljandat ma nagu ei mäleta. Tekkis veel selline küsimus, kui üks neist torudest lahti võtta ja suhu panna imemiseks, siis süsteem peaks olema õhukindel loogilsielt võttes? Endal imen ja puhun, kuid kuskilt nagu susistab välja. Ei raatsi kollet maha kiskuma hakata, sest siis peab liiga palju lammutama.
Endal mul on boost converter kolme otsaline:
On see õige?
Viimati muutis Sann, 01.06.2015 01:44 30, muudetud 1 kord kokku.
Re: M57 pressure converter
Lase kellelgi mootor käivitada, ise vahi geomeetria varrast.
Kui mootor käivitub, varras liigub. Lase 10 sekki tiksuda.
Siis lase mootor välja lülitada.
a) varras passib kohapeal 5 sekki ja pauguga lendab koju tagasi
b) varras hakkab sujuvalt langema või langeb koheselt koju
Ainult esimene variant on õige.
Kui mootor käivitub, varras liigub. Lase 10 sekki tiksuda.
Siis lase mootor välja lülitada.
a) varras passib kohapeal 5 sekki ja pauguga lendab koju tagasi
b) varras hakkab sujuvalt langema või langeb koheselt koju
Ainult esimene variant on õige.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Re: M57 pressure converter
Mul siis õhulugeja katki.
Re: M57 pressure converter
Seega suure tõenäosusega on sul see katki õli pärast. Uuri, kas õhulugeja oli räpane.
Kui oli, siis uuri miks.
Kui oli, siis uuri miks.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Re: M57 pressure converter
Tere
Ei hakanud uut teemat tegema,kui juba pressure converterist jutt.Nimelt tihti sõidust tulles seisatades mootori jääb klapp undama nagu elektrijaam ,mõnda aega.Miks?
Ei hakanud uut teemat tegema,kui juba pressure converterist jutt.Nimelt tihti sõidust tulles seisatades mootori jääb klapp undama nagu elektrijaam ,mõnda aega.Miks?
Re: M57 pressure converter
Minuteada klapid vabastatakse mingi 5 sekundit peale välja suretust.
Kas jutt käib ikka sellestsamusest solenoidist?
Oled kindel, et just see undab?
Veeklapid võivad unnata 16 minutit peale seiskamist.
Kas jutt käib ikka sellestsamusest solenoidist?
Oled kindel, et just see undab?
Veeklapid võivad unnata 16 minutit peale seiskamist.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Re: M57 pressure converter
Tere Arnis!
Ikka solenoid jääb undama vaikselt jääb tasa.
Ikka solenoid jääb undama vaikselt jääb tasa.
Re: M57 pressure converter
Kaua ta undab? Ses mõttes, et kui vaakumsüsteem lekib üliaeglaselt (mis on hea),
siis äkki see leke teeb lärmi.
siis äkki see leke teeb lärmi.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!