rubriik "rumal küsimus"
- Riivo
- Huviline
- Postitusi: 8162
- Liitunud: 27.02.2003 10:13 41
- Peamine sõiduk: Ateca 4Drive
- Asukoht: Edgarlandia
- Kontakt:
Re: rubriik "rumal küsimus"
temp seieri püsti oleks näitab vahemikku mitte kindlat kraadi
´17 4Drive
- Karl_T
- Huviline
- Postitusi: 122
- Liitunud: 13.08.2012 21:29 24
- Peamine sõiduk: BMW e34 525i, BMW e61 525d
- Asukoht: Põlva-Tartu
Re: rubriik "rumal küsimus"
Probleemiks e61 Salongi lekkiv vesi.
Põhjamatt väljas, probleem leitud.
Vesi pääseb salongi tulemüürilt, salongi ja ECU karbi vahelt.
Küsimus seisneb selles, kas ECU karbi all peaks olema mingi äravool? Kas ajult ja releedelt tohib lahti ühendada pistikud, et saaks karbi eest võtta ja olukorraga tutvuda? Ilmselgelt aku juhe tuleb lahti ühedada, aga kas arvutiga hiljem ei pea sekkuma?
Põhjamatt väljas, probleem leitud.
Vesi pääseb salongi tulemüürilt, salongi ja ECU karbi vahelt.
Küsimus seisneb selles, kas ECU karbi all peaks olema mingi äravool? Kas ajult ja releedelt tohib lahti ühendada pistikud, et saaks karbi eest võtta ja olukorraga tutvuda? Ilmselgelt aku juhe tuleb lahti ühedada, aga kas arvutiga hiljem ei pea sekkuma?
(OO==[ ][ ]==OO) [ viewtopic.php?f=4&t=182226" onclick="window.open(this.href);return false; ]
Re: rubriik "rumal küsimus"
e39 3.0d 135kw tomat kast.
mis kastid sobivad või mille järgi kasti valin?
mis kastid sobivad või mille järgi kasti valin?
- HooliganMauri
- Huviline
- Postitusi: 42
- Liitunud: 04.10.2010 17:20 42
- Asukoht: Tartumaa
Re: rubriik "rumal küsimus"
Endal oli sama mure,kui auto ostsin. Esimene õhtu pesulasse ja vesi oligi salongis. Järgmisel päeval kakkusi tulemüüri juurest lahti ning oh üllatust, ECU karbis ka vesi sees. Võtsin karbi enda äravoolu punni eest, tulemüüri oma lükkasin kruvikaga minema. ECU karbi oma modisin natuke ringi ja panin tagasi. Hetkel peaaegu nädal möödas ja enam pole vett sisse tulnud. ECU karp ja karbi alune püsib ka siiani kuiv.Karl_T kirjutas:Probleemiks e61 Salongi lekkiv vesi.
Põhjamatt väljas, probleem leitud.
Vesi pääseb salongi tulemüürilt, salongi ja ECU karbi vahelt.
Küsimus seisneb selles, kas ECU karbi all peaks olema mingi äravool? Kas ajult ja releedelt tohib lahti ühendada pistikud, et saaks karbi eest võtta ja olukorraga tutvuda? Ilmselgelt aku juhe tuleb lahti ühedada, aga kas arvutiga hiljem ei pea sekkuma?
BMW E60 530D manuaal.
- Karl_T
- Huviline
- Postitusi: 122
- Liitunud: 13.08.2012 21:29 24
- Peamine sõiduk: BMW e34 525i, BMW e61 525d
- Asukoht: Põlva-Tartu
Re: rubriik "rumal küsimus"
Kahjuks ma seda ECU äravoolu tuvastanud pole! Võtsid selleks ECU juhtmepundi eest? Sinna alla suhteliselt vaevaliselt näha. Oskad täpsemalt öelda, kus see asuda võiks?Endal oli sama mure,kui auto ostsin. Esimene õhtu pesulasse ja vesi oligi salongis. Järgmisel päeval kakkusi tulemüüri juurest lahti ning oh üllatust, ECU karbis ka vesi sees. Võtsin karbi enda äravoolu punni eest, tulemüüri oma lükkasin kruvikaga minema. ECU karbi oma modisin natuke ringi ja panin tagasi. Hetkel peaaegu nädal möödas ja enam pole vett sisse tulnud. ECU karp ja karbi alune püsib ka siiani kuiv.
(OO==[ ][ ]==OO) [ viewtopic.php?f=4&t=182226" onclick="window.open(this.href);return false; ]
- Marty125
- Huviline
- Postitusi: 69
- Liitunud: 19.02.2014 21:21 39
- Peamine sõiduk: BMW E34 525i Sedaan
- Asukoht: Jõhvi
Re: rubriik "rumal küsimus"
Tervist.
Autoks on BMW e34 525i. Mootor on 2.5 bensiin 141Kw ning ilma vanoseta. Väljalaske aasta on 1991. Käigukast on manuaal. Viimased 7 vin-koodi tähist on: BG22293
Probleem seisneb mootoriga. Nimelt on mootoris mingi kolks sees. Loodan et keegi oskab öelda, mis mind ees ootab. Kolin on sooja ja külma mootoriga. Sidurit põhja vajutades kolksu hääl ei muutu, seega hooratas see olla ei saa või saab? Sõites/kiirendades vibra sisse ei löö. Tuure andes muutub ka kolks kiiremaks. Mootori õlitase on normis (Maximaalse peal, mitte üle). Mootor ei poo, ega puterda ja jõupuudust ka pole. Kolks tundub olevat salongipoolsel osal. Et asjast paremini aimu saada lisan ka video.
Video link: " onclick="window.open(this.href);return false;
Tänan.
Autoks on BMW e34 525i. Mootor on 2.5 bensiin 141Kw ning ilma vanoseta. Väljalaske aasta on 1991. Käigukast on manuaal. Viimased 7 vin-koodi tähist on: BG22293
Probleem seisneb mootoriga. Nimelt on mootoris mingi kolks sees. Loodan et keegi oskab öelda, mis mind ees ootab. Kolin on sooja ja külma mootoriga. Sidurit põhja vajutades kolksu hääl ei muutu, seega hooratas see olla ei saa või saab? Sõites/kiirendades vibra sisse ei löö. Tuure andes muutub ka kolks kiiremaks. Mootori õlitase on normis (Maximaalse peal, mitte üle). Mootor ei poo, ega puterda ja jõupuudust ka pole. Kolks tundub olevat salongipoolsel osal. Et asjast paremini aimu saada lisan ka video.
Video link: " onclick="window.open(this.href);return false;
Tänan.
1. 1994 E34 518i Touring 83kw.--> 2. 1991 E34 520i 110kw.--> 3.1991 E34 525i 141kw.--> 2005 E53 3.0D 160kw
-
- Huviline
- Postitusi: 444
- Liitunud: 24.05.2013 15:41 02
- Peamine sõiduk: BMW X6 E71
- Telefon: 53040034
- Asukoht: Tartu
rubriik "rumal küsimus"
Mulle tundub sama. Endal M43B16 tegi täpselt sama häält ennem kui keps küljepealt lahkus. Mootori töös mingeid muutusi ei olnud. Ca 150km kestis selle kolksuga.Riivo kirjutas:saalekolks?
Sent from my iPhone using Tapatalk
- HooliganMauri
- Huviline
- Postitusi: 42
- Liitunud: 04.10.2010 17:20 42
- Asukoht: Tartumaa
Re: rubriik "rumal küsimus"
Kaan maha,siis ECU pesast välja ja tõstsin eemale, releed ja muud vidinad lasin hoidikutest lahti ja siis keerasin selle karbi sees oleva raami lahti(kolme kruviga). Võtsin raami välja(ajult ja muudelt asjadelt juhtmeid lahti ei ühendanud) ja siis seal karbi all põhjas on must kummist punn, millel peab väike auk sees olema. Selle punni sikutasin ülesse välja,aga kuna karbis ja selle all olevas vannis oli nii palju vett,siis võtsin pika kruvika ja surkisin selles karbi augus, kuni leidsin vanni punni ka ülesse. Kui veetase langema hakkab ja põhja all midagi sorisema siis oled õigel teel.Karl_T kirjutas:Kahjuks ma seda ECU äravoolu tuvastanud pole! Võtsid selleks ECU juhtmepundi eest? Sinna alla suhteliselt vaevaliselt näha. Oskad täpsemalt öelda, kus see asuda võiks?
BMW E60 530D manuaal.
- 50atmracing
- Huviline
- Postitusi: 790
- Liitunud: 03.10.2013 14:30 06
- Peamine sõiduk: E60 3.0D
- Asukoht: Järvamaa
- Kontakt:
Re: rubriik
Arvan sama. kui küünal või piibuosa üle ei löö.Rando. kirjutas:Mulle tundub sama. Endal M43B16 tegi täpselt sama häält ennem kui keps küljepealt lahkus. Mootori töös mingeid muutusi ei olnud. Ca 150km kestis selle kolksuga.Riivo kirjutas:saalekolks?
Sent from my iPhone using Tapatalk
- Marty125
- Huviline
- Postitusi: 69
- Liitunud: 19.02.2014 21:21 39
- Peamine sõiduk: BMW E34 525i Sedaan
- Asukoht: Jõhvi
Re: rubriik
Saalete vahetus vist väga raske olla ei tohiks? Veidike esisilda lammutada, et karter maha saada, ning siis 2 polti igalt kepsult lahti, et saaled kätte saaks? Hiljem dünamomeetrilise võtmega kinni. Kui karter on maas siis kuidas kontrollida nende korrasolekut, on neil mingi loks või saab seda visuaalsel vaatlusel ära öelda? Samuti tekkis küsimus, mis võib põhjustab saalte läbiminekut?50atmracing kirjutas:Arvan sama. kui küünal või piibuosa üle ei löö.Rando. kirjutas:Mulle tundub sama. Endal M43B16 tegi täpselt sama häält ennem kui keps küljepealt lahkus. Mootori töös mingeid muutusi ei olnud. Ca 150km kestis selle kolksuga.Riivo kirjutas:saalekolks?
Sent from my iPhone using Tapatalk
1. 1994 E34 518i Touring 83kw.--> 2. 1991 E34 520i 110kw.--> 3.1991 E34 525i 141kw.--> 2005 E53 3.0D 160kw
- toivoku
- Huviline
- Postitusi: 12044
- Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
- Peamine sõiduk: 524td
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: rubriik
**** õli, õlipuudulikkus, samas see on mu meelest nende mootorite viga juba,et nendel saaled ära lähevad. ei pruug pääseda ainult saalte vahetusega, vbla keps viga saanud, või väntvõll ise.
524td, 750il , e12 520(m52b28), e21 315(m10turbo), E30 325i coupe, e39 530d, audi allroadc5 , e36 2,5 cabrio :) Kui midagi vaja siis 58344541
-
- Huviline
- Postitusi: 100
- Liitunud: 12.12.2013 16:34 14
- Peamine sõiduk: e28 524td
- Telefon: 53515694
- Kontakt:
Re: rubriik "rumal küsimus"
m30b35
Viimati muutis karl123456, 30.12.2015 14:52 16, muudetud 1 kord kokku.
Re: rubriik "rumal küsimus"
Ühenda juhtmed otse kokku ja asi korras! Samas, kui tahad korralikult teha siis asenda mootori juhtmestiku pistik m50 omaga!karl123456 kirjutas:vahetasin e34 520i m50b20 mootori m30b35 vastu. Mootori juhtmestiku pistik on isane ja kere poolne ots on sama moodi isane. Kuidas oleks kõige lihtsam asja lahendada ?
525i/3,0 stroker ???kw 90a e34
Mida rohkem gaasi vajutad,seda kiiremini liigub....
Mida rohkem gaasi vajutad,seda kiiremini liigub....
-
- Huviline
- Postitusi: 348
- Liitunud: 26.03.2008 21:46 28
- Peamine sõiduk: Volvo S80 P3
- Asukoht: Tallinn
Re: rubriik "rumal küsimus"
Kas e38 2.8 atm kasti turbiin ja kast on sama mis 328sal 528sal?
Re: rubriik "rumal küsimus"
Kas keegi teab, kas devori on täna mustamäel lahti ja kui on, siis kaua?
- KristoL
- Huviline
- Postitusi: 131
- Liitunud: 07.12.2013 21:49 27
- Peamine sõiduk: E92, E36
- Asukoht: Pärnumaa
Re: rubriik "rumal küsimus"
Tere! Nimelt mure järgmine: E34 spido näidikud ei tööta, aga see alumine riba, kus airbagi tuli jm asjad, see töötab.
Peale väikest burnouti hakkasid näidikud tööle, aga peale auto väljasuretamist jälle ei töötanud. Keegi oskab nõu anda mille peaks üle vaatama?
Peale väikest burnouti hakkasid näidikud tööle, aga peale auto väljasuretamist jälle ei töötanud. Keegi oskab nõu anda mille peaks üle vaatama?
Re: rubriik "rumal küsimus"
Ilmselt kelladeplokk ise surnud. Kondekad otsas vms. Kui auto pikalt seisnud, siis mõne ajane auto tarbimine võib veel ellu äratada.
- KristoL
- Huviline
- Postitusi: 131
- Liitunud: 07.12.2013 21:49 27
- Peamine sõiduk: E92, E36
- Asukoht: Pärnumaa
Re: rubriik "rumal küsimus"
Aga huvitav on see, et korraks hakkas tööle.. Ja need airbagi jm tuled põlevad.mall0c kirjutas:Ilmselt kelladeplokk ise surnud. Kondekad otsas vms. Kui auto pikalt seisnud, siis mõne ajane auto tarbimine võib veel ellu äratada.
-
- Huviline
- Postitusi: 348
- Liitunud: 26.03.2008 21:46 28
- Peamine sõiduk: Volvo S80 P3
- Asukoht: Tallinn
Re: rubriik "rumal küsimus"
Teab keegi?Martin750 kirjutas:Kas e38 2.8 atm kasti turbiin ja kast on sama mis 328sal 528sal?
Re: rubriik "rumal küsimus"
Kas e46 business cd vahetamine nö suure navi vastu on väga suur ja keeruline töö? Kõik funktsioonid võiksid funktsioneerida. Ise kiiruga guuglist ei leidnud.
E: jah, on võimalik. Parasjagu lammutamist.
http://www.diymybmw.com/e46/bmw-169-wid ... -retrofit/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.diymybmw.com/e46/oem-navigat ... fit-guide/" onclick="window.open(this.href);return false;
E: jah, on võimalik. Parasjagu lammutamist.
http://www.diymybmw.com/e46/bmw-169-wid ... -retrofit/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.diymybmw.com/e46/oem-navigat ... fit-guide/" onclick="window.open(this.href);return false;
Viimati muutis alarh, 26.12.2015 10:07 21, muudetud 1 kord kokku.
Re: rubriik "rumal küsimus"
Tavaliselt surevadki need plokid nii, et külma ilmaga ei tööta üldse, siis vahel lambist ärkavad ellu jälle, siis kustuvad ära. Kui kojameeste 1. Kiirus töötab korrektselt (seisma jäädes paneb intervalli peale) ja kompuuter suudab kuvada keskmist kiirust ja kulu (selle olemasolul muidugi) on 75% kindlusega asi plokis endas. Automaatkastiga isendid kipuvad veel puuduliku kiirusesignaali puhul kasti avariireziili panemaKristoL kirjutas:Aga huvitav on see, et korraks hakkas tööle.. Ja need airbagi jm tuled põlevad.mall0c kirjutas:Ilmselt kelladeplokk ise surnud. Kondekad otsas vms. Kui auto pikalt seisnud, siis mõne ajane auto tarbimine võib veel ellu äratada.
Airbagi tule põlemine on nii tqaaline, et sellest ei loe midagi välja.
Re: rubriik "rumal küsimus"
Kas uutele continental naastrehvidele on vaja mingit sissesõitu ka või võib külma näoga peale lennata ja kuuma anda ?
- j.j.
- Huviline
- Postitusi: 549
- Liitunud: 02.04.2013 14:12 12
- Peamine sõiduk: E36 / E90
- Asukoht: Tallinn
Re: rubriik "rumal küsimus"
Bränd pole oluline - sissesõitu vajavad kõik. https://www.nokiantires.com/innovation/ ... tion-tips/RagnarV kirjutas:Kas uutele continental naastrehvidele on vaja mingit sissesõitu ka või võib külma näoga peale lennata ja kuuma anda ?
Re: rubriik "rumal küsimus"
Mis % lukuga lsd e34 td-l on?
Või mille alt typ188 LSD diffri leiaks mis oleks 75 või suurema lukuga.
Või mille alt typ188 LSD diffri leiaks mis oleks 75 või suurema lukuga.
BMW E30 M3 turbo driftikas 355kw rattast
BMW E30 turbo tänava auto ? jõudu.
http://www.facebook.com/TeamKnightdrift" onclick="window.open(this.href);return false;
BMW E30 turbo tänava auto ? jõudu.
http://www.facebook.com/TeamKnightdrift" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: rubriik "rumal küsimus"
Nii suurt lukku ei olnud originaalis ühelgi BMW-l. Originaalis on nad minuteada kõik 25% lukus ning duubeldada saab seda, kui distantsseibide asemele kettad panna. Edasine on ilmselt kodanik Lille pärusmaa.
Re: rubriik "rumal küsimus"
Tere. Kuidas teha kindlaks, et karterituulutusklapp umbes (sümptomid). Kahtlustan, kuna avastasin, et õlikorki eemaldades tühikäigul hakkas kergeid õlipritsmeid loopima. Muidu õli ei võta ja käib super vaikselt ja ühtlaselt. M43 mootor.
- -Priit-
- Huviline
- Postitusi: 698
- Liitunud: 26.02.2009 20:26 19
- Peamine sõiduk: E91 325d LCI '08
- Asukoht: Põlvamaa/Tartu
Re: rubriik "rumal küsimus"
Aga kas ta siis ei peaks M43-l õli välja viskama korgist, kui kett jookseb kohe korgi all? Kett käib ju karterist läbi, ta pillub igale poole seda õli laiali käimise ajal. Neil mootoritel seda karterituulutuse probleemi ei tohiks olla, pole vähemalt ise kokku puutunud.
BMW E91 325d LCI '08, BMW E30 320i '84
- toivoku
- Huviline
- Postitusi: 12044
- Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
- Peamine sõiduk: 524td
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: rubriik "rumal küsimus"
on ikka probleeme olnud, aga noh siis veiderdab mootor ka MIna ütleks selle peale seda,et ära otsi viga sealt kus seda pole-Priit- kirjutas:Aga kas ta siis ei peaks M43-l õli välja viskama korgist, kui kett jookseb kohe korgi all? Kett käib ju karterist läbi, ta pillub igale poole seda õli laiali käimise ajal. Neil mootoritel seda karterituulutuse probleemi ei tohiks olla, pole vähemalt ise kokku puutunud.
524td, 750il , e12 520(m52b28), e21 315(m10turbo), E30 325i coupe, e39 530d, audi allroadc5 , e36 2,5 cabrio :) Kui midagi vaja siis 58344541