rubriik "rumal küsimus"
Re: rubriik "rumal küsimus"
Kus saaks lasta normaalse hinnaga kapotimehanismi trossi ära vahetada? Vana mehanism on lahti, uus tross vanale tugevasti külge kinnitatud, aga no mina ei saa aru kuidas ma selle peaksin välja tõmbama. Kuskil peaks olema vanal trossil kummist stopper (mis ei lase läbi tulemüüri minna), aga seda üles ei leia. Tõmbasin tugevasti, et vana trossi kummist kate hakkas rebenema, aga ei taha liikuda.
Võtsin rooli alt plastikud ka eest ära, aga tross kaob külje seina sisse, aga stopperit veel ei pasita (näppudega sügavalt katsudes müüda trossi ka veel tunda ei ole).
Pika jutu lühike mõte on see, kuhu võiks Tallinnas pöörduda sellise tööga ja et töö saaks kindlasti tehtud, aga mõistliku summa eest?
Võtsin rooli alt plastikud ka eest ära, aga tross kaob külje seina sisse, aga stopperit veel ei pasita (näppudega sügavalt katsudes müüda trossi ka veel tunda ei ole).
Pika jutu lühike mõte on see, kuhu võiks Tallinnas pöörduda sellise tööga ja et töö saaks kindlasti tehtud, aga mõistliku summa eest?
Viimati muutis TeaMeTzu, 03.03.2016 16:56 54, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 444
- Liitunud: 24.05.2013 15:41 02
- Peamine sõiduk: BMW X6 E71
- Telefon: 53040034
- Asukoht: Tartu
Re: rubriik "rumal küsimus"
Oli endalgi suvel 4Motion Passat lamellidel. Vihmase ilmaga polnud probleem 40-50km/h tagumikku ette saada , isegi siis kui ei teinud meelega. Soovitaks ikkagi korralik suverehv muretseda ja endal muretum.StenV70 kirjutas:Kui ikka korralik talvelamell on siis on suvel märja asvaldi peal **** libe...Ei pea hullult kihutama..Pidurdusteekonna huvides paneks ette suvekad,samas aegajalt vaja ka maanteel sõita ja kui kurvilisem lõik siis kipub liputama..Jah saab 90 ala jaoks normaalse kurvi ees hoo 70 peale ka võtta.JanekEnde kirjutas:No kui lapp põhjas kuskil kurvides kihutad, siis vb tõesti. Ise lamellidega sõitnud küll vihmaste ilmadega ja pole midagi juhtunud.StenV70 kirjutas:Paned ette lamellid lähed vihmase ilmaga otse,paned taha lased igas hoogsamas kurvis külge.
Mõistlik ette uued suvekad ja taha lamellid.
- JanekEnde
- Huviline
- Postitusi: 4952
- Liitunud: 29.04.2011 09:36 39
- Peamine sõiduk: Scania
- Asukoht: Pärnu
Re: rubriik "rumal küsimus"
Ei tea mis krdi imelamellidega te küll sõitnud olete sel juhul
e32 735ia -> e36 323iaT/e39 523iaT-> e39 523ia -> e28 520i -> e34 525iaT -> Sierra GT, Sierra & e32 730ia.
-
- Huviline
- Postitusi: 1440
- Liitunud: 12.04.2009 13:34 56
- Peamine sõiduk: Mercury Grand Marquis
- Asukoht: Tallinn
Re: rubriik "rumal küsimus"
Nokian hkpl rsi,dunlop ds2/3....Mingeid hiinakaid olen ka suvel kasutanud aga need sobisidki suve jaoks paremini kui talve.
Kuskil autolehes vms. tehti kunagi test ka kus võrreldi lamelle uute,kasutatud ja lõpuni kulunud suvekatega....
Kuskil autolehes vms. tehti kunagi test ka kus võrreldi lamelle uute,kasutatud ja lõpuni kulunud suvekatega....
-
- Huviline
- Postitusi: 670
- Liitunud: 05.02.2014 18:27 22
- Peamine sõiduk: E39 3.0D
- Asukoht: Pärnumaa
Re: rubriik "rumal küsimus"
TeaMeTzu kirjutas:Kus saaks lasta normaalse hinnaga kapotimehanismi trossi ära vahetada? Vana mehanism on lahti, uus tross vanale tugevasti külge kinnitatud, aga no mina ei saa aru kuidas ma selle peaksin välja tõmbama. Kuskil peaks olema vanal trossil kummist stopper (mis ei lase läbi tulemüüri minna), aga seda üles ei leia. Tõmbasin tugevasti, et vana trossi kummist kate hakkas rebenema, aga ei taha liikuda.
Võtsin rooli alt plastikud ka eest ära, aga tross kaob külje seina sisse, aga stopperit veel ei pasita (näppudega sügavalt katsudes müüda trossi ka veel tunda ei ole).
Pika jutu lühike mõte on see, kuhu võiks Tallinnas pöörduda sellise tööga ja et töö saaks kindlasti tehtud, aga mõistliku summa eest?
Stopper on salongifiltri kobaka all (e39-l) , ei tea mis auto sul on aga stopperid on üldjuhul kapoti all.
Re: rubriik "rumal küsimus"
Nagu profiilis kirjas, siis E36 kupee. Googeldasin ise veel ja tundub, et peab juhi jala kõrvalt kõlari eemaldama ja siis peaks stopper paistma, mida seejärel peab kääridega ründama .
-
- Huviline
- Postitusi: 813
- Liitunud: 06.02.2009 17:34 08
- Peamine sõiduk: Accord
- Asukoht: märjamaa
Re: rubriik "rumal küsimus"
tere,sihuke loll küsimus,et kust oleks võimalik osta e46 2004.a.universaal tagumist kojameest,poodidest kust olen küsinud,pole olnud
-
- Huviline
- Postitusi: 1993
- Liitunud: 01.11.2005 19:53 22
- Peamine sõiduk: E61-2007-525D
- Telefon: 56623817
- Asukoht: Valga
Re: rubriik "rumal küsimus"
UM-s ka pole? Ja tellida ka ei saa?pasteet kirjutas:tere,sihuke loll küsimus,et kust oleks võimalik osta e46 2004.a.universaal tagumist kojameest,poodidest kust olen küsinud,pole olnud
-
- Huviline
- Postitusi: 813
- Liitunud: 06.02.2009 17:34 08
- Peamine sõiduk: Accord
- Asukoht: märjamaa
Re: rubriik "rumal küsimus"
Esindusest küsinud ei ole
- ErrEmm
- Huviline
- Postitusi: 225
- Liitunud: 11.05.2007 21:44 07
- Peamine sõiduk: E30/E91
- Asukoht: Calgary
Re: rubriik "rumal küsimus"
HLAutoosad pakub: https://hlautoosad.ee/?page_id=10&m=40& ... 08_1388222" onclick="window.open(this.href);return false;
are you sure it's your diff whining and not your girlfriend cause she has to hold your cup all the time?
-
- Huviline
- Postitusi: 2472
- Liitunud: 08.10.2008 17:33 14
- Peamine sõiduk: E65 FL
- Telefon: 56997849
- Asukoht: Jüri
Re: rubriik "rumal küsimus"
Mul 92a E32, ostsin 91a E32 pealt koodi järgi tulnud mtech rooli, aga see väikse nuudiga millegipärast, ehk siis mutriga jah, millest see erinevus? E36 poldiga variant sobib ka peale eks, neil vahet pole? Ning E39 ümmargune mtech?
Re: rubriik "rumal küsimus"
Sul v8, need kõik nn facelift ja suure nuudiga.
- martinlink
- Huviline
- Postitusi: 713
- Liitunud: 08.09.2014 09:42 09
- Peamine sõiduk: E60 535d 210kW
- Asukoht: Tallinn
Re: rubriik "rumal küsimus"
Küsimus diislite karterituulutuste kohta:
Kas keegi, kes on vahetanud filtrirulliga variandi vortex-i vastu, on tähele pannud suurenenud õlikulu? Umbes kui palju võiks oodata õlikulu vähenemist kui minna tagasi rulli peale ja seda iga paari õlivahetuse järel vahetada?
Küsin, kuna viimase lammutamise käigus oli tuulutus, sellest tulev toru ja sisselase tihkelt õli täis, samas turbo on tihe. Õlikulu hetke arvestusega liiter ~5000km peale.
Kas keegi, kes on vahetanud filtrirulliga variandi vortex-i vastu, on tähele pannud suurenenud õlikulu? Umbes kui palju võiks oodata õlikulu vähenemist kui minna tagasi rulli peale ja seda iga paari õlivahetuse järel vahetada?
Küsin, kuna viimase lammutamise käigus oli tuulutus, sellest tulev toru ja sisselase tihkelt õli täis, samas turbo on tihe. Õlikulu hetke arvestusega liiter ~5000km peale.
- MargusA
- Klubiliige - moderaator
- Postitusi: 3397
- Liitunud: 27.01.2009 11:16 45
- Peamine sõiduk: e61
- Asukoht: Harjumaa
Re: rubriik "rumal küsimus"
Kas keegi juba suverehvid ka alla pannud??
-
- Huviline
- Postitusi: 134
- Liitunud: 16.09.2008 19:35 28
- Asukoht: Saue
Re: rubriik "rumal küsimus"
Kindlasti paljud juba sügelevad seda tegema aga ütleme ausalt, see on siiski ohtlik enda ja teiste suhtes. Selliste muutlike õhu- ja teede temperatuuridega ei piisa ainult heast mustrist suverehvil.margusa kirjutas:Kas keegi juba suverehvid ka alla pannud??
Seda ei räägita niisama ja eks kogemused tulevad aastatega. Endal neid juba ligi 30 a. ja juhtunud nii mõndagi. Enne, kui 90-ndatel talverehvi kasutamine kohustuslikuks siin tehti saime sõidetud ka aastaringselt suverehvidega. Mul oli veel automaatkastiga Ford Scorpio Ghia. Kuskil pealinna ristmikul, peale lumesadu näiteks ukerdamine oli tavaline nähtus. Ka auto pidama saamisega pidid sekundeid varem arvestama, kui nüüd heade ja ilmastikuoludele vastavate lamellidega.
Kainet mõistust!
Spike.
BMW E38 730 V8
Re: rubriik "rumal küsimus"
Tavaliselt enne märtsi lõppu ei ole nagu mõtet.
- ladammm
- Huviline
- Postitusi: 699
- Liitunud: 13.03.2011 12:18 34
- Peamine sõiduk: 5er
- Telefon: 53586029
- Asukoht: Võru/Tartu
- Kontakt:
Re: rubriik "rumal küsimus"
e39 525d, 2003, automaat.
dsc, abs, ja pidurituluke põlevad. veaks näitas inpa front left sensorit. sai vahetatud ja ikka sama viga. sai proovitud selle auto aju teise e39 peal 2003, 525d, manuaal. sellelt vigu lugedes oli kaks viga. gear box control unit CAN error message ja steering angle adjustment necessary. Esimene viga viitab atm/manuaali mittesobivusele ? ja teine viga et lihtsalt rooliasendi andurit vaja kalibreerida? Peale seda said ajud tagasi tõstetud.
Sellega võib ka abs ploki viga välistada, eks ?
Järele jääb vaid vasaku esimese anduri ja absi ploki vahelise ühenduse viga ?
dsc, abs, ja pidurituluke põlevad. veaks näitas inpa front left sensorit. sai vahetatud ja ikka sama viga. sai proovitud selle auto aju teise e39 peal 2003, 525d, manuaal. sellelt vigu lugedes oli kaks viga. gear box control unit CAN error message ja steering angle adjustment necessary. Esimene viga viitab atm/manuaali mittesobivusele ? ja teine viga et lihtsalt rooliasendi andurit vaja kalibreerida? Peale seda said ajud tagasi tõstetud.
Sellega võib ka abs ploki viga välistada, eks ?
Järele jääb vaid vasaku esimese anduri ja absi ploki vahelise ühenduse viga ?
E34 520i & E39 525d & E60 530D & E60 550i (daily) & E85 2.5i ja kõik käsisegukastid
- crime
- Huviline
- Postitusi: 849
- Liitunud: 24.08.2009 11:30 16
- Peamine sõiduk: BMW 530d
- Asukoht: Tallinn
Re: rubriik "rumal küsimus"
minu loogika ütleb et aju ikkagi ju. Teine aju ei näidanud wheel sensori viga ju. Vaevalt see aju sul need juhtmed vahepeal kokku jootis. Et need juhtmed on koguaeg terved olnud.
- ladammm
- Huviline
- Postitusi: 699
- Liitunud: 13.03.2011 12:18 34
- Peamine sõiduk: 5er
- Telefon: 53586029
- Asukoht: Võru/Tartu
- Kontakt:
Re: rubriik "rumal küsimus"
Auto, millel abs ja muud jutud põlevad on automaat. Manuaal on korras. Automaadi aju proovisin manuaalile, kus vigu lugedes olid need kaks viga ning manuaaliga, automaadi ajuga proovisõitu tehes ABS töötas! (dsc tuli põles ikka) Ehk siis mõlema ajuga manuaali peal abs töötab.crime kirjutas:minu loogika ütleb et aju ikkagi ju. Teine aju ei näidanud wheel sensori viga ju. Vaevalt see aju sul need juhtmed vahepeal kokku jootis. Et need juhtmed on koguaeg terved olnud.
Automaadi peale manuaali aju ei proovind.
E34 520i & E39 525d & E60 530D & E60 550i (daily) & E85 2.5i ja kõik käsisegukastid
- Timmok
- Huviline
- Postitusi: 865
- Liitunud: 16.11.2012 14:36 57
- Peamine sõiduk: BMW 530i M-Pakett 2007.a
- Asukoht: Tartu
Re: rubriik "rumal küsimus"
Eile õhtul e34 suverehvidega oleks napilt Tartus Ujula ringil külje pealt sisse tulnud. Sain hädavaevu bussipeatuse taskusse põigata. Kutt tuli rooli tagant välja ja tunnistas, et auto ei olnud absoluutselt juhitav. Ilmselgelt liiga vara!!!Spike Mahinga kirjutas:Kindlasti paljud juba sügelevad seda tegema aga ütleme ausalt, see on siiski ohtlik enda ja teiste suhtes. Selliste muutlike õhu- ja teede temperatuuridega ei piisa ainult heast mustrist suverehvil.margusa kirjutas:Kas keegi juba suverehvid ka alla pannud??
Seda ei räägita niisama ja eks kogemused tulevad aastatega. Endal neid juba ligi 30 a. ja juhtunud nii mõndagi. Enne, kui 90-ndatel talverehvi kasutamine kohustuslikuks siin tehti saime sõidetud ka aastaringselt suverehvidega. Mul oli veel automaatkastiga Ford Scorpio Ghia. Kuskil pealinna ristmikul, peale lumesadu näiteks ukerdamine oli tavaline nähtus. Ka auto pidama saamisega pidid sekundeid varem arvestama, kui nüüd heade ja ilmastikuoludele vastavate lamellidega.
Kainet mõistust!
Spike.
Re: rubriik "rumal küsimus"
no eelkõige on küsimus ikka teeoludega arvestamises, mitte et mis rehvi keegi kasutabTimmok kirjutas:Kutt tuli rooli tagant välja ja tunnistas, et auto ei olnud absoluutselt juhitav. Ilmselgelt liiga vara!!!
Re: rubriik "rumal küsimus"
Tsiteerides ühte vanakooli automehaanikut :darklight kirjutas:no eelkõige on küsimus ikka teeoludega arvestamises, mitte et mis rehvi keegi kasutabTimmok kirjutas:Kutt tuli rooli tagant välja ja tunnistas, et auto ei olnud absoluutselt juhitav. Ilmselgelt liiga vara!!!
Vanal nõuka ajal sai 10 aastat aasta ringi ühtede ja samade suverehvidega sõidetud, midagi ei juhtunud
Aga üldiselt praeguste ilmadega peaks suverehviga hakkama küll saama kui mõistusega asja võtta, pidurdusmaa kindlasti pikem aga mõistlikult sõites ei tohiks juhitavusega küll probleemi tekkida, seda enam, et linnas..
Re: rubriik "rumal küsimus"
Kes E61 kundepoolse tagaluugi juhtmestiku Tallinnas teeks?
-
- Huviline
- Postitusi: 1599
- Liitunud: 24.08.2004 10:13 04
- Peamine sõiduk: E30
- Asukoht: Siin ja seal maakera
Re: rubriik "rumal küsimus"
Olgem ausad, ei olnud nõuka ajal suve- ega talverehve. Hoopis mingid universaalsed moodustised.porku kirjutas:
Vanal nõuka ajal sai 10 aastat aasta ringi ühtede ja samade suverehvidega sõidetud, midagi ei juhtunud
Re: rubriik "rumal küsimus"
Õnneks või kahjuks ei oska kaasa rääkida, omal on vanust niivähe, et nõuka aega isegi ei mäletaAaro kirjutas:Olgem ausad, ei olnud nõuka ajal suve- ega talverehve. Hoopis mingid universaalsed moodustised.porku kirjutas:
Vanal nõuka ajal sai 10 aastat aasta ringi ühtede ja samade suverehvidega sõidetud, midagi ei juhtunud
küll aga on vanust piisavalt, et neid jutte kuuleb veel kõvasti ja elulõpuni arvatavasti .
-
- Huviline
- Postitusi: 444
- Liitunud: 24.05.2013 15:41 02
- Peamine sõiduk: BMW X6 E71
- Telefon: 53040034
- Asukoht: Tartu
Re: rubriik "rumal küsimus"
Kuna keegi eelmistest omanikest on AIRBAGi ja ABSi tule armatuurist välja lõhkunud siis nüüd oleks küsimus selles , et millised pirnid sinna täpselt lähevad ? Ise sain pika googeldamise peale vastuseks Surface Mount PLCC-2 SMT LED aga on see õige ? Kust Tartust neid leida võib ? Autoks E46 98.aasta lõpp.
- darkie
- Huviline
- Postitusi: 4284
- Liitunud: 28.10.2006 14:48 26
- Peamine sõiduk: 750iL
- Asukoht: Kesk-Eesti
Re: rubriik "rumal küsimus"
Vii kuskile Dialabi vms ja äkki teevad ära.
- Timmok
- Huviline
- Postitusi: 865
- Liitunud: 16.11.2012 14:36 57
- Peamine sõiduk: BMW 530i M-Pakett 2007.a
- Asukoht: Tartu
Re: rubriik "rumal küsimus"
CarmastersMartenM kirjutas:Kes E61 kundepoolse tagaluugi juhtmestiku Tallinnas teeks?
- Riivo
- Huviline
- Postitusi: 8162
- Liitunud: 27.02.2003 10:13 41
- Peamine sõiduk: Ateca 4Drive
- Asukoht: Edgarlandia
- Kontakt:
Re: rubriik "rumal küsimus"
klge olge nüüd mõistlikud onju...vbl olid sovieti ajal rehvid midagi muud , kuna tuli ka talvel pidama saada...sel ajal polnud selliseid autosidki kui praegu, 165 oli juba lai rehv jne...ei tasuks hakata suguelundit ja pöialt võrdlema tänapäeva mõistes...ilmselgelt on suverehvi jaoks liialt vara kuna õhutemperatuur on paar plusskraadi, maapind aga jahedam siiski...alla 5 plusskraadi on suverehvil üle poole normaalsest pidamisest läinud...mis puudutab teeolude ja asjadega arvestamisse, nahui on neid kökerdajaid vaja liiklusesse et "libe on ju, ei saa suvekatega kiiremini"...ei olegi veel aeg selleks, kannatage need parastavad pilgud ära oma rõvedatele talvevelgedele...ilmselgelt tuleb ninaneet süüdlasele koheselt kui mõni selline kelgutaja oma suvekatega mu autole peaks sisse sõitma põhjusel et ei saanud pidama....korra on seda juba juhtunud mõned aastad tagasiporku kirjutas:Tsiteerides ühte vanakooli automehaanikut :darklight kirjutas:no eelkõige on küsimus ikka teeoludega arvestamises, mitte et mis rehvi keegi kasutabTimmok kirjutas:Kutt tuli rooli tagant välja ja tunnistas, et auto ei olnud absoluutselt juhitav. Ilmselgelt liiga vara!!!
Vanal nõuka ajal sai 10 aastat aasta ringi ühtede ja samade suverehvidega sõidetud, midagi ei juhtunud
Aga üldiselt praeguste ilmadega peaks suverehviga hakkama küll saama kui mõistusega asja võtta, pidurdusmaa kindlasti pikem aga mõistlikult sõites ei tohiks juhitavusega küll probleemi tekkida, seda enam, et linnas..
´17 4Drive
- TELK
- Huviline
- Postitusi: 1620
- Liitunud: 24.10.2006 22:29 13
- Peamine sõiduk: BMW 530xd
- Asukoht: Uus Saue vald
Re: rubriik "rumal küsimus"
Põhiline on ikka rooli ja istme vaheline tihend, mis avariisi teeb, mitte rehv. Paljud kodanikud sõidavad ju kuiva asfaldiga ka ju oma "firma" rehvidega 70km/h maanteel. Sest kalender näitab ju talvekuud. Neil puuduvad kogemused ja selles saab süüdistada ainult neid endid. Rehv on küll viimane asi mille taha peitu pugeda, kui lappama läheb. Ise oled süüdi, kui enda ja auto võimeid üle hindad.