Bmw diisel mootorite vaakumpump.
-
- Huviline
- Postitusi: 559
- Liitunud: 25.10.2008 01:38 22
- Peamine sõiduk: Renault Master 3 2022
- Telefon: 53875297
- Asukoht: Järvamaa - Käravete
Bmw diisel mootorite vaakumpump.
Nii mure selline,et konnasööjad on teinud bemmile OEM koodiga 11667791232 vaakumpumpa. Bmw fans näitab ainult ühe O - rõngas tihendi. Kuna endal auto tegi vaakumpump tiksuvat häält ja lekkis ka nagu kase mahl lõppuks,siis sai,nii öelda "kasutatud korralikuga" asendatud. Muidugi sai ära vahetatud koos uue O - rõngas tihendiga,kuna vana oli omadega küpse. Tiks kadus ära õli lekket algul polnud. Kuid nüüd hakkas jälle immitsema õli. Peale mida ma võtsin vana pumpa omakorda täiesti pulkadeks lahti ja oh imet, sees on veel üks O - rõngas tihend mida bmw fans ei näita. Siit ka abi palve,kas on keegi seda tihendid vahetanud või kust saaks selle tihendi koodi. Kuna seda vaakumpuma kasutatakse suht paljudel teistel bmw nafta sööjatel: 1,3,5,6,7,ning X seeria bemmidel. Googles uurides kusagil ei näita seda teist tihendid. Isegi mitte konnasööjate kodu leheküljele "vähemalt mina ei leidnud" Paar pilti ka pumbast ja tihendist.
Ettetänades,
Ruslan
Ettetänades,
Ruslan
-
- Huviline
- Postitusi: 559
- Liitunud: 25.10.2008 01:38 22
- Peamine sõiduk: Renault Master 3 2022
- Telefon: 53875297
- Asukoht: Järvamaa - Käravete
Re: Bmw diisel mootorite vaakumpump.
Seda sai tehtud esimese asjana. Kuid keegi ei pakkunud asenduseks just täppipealt samasugust tihendid. Kõik poed mis läbikäinud olen pakkusid ainult O - rõngastihendi,kuna pole kusagilt neilt välja võluda just sellist. Sai ligi võetud nende pakutud ja 0.5mm jämedam. Sobis ilusti sai tagasi kokku pandud. Kuid piduri pedaal muutus kivi kõvaks peale seda. Sai uuest lahti võetud vaakum pumpa,kõik oli oma koha peal ja õigesti. Panin vana tihendi tagasi ning hermetsi ka vahele, ehk jääb pidama õli leke vähemalt. Kõik kokku tagasi,ning külge poogitud ja piduri pedaal toimetab jälle nagu peab. Müstikaks jääb see,et miks uue tihendiga sellist asja tegi. Kas tõesti 0.5mm jämedam tihend lööb vaakum pumba rivist välja ? Kuigi pealmine pumba kaan läks ilusti peale ja mingit vahet kaane ning pumba korpuse vahele ei jäänud. Käega ringi ajades käis pump ilusti ringi. Muidugi nüüd netis ringi tuhnides jäi silma,et pakutakse N46 ja N46N vaakum pumbale remondi tihendi kmpl 11668626471. Pumbad küll nats erineva kujuga,kuid sisemine pumba tihend paistab samasugune olema ja muidugi ei tea,kas ta on läbimõõdu poolest sarnane minu vaakuma pumbaga. Kuigi kahtlen,et saksa inženeerit,nii lihtsaks asja teevad. Pigem pead uue tuttika pumba ostma,kui pakkuda asemel uut tihendi. Eks ole näha,kas õli lekke jääb pidama või mitte. Kui ei,siis katse meetodil soetama bensuka vaakum pumba remondi tihendi kmpl,mis plekkib UM-is 12.25.- euri. Muidu näeb välja seest nimodi bensuka vaakum pump.Kuno_T kirjutas:Suvalisest hüdraulika asju müüvast poest.
- Alari.
- Huviline
- Postitusi: 3007
- Liitunud: 14.02.2004 19:21 21
- Peamine sõiduk: Bmw e38 730d
- Telefon: 5181397
- Asukoht: Lääne Virumaa Tapa
- Kontakt:
Re: Bmw diisel mootorite vaakumpump.
Enda e38sale sai samuti hüdraulikapoest uus tihend võetud ja küll mingit muret pold.
Toimib siiani ja usun,et ka väga pikkaaega.
Toimib siiani ja usun,et ka väga pikkaaega.
-
- Huviline
- Postitusi: 559
- Liitunud: 25.10.2008 01:38 22
- Peamine sõiduk: Renault Master 3 2022
- Telefon: 53875297
- Asukoht: Järvamaa - Käravete
Re: Bmw diisel mootorite vaakumpump.
Õnneks ei saa seal midagi kokku valesti panna. Üks plaat ja kaks liugurit. Plaadil omakorda märge peal. Võib-olla tõesti ei läinud kaas lõpuni peale ei vaidle vastu,sest vaakupumba sisse ei näe keegi,kuda se tihend jäi sinna peale. Soone sisse läks ta ilusti paika,kuigi silmaga oli näha,et natuke paistis soonest kõrgem olema tihend. Päris o-rõngas originaalis ta siiski pole,rohkem ikka lapiku moodi.Kuno_T kirjutas:Kui midagi valesti ei koostanud 1. kord, siis ainuke seletus, et dimensioneerisid tihendi ristlõikega üle ja kaas ei läinud lõpuni peale. See kõvaks muutunud tihendiollus oli ka kunagi o-rõngas.
Ju oli sul pumba kaan rohkem kulunud Äkki mäletad mis läbimõõdu poolest sulle anti uus tihend ? Sest vana närakas oli 2.5mm ja mulle suruti targa näoga 3mm. Öeldi,et pool mm sinna-tänna ei tappa kedagi. Küsiti küll, kuhu läheb ja mis otstarbeks ja jne. No mul ka hetkel vaikus majas,eks ole näha kaua vastu peab seal hermets vana tihendi närakaga.Alari. kirjutas:Enda e38sale sai samuti hüdraulikapoest uus tihend võetud ja küll mingit muret pold.
Toimib siiani ja usun,et ka väga pikkaaega.
-
- Huviline
- Postitusi: 559
- Liitunud: 25.10.2008 01:38 22
- Peamine sõiduk: Renault Master 3 2022
- Telefon: 53875297
- Asukoht: Järvamaa - Käravete
Re: Bmw diisel mootorite vaakumpump.
Siis pole midagi imestada,et need pumbad lekkivad päris korralikult
Re: Bmw diisel mootorite vaakumpump.
mainisid esimeses postituses et vana vaakumpump tegi tiksuvat häält ? Kas se mingi tüüpviga neil ? tundub enda autol sama viga olevat kuid teeb nagu külma mootoriga ainult häält
- Alari.
- Huviline
- Postitusi: 3007
- Liitunud: 14.02.2004 19:21 21
- Peamine sõiduk: Bmw e38 730d
- Telefon: 5181397
- Asukoht: Lääne Virumaa Tapa
- Kontakt:
Re: Bmw diisel mootorite vaakumpump.
Võta korra küljest ära ja piilu sisse.
Suht lihtne töö.
Suht lihtne töö.
-
- Huviline
- Postitusi: 213
- Liitunud: 16.11.2012 21:27 01
- Peamine sõiduk: E46 "M3D"
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Bmw diisel mootorite vaakumpump.
Kui mujalt ei leidu siis ebays on ikka olemas.
http://www.ebay.com/itm/BMW-1er-3er-5er ... 1371670000
http://www.ebay.com/itm/BMW-1er-3er-5er ... 1371670000
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: Bmw diisel mootorite vaakumpump.
Selle põlvkonna (ajaseeria) vaakumpumpadel on/olid probleemid, mida tehas järelvahetas. Seal on teatud seeria, mille (mootori ja pumba vahelise) lekke korral on vaja uuema korpusega pumpa. Kontrolli, kas sul just sellise case-ga pole tegemist. Ma andsin kord just seetõttu võitluses lihtsamate lahenduste raames ka alla ja võtsin uue pumba, sest tehas kirjeldas asjaolud ning pikalt kestva lahendusena nähakse ainult selle tervelt vahetust.
-
- Huviline
- Postitusi: 559
- Liitunud: 25.10.2008 01:38 22
- Peamine sõiduk: Renault Master 3 2022
- Telefon: 53875297
- Asukoht: Järvamaa - Käravete
Re: Bmw diisel mootorite vaakumpump.
1: Tiksuvat vaakumpumba häält on väga lihtne ära tunda. Minu vanal pumbal vahet polnud,kas mootor oli külm või soe tiksus rämedalt ühtemoodi. Kui ei jõua järeldusele,et kas pump ikka tiksub,siis te nii. Pane auto käima,tee mootori valamis õli kork lahti ja kuula,kas sealt kostub välja samasugune tiks nagu sa ennem kuulsid või mitte. Enda plönnil peale vaakupumba vahetust kadus see tiks ka siis,kui tegin töötava mootoriga õlikorgi lahti.
2: Need ebays müüdavad tihendid võivad sakslased endale sisse istuda ühte kohta. Raha tuulde loopimine(läbi elatud se teema) Neid tihendeid on 2 sorti. Ehk nagu seal ebays lingil märgitud V1 ja V2. V1 tihend on mõeldud
e87,e90,e91,e92,e93,e60,e61,e63,e64,e65,e66,e67,e70,e71,e72,e83 diisel mootoritele. V2 aga e36,e38,e39,46. Ja just erinevus on sisemisel tihendil. Kuigi pumbad näevad väljast identsed,siis tihendite vahe on nagu öö ja päev. V1 tihendi paksus on 3mm ja V2 1.5mm ning diameeter väiksem,kui V1. V1 pakkutava sakslase tihendi saab täpselt täppi pealt hüdroskandis soetada,ning sama värk V2. Ei mingit vahet neil.
3: Ütleme nii,et ma võin juba kinni silmi seda vaakupumba lahti võtta ja tagasi panna. Se samune,nii öelda "sakslase spetsom tihendi" olen vaakumpumba sisse ära paigutanud... kokku panud... ja tuhkagi. Piduri pedaal kivi kõva. Mõtlesin,et lähen teen tiiru äkki läheb paremaks. Aga tuhkagi. Olen 6-7 korda lahti võtnud-kokku pannud,kui mmgi ei muutund. Pedaal ikka kivi kõva tee või tina. Kokku valesti ei anna seal midagi panna,seega võite ära unustada seda uut 3mm tihendi. V2 aga on teised lood. Siin foorumis kasutaja Alari e38 730d vahetas ära ja kõik timm. Just nimelt selle pärast,et tihend teine just paksuse ning diameetri poolest. Viskasin selle sisemise tihendi suure kaarega na**ui minema sealt. Tegin kaane ilusti puhtaks,ning liivapaberiga natuke karedaks seda pinda,kus kokku käib kaan ja pump omavahel. Kaane ja pumba vahele panin Victor Reinzi mootori hermetiku,mis talub tempi 300C+. Lasin nats kuivada. Panin kokku keerasin kinni ja lasin veel kuivada. Pärast pookisin külge ja siiamaani(ptui ptui ptui) kuiv nagu kõrb.
Over and out,
Ruslan
2: Need ebays müüdavad tihendid võivad sakslased endale sisse istuda ühte kohta. Raha tuulde loopimine(läbi elatud se teema) Neid tihendeid on 2 sorti. Ehk nagu seal ebays lingil märgitud V1 ja V2. V1 tihend on mõeldud
e87,e90,e91,e92,e93,e60,e61,e63,e64,e65,e66,e67,e70,e71,e72,e83 diisel mootoritele. V2 aga e36,e38,e39,46. Ja just erinevus on sisemisel tihendil. Kuigi pumbad näevad väljast identsed,siis tihendite vahe on nagu öö ja päev. V1 tihendi paksus on 3mm ja V2 1.5mm ning diameeter väiksem,kui V1. V1 pakkutava sakslase tihendi saab täpselt täppi pealt hüdroskandis soetada,ning sama värk V2. Ei mingit vahet neil.
3: Ütleme nii,et ma võin juba kinni silmi seda vaakupumba lahti võtta ja tagasi panna. Se samune,nii öelda "sakslase spetsom tihendi" olen vaakumpumba sisse ära paigutanud... kokku panud... ja tuhkagi. Piduri pedaal kivi kõva. Mõtlesin,et lähen teen tiiru äkki läheb paremaks. Aga tuhkagi. Olen 6-7 korda lahti võtnud-kokku pannud,kui mmgi ei muutund. Pedaal ikka kivi kõva tee või tina. Kokku valesti ei anna seal midagi panna,seega võite ära unustada seda uut 3mm tihendi. V2 aga on teised lood. Siin foorumis kasutaja Alari e38 730d vahetas ära ja kõik timm. Just nimelt selle pärast,et tihend teine just paksuse ning diameetri poolest. Viskasin selle sisemise tihendi suure kaarega na**ui minema sealt. Tegin kaane ilusti puhtaks,ning liivapaberiga natuke karedaks seda pinda,kus kokku käib kaan ja pump omavahel. Kaane ja pumba vahele panin Victor Reinzi mootori hermetiku,mis talub tempi 300C+. Lasin nats kuivada. Panin kokku keerasin kinni ja lasin veel kuivada. Pärast pookisin külge ja siiamaani(ptui ptui ptui) kuiv nagu kõrb.
Over and out,
Ruslan
Viimati muutis -Ruslan-, 18.03.2019 22:13 58, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 559
- Liitunud: 25.10.2008 01:38 22
- Peamine sõiduk: Renault Master 3 2022
- Telefon: 53875297
- Asukoht: Järvamaa - Käravete
Re: Bmw diisel mootorite vaakumpump.
Mis aasta vahemiku need "praak" pumbad liikusid ? Sest 2008 aasta 635d lekkis pump samamoodi nagu kase mahl. Naljakas oli see,et pump nägi välja nagu tutikas, just pakendist välja võetud efektiga.ttsys kirjutas:Selle põlvkonna (ajaseeria) vaakumpumpadel on/olid probleemid, mida tehas järelvahetas. Seal on teatud seeria, mille (mootori ja pumba vahelise) lekke korral on vaja uuema korpusega pumpa. Kontrolli, kas sul just sellise case-ga pole tegemist. Ma andsin kord just seetõttu võitluses lihtsamate lahenduste raames ka alla ja võtsin uue pumba, sest tehas kirjeldas asjaolud ning pikalt kestva lahendusena nähakse ainult selle tervelt vahetust.
Um küsib 368.- euri vaakumpumba eest ja Eparts 246.- Tootjat mõlemil samad. Elagu Um
Viimati muutis -Ruslan-, 05.04.2015 17:20 14, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: Bmw diisel mootorite vaakumpump.
Need on mootorid, mis tulid 4-5 esimese aasta jooksul, kui tulid mudelid E89(e90,91,92...), E87, E81, E83, E60-68, E70. Seda tuleb vaadata iga mootori seeria nr järgi ja detaili lõpu 2 viimast numbrit omavad ka indikaatorit. BMW-s on see vin põhiselt kontrollitav ja siis puma-d jne. Sellel korpusel on tolerantsides erinevus ja see on peamine põhjus, miks leke tekib. Tavaliselt annab see just järgi, kui temp vahed saavad tõusu miinus kraadide juurest. -20C juurest särgi +90C on temp vahe min 110 kraadi ja see ületab materjalide piirväärtused.
-
- Huviline
- Postitusi: 559
- Liitunud: 25.10.2008 01:38 22
- Peamine sõiduk: Renault Master 3 2022
- Telefon: 53875297
- Asukoht: Järvamaa - Käravete
Re: Bmw diisel mootorite vaakumpump.
Ühesõnaga järjekordne tehase kräpp. Suht levinud on se lekke. Päris paljudel bemmidel olen tähele pannud,et need pumbad lekkivad omajagu. Enamus vahetavadki ainult selle ühe o-rõngas tihendi,mis realoem pakub. Kuid sellega asi ei piirdu kahjuks...
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: Bmw diisel mootorite vaakumpump.
Osadel on lahendus teine tihend ja osadel on uus pump. Kui mõelda selle peale, kuidas osadel mootori tootjatel koosnebki mootor tolerantsidest, mis leemendavad siis see alasurve tekitaja oli/on baierlasel üks millimallikas.
-
- Huviline
- Postitusi: 196
- Liitunud: 23.03.2012 18:16 18
- Peamine sõiduk: BMW e46 330d 150kw touring
- Asukoht: Kehtna
- Kontakt:
Re: Bmw diisel mootorite vaakumpump.
äkki oskab öelda keegi nende o-rõngaste mõõtmeid nii sisemise kui välimise
omal ka lekib ja oleks vaja need omale soetada.
autoks e46 3.0d m57 150kw 2003.a
ehk siis kasutaja -ruslan- sõnul peaks olema mul v2 tihendid.
nagu aru sain siis erinevus on just sisemises o-rõngas.
kirjas on et paksus on siseminsel rõngal 1.5mm aga ümbermõõt?
mis paksus on välimisel rüngal ja ümbermõõdul?
omal ka lekib ja oleks vaja need omale soetada.
autoks e46 3.0d m57 150kw 2003.a
ehk siis kasutaja -ruslan- sõnul peaks olema mul v2 tihendid.
nagu aru sain siis erinevus on just sisemises o-rõngas.
kirjas on et paksus on siseminsel rõngal 1.5mm aga ümbermõõt?
mis paksus on välimisel rüngal ja ümbermõõdul?
-
- Huviline
- Postitusi: 559
- Liitunud: 25.10.2008 01:38 22
- Peamine sõiduk: Renault Master 3 2022
- Telefon: 53875297
- Asukoht: Järvamaa - Käravete
Re: Bmw diisel mootorite vaakumpump.
Välimine tihend on mõlemil vaakumpumpadel ühesugune Seda saad ka UM-is soetada. Sisemine on aga teine,nii jämeduse,kui ka läbimõõdu poolest. Läbimõõtu enam peast kahjuks ei mäleta. Mul üks sisemine tihend järgi jäänud just selline mida sul vaja. Kui on soovi võta PS kaudu ühendust. Välimise tihendi mõõdud 61X3,5 mm.
-
- Huviline
- Postitusi: 52
- Liitunud: 16.12.2015 22:50 22
- Peamine sõiduk: Audi A6 C7
- Asukoht: Tallinn
Re: Bmw diisel mootorite vaakumpump.
3.0d 135kw mootoril oleks ka vaja nüüd need 2 tihendit vaakumpumbal ära vahetada. Lekib õli.
Mis nende tihendite mõõdud on?
Välimine: 61X3,5 mm
Sisemine: ?
Mõõte selleks tarvis, et oskas mõnest hüdraulikapoest õiget asja küsida.
Vahetus ei tundu kõige keerulisem. Internet juhendeid täis
Mis nende tihendite mõõdud on?
Välimine: 61X3,5 mm
Sisemine: ?
Mõõte selleks tarvis, et oskas mõnest hüdraulikapoest õiget asja küsida.
Vahetus ei tundu kõige keerulisem. Internet juhendeid täis
-
- Huviline
- Postitusi: 924
- Liitunud: 18.03.2007 21:16 12
- Peamine sõiduk: BMW 530d '03
- Asukoht: Tartumaa
Re: Bmw diisel mootorite vaakumpump.
Ebay link V2 versioonile ka
http://www.ebay.com/itm/BMW-3er-5er-7er ... SwGvhT~dsr" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.ebay.com/itm/BMW-3er-5er-7er ... SwGvhT~dsr" onclick="window.open(this.href);return false;
I don't need anger management. I need people to stop pissing me off!
-
- Huviline
- Postitusi: 52
- Liitunud: 16.12.2015 22:50 22
- Peamine sõiduk: Audi A6 C7
- Asukoht: Tallinn
Re: Bmw diisel mootorite vaakumpump.
Tänud lingi eest! Olin juba mõttel, et võtan UM-st väiksema rõnga ära ja sisemise proovin silikoon hermeetikuga tihendada. Võimalik, et teen selle isegi ära enne selle komplekti tellimist.
Siiski Eestis võiks ka see sisemine ring kuskil saada olla.
Siiski Eestis võiks ka see sisemine ring kuskil saada olla.
-
- Huviline
- Postitusi: 924
- Liitunud: 18.03.2007 21:16 12
- Peamine sõiduk: BMW 530d '03
- Asukoht: Tartumaa
Re: Bmw diisel mootorite vaakumpump.
Sai asja lähemalt vaadatud. Ehk keegi hiljuti kogenud.
http://www.ebay.de/itm/BMW-3er-5er-7er- ... 1320261373" onclick="window.open(this.href);return false;
ehk siis tihendite kompl v2.
ning seal lehel sobivus :
Samas e38 peal 142 kw mootor peaks olema sama mis e39 peal ?
Ning realoemist :
Kui ma nüüd millegagi puusse ei pannud siis peaks see komplekt siiski sobima ka 2003 e39 m57 142kw pumbale ?
Ehk keegi on hiljuti sarnast asja teinud/uurinud ?
http://www.ebay.de/itm/BMW-3er-5er-7er- ... 1320261373" onclick="window.open(this.href);return false;
ehk siis tihendite kompl v2.
ning seal lehel sobivus :
Kirjas on siis, et uuematele kui 2000/09 e39 530d 142kw versioonile ei sobi.BMW 5er E39 530d 1998/08-2000/09 2926 ccm, 135 KW, 184 PS
BMW 5er Touring E39 525d 2000/02-2004/05 2497 ccm, 120 KW, 163 PS
BMW 5er Touring E39 525tds 1997/03-2004/05 2503 ccm, 105 KW, 143 PS
BMW 5er Touring E39 530d 1998/08-2000/09 2926 ccm, 135 KW, 184 PS
BMW 7er E38 725tds 1996/04-2001/11 2503 ccm, 105 KW, 143 PS
BMW 7er E38 730d 2000/04-2001/11 2926 ccm, 142 KW, 193 PS
BMW 7er E38 730d 1998/08-2000/04 2926 ccm, 135 KW, 184 PS
Samas e38 peal 142 kw mootor peaks olema sama mis e39 peal ?
Ning realoemist :
Realoemi järgi oli sama pump nii e39 kui e38 peal.11667795143
Vacuum pump
From: 03/15/2004
Weight: 1.220 kg
Supersedes:
11667786841 (07/01/2000 — 04/27/2004), nonexchangeable retrospectively
11662249939 (08/01/1998 — ), Exchangeable retrospectively
11662246126 (10/01/1995 — 11/04/1999)
Part 11667795143 was found on the following vehicles:
5' E39 (12/1997 — 12/2003)
7' E38 (12/1997 — 07/2001)
X5 E53 (01/2000 — 09/2003)
Kui ma nüüd millegagi puusse ei pannud siis peaks see komplekt siiski sobima ka 2003 e39 m57 142kw pumbale ?
Ehk keegi on hiljuti sarnast asja teinud/uurinud ?
I don't need anger management. I need people to stop pissing me off!
Re: Bmw diisel mootorite vaakumpump.
Miks sa selle rõnga järgi kohalikku hüdraulikajuppe müüvasse poodi ei taha minna? Kas pean siin mõnele hakkama reklaami tegema? Miks ajate nii elementaarse asja nii kõvaks?
-
- Huviline
- Postitusi: 924
- Liitunud: 18.03.2007 21:16 12
- Peamine sõiduk: BMW 530d '03
- Asukoht: Tartumaa
Re: Bmw diisel mootorite vaakumpump.
Anna mulle täpsed mõõdud ja lähen. Ei siit teemast ega ka mujalt teemadest ei ole selgunud sisemise rônga täpseid mõõte. Ma ei viitsi pumpa maha ja laiali kakkuda, siis kas kokku panna vói kuskilt autot kerjama hakata, et siis linna poodi sôita lootuses, et kuskil olemas. Lihtsam on valmiskomplekt postkasti tellida ja siis ühe hooga ära teha. Tellitud ta sai, loodetavasti istub ka, hoolimata et nimekirja järgi ei sobi.
I don't need anger management. I need people to stop pissing me off!
-
- Huviline
- Postitusi: 924
- Liitunud: 18.03.2007 21:16 12
- Peamine sõiduk: BMW 530d '03
- Asukoht: Tartumaa
Re: Bmw diisel mootorite vaakumpump.
Täpsustan siis ise üle. Ebay lingil olev v2 versiooni tihendite komplekt sobib ka 142kw 3.0d mootori pumbale. Küll oli seal komplektis 3 tihendit aga pumbale läks vaid kaks. Sai need 2 ära vahetatud, testisõit näitas, et kõik toimib.
Küll aga oli mul pump maha võttes seest paksult õli täis. Seega peab mingiaeg maha võtma ja kontrollima kuidas olukord on peale tihendite vahetust.
Küll aga oli mul pump maha võttes seest paksult õli täis. Seega peab mingiaeg maha võtma ja kontrollima kuidas olukord on peale tihendite vahetust.
I don't need anger management. I need people to stop pissing me off!
Re: Bmw diisel mootorite vaakumpump.
Alarõhuga läheb ju õli pumpa. Kõik on õige.
Miks sa siia tihendite mõõte ei pannud?
Miks sa siia tihendite mõõte ei pannud?
-
- Huviline
- Postitusi: 924
- Liitunud: 18.03.2007 21:16 12
- Peamine sõiduk: BMW 530d '03
- Asukoht: Tartumaa
Re: Bmw diisel mootorite vaakumpump.
Tänud info eest. Küsisin teisest teemast. sealt öeldi, et ei või õli sees olla.sass24 kirjutas:Alarõhuga läheb ju õli pumpa. Kõik on õige.
Miks sa siia tihendite mõõte ei pannud?
Võin võtta mõõdud vanade tihendite küljest, need on alles. Aga ma ei garanteeri, et teen seda mm pealt õigesti.
I don't need anger management. I need people to stop pissing me off!
Re: Bmw diisel mootorite vaakumpump.
kaane tihend minu mõõtmise järgi on 100 x 2.5
see plaat mis seal see edasi tagasi liigub. nägin küll et sinine täpp peal aga ei pannud tähele kus pool see oli algselt. panin suvaliselt sest mingit vahet ei tundunud olema. kui ta nüüd ikka valesti sai siis jookseb varsti kokku?
see plaat mis seal see edasi tagasi liigub. nägin küll et sinine täpp peal aga ei pannud tähele kus pool see oli algselt. panin suvaliselt sest mingit vahet ei tundunud olema. kui ta nüüd ikka valesti sai siis jookseb varsti kokku?
Re: Bmw diisel mootorite vaakumpump.
Mis põhjustab vaakumpumbas tiksu? Lekkivate tihendite väljavahetamisel tiks ära ei kao?
Re: Bmw diisel mootorite vaakumpump.
Tiksu tihendite vahetus ära ei kaota. Mis seal vahet on kas tiksub või ei. Ega ta mootori tööd ei mõjuta. Mul varsti 200 000 km see tiksunud ja tiksub edukalt edasi Nii et pseudo probleem minu arvates.