Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
Kes teab kust võiks leida BMW E61 esi laternale kummist tihendit, mis jääb nö kapoti ja tule vahele ? Aastad oma töö teinud ja jube vahe on tule ja kapotil.
Samuti üks küsimus veel. Nimelt autol Style128 replicad, 18". Taga on 265/30/18 ja ees 235/-/18.
Auto üldiselt tühi ja sõidan üksi, palju siis normaalne rehvirõhk oleks ? Taga oli 2,7bar, kuid rehv kulus siis keskel siledaks.
allstarz kirjutas:Kes teab kust võiks leida BMW E61 esi laternale kummist tihendit, mis jääb nö kapoti ja tule vahele ? Aastad oma töö teinud ja jube vahe on tule ja kapotil.
Samuti üks küsimus veel. Nimelt autol Style128 replicad, 18". Taga on 265/30/18 ja ees 235/-/18.
Auto üldiselt tühi ja sõidan üksi, palju siis normaalne rehvirõhk oleks ? Taga oli 2,7bar, kuid rehv kulus siis keskel siledaks.
forss.ee
524td, 750il , e12 520(m52b28), e21 315(m10turbo), E30 325i coupe, e39 530d, audi allroadc5 , e36 2,5 cabrio :) Kui midagi vaja siis 58344541
Kiirelt oleks vaja E61 tagumist vasakut õhkpatja.. Kus ja mis hinnaga saaks? Või kellelgi pakkuda?
BMW E61 3,0D - BMW E91 2,0D - BMW E92 3,0D - BMW E60 3,5D - BMW F01 4,0D - BMW F11 3,0D - BMW E92 3,5D - BMW E91 2,0D - BMW E60 3,0D - BMW X6 3,5D - BMW F10 3,0D - BMW F10 3,0D
Miks on BMW velgedel ET ees väiksem ja taga suurem?
Ma tean et mida väiksem ET, seda välja poole velg tuleb.
Aga väiksmem ET võiks ju taga olla, et velge välja poole tuua ja suurem ET siis ees. Vastupidi kuidagi see BMW puhul. Tehke lollile selgeks.
Velje ET-d on reeglina erinevad siis, kui velje laiused on erinevad ehk taga laiem velg kui ees. Sellisel juhul isegi kui tagumine ET on suurem, siis ei ole ta nii palju suurem, et istuks esimesest veljest rohkem koopas.
995/993 ei sobi 994 plokki, sest pumpade korpused on erinevad, ehk siis plokis on pumba jaoks 994jal suurem auk kui 993/5 pumpadel. Saab vahele flantsi treida ja siis peaks sobima.
botzor kirjutas:995/993 ei sobi 994 plokki, sest pumpade korpused on erinevad, ehk siis plokis on pumba jaoks 994jal suurem auk kui 993/5 pumpadel. Saab vahele flantsi treida ja siis peaks sobima.
Mul on auto millele on pandud peale vanema tüübi moto koos 995 pumbaga, pumba kaan on 994 aga käima ei lähe. Veakood on ees "FUEL INJECT.SYSTEM"
Olen 4 töötavat pumbapead proovinud.
Mure selline, et vihmaste/niiskete ilmadega mootoris kilin(pigem rihma oma), kui lombist läbi sõita siis jääb korraks vaikseks. Rihm ja pingutusrullik uued. Kas on veel mingeid rullikuid, mis võivad seda heli tekitada? Peale rihma vahetust oli vaikus kuni esimese lombini(mootori põhjakaitse all).
lase rihma soone poolele käimise ajal Tyre Sprayd v tee pritsipudelisse seebivett ja pritsi peale...vaata kas muutub hääl v ei...tihti on olnud ka viga rihma enda materjalis....kui pritsimine seda heli ära ei võta siis tuleb edasi uurida
E60-l põleb airbagi tuli lambist juba mõned kuud, kas saaks selle jäädavalt kustu kuidagi?...youtubes mingi video, kus vend katkub aku klemmid maha ja jätab +- kokku nii pooleks tunniks.Pidi aitama, kas tasuks proovida?
Täiesti mõttetu tegevus. E60 puhul on vaja toite eemaldamise juures asjale väga läbimõeldult läheneda. Tuleb arvestada, et E60 juures toite eemaldamine on seotud täiendavate riskidega ehk katsetades on see lihtsalt meelevaldne tegevus.
Autol on viga, mis on vaja korda teha ja isegi, kui viga on korda tehtud ei ole võimalik toite eemaldamisega vearegistrist seda veakirjet kustutada. Seda saab teha ainult arvutiga.
preda kirjutas:E60-l põleb airbagi tuli lambist juba mõned kuud, kas saaks selle jäädavalt kustu kuidagi?...youtubes mingi video, kus vend katkub aku klemmid maha ja jätab +- kokku nii pooleks tunniks.Pidi aitama, kas tasuks proovida?
Lihtsalt toidet eemaldades ei tee sa küll ühelegi tänapäeva autole kahju. Pigem teevad kahju võti ees igasugu laadimised ja täkku andmised. Aku klemmi maha võtmine nullis adaptsioone viimasena m60 mootoril. Kõikidel edaspidistel käib igasugune adaptsioonide nullimine arvutiga