Mini one 1.6 66kw

Üldised arutelud ning näpunäited
Vasta
Kasutaja avatar
dcshoes
Huviline
Postitusi: 4022
Liitunud: 14.04.2009 11:56 58
Asukoht: Tallinn

Mini one 1.6 66kw

Postitus Postitas dcshoes »

Arvan et siin keegi ei pahanda ja oskab suunata vea parandamiseks. Võib teema lükata kuskile kausta kuhu see võiks sobida.

Alustame siis murega. Diagnostis vea kood selline:
Pilt

Tegu esimese veakoodiga mis põhjustab esimeses silindris katkestusi.
Teine viga ehk lambda on juba vahetatud. ( kuid diagnostis kainud pole ja kustutatud pole, ei tea kas võib miskit mõjuda)

Igastahes asi on siis niipidi:
Armatuuris põleb koguaeg check engine. Kui ta põleb niisama siis ta põleb aga vahest ta hakkab vilkuma ja siis hakkab autol jõud kaduma ja hakkab puterdama ja tegema mingit imelikku häält nagu oleks v8 usaka oma( endal seisab küll sportpütt kuid väga hästi arusaadav et hääl hoopis teine. Siis aga suretad auto välja ja paned uuesti käima ja töötab jalle ilusti ( vahest hakkab kohe jalle sama jama siis tuleb mõni kord veel valja suretada ja kaima panema). On ka juhtunud selliseid olukordi kus check engine pikalt ei põle ja siis mingi hetk lööb jalle põlema. Igastahes kuidas lahendada seda muret seda enam ei tea.

Auto on käinud million diagnostikas erinevate kohtades. Kais kah remondis. Vahetatud sai süütepool/jagaja ( arvates et selles oli viga . Proovitud igast asjad pihustitega küünaldega ja juhtmetega. Tulemuseks 0

Ehk oskab keegi suunata vihajata või aidata lahendada seda muret.

Ettetänades.
kloox
Huviline
Postitusi: 1213
Liitunud: 12.03.2006 20:02 09
Peamine sõiduk: g31M-pakett
Asukoht: Valga

Re: Mini one 1.6 66kw

Postitus Postitas kloox »

Mis aastast masin on? Vähe rohkem infot võiks olla.Kui otsepritsega masin,siis hakka sisselaske klappe puhastama ja pole rohkem neid vigu.
Autodata arvab: mootori mehhaanilist viga,pihusti,juhtmestik,ECT/MAF andur või aju.
Viimati muutis kloox, 01.09.2016 20:45 40, muudetud 1 kord kokku.
530d
Kasutaja avatar
teet82
Huviline
Postitusi: 1953
Liitunud: 16.03.2010 19:33 15
Asukoht: võru

Re: Mini one 1.6 66kw

Postitus Postitas teet82 »

Kas see peaks siis olema mingi "misfire" veakood? Ei jaga vene keelt kahjuks, kui seda koodi googeldada, siis ütleb nagu midagi muud üldse :?
Edit: Nii siiski on jah, vaatasin ise valesti midagi.
Mõned kõvemad vennad võib-olla ossiga mõõtaks välja misfire põhjuse, vähemalt teoorias on see võimalik kõrgepinge kõveraid ekraanilt vahtides :D
phyl
Huviline
Postitusi: 437
Liitunud: 08.01.2013 16:04 53
Peamine sõiduk: BMW E81 118d Hatch Coupé

Re: Mini one 1.6 66kw

Postitus Postitas phyl »

Võta realtime data alt lahti selline asi nagu long term fuel trim. Näit peab olema protsentides (-100 kuni +100). Kui saad, siis kirjuta tühikäigu näit siia teemasse.

Misfire on enamus ajast aju tõlgendus millestki muust. Vaakumi leke, vale õhulugeja näit, vale lambda näit, kehv süütepooli voolu allikas, aju, kütuserõhu regulaator (kui on vaakumiga), lekkivad pihustid, juhtmestik, süütepool, karterituulutus klapp, piduri vaakumvõimendi lekkimine, küünlad, süütepooli juhtmed jne.
Põhjus võib isegi olla bensupaagi võtturis.

Pädev diagnostik/asja huviline otsib lõpuks vea üles. (veakoodide lugemine ei klassifitseeru minu jaoks diagnostikaks) Ei tasu ainult pidevalt pinda käia, et palju läheb maksama :? . Selliste vigade puhul ei tea iialgi palju täpselt maksma läheb.
Kasutaja avatar
teet82
Huviline
Postitusi: 1953
Liitunud: 16.03.2010 19:33 15
Asukoht: võru

Re: Mini one 1.6 66kw

Postitus Postitas teet82 »

No kui on ainult ühe silindri probleem, siis paljud ühised asjad nagu kütuserõhk ja õhulugeja langevad pigem välja kahtluse alt. Kompressiooni teema on üldse ära unustatud siin, selles võib ka asi olla. Kiire otsing andis näiteks mingi Mini teema, kus oli katkine klapivedru asja põhjuseks.
Kasutaja avatar
Heix
Huviline
Postitusi: 1611
Liitunud: 15.10.2010 23:46 14
Peamine sõiduk: E38 3.0 D FL
Asukoht: Helsinki-Tallinn-Jõgeva

Re: Mini one 1.6 66kw

Postitus Postitas Heix »

teet82 kirjutas:No kui on ainult ühe silindri probleem, siis paljud ühised asjad nagu kütuserõhk ja õhulugeja langevad pigem välja kahtluse alt. Kompressiooni teema on üldse ära unustatud siin, selles võib ka asi olla. Kiire otsing andis näiteks mingi Mini teema, kus oli katkine klapivedru asja põhjuseks.
Vaataks küünla ka üle,on juhus kus luges süütekatkestuse sisse ning peale pihustite poolide ja kõige muu swappimist võtsin küünla maha ja ennnäe,keegi pannud küünla peale,mille elektrood oli peaaegu vastu küünalt,st elektroodi vahe ei olnud õige.
E36 m50b20
Vasta