Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
Kyidas vahetatakse eelsyytrkyynalde plokki mis asub kollektri all seal kyynalde juures??
Ruumi nii vähe, vaakum voolikud jajjahutus torud kõik ees, veel alla et karbikesel pistikud lahti teha lihtsalt võimatu.
3.0 150kw
xfiles kirjutas:Kyidas vahetatakse eelsyytrkyynalde plokki mis asub kollektri all seal kyynalde juures??
Ruumi nii vähe, vaakum voolikud jajjahutus torud kõik ees, veel alla et karbikesel pistikud lahti teha lihtsalt võimatu.
3.0 150kw
Saab sealt ylevalt ka aga tõstukilt kergem läheneda
toivoku kirjutas:Trw klotsid on täielik ****, hullemad kui roadhoused vms.
Kas Roadhouse on siis vilets klots?
Ei siiani minu meelest ühed parimad mida olen kasutanud . Kindlasti on mul TRW klotsid kuna e12nele kohapealt polnud muud midagi võtta, tolmavad räigelt, tallinn- pärnu ots ja velg enam ei läigi ei vilise aga pidurdavad ka kuidagi kummiselt :S
Siiani rohkem probleeme olnud ferodo ja bremboklotsidega kui nätieks freemaxi ja roadhousega, koivuneni asjadega on ka muidugi probleeme olnud
524td, 750il , e12 520(m52b28), e21 315(m10turbo), E30 325i coupe, e39 530d, audi allroadc5 , e36 2,5 cabrio :) Kui midagi vaja siis 58344541
Kuidas e46 jahutussüsteemis jahutusvedeliku taset mõõdetakse, kas süüde sees või mitte, sest kui süüde väljas siis on alla miinimumi ja kui paned süüte sisse(mitte mootorit tööle) siis tõuseb ülemise astmeni
Lülita kliimapaneel välja, siis enam ei tõuse.
Kui süüte sisse paned, hakkab lisapump vedelikku ringi ajama. Sellest tõusebki. Seega korgi alla vaadata ikkagi süüde väljas.
jantz kirjutas:Oskab keegi soovitada mõnda head hõõglampi ette H7 e46-le
praegu mingi narva 55w aga pimedas see väga ei valgusta.
Olekski vaja mis valgustaks hästi
philipsi bluevision on end alati õigustanud.
524td, 750il , e12 520(m52b28), e21 315(m10turbo), E30 325i coupe, e39 530d, audi allroadc5 , e36 2,5 cabrio :) Kui midagi vaja siis 58344541
Samas mitte otsida alati viga lambist vaid hoopistükis tule raugastumises, mille hulka kuulub E46 puhul kuumusest ja ajafaktorist tingitud tööpiirkondade sulamine, kõverdumine, pragunemine ja muidugi tuhmistumine.
PS: Kasulik on ka see teema "läbi mäluda", et kelvinite otsingutega mitte BS-s osaleda. http://www.bimmerfest.com/forums/showth ... p?t=326122" onclick="window.open(this.href);return false;
Õigustavad ka autotootjate OE lambid. Need on mõeldud, valitud ja kontrollitud.
ooDDoo kirjutas:Sõidan juba viimased 100000 suvaliste ketastega ja ei vibra kuskilt... pigem viga paigalduses-kasutuses.
No kui peab mõtlema hakkama, et kuidas pidurdama pean, et äkki hakkab muidu vibrama siis pole ju hea ketas.
See oli teie "viga kasutuses" jutu peale.
Kahjuks ei tea mis kettad all aga olen nendega käinud nii jäãrajal kui 200 pealt maha pidurdanud.
Kui nöiteks 200 pealt 70 ne peale pidurdada ja kohe lombist läbi sõita siis suht suur tõenäosus et viskab ketta kõveraks... kuigi e39 sal pidurdades rool väriseb siis esimesed õõtsad hakkavad tavaliselt väsima mitte kettad.
No kettad on juba alla lubatud kulumispiiri. Paar kuud tagasi sai üks õõts vahetatud ning puhtalt ülevaatus läbitud. Aga lasen üle vaadata, vb tõesti paari kuuga ãra väsinud ka teised.
I don't need anger management. I need people to stop pissing me off!
Mis on tulede kontroll mooduli (LCM) tööpõhimõte? Armatuuris vanem versioon. Tagatuledel pistiku vastus katki, tekkis plaan pistik vahelt ära võtta ja igale pirnipesale eraldi juhtmed peale vedada. Kas saab ka selle hoiatustule armatuurist ära petta?
xfiles kirjutas:Kyidas vahetatakse eelsyytrkyynalde plokki mis asub kollektri all seal kyynalde juures??
Ruumi nii vähe, vaakum voolikud jajjahutus torud kõik ees, veel alla et karbikesel pistikud lahti teha lihtsalt võimatu.
3.0 150kw
Osavad käed peavad olema ja terava otsaga kruvikeeraja. Kui suure pistiku lahti saad, siis väiksemaga on lihtne, sest selle juhe pikem.
xfiles kirjutas:Kyidas vahetatakse eelsyytrkyynalde plokki mis asub kollektri all seal kyynalde juures??
Ruumi nii vähe, vaakum voolikud jajjahutus torud kõik ees, veel alla et karbikesel pistikud lahti teha lihtsalt võimatu.
3.0 150kw
Osavad käed peavad olema ja terava otsaga kruvikeeraja. Kui suure pistiku lahti saad, siis väiksemaga on lihtne, sest selle juhe pikem.
alt poolt olen mina vahetanud, sealt ikka tunduvalt lihtsam
524td, 750il , e12 520(m52b28), e21 315(m10turbo), E30 325i coupe, e39 530d, audi allroadc5 , e36 2,5 cabrio :) Kui midagi vaja siis 58344541
Oskab keegi öelda kas selline lahendus toimib kui panen M57 mootorile orginaal hooratta koos ketta ja korviga ning otsa paneks TDSI ( m51) k.kasti? toimib nii nagu peab? Kast jms sobib otsa jne.