Sinu auto ei käivitu? Mis teha?
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: Sinu auto ei käivitu? Mis teha?
Kui starter hakkab pärast aku laadimist mehiselt tühjalt väntama siis põhjust kahtlustada, et DDE-CAS sünkro on kadunud. Ma ei tea, kas keegi arvutiga kuhugi metsa tahab kohale tulla aga selle kontrolli/tööga saab vast iga töökoda hakkama. https://www.youtube.com/watch?v=Kdi-vmMZZFk&t=44s
-
- Huviline
- Postitusi: 97
- Liitunud: 07.06.2016 18:14 44
- Peamine sõiduk: BMW 535D E61 2008
Re: Sinu auto ei käivitu? Mis teha?
Okei, ilmselt siis sünkrost väljas, tuleb kutsuda keegi arvutiga ja asi paika panna, kuna käima seda siis ilma enam ei saa.
-
- Huviline
- Postitusi: 2
- Liitunud: 16.01.2017 14:22 10
- Peamine sõiduk: BMW 530d touring 2002 142KW
- Telefon: 5073036
Re: Sinu auto ei käivitu? Mis teha?
Tere. Mul selline mure,et auto külmaga ei käivitu. Autoks on 530d 142kw touring 2002a. praeguse külmaga -7 kraadi starterit andes ketrab lihtsalt tühja isegi ei luba midagi. Eelsüüte küünlad vahetatud aasta tagasi ja nüüd lastud kontrollida küünlad korras toimivad ja samas ka kontrollitud relee ka see toimib. siis sai lasta kontrollida pihustite tagasivool see oli murettekitav. aga samas kui täkku anda siis läheb kohe käima. Praegusel hetkel käivitades jääb mulje nagu ei oleks kütet. Ette tänades
- Riivo
- Huviline
- Postitusi: 8162
- Liitunud: 27.02.2003 10:13 41
- Peamine sõiduk: Ateca 4Drive
- Asukoht: Edgarlandia
- Kontakt:
Re: Sinu auto ei käivitu? Mis teha?
diisel tahab kiiret käivitust...külmaga kui veel pihustid ka kusevad sis ei jõuagi asi plahvatuseni...see on üks võimalustest...ehk aku nõder v starter niru...või mõlemat
´17 4Drive
-
- Huviline
- Postitusi: 2
- Liitunud: 16.01.2017 14:22 10
- Peamine sõiduk: BMW 530d touring 2002 142KW
- Telefon: 5073036
Re: Sinu auto ei käivitu? Mis teha?
starter veab väga usinalt aga pihustite tagasivool on küll murettekitav. Hetkel sai just proovitud ka täkuga aga ei midagi ei luba ka mitte. Ise arvasime,et äkki tagasilaske klapp nöögib,et laseb kütuse tagasi aga kas see võib mõjutada pihustite suurt tagasivoolu
Re: Sinu auto ei käivitu? Mis teha?
Siin täpselt mulle teema ja targad mehed koos müsteeriumi lahendamiseks .
Kui väljas alla -5 kraadi külma siis käivitus raske, selles mõttes raske, et võtit keerates muudkui lubab ja lubab aga käima ei taha kuidagi jääda, vahel teeb ka sellist lollust, et läheb käima ja sureb kohe uuesti maha, siis jälle lubab ja lubab aga ei mõhkugi ja siis mingi hetk lõpuks läheb ja jääb ilusti käima,
Seejärel kohe valge diislihaisuga pilv järgi.
Üle -5 kraadi pool pööret ja käib ilusti.
Jutt lihtne, et küünald kutud ka pihustid kusevad eks, aga võta näpust ja loe edasi, nüüd alles läheb huvitavaks
Nüüd siis see lahe osa.
1. Küünlad korras (mõõdetud)
2. Relee vahetatud.
Arvuti otsas (K-CAN ja INPA) mitte ühtegi viga,
Silindrid löövad ilusti paaris, pihustid ei kuse ega leki.
Kütusefilter uus ja railpressure on igati ilus.
Paar asja mida olen ise suutnud tuvastada(ja googeldada) :
1. Käivitus hetkel kukub aku vool 10.46aH peale (siis oli väljas 2kraadi sooja ja mootri temp juba ca 20kraadi)
2. Avastasin veel selle, et eelsüüte välba pikkuseks kasutab DDE aku voolu (ses mõttes, et kui voolu ei ole võtta siis tavei hakka lülitama) ja teiseks on veel üks jahutusvedeliku andur alumise lõdviku küljes mis kajastub vaid DDE töös mille pealt määrab ka aja palju eelsüüdet anda.
Minu mõtted :
1. Homme istutan akutestri järele ja vaatan mis tulemuse saan
2. Vahetan moepärast nimetatud anduri (delphi aint 13e õnneks)
On kellelgi veel ideid mis võib ühte e53 3.0d 160kw piinata?
Kui väljas alla -5 kraadi külma siis käivitus raske, selles mõttes raske, et võtit keerates muudkui lubab ja lubab aga käima ei taha kuidagi jääda, vahel teeb ka sellist lollust, et läheb käima ja sureb kohe uuesti maha, siis jälle lubab ja lubab aga ei mõhkugi ja siis mingi hetk lõpuks läheb ja jääb ilusti käima,
Seejärel kohe valge diislihaisuga pilv järgi.
Üle -5 kraadi pool pööret ja käib ilusti.
Jutt lihtne, et küünald kutud ka pihustid kusevad eks, aga võta näpust ja loe edasi, nüüd alles läheb huvitavaks
Nüüd siis see lahe osa.
1. Küünlad korras (mõõdetud)
2. Relee vahetatud.
Arvuti otsas (K-CAN ja INPA) mitte ühtegi viga,
Silindrid löövad ilusti paaris, pihustid ei kuse ega leki.
Kütusefilter uus ja railpressure on igati ilus.
Paar asja mida olen ise suutnud tuvastada(ja googeldada) :
1. Käivitus hetkel kukub aku vool 10.46aH peale (siis oli väljas 2kraadi sooja ja mootri temp juba ca 20kraadi)
2. Avastasin veel selle, et eelsüüte välba pikkuseks kasutab DDE aku voolu (ses mõttes, et kui voolu ei ole võtta siis tavei hakka lülitama) ja teiseks on veel üks jahutusvedeliku andur alumise lõdviku küljes mis kajastub vaid DDE töös mille pealt määrab ka aja palju eelsüüdet anda.
Minu mõtted :
1. Homme istutan akutestri järele ja vaatan mis tulemuse saan
2. Vahetan moepärast nimetatud anduri (delphi aint 13e õnneks)
On kellelgi veel ideid mis võib ühte e53 3.0d 160kw piinata?
Re: Sinu auto ei käivitu? Mis teha?
Tagasivoolu kahjuks arvutiga nii naljalt ei näe (vähemalt mitte minu teada, pole veel avastanud ja pole loogiline ka, et näeks,Volum kirjutas:Kuidas pihustite tagasivooludega on?
Aga jah, see on tööde järjekorras,
Aku test - kui aku mäsa siis varem või hiljem nagunii uut vaja, see ei maksa midagi ja saan korraliku aparaadi otsas proovida, teen kohe käivitusvoolu testi, pidamis testi jms.
13e andur pole eriline väljaminek sellele andurile.
Aga jah järgmine samm ongi siis pihustite tagasivoolu kontroll,
Muidugi kui üks pihusti laseb kolepalju tagasi siis on veider, et nii vähese külmaga juba käima ei saa ja samas soojema ilmaga võiks ka siis viga avalduda kui enam pihusteid jonnivad. - aga mine sa tea.
Imelikuls muudab muidugi asja see,et viga hakkas eelmise talve lõpul ja üle öö. Peale seda läks soojaks sai küünlad üle vaadatud ja relee asendatud peale seda oli küünalde viga kadunud ja lootus jäi, et selle jamaga on ühelpool.. nüüd kui jälle jonnima hakkas sai jälle küünlad üle vaadatud ja relee kontrollitud.
Samamoodi arvuti otsas full scan ja näpuga igat asja eraldi veel kontrollitud + tester, aku voolu pidamisi jms asju ei hakanud lolli mängima kuna korralik aparaat on õnneks võtta homme.
Re: Sinu auto ei käivitu? Mis teha?
Arvutiga ei peagi kõike nägema, käed vaja ka vahepeal mustaks teha. Aga jah, tagasivoolud võtad küljest ja lased iga pihusti tagasivoolud eraldi anumasse voolata ja võrdled omavahel.
Buumer Auto / 56826000
Re: Sinu auto ei käivitu? Mis teha?
Ma olen oma elus õnnelik diisel opeli omanik olnud ja see ettap on elus läbitud ja saab hakkama, vahe aint sellest, et lammutada on vähe rohkem vaja, et anumat külge saada
Re: Sinu auto ei käivitu? Mis teha?
Täna selgus siis, et ühe 3.0d bemmi käivitamiseks -1 kraadi juures piisab napilt 11.5% mahutavusega akust ja 6.5v voolust.
Ehk siis aku täiesti mäsa ja aru ei saa kuidas ta kuidagimoodi välja ei paista ja kuidas ta senini üldse käimaa on läinud.
Eks annan teada kui peale aku vahetust saaga laheneb, saavad teised ka vb siit abi siis
Ehk siis aku täiesti mäsa ja aru ei saa kuidas ta kuidagimoodi välja ei paista ja kuidas ta senini üldse käimaa on läinud.
Eks annan teada kui peale aku vahetust saaga laheneb, saavad teised ka vb siit abi siis
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: Sinu auto ei käivitu? Mis teha?
Pinge ikka, kui 6.5V.
6.5 amprit olematu käivitusvool.
Voldid ei ole vool ja vool ei ole pinge.
6.5 amprit olematu käivitusvool.
Voldid ei ole vool ja vool ei ole pinge.
porku kirjutas:... 6.5v voolust.
Re: Sinu auto ei käivitu? Mis teha?
Õigust räägid kogu jutt oli pingest, ampreid ei suutnud oma ajudesse salvestada, aga jah aku pinge käib kolinal alla kohe kui süüde sisse lükata, käivituse hetkel on ainukene pinge võtme keerajal, sest lootus sureb viimasena.ttsys kirjutas:Pinge ikka, kui 6.5V.
6.5 amprit olematu käivitusvool.
Voldid ei ole vool ja vool ei ole pinge.porku kirjutas:... 6.5v voolust.
Nüüd muidugi kui aku ringi viskan siis läheb elu aõles põnevaks.
1. Vahetuse ajaks jätan igaksjuhuks kapoti alt autole voolu peale
2. Peale vahetust üritan INPAst selle koha leida kustvsaab öelda, et said uue aku ja lepi sellega
3. **** seda teab mis siis kooruma hakkab kui kõik asjad soovitud voolu sappa saavad.
E: kujutan juba ette kuidas sa kahe käega peast kinni hoiad ja mõtled, et sellised isehakanud diagnoosiad on need kõige "ägedamad" kliendid
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: Sinu auto ei käivitu? Mis teha?
E53 ei ole tark ja ta ei tea sellest akust midagi. Selles mõttes võid rahulikult aku lahti keerata, kui võti taskus. Võid lasta moodulitel magama jääda ja pole vaja mingit välist lisatoidet. Pärast paned hullemal juhul kella õigeks ja kõik. AGM kasutamine tuleb selle kere peal hoolikalt läbi mõelda. Muud midagi.
- Riivo
- Huviline
- Postitusi: 8162
- Liitunud: 27.02.2003 10:13 41
- Peamine sõiduk: Ateca 4Drive
- Asukoht: Edgarlandia
- Kontakt:
Re: Sinu auto ei käivitu? Mis teha?
H_Margus otsustas sügisel oma e53-le panna webasto tõttu AGM aku peale, siiani 0 probleemi sellega.
´17 4Drive
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: Sinu auto ei käivitu? Mis teha?
Nn linnaautol AGM kindlasti eelistega.
Re: Sinu auto ei käivitu? Mis teha?
Mul masin üldiselt alla 15km otsa isegi ei näe, kindlasti on erandeid aga jah siiski jätan igaksjuhuks ta voolu alla vahetuse ajaks, kusagilt kellegi teemast meenub, et ala Spidoplokk oli vahetatud ja peale aku vahetust enam sellepärast seda käima ei saanud, ei taha seda riski võtta ja see voolu peale panek ei ole ka teab mis keeruline, kapoti alt krokodega teise aku pealt vool peale ja tuldttsys kirjutas:Nn linnaautol AGM kindlasti eelistega.
Eelnevalt olen kursis, et AGM-i ei soovitata kohe kuidagi kasutada ja välistasin selle, aga nüüd hakkasin täitsa mõtlema selle peale, sest 15km otsad ei ole ka teab mis pikad vahemaad
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: Sinu auto ei käivitu? Mis teha?
15km otstega on vaja happeakut regulaarselt laadida, sest mitte mingi trikiga ei laeta seda auto seljas isegi mitte 50% tasemele, eriti veel diisel. See on ka põhjus, miks happeaku alalaetuse tõttu sulfatiseerub ning ära lõppeb. AGM selles osas kindlasti eelistega aga täiendavat laadimist vajab ka see, sest 15km talviste temperatuuridega diisli seljas seda piisavalt ei lae. Alalaetust kannatab AGM hästi aga ikkagi.
- Raemees
- Huviline
- Postitusi: 747
- Liitunud: 07.09.2009 12:30 36
- Peamine sõiduk: Subaru Forester´15
- Asukoht: Rae v, Harjumaa
Re: Sinu auto ei käivitu? Mis teha?
Just kui sulfatiseerub siis nende impulss laadijatel peaks olema režiim selle probleemi vastu... Nt firma Ctek laadial. Keegi sellist info omab, et kui kasutada sulfatiseerumise vastast toimingut laadija menüüst, et kas aku peaks auto küljest lahti ühendama v pole vajalik?
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: Sinu auto ei käivitu? Mis teha?
Oleneb autost. Kui autol 0 amprit(A) tarbimine siis ei ole vahet ehk oluline. Muul juhul tuleb süveneda, mida see reziim teeb. Igal impulsslaadijal on see erinev ja kasutusjuhendis peab selle kohta minimaalne info olema kättesaadav. See võib ka Ctek erinevate mudelite lõikes erinev olla.
- Riivo
- Huviline
- Postitusi: 8162
- Liitunud: 27.02.2003 10:13 41
- Peamine sõiduk: Ateca 4Drive
- Asukoht: Edgarlandia
- Kontakt:
Re: Sinu auto ei käivitu? Mis teha?
üldiselt kasutusjuhend ei käsi selleks akut lahti ühendada auto küljest. Ise oman pikemaajalist kokkupuudet Ctek MXTS 70/50 laadijatega (tööjuures neid lausa 6), lisaks ka paar MXTS 40 ja MXT14 isendit ning võin väita et see desulfatiseerimine on pigem kondoomi lappimine kui reaalne kasu. Vbl 5-10% vahemikus on selle funktsiooni kasutegur. Ilmselgelt on kasulikum happeakut tihedalt lisaks laadida kui üritada seda "taastada". Linnasõitudeks on jah pigem mõttekam võtta AGM tänapäeval kuna talub tühjakslaadimist edukamalt ja võtab ka paremini laadimisvoolu vastu aka laeb täis kiiremini kui tavaline happeaku. uuematel tuleks muidugi autole ka selgeks teha mis voolujunn talle peale on installitud nagu herr ttsys siin teemas on juba maininud. Miinuseks kasutajale on muidugi pea topelthind võrreldes happeakuga.Raemees kirjutas:Just kui sulfatiseerub siis nende impulss laadijatel peaks olema režiim selle probleemi vastu... Nt firma Ctek laadial. Keegi sellist info omab, et kui kasutada sulfatiseerumise vastast toimingut laadija menüüst, et kas aku peaks auto küljest lahti ühendama v pole vajalik?
Kes aga ei raatsi AGMi osta sis soovitan investeerida Calixi või Cteki laadijatesse mis saab ühendada süsteemi ja juhtmega laadida kui 220 käeulatuses.
´17 4Drive
-
- Huviline
- Postitusi: 97
- Liitunud: 07.06.2016 18:14 44
- Peamine sõiduk: BMW 535D E61 2008
Re: Sinu auto ei käivitu? Mis teha?
Vinge —15 ja auto käima ei lähe, sai hiljuti uued küünlad. Nüüd siis tuleb pihustid üle vaadata jah? Palju E61 pihustite remont või vahetus maksma võib minna?
Või aitaks kaasa ka uue aku pealepanek?
Või aitaks kaasa ka uue aku pealepanek?
Re: Sinu auto ei käivitu? Mis teha?
1. Pane arvuti järgi : vaata kas küünalde relee korrasrainis1225 kirjutas:Vinge —15 ja auto käima ei lähe, sai hiljuti uued küünlad. Nüüd siis tuleb pihustid üle vaadata jah? Palju E61 pihustite remont või vahetus maksma võib minna?
Või aitaks kaasa ka uue aku pealepanek?
2. Pane aku tester külge
Ja noh enne kõike oleneb kõik mitte käivitumise sümptomitest
Re: Sinu auto ei käivitu? Mis teha?
Minu käivitumise probleem siiski jooksev pihusti, naljakas, et rnne aku vahetust seda viga arvutiga kätte ei saanud..
Re: Sinu auto ei käivitu? Mis teha?
Täiendan monoloogi, pihustite tagasivoolu test igati ok..porku kirjutas:Minu käivitumise probleem siiski jooksev pihusti, naljakas, et rnne aku vahetust seda viga arvutiga kätte ei saanud..
Tegin täna õlivahetuse ära ja uurisin veidi vanakooli meetodiga käivitumise anomaaliat..
Küünlad ok, 0,9 oomi
Küünalde vool.. Siin nüüd kahtlane,
Isegi kui auto "magab" on küünaldel ca 1.2v voolu pidevalt peal (kontroll vool CAN-ile?)
Edasi, proovisime pirniga, see ei hakka isegi hõõguma kui auto magab.
Edasi, kui süüdet keerata on küünaldele vooluks ca 3v, okei siin vist teemaks see, et jahutusvedeliku temp ja välis temp olid mõlemad korralikult plussis. (Tosool ca 50kraadi ja garaazis 15).
Edasi arvutiga vool peale (küünalde relee sisse INPA-ga), küünla juhtmes ikka ca 3v, arvutiga relee kinni tagasi, tõuseb vool korra 6v peale. (Ei käsi ei värisenud sai mitu korda proovitud).
Nüüd sai veel paar asja avastatud,
Kui panna multimeetri üks ots küünla juhtme otsa ja teine plussi, siis näitab ühendust, justkui oleks midagi lühises? Või on see nüüd mingi CAN-i teema?
Ja siis muidugi küünla relee pea toite juhe oli relee pesas loksuma hakanud ja seal säbelenud, plastik ümbert suht sulanud, aga juhe ise toimib. - tellisin uue juhtme ära, vahetusel, kisun relee ka maha vaatan kas sealt otsast klemm korras veel... Üldiselt kuna ta paistis toimetavat siis esialgu seda uuesti vahetama ei torma.
Ehk siis kuna pihustid on nagu ok, siis on kerge kahtlus seal küünalde ahelas kusagil, sest viga avaldub -5 kraadi juures ja edasi, soojema ilmaga läheb poolest pöördest, aga siis tõenäoliselt see 2v piisav, küünlad ise tahtsid 5v mäletamist mööda.
-
- Huviline
- Postitusi: 97
- Liitunud: 07.06.2016 18:14 44
- Peamine sõiduk: BMW 535D E61 2008
Re: Sinu auto ei käivitu? Mis teha?
Kus asub E61-l eelsüüteküünalde relee ja selle vahetamine on lihtsalt vana välja uus sisse?
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: Sinu auto ei käivitu? Mis teha?
Auto kere mudel ei määra sellise mooduli asukohta ja kindlasti meeles pidada, et eelsüüte mooduli vahetuse eeldus on kõik uued küünlad.
-
- Huviline
- Postitusi: 97
- Liitunud: 07.06.2016 18:14 44
- Peamine sõiduk: BMW 535D E61 2008
Re: Sinu auto ei käivitu? Mis teha?
Küünlad said uued, pihustid ok, aku ok, ilmselgelt on vigane relee. Oleks vaja teada kus asub.
Re: Sinu auto ei käivitu? Mis teha?
Sisselaske kollektori all.. võimalik vahetada ilma sisselaset eemaldamata.
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
Re: Sinu auto ei käivitu? Mis teha?
+1ooDDoo kirjutas:Sisselaske kollektori all.. võimalik vahetada ilma sisselaset eemaldamata.
Mootori vasakul küljel (kui näoga mootori alla vaatad siis paremal)
2x 10mm mutrit mida on lihtne ära kaotada kui kolle peal
Releel kaks pistikut mõlemad tulevad ära otse alla tõmmates,
Ümmargust juhet ära väntsuta kuidagi pidi, väike kruvikas vahele, et klõpsu vahelt välja tuleks ja siis otse alla, lapiku pistiku puhul lükka kõigepealt veidi ülesse, siis vajuta pistiku fiksaator alla ja tõmba küljest ära.
Enne soovitan pistikud eemaldada ja siis alles mutrid, muidu neid suht peavalu kätte saada.
Siis hakka vaatama kust vahelt välja kiskuda ja looda, et ühtegi vaakumit puruks ei tõmba.
Akujuhtme soovitan maha võtta, sest see ümmargune on pidev + otse genekalt.
Releed vahetades soovitan selle juhtme ka välja vahetada.
--
Aga minu issue sai vist lahenduse selle juhtmevahetusega, ei taha ära sõnuda aga praegu on ka -7 juures poolest pöördest läinud, enne oli alates -5 käiamist omajagu.
Enam pole ka kütusehaisu üleval..
--
Aga jah kui arvuti viga ei näita ei küünaldes ega relees, siis alustaks relee juhtmest, kontroll paistab teise pistiku kaudu minevat ja pidevat plussi ta ei kontrolli.
Minu omal oli juhtme murde kohalt korralikult ära oksudeerunud