Riivo kirjutas:BumBum kirjutas:2.2-2.4 bar-i on täiesti piisav keskmise koormusega. Kõikidele rehvidele võrdselt!
3.0 on selgelt juba ülerõhuga ja hakkab rehvi keskelt rohkem kulutama. Sõidumugavus väheneb ja suurem oht rehv lõhkuda.
https://www.wheel-size.com/size/bmw/5-s ... d-eudm-228" onclick="window.open(this.href);return false;
sõidan 245/40 R18 rehvidega ja hoian nt ees 2,5 ja taga 2,8 ...kuluvad ühtlaselt...2,2 on sellisele rehvile selgelt vähe ja kui ülalnimetatud 35 suhtearvuga rehv siis soovitaks küll mitte alla 2.5 sisse panna. Sellise kõrgusega rehv ei oma nagunii väga olulist sõidumugavust ning pigem hoida rõhku sees suuremat kui riskida veljega või kuskil kurvis rehvi mahasõitmisega
Nelivedu puhul peaks olema rehvirõhud võrdsed, eeldades, et kõik rehvid on sama mõõduga.
245/40 R18 puhul 2.4 ja 2.8 taga on ka täiesti ok, sõltuvalt autost ja koormusest.
See jutt, et rehv väiksema rõhuga maha jookseb on küll selline... No ma ei tea, päris driftima ei hakka.
Driftides või äärekivisse lastes tuleb rehv maha veljelt nii või teisiti, seal ikka vähe suuremad jõud mängus.
Muud selle suurema rõhuga ei saa, kui rohkem ebamugavust. Eeldades, et kiirused jäävad all 160km/h.
Näiteks BMW 530e(pistikhübriid), 275/35 R 19, keskmine koormus ja sellele kirjutab iDrive kompu soovituseks 2.4 bar-i.
BMW E53-e peal, soovitus on 2.2 bari, 285/45 R19 rehvile. Olen seda jälginud ja ka rehv ei ole kusagile jooksnud.
Teoreetiliselt võid madalama rõhuga pääsed naelast rehvis. Rehv on pehmem ja annab järgi.