rubriik "rumal küsimus"
Re: rubriik "rumal küsimus"
M52b28 klapisääre tihendid väljalaskes kui ka sisselaskes ühtede ja samade mõõtudega? Jäi silma et komplektis 12tk neid, siis lihtsalt kaks komplekti tarvis?
Tagavedu, kindel edu!
- TELK
- Huviline
- Postitusi: 1620
- Liitunud: 24.10.2006 22:29 13
- Peamine sõiduk: BMW 530xd
- Asukoht: Uus Saue vald
Re: rubriik "rumal küsimus"
Just 2 komplekti läheb vaja.
Re: rubriik "rumal küsimus"
Mure nimelt selline, et lasin ühel toredal inimesel teha uue võtme enda E39 jaoks kuna vana võti oli oma aja ära elanud (auto avamisel-lukustamisel) tekkisid probleemid, sest "nupud" olid läbi omadega. Uus võti käes ja süsteem toimivat. Mõne päeva möödudes siis autosse enam ei saanud ja puldi kontrollimisel selgus, et pult töötab. Sai siis lukuabi inimesega autosse sisse muugitud. Tuli välja, et auto oli puldi enda mälust kuidagi "ära kaotanud/unustanud". Sai uuesti ühendatud ja nädal/kaks autoga sõidetud kuni juhtus sama probleem.
Kuna autol ukselukk ja tagumise luugi lukk on omadega läbi, siis nende kaudu autosse ei saa. Varasemalt pole vana võtmega seda kunagi juhtunud.
Keegi targem oskab öelda, milles asi?
Parimat,
Spizka
Kuna autol ukselukk ja tagumise luugi lukk on omadega läbi, siis nende kaudu autosse ei saa. Varasemalt pole vana võtmega seda kunagi juhtunud.
Keegi targem oskab öelda, milles asi?
Parimat,
Spizka
-
- Huviline
- Postitusi: 155
- Liitunud: 05.09.2013 20:31 04
- Peamine sõiduk: BMW E46 Coupe 330Ci
- Asukoht: Jõelähtme
Re: rubriik "rumal küsimus"
'95 e36 318is kupee
Kas ilma resota summutil on märgatav erinevus resoga summutiga võrreldes?
Kas ilma resota summutil on märgatav erinevus resoga summutiga võrreldes?
Re: rubriik "rumal küsimus"
Spizka kirjutas: ↑08.05.2019 10:12 24 Mure nimelt selline, et lasin ühel toredal inimesel teha uue võtme enda E39 jaoks kuna vana võti oli oma aja ära elanud (auto avamisel-lukustamisel) tekkisid probleemid, sest "nupud" olid läbi omadega. Uus võti käes ja süsteem toimivat. Mõne päeva möödudes siis autosse enam ei saanud ja puldi kontrollimisel selgus, et pult töötab. Sai siis lukuabi inimesega autosse sisse muugitud. Tuli välja, et auto oli puldi enda mälust kuidagi "ära kaotanud/unustanud". Sai uuesti ühendatud ja nädal/kaks autoga sõidetud kuni juhtus sama probleem.
Kuna autol ukselukk ja tagumise luugi lukk on omadega läbi, siis nende kaudu autosse ei saa. Varasemalt pole vana võtmega seda kunagi juhtunud.
Keegi targem oskab öelda, milles asi?
Parimat,
Spizka
Viga on selles, et su puldil on uued nupud ja sul on neid ilmtingimatta vajutada kui autot pole läheduses.
Turvalisuse mõttes unustab pult auto kui pulti korduvalt vajutada sellel hetkel kui autot pole läheduses. See sellepärast, et pätid ei saaks leitud võtmetega parklas su autot otsida
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
Re: rubriik "rumal küsimus"
Ega kellelgi mini cooperi keti vahetus rakist laenata ei ole? 1.6 88kw
Re: rubriik "rumal küsimus"
E36 316, 96, 75kW.
Sai vahetatud lambda. Uus Boschi originaal.
Öö otsa seisis auto, täna panin käima.
Puterdas, värises, siis andsin jõuga gaasi.
Jäi tööle. Aga kuulda oli ebaühtlus tühikäigul.
Hetk hiljem viskas rämeda bensuhaisu üles. Mul oli uks pärani.
Selline tunne nagu keegi oleks bensu maha kallanud.
Puhas bensuhais.
Oskab keegi pakkuda midagi?
Kütusekulu läks peale lambda vahetust normi. Minek suht hea. Noh veitsa läks kehvemaks, kuna benssu ei saa niipalju peale kui pekkis lambdaga, aga vähemalt ei joo niiväga
Aga ei saa aru miks käivitusel ikka tihtilugu väristab ja tahab välja surra.
Vahest läheb poolest pöördest.
Täna ketras 3-4seki umbes. See on pikk.
Bens on 98 sees.
Ideesid?
Pump?
Sai vahetatud lambda. Uus Boschi originaal.
Öö otsa seisis auto, täna panin käima.
Puterdas, värises, siis andsin jõuga gaasi.
Jäi tööle. Aga kuulda oli ebaühtlus tühikäigul.
Hetk hiljem viskas rämeda bensuhaisu üles. Mul oli uks pärani.
Selline tunne nagu keegi oleks bensu maha kallanud.
Puhas bensuhais.
Oskab keegi pakkuda midagi?
Kütusekulu läks peale lambda vahetust normi. Minek suht hea. Noh veitsa läks kehvemaks, kuna benssu ei saa niipalju peale kui pekkis lambdaga, aga vähemalt ei joo niiväga
Aga ei saa aru miks käivitusel ikka tihtilugu väristab ja tahab välja surra.
Vahest läheb poolest pöördest.
Täna ketras 3-4seki umbes. See on pikk.
Bens on 98 sees.
Ideesid?
Pump?
Re: rubriik "rumal küsimus"
Tallinnas kedagi targemat, kes e36 täis automaatse/elektrilise katusega rohkem sinapeal?
Nö reseti katusele tehes laseb aknaid ala 5cm kaupa alla, siis paus paar sekki, siis jälle 5cm kuniks aknad all kõik. Siis veits aega paus ja kindalaeka taga(zke moodul?) hakkab plõksima ja rohkem midagi ei toimu. Mida vaadata/kontrollida?
Nö reseti katusele tehes laseb aknaid ala 5cm kaupa alla, siis paus paar sekki, siis jälle 5cm kuniks aknad all kõik. Siis veits aega paus ja kindalaeka taga(zke moodul?) hakkab plõksima ja rohkem midagi ei toimu. Mida vaadata/kontrollida?
-
- Huviline
- Postitusi: 924
- Liitunud: 18.03.2007 21:16 12
- Peamine sõiduk: BMW 530d '03
- Asukoht: Tartumaa
Re: rubriik "rumal küsimus"
http://bmwfans.info/parts-catalog/E39-T ... trunk_lid/
Kuidas vahetada detaile 17-18 ehk siis e39 touringu tagaluugi klaasi stopperpolt vms. Tundub, et klaas koliseb kehval teel. Googeldasin ning soovitati need üle vaadata ning vajadusel reguleerida. Aga tulemuseks, et üks pool käib ringi ning teisel pea maas. Kas ta peaks niiöelda tõmmates välja tulema või plastikud eest ning kuidagi sissepoole vôi mingi veel kehvem variant. Mõni video, diy või seletus oleks suureks abiks.
Kuidas vahetada detaile 17-18 ehk siis e39 touringu tagaluugi klaasi stopperpolt vms. Tundub, et klaas koliseb kehval teel. Googeldasin ning soovitati need üle vaadata ning vajadusel reguleerida. Aga tulemuseks, et üks pool käib ringi ning teisel pea maas. Kas ta peaks niiöelda tõmmates välja tulema või plastikud eest ning kuidagi sissepoole vôi mingi veel kehvem variant. Mõni video, diy või seletus oleks suureks abiks.
I don't need anger management. I need people to stop pissing me off!
Re: rubriik "rumal küsimus"
E91 330d.
Mille jaoks on õhufiltri ümber sukk? Puhudes sealt õhku eriti läbi ei lähe ju... Pole enne sellist asja näinud.
Sisselaske müra vähendamiseks?
Veekindluse jaoks?
Võib ära võtta? Filtrit vahetan nagunii iga kevad...
Mille jaoks on õhufiltri ümber sukk? Puhudes sealt õhku eriti läbi ei lähe ju... Pole enne sellist asja näinud.
Sisselaske müra vähendamiseks?
Veekindluse jaoks?
Võib ära võtta? Filtrit vahetan nagunii iga kevad...
Re: rubriik "rumal küsimus"
Mis sukast jutt käib? Esimest korda loen sellest.
Buumer Auto / 56826000
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: rubriik "rumal küsimus"
Seda "fliisikasukat" mõtleb ilmselt seal f-i elemendi ümber. See hingab piisavalt hästi ja põhiline eesmärk on minu teada veemolekulide nn maha raputamine. Kui see kasukas on nartsuks muutunud siis vaja uus filter mitte stripiga tegeleda.
Re: rubriik "rumal küsimus"
Uuel filtril see ju päris ilus, ei tegele pornoga... Miks peaks kasutatud filtriga sellist porri tegema... Küsisingi miks see seal on ja mis juhtub kui selle ära võtan.
- Martin1
- Huviline
- Postitusi: 1726
- Liitunud: 30.06.2010 01:25 55
- Peamine sõiduk: F31
- Asukoht: Tallinn/Laulasmaa
Re: rubriik "rumal küsimus"
Tere
Põlise bensuka mehena pidin E60t valides kahjuks diisli võtma, sest erilist valikut polnud. Valisin sellise millel DPF all, chippimata jne et ei peaks pärast tahmava pilliga ringi sõitma. Algul oli kõik ilus, nüüd 12tuhat sõidetud ja avastasin et kui tühikäigul kohapeal gaasi anda siis viskab musta tagant. Varem seda kindlasti polnud. Lisaks ennem seda tegi maanteel püsikaga mingeid nõksatusi, jah kõik kohe mõtlevad et aha, turbiin nussib, aga kas turbiiniga nõksutades ei peaks pöördeid peale viskama? Mul vastupidi, pööre käis nende nõksude ajal alla poole ja küttekulu seier ka.. Pole väga sina peal selle diisli hingeeluga veel, aga kas raili andur vms ei või seda põhjustada?
Ja tahmamise osas, kas peaksin juba tormama pihusteid kontrollima või äkki mõni vaakumi/õhuleke? Asjalikum diagnostimees oskaks midagi öelda kui juhe sappa lükata?
Tänan. Autoks 2006dets 530xd (170kw)
Põlise bensuka mehena pidin E60t valides kahjuks diisli võtma, sest erilist valikut polnud. Valisin sellise millel DPF all, chippimata jne et ei peaks pärast tahmava pilliga ringi sõitma. Algul oli kõik ilus, nüüd 12tuhat sõidetud ja avastasin et kui tühikäigul kohapeal gaasi anda siis viskab musta tagant. Varem seda kindlasti polnud. Lisaks ennem seda tegi maanteel püsikaga mingeid nõksatusi, jah kõik kohe mõtlevad et aha, turbiin nussib, aga kas turbiiniga nõksutades ei peaks pöördeid peale viskama? Mul vastupidi, pööre käis nende nõksude ajal alla poole ja küttekulu seier ka.. Pole väga sina peal selle diisli hingeeluga veel, aga kas raili andur vms ei või seda põhjustada?
Ja tahmamise osas, kas peaksin juba tormama pihusteid kontrollima või äkki mõni vaakumi/õhuleke? Asjalikum diagnostimees oskaks midagi öelda kui juhe sappa lükata?
Tänan. Autoks 2006dets 530xd (170kw)
Re: rubriik "rumal küsimus"
Mine sõida veidi torud tühjaks.
- Martin1
- Huviline
- Postitusi: 1726
- Liitunud: 30.06.2010 01:25 55
- Peamine sõiduk: F31
- Asukoht: Tallinn/Laulasmaa
Re: rubriik "rumal küsimus"
Sooviks mingeid asjalikumaid vastuseid..
Praegu sai just pikemalt maanteed sõidetud ja möödasõitudel kickdowniga oli peeglist näha kuidas viskas musta. Varem kindlasti sellist asja ei teind.
Praegu sai just pikemalt maanteed sõidetud ja möödasõitudel kickdowniga oli peeglist näha kuidas viskas musta. Varem kindlasti sellist asja ei teind.
Re: rubriik "rumal küsimus"
Kas see hakkas sul pihta pärast seda, kui diisli sisse biolisandit hakati panema? Aga pane mingit head diisli puhastuse lisandit kange kogus ja vaata kas midagi muutub.
316ti E46; 325i E36; 325iA E36; 328iA E36; 520iA E34; 520iA E34; 525tdsA E39; 525dA E61; 528i E39; 530dA E60; 730d E65; 730iLA E38; 740iA e38; 750iLA E38; 750iLA E38; 750i E65; X5 4.4i E53
- Martin1
- Huviline
- Postitusi: 1726
- Liitunud: 30.06.2010 01:25 55
- Peamine sõiduk: F31
- Asukoht: Tallinn/Laulasmaa
Re: rubriik "rumal küsimus"
Täna tankides vaatasin ka seda B7 tähist seal tankuri peal ja mõtlesin et huvitav mis ajal seda muudeti. Tahtsin tegelt prodiislit panna aga ajasin auto veokate tankuri juurde sest teised olid täis ja pidin tavalist panema. Kas see prodiisel oleks kuidagi parem selles osas? Ja mis lisandit võiks proovida?
Re: rubriik "rumal küsimus"
Aprilli algusest vist hakati kasutama. Mul oma auto pealt on küll kahtlus, et see ei põle nii puhtalt kui vana küte.
Liqui Moly diesel spülung on hea. Toyota originaal on ka hea. Ma ostan seda Würthist.
Liqui Moly diesel spülung on hea. Toyota originaal on ka hea. Ma ostan seda Würthist.
316ti E46; 325i E36; 325iA E36; 328iA E36; 520iA E34; 520iA E34; 525tdsA E39; 525dA E61; 528i E39; 530dA E60; 730d E65; 730iLA E38; 740iA e38; 750iLA E38; 750iLA E38; 750i E65; X5 4.4i E53
Re: rubriik "rumal küsimus"
Ei tee reklaami, kuid müügile on saabunud biodiisli lisandid, näiteks:
https://www.hlautoosad.ee/?page_id=10&m ... 76056&aid=
https://www.hlautoosad.ee/?page_id=10&m ... 76056&aid=
-
- Huviline
- Postitusi: 3634
- Liitunud: 03.12.2006 13:20 45
- Peamine sõiduk: E36 M3 “95/F31 320d ED “18
- Asukoht: tallinn/rakvere
Re: rubriik "rumal küsimus"
Kas sinine on ka biodiisel?
If everything seems under control, you're just not going fast enough
Re: rubriik "rumal küsimus"
Neste prodiislil on ka B7 märge miskipärast... Tangin ainult seda. Muidu mu e91 luugil on kiri, et no biodisel ja mitte kasutada lisandeid... Ju siis bemmile ei meeldi biodiisel? Mul suitseb kahjuks ka, aga peale statist nestesse minemist tunduvalt vähem...
-
- Huviline
- Postitusi: 1440
- Liitunud: 12.04.2009 13:34 56
- Peamine sõiduk: Mercury Grand Marquis
- Asukoht: Tallinn
Re: rubriik "rumal küsimus"
Mu 330d sõidab stati küttega ja pole siiamaani probleeme esinenud..
B7 pidi OK olema, jamaks kipub asi siis kui keegi tarkpea otsustab, et nüüd on ainuõige aeg B7 B10-ga asendada.
B7 pidi OK olema, jamaks kipub asi siis kui keegi tarkpea otsustab, et nüüd on ainuõige aeg B7 B10-ga asendada.
- Martin1
- Huviline
- Postitusi: 1726
- Liitunud: 30.06.2010 01:25 55
- Peamine sõiduk: F31
- Asukoht: Tallinn/Laulasmaa
Re: rubriik "rumal küsimus"
Võimalik et see biolisandi osa suurenemine tõi lihtsalt mingi probleemi mootoris paremini välja. Üritan järgmine nädal kuskil diislimeistris või karla autos diagnosti kirja panna. Sõitsin eile tallinnast saaremaale, kütusekulu korras ja muidu tundus kõik ok, aga kickdowniga tahmab. Autos oli ka ELM327 bluetooth diagnosti jubin, sellega mingeid veakoode ei näidand, turborõhk tundus ka õige originaal mootorile (1,4-1,5),muud väga jälgida ei osand. (temp ka korras) Kapoti alt uurisin ka kas näen midagi imeliku, et äkki nt väljalaske kolle katki (sest see mul plekist veel) aga siis peaks kapoti alune tahmane olema ma arvan?
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: rubriik "rumal küsimus"
Kui seal on töökorras ja vigastamata ehk terve kärjega DPF siis sellist kirjeldatavat tahmapahvakat ei saa nähtavale tekkida. Võimatu on siin üle juhtmete midagi hinnata või oletada - pigem lisaks ainult närvi võib ajada igasuguste mõtteideedega, sest selline tahmamine tähendab, et midagi on mootoris vale ning see viitab eelkõige pihustitele. Lisaks tulles tagasi DPF juurde siis see võib olla õli/kütuse põletusest kärjed kokku lasknud, mõra tekitanud kuni sinna välja, et müügi jaoks puuriti DPF-i augud ja need on nüüd kasvanud (Soomes harrastati sellist metoodikat 10-15 aastat tagasi, mis lõpeb alati tahmalondiga). Lisaks sellele on korduvalt nähtud, et kui põhjus-tagajärg seos jääb lahendamata siis järelturu DPF ei kesta pikalt ja sinna tekib kärjele mõra, kui pidevalt väljalaskesse õli tilgub - näiteks klapisääretihenditest eelkõige tühikäigul, muudest leketest rääkimata.
Kõik see kokku võib tähendada seda, et seal on mitu tõsist riket korraga. Kuna sõiduk on mitte kaua käes olnud siis võib lisaks veel oletada, et ka eelmine omanik võitles analoogsete muredega enne selle müüki panemist. Kõiki asju saab diagnoosida ja kontrollida ning seetõttu otsi 1, kes seda valdkonda väga hästi tunneb mitte 1000, kes kõik midagi arvavad vmi.
Väljajuhatusena veel chippimise kohta - stage1 ehk rauda muutmata võivad potensiaalselt olla kõik sõidukid, sh garantiilised. Need muudetakse vastavalt vajadusele enne probleemidega tegelemist või müüki originaaliks tagasi. Seetõttu on vaja eri-oskusi-tedamisi, et chippitud või kunagi chippitud olnud auto ära tunda. Eestis ei ole palju inimesi, kes seda suudavad.
Edu!
Kõik see kokku võib tähendada seda, et seal on mitu tõsist riket korraga. Kuna sõiduk on mitte kaua käes olnud siis võib lisaks veel oletada, et ka eelmine omanik võitles analoogsete muredega enne selle müüki panemist. Kõiki asju saab diagnoosida ja kontrollida ning seetõttu otsi 1, kes seda valdkonda väga hästi tunneb mitte 1000, kes kõik midagi arvavad vmi.
Väljajuhatusena veel chippimise kohta - stage1 ehk rauda muutmata võivad potensiaalselt olla kõik sõidukid, sh garantiilised. Need muudetakse vastavalt vajadusele enne probleemidega tegelemist või müüki originaaliks tagasi. Seetõttu on vaja eri-oskusi-tedamisi, et chippitud või kunagi chippitud olnud auto ära tunda. Eestis ei ole palju inimesi, kes seda suudavad.
Edu!
Viimati muutis ttsys, 11.05.2019 11:39 42, muudetud 2 korda kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 1440
- Liitunud: 12.04.2009 13:34 56
- Peamine sõiduk: Mercury Grand Marquis
- Asukoht: Tallinn
Re: rubriik "rumal küsimus"
Olen e61-ga selle vl. kolde ka läbi elanud... Kui see lekib siis tuleb salongi vinguhaisu ja kapoti alune tahmane.... Tagant tuleb sellist nagu peab....
Täpsemalt on mul 3 selle põlvkonna diisel bmw-d kasutada(e87, e91, e61) ja mitte ühelgi neist ei ole täheldanud mingit tahmamist, sõidavad kõik Eestis müüdava diisliga.
Täpsemalt on mul 3 selle põlvkonna diisel bmw-d kasutada(e87, e91, e61) ja mitte ühelgi neist ei ole täheldanud mingit tahmamist, sõidavad kõik Eestis müüdava diisliga.
- Martin1
- Huviline
- Postitusi: 1726
- Liitunud: 30.06.2010 01:25 55
- Peamine sõiduk: F31
- Asukoht: Tallinn/Laulasmaa
Re: rubriik "rumal küsimus"
DPFi osas - kas nö mitte korras DPF põletaks end perioodiliselt? Viimasel ajal pole täheldanud aga talvekuudel oli väga hästi aru saada kui puhastama/põletama hakkas.
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: rubriik "rumal küsimus"
Vastusurve määratleb põletusvajaduse. Kui kärjes pragu või auk siis vastusurve madalam ja põletuse nn soovi ei teki.
Teiste sõnadega võib põletuse sagedus langeda - süsteem ei kontrolli, kas kärg terve ja pritsib kütust põletuse jaoks nagu programm seda eeldab ja paneb põletuse-regeneratsiooni peale.
Teiste sõnadega võib põletuse sagedus langeda - süsteem ei kontrolli, kas kärg terve ja pritsib kütust põletuse jaoks nagu programm seda eeldab ja paneb põletuse-regeneratsiooni peale.
- Martin1
- Huviline
- Postitusi: 1726
- Liitunud: 30.06.2010 01:25 55
- Peamine sõiduk: F31
- Asukoht: Tallinn/Laulasmaa
Re: rubriik "rumal küsimus"
Mõistan. Seepärast arvasingi et kui mul talvel ikka üle nädala tegi siis paun vast tühi pole.. Visusalselt tundus ks näppimata.
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: rubriik "rumal küsimus"
Sa ei erista visuaalselt ka tühjaks tehtud DPF-i, mis tig-ga nagu tehases kokku õmmeldud. Muide see on peamine asjaolu, miks ka TÜV ülevaatus ei suuda visuaalselt seda kontrollida. Kõik osapooled teavad seda täna ning seetõttu jõustub varsti ka see kurikuulus seaduse muudatus sellise teo toimepaneku kohta, mis tähendab vastutust karistusseaduse raames. Täna reguleerib seda lihtsalt üks MKM hambutu määrus, millest minnakse suvaga üle.