N seeria diislite metallipuru
Re: N seeria diislite metallipuru
Kõike saab kankust tankida- vahet ju pole, kui lehtril sõel ees on
Aga lõpuks tuleb ikka välja, et polegi konkreetset ennetavat meetodit?
Samas, kõik väidavad et nii ja naa, aga prooffe pole, ja eellugu on samuti puudulik.
Ehk osteti auto, pandi törts karlat ja järgmine päev oligi kõik puru täis?
Või pandigi seda aastate kaupa paaki?
Aga lõpuks tuleb ikka välja, et polegi konkreetset ennetavat meetodit?
Samas, kõik väidavad et nii ja naa, aga prooffe pole, ja eellugu on samuti puudulik.
Ehk osteti auto, pandi törts karlat ja järgmine päev oligi kõik puru täis?
Või pandigi seda aastate kaupa paaki?
Eks Coupé / e38 730d/ Eks Nelikümmend kuus / e46 330dT man/ e60 530d/ Eks 92/ F10/F48 Lci/G20 320d/e60 530d G30 520d M-pack/f11 520d xDrive
Re: N seeria diislite metallipuru
Tere! No kurja, äkki siis KSP võlli piklik laager on liiga pehmest materjalist tehtud ja seetõttu hakkab kinnikiilumisel metalli tootma. Kui Volum ütleb, et Karla lisand ei aita, siis mida veel. Kunoga just täna sai arutletud sellel teemal, et võibolla on insenerid materjalide valikul möödalaskmise teinud. KSP pump on muidugi vahepeal uue varuosakoodiga, aga tean palju juhtumeid kuis need ka vastu taevast lennanud. Kus siis ikkagi viga on...vb peaks teaduslikult asjale lähenema ja KSP võlli ning selle laagri TTÜ’sse viima. Seal on sellised toredad onud kes teevad metallist läbilõike ja mikroskoobi all tuvastatakse nõrgad kohad. Tean sellest rääkida seetõttu, et me müüme kartidele kette. Võistlustel on välja tulnud, et osad ketid venisid liiga kiiresti.Jaapani tootja väitis meile, et nende ketid on hüpersuper vastupidavad ja karmides tingimustes ei veni nad kohe välja. Praktikas tuli välja midagi muud. Saatsime ketid TTÜ’sse, seal tehti vastavad testid ning tulemus näitas vastupidist. Vastava infoga pöördusime uuesti oma tootja poole ja kette täiustati, tulem = palju parem kett. Mu jutt kõlab muidugi ulmena, aga probleem on õhus ja tahaks ikkagi asja tuumani jõuda. Lihtsalt kurb, et sellised asjad juhtuvad. Toon karmi näite. Semu F01 lendas KSP laiali. Asi tehti korda, sõitis pool aastat ja jälle KSP peppus. Ja btw see uus pump oli uue varuosakoodiga
- Silver88
- Huviline
- Postitusi: 1699
- Liitunud: 05.09.2010 22:56 34
- Peamine sõiduk: X5 3.0sd 08’ /E91 320dA 06'
- Telefon: 56642342
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: N seeria diislite metallipuru
Ma millegipärast sügavalt kahtlen et 2T õli lisamine, igast lisandite kasutamine nüüd Eestis müüdaval tanklakütusel oluliselt edumaad annaks. Nagu ka ühe foorumi kasutaja postitatud link, kus selgelt kirjas et 2T õli kasutamine eelist ei andnud.
Jah tõepoolest pump võrreldes eelkäijatega on uuem, kuid töökindlus on saanud kohutava põntsu.
Seda seepärast et kasvavad emisiooninõuded on nii karmiks läinud ning kõrgema rõhu all pihustatav kütus atomiseerub kiiremini ja ühtlasemalt, muutes põlemist puhtamaks. Vana M57* võrreldes on latisurve kasvanud 1600bari pealt 2000bari peale. Olen ka rasketehnika puhul tähele pannud, et 2000bari ja üles töötavad pumbad ei kesta nii hästi kui vanemad, väiksema töörõhuga pumbad. Kahju et Boschi insenerid midagi hetkel töökindlamat välja pole mõelnud.
Jah tõepoolest pump võrreldes eelkäijatega on uuem, kuid töökindlus on saanud kohutava põntsu.
Seda seepärast et kasvavad emisiooninõuded on nii karmiks läinud ning kõrgema rõhu all pihustatav kütus atomiseerub kiiremini ja ühtlasemalt, muutes põlemist puhtamaks. Vana M57* võrreldes on latisurve kasvanud 1600bari pealt 2000bari peale. Olen ka rasketehnika puhul tähele pannud, et 2000bari ja üles töötavad pumbad ei kesta nii hästi kui vanemad, väiksema töörõhuga pumbad. Kahju et Boschi insenerid midagi hetkel töökindlamat välja pole mõelnud.
Re: N seeria diislite metallipuru
Tsips pildimaterjali.
https://gfycat.com/preciousinsistentfeline
https://gfycat.com/advancedelasticbedbug
Veider on see, et kolb ise on 90 kraadi risti libisenud.
Loodetavasti pole pildid liiga suured.
https://gfycat.com/preciousinsistentfeline
https://gfycat.com/advancedelasticbedbug
Veider on see, et kolb ise on 90 kraadi risti libisenud.
Loodetavasti pole pildid liiga suured.
Buumer Auto / 56826000
- venom
- Huviline
- Postitusi: 140
- Liitunud: 12.01.2011 19:11 42
- Peamine sõiduk: 730d. 325i. 730ia.
- Asukoht: viljandimaa
Re: N seeria diislite metallipuru
Kas kõik n-seeria diislid kasutavad sama pumpa?
Re: N seeria diislite metallipuru
Siin lisatud lingilt lugesin välja, et 2T õli lisamine võib pigem kahju tekitada, aga spetsiaalselt diisli lisandi kasutamisest võib isegi kasu olla.
Ja veel, et kütusesüsteemi määrimiseks on kütus ise, aga määrde omadused käivitus hetkel on puudulikud. Sellega seoses tekkis mõte et kas siis üks kurjajuur ei või olla start-stop süsteem.
Ja veel, et kütusesüsteemi määrimiseks on kütus ise, aga määrde omadused käivitus hetkel on puudulikud. Sellega seoses tekkis mõte et kas siis üks kurjajuur ei või olla start-stop süsteem.
Re: N seeria diislite metallipuru
2.0, 3.0, 4.0, 5.0 on välimuselt erinevad, kuigi siseehitus on pmst samasugune.
Buumer Auto / 56826000
Re: N seeria diislite metallipuru
-
Viimati muutis Scania, 06.12.2019 14:51 34, muudetud 1 kord kokku.
Re: N seeria diislite metallipuru
Tere. Positan siia CP4 video, mis näitab KSP läbilõiget töötavas asendis. Volumi piltidelt on näha, et laager on võlli peal risti kiskunud. Aga kuidas? Laager, mis asetseb silindri pesas on kulunud? Silinder koos laagriga teeb fataalse liigutuse? Võll hüppas KSP pesas?
Üldiselt räägitakse, et 10nest 9l korral on õhk CP 4.2 tapjaks olnud. Seda lugemist on internetis palju. Et siis võlli ja laagri vahel ei olnud parasjagu õlitust ja kogu kompott keeras ennast risti lõhki. Sellelt pildilt on selgelt näha, et laagri kinnikiilumist silindris. Võll hakkab teda toore jõuga närima ja tulemus käes.
Üldiselt räägitakse, et 10nest 9l korral on õhk CP 4.2 tapjaks olnud. Seda lugemist on internetis palju. Et siis võlli ja laagri vahel ei olnud parasjagu õlitust ja kogu kompott keeras ennast risti lõhki. Sellelt pildilt on selgelt näha, et laagri kinnikiilumist silindris. Võll hakkab teda toore jõuga närima ja tulemus käes.
-
- Huviline
- Postitusi: 924
- Liitunud: 18.03.2007 21:16 12
- Peamine sõiduk: BMW 530d '03
- Asukoht: Tartumaa
Re: N seeria diislite metallipuru
Postitades selle teema lingi teise foorumisse. Tuli vastuseks üks link sama pumba asjus teiste autode peal.
Ise f seeriat ei oma ja nii vãga kursis pole aga ehk keegi leiab midagi kasulikku.
http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=387252
Ise f seeriat ei oma ja nii vãga kursis pole aga ehk keegi leiab midagi kasulikku.
http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=387252
I don't need anger management. I need people to stop pissing me off!
Re: N seeria diislite metallipuru
2T õli lisamisest on Eestis tehtud kodune võrdlev test. Ei õigustanud kasutamist.Artur_L kirjutas: ↑04.09.2019 13:01 39 Ise küsisin- ise vastan.
Karla auto lisand ainult takistab uue vee teket. Olemasolevat vett ta ei lahusta.
Seega- peab leidma mingi aine, mis lahustab vett ja viib selle paagist välja- edasi süsteemi, et ta lõpuks ära põleks. Kuna üks ohtudest antud pumba jaoks on vesi.
On kellelgi selle kohapealt soovitusi/ideid?
Karla auto poolt pakendatud diiselkütuse lisandit ei ole mõtet kasutada pideval. Kui auto on korras, siis tajutavat tulemust ei peagi olema.
Pihusteid puhastab, talvel külmakindlust tõstab. Mina pigem kasutaks seda suvise kütuse puhul, kui on oht juba külmakraadideks ja hea enesetunde tekitamiseks kevadel.
Vee eraldamist paagist siiski aitab.
https://www.thoroughbreddiesel.com/stan ... e-formula/
Re: N seeria diislite metallipuru
Vaatasin et karla auto on facebooki pannud mingi pildi ja jutu, et neil mingid rem. Komplektid cp 4 pumpadele. Oskab keegi kaasa rääkida midagi sellel teemal?
Re: N seeria diislite metallipuru
Ei tea mis tõenäosus on sellise jura tekkimiseks? Mul hetkel 196000 ees, aga ei jookse hurraaga seda 900€ ja uuendatud alates 2016 toodetud pumpa ostma (13518597822 number). Kuna see on tegelikult aftermarket kaup, siis kuidas sellega lood on? Pumpa hakati ju tootma alles peale F seeriate nn tootmise kokkutõmbamist.
-
- Huviline
- Postitusi: 1071
- Liitunud: 18.07.2005 17:36 43
- Peamine sõiduk: BMW g31 520d M-Sport
- Asukoht: Vantaa
Re: N seeria diislite metallipuru
Kas on veel lotovõitjaid siia foorumi juurde tulnud
BMW g31 520d M Sport
Re: N seeria diislite metallipuru
Ma müüsin oma f maha, sellist lotot ei taha võita
Eks Coupé / e38 730d/ Eks Nelikümmend kuus / e46 330dT man/ e60 530d/ Eks 92/ F10/F48 Lci/G20 320d/e60 530d G30 520d M-pack/f11 520d xDrive
Re: N seeria diislite metallipuru
Kompleks. Kett, sisselaske kollektori oleks pidanud lähiajal oma südamerahuks maha võtma, metallipuru ja mis muud jamad seal veel tulla võivad, ma ei taha meenutadagi. Ja konkreetse auto seisukord samuti, ei näinud mõtet sinna suuri summasid investeerida.
Polnud seda 3k taskust võtta iga kell, kui peaks mingi “tüüpviga” juhtuma.
Sai mindud incheibist uus tellitud 5a vähemalt muretu.
Nkn ma satun rooli ainult nädalavahetusiti, las naine naudib
Oliver- sind vast näeb ikka millalgi. Sõber plaanib nüüd omale f11 osta. Lootust veel on
Kui kellelgi peaks nüüd seda lugedes samuti müügiisu tekkima ja omab parasjagu r6 f11 diislit, siis võib mul teada anda
Polnud seda 3k taskust võtta iga kell, kui peaks mingi “tüüpviga” juhtuma.
Sai mindud incheibist uus tellitud 5a vähemalt muretu.
Nkn ma satun rooli ainult nädalavahetusiti, las naine naudib
Oliver- sind vast näeb ikka millalgi. Sõber plaanib nüüd omale f11 osta. Lootust veel on
Kui kellelgi peaks nüüd seda lugedes samuti müügiisu tekkima ja omab parasjagu r6 f11 diislit, siis võib mul teada anda
Eks Coupé / e38 730d/ Eks Nelikümmend kuus / e46 330dT man/ e60 530d/ Eks 92/ F10/F48 Lci/G20 320d/e60 530d G30 520d M-pack/f11 520d xDrive
- Chris_P
- Huviline
- Postitusi: 2088
- Liitunud: 14.11.2010 11:56 20
- Peamine sõiduk: BMW E46 328iT
- Asukoht: Estland, Tallinn
Re: N seeria diislite metallipuru
Ma diskussioonist väga osa võtta ei viitsi aga see video võiks/peaks paika panema selle 2T/lisand mida iganes jumala aita vaidluse.
My car looks happy. Used to look happier.
E36 316i Compact - E46 328i Touring Aerodynamics Package
E36 316i Compact - E46 328i Touring Aerodynamics Package
-
- Huviline
- Postitusi: 3634
- Liitunud: 03.12.2006 13:20 45
- Peamine sõiduk: E36 M3 “95/F31 320d ED “18
- Asukoht: tallinn/rakvere
Re: N seeria diislite metallipuru
Artur mis uue pilli tellisid siis?
If everything seems under control, you're just not going fast enough
Re: N seeria diislite metallipuru
On üks mononeerne margitruuks jäin siiski
Eks varsti ole signatuurist näha. Teemat pole vast mõtet teha. Saab täiendada kord 2a või 25000 km pealt
Eks varsti ole signatuurist näha. Teemat pole vast mõtet teha. Saab täiendada kord 2a või 25000 km pealt
Eks Coupé / e38 730d/ Eks Nelikümmend kuus / e46 330dT man/ e60 530d/ Eks 92/ F10/F48 Lci/G20 320d/e60 530d G30 520d M-pack/f11 520d xDrive
Re: N seeria diislite metallipuru
Ma müüsin ka suures hirmus X5 maha. Ei viitsi koguaeg muret tunda, et kuna miski laiali lendab.
F15
Re: N seeria diislite metallipuru
Vaesed tarbivad garantiiaja lõpuni ja rikkad pärast remondivad
4x6=1x nädalas