rubriik "rumal küsimus"
- Riivo
- Huviline
- Postitusi: 8162
- Liitunud: 27.02.2003 10:13 41
- Peamine sõiduk: Ateca 4Drive
- Asukoht: Edgarlandia
- Kontakt:
Re: rubriik "rumal küsimus"
Parkimisanduritest. Tihtipeale tagurdades PDC annab pidevat signaali nagu oleks mingi takistus ees. Samas pole mingit takistust ning ka kuulates kõik 4 andurit tiksuvad ehk toimivad. Milles probleem?
´17 4Drive
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: rubriik "rumal küsimus"
Niiskus moodulis või ulbib üldse mingis veeloigus - sõltub mudelist. Tavaliselt mingi aeg kisab ja siis on üldine vaikus.
- PeeterA
- Huviline
- Postitusi: 4399
- Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
- Telefon: 51949859
- Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus
- Kontakt:
Re: rubriik "rumal küsimus"
PDC andurid riknevad mitut moodi. Ühel juhul annab valeteateid, teisel juhul on täitsa tuim. Seejuures PDC aju anduri riket ei pruugi üldsegi registreerida. Diagnostika "live data" alt saab andurite distantsi takistuseni näha ja selle põhjal võimalik vigane andur välja praakida.
tel. 51 949 859
- Riivo
- Huviline
- Postitusi: 8162
- Liitunud: 27.02.2003 10:13 41
- Peamine sõiduk: Ateca 4Drive
- Asukoht: Edgarlandia
- Kontakt:
Re: rubriik "rumal küsimus"
Mis vahe on e39 M-paketi stangega kärukonksusüsteemil ja tavastangega variandil?
´17 4Drive
Re: rubriik "rumal küsimus"
Selline mure:
99a e39, klaasile ja jalgadele puhub ainult sooja/kuuma.
Temp valitud 16kraadi peale, kts vaadates näeb salongis 28.3kraadi
Salongi radika tempi näeb 86 kraadi mõlemal pool ning "water heater valve left/right: active"
https://i.ebayimg.com/images/g/DaQAAOSw ... s-l300.jpg
Ilmselt tuleb sealt nr 1 jubina poole vaadata jah?
99a e39, klaasile ja jalgadele puhub ainult sooja/kuuma.
Temp valitud 16kraadi peale, kts vaadates näeb salongis 28.3kraadi
Salongi radika tempi näeb 86 kraadi mõlemal pool ning "water heater valve left/right: active"
https://i.ebayimg.com/images/g/DaQAAOSw ... s-l300.jpg
Ilmselt tuleb sealt nr 1 jubina poole vaadata jah?
TEL 57703395
- toivoku
- Huviline
- Postitusi: 12044
- Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
- Peamine sõiduk: 524td
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: rubriik "rumal küsimus"
jep
524td, 750il , e12 520(m52b28), e21 315(m10turbo), E30 325i coupe, e39 530d, audi allroadc5 , e36 2,5 cabrio :) Kui midagi vaja siis 58344541
-
- Huviline
- Postitusi: 151
- Liitunud: 28.01.2016 17:46 44
- Peamine sõiduk: e61 525d 130kW
- Asukoht: Rakvere
Re: rubriik "rumal küsimus"
e46 touring
Vahetasin piduri klotse ja panin tähele et mõlemad taga vedrud katki
altpoolt paar ringi mõlemal. vedrud ise korralikud pole roostes. murdnud kohad roostes tundub päris ammu murdusid.
Vahetasin piduri klotse ja panin tähele et mõlemad taga vedrud katki
altpoolt paar ringi mõlemal. vedrud ise korralikud pole roostes. murdnud kohad roostes tundub päris ammu murdusid.
- TiitR
- Huviline
- Postitusi: 6439
- Liitunud: 24.05.2006 19:16 00
- Peamine sõiduk: E70 xDrive30d
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Re: rubriik "rumal küsimus"
Ja küsimus?
Enne: E30-1,8i/2,5i/2,4d, E34-2,4tda/2,5tds, E36-2,5td, E39-3,0d/3,0da, 2xE60-3,0da, E70 3.0sd M-pakett
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
-
- Huviline
- Postitusi: 3634
- Liitunud: 03.12.2006 13:20 45
- Peamine sõiduk: E36 M3 “95/F31 320d ED “18
- Asukoht: tallinn/rakvere
Re: rubriik "rumal küsimus"
Tahab teada,kes on pildil vist.
If everything seems under control, you're just not going fast enough
-
- Huviline
- Postitusi: 151
- Liitunud: 28.01.2016 17:46 44
- Peamine sõiduk: e61 525d 130kW
- Asukoht: Rakvere
Re: rubriik "rumal küsimus"
kas see niitavaline nähtus et mõlemad vedrud korraga katki?
oskab keegi üelda mis on tagavedru standard pikkus? vaatan 238mm, 280mm variandid
e46 touring 330d
oskab keegi üelda mis on tagavedru standard pikkus? vaatan 238mm, 280mm variandid
e46 touring 330d
Re: rubriik "rumal küsimus"
Tere
Eile hommikul panin süüte sisse ja auto käima ning siis läksid 3 tuld armatuuris põlema(veojõukontroll, abs ja käsipidur). Lisaks ei näita kiirust ning hetke kütusekulu. Varasemast kogemusest eeldasin, et üks tagumine abs andur läbi ja panin diagnostika järgi (Delphi). Ja ei lasnud abs-i ajusse sissegi, proovisin siis mootori ajusse, sinna sain ligi. Sealt tuli veakood "72 - CAN. Communication ASR- EGS".
Kaitsmed kontrollitud. Mingit moodulit tal kuskil mujal pole? Kui välja arvata see korpus, kuhu juhtmekimp sisse läheb abs pumba juures.
Kellegi ideid, kogemusi?
Eile hommikul panin süüte sisse ja auto käima ning siis läksid 3 tuld armatuuris põlema(veojõukontroll, abs ja käsipidur). Lisaks ei näita kiirust ning hetke kütusekulu. Varasemast kogemusest eeldasin, et üks tagumine abs andur läbi ja panin diagnostika järgi (Delphi). Ja ei lasnud abs-i ajusse sissegi, proovisin siis mootori ajusse, sinna sain ligi. Sealt tuli veakood "72 - CAN. Communication ASR- EGS".
Kaitsmed kontrollitud. Mingit moodulit tal kuskil mujal pole? Kui välja arvata see korpus, kuhu juhtmekimp sisse läheb abs pumba juures.
Kellegi ideid, kogemusi?
- TiitR
- Huviline
- Postitusi: 6439
- Liitunud: 24.05.2006 19:16 00
- Peamine sõiduk: E70 xDrive30d
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Re: rubriik "rumal küsimus"
A kust sa võtad, et korraga läksid üldse? See paar keerdu ei pruugi silmale väga nähagi olla väljast vaadates.
Ma pole küll e46 omanud, kuid kui sel on sama s*tad vedrud, kui e36-l, siis pole mingi ime. Ma enda kunagisel vahetasin suht lühikese ajaga 4-st 3tk välja, huvitav, et 1 esimene minu käes ei purunenudki, vb. oli eelmise omaniku poolt juba hiljuti vahetatud. Samuti ei krigisenud või ragisenud, ühe avastasin ise, kui jäin parkivat autot kuidagi vaatama ja 1 tagaratas oli natuke rohkem koopas, kui teine. Mäletan, et ühe esimese avastas korraline ÜV ja kolmanda avastust ei mäletagi enam.
Enne: E30-1,8i/2,5i/2,4d, E34-2,4tda/2,5tds, E36-2,5td, E39-3,0d/3,0da, 2xE60-3,0da, E70 3.0sd M-pakett
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Re: rubriik "rumal küsimus"
Kas tänapäeval ongi brembo kallid mingid "kaheosalised" pidurikettad nii sitad, et mingi 4000km pärast juba kõverad? Kui õigesti mäletan siis hakkas väike värin juba varem aga nüüd ca 10000km sõidetud ja 100pealt viskab/väristab juba korralikult kui pidurdada. Väga häiriv
F10
F10
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: rubriik "rumal küsimus"
Ei ole. Viga on mujal.
Re: rubriik "rumal küsimus"
Et siis mingi kulunud osa on ketta kiirelt ära rikkunud? Või väristab mingi muu kulunud osa pärast?
Kui kettad uuesti vahetusse siis mis firmat soovitate? kas võiks kindlasti kaheosaline olla nagu originaalis?
Kui kettad uuesti vahetusse siis mis firmat soovitate? kas võiks kindlasti kaheosaline olla nagu originaalis?
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: rubriik "rumal küsimus"
Kui jahutuse osa korras ja madaldusest mingit vaegjahutust jne pole siis sadulas/raamil on midagi ära ja väänab. Vahet pole, mida sinna panna - läheb ka ATE kõveraks.
- toivoku
- Huviline
- Postitusi: 12044
- Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
- Peamine sõiduk: 524td
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: rubriik "rumal küsimus"
kõverad rummud on ka vahel põhjuseks.
524td, 750il , e12 520(m52b28), e21 315(m10turbo), E30 325i coupe, e39 530d, audi allroadc5 , e36 2,5 cabrio :) Kui midagi vaja siis 58344541
-
- Huviline
- Postitusi: 1408
- Liitunud: 19.12.2008 16:59 40
- Peamine sõiduk: BMW 328i e46,BMW 320iT 46
Re: rubriik "rumal küsimus"
Moog rattalaagrid või mõned muud variandid kannatavad mingit kriitikat või alla skf ja fag pole mõtet vaadata?
- Riivo
- Huviline
- Postitusi: 8162
- Liitunud: 27.02.2003 10:13 41
- Peamine sõiduk: Ateca 4Drive
- Asukoht: Edgarlandia
- Kontakt:
Re: rubriik "rumal küsimus"
kõvemad mehed ütlevad et SKFist on ka aeg hakata hoiduma lausa
´17 4Drive
-
- Huviline
- Postitusi: 2323
- Liitunud: 02.09.2009 09:35 19
- Peamine sõiduk: E46
- Telefon: 56846122
- Kontakt:
Re: rubriik "rumal küsimus"
KoolAid kirjutas: ↑12.05.2020 19:49 01 Kas tänapäeval ongi brembo kallid mingid "kaheosalised" pidurikettad nii sitad, et mingi 4000km pärast juba kõverad? Kui õigesti mäletan siis hakkas väike värin juba varem aga nüüd ca 10000km sõidetud ja 100pealt viskab/väristab juba korralikult kui pidurdada. Väga häiriv
F10
Brembosi ei julge enam ammu enam klientidele pakkuda.
Julgen soovitada ferodo,trw,ate kettaid kindlasti
Laagritest
See nii varieeruv..väga suure osaliselt läheb läheb meil müügiks odavalt BTA laagrit.. ja garantii juhtumeid on vähe
Mõni sõidab meil bt'ga ala 50-70k või rohkemgi, mis on ala 3x odavam kui korralik laager
Aga üldiselt ikka fag,moog,snr jms läheb müügiks
SKFI viimasel ajal on vähem võetud
-
- Huviline
- Postitusi: 1408
- Liitunud: 19.12.2008 16:59 40
- Peamine sõiduk: BMW 328i e46,BMW 320iT 46
Re: rubriik "rumal küsimus"
Bikeri foorumist kopeering:
Üks SKF-i laager näiteks pidas maasturi all vastu ühe kuu, jäänustelt võis pärast välja lugeda "made in Portugal" Parim hinna-kvaliteedi suhe on minu meelest Koyo, eranditult "made in Japan" ja edasimüüjaks vist Balti Laager ning tundub, et SKF-ist tiba odavamgi, vähemalt need standardsed koonusrullid, mida endal enamasti vaja läheb. SKF ja FAG on minu meelest Vene toodanguga samal tasemel, see tähendab seda, et Vene laager on üsna korralik asi. Markeering kindlasti GPZ, need on endised numbritehased (mingite andmete kohaselt on ka GPZ-le järgnev number oluline) ja kindlasti "made in Russia". Ukraina ja Valgevene toodangust tuleb kauge kaarega mööda käia. Ise kasutan olulistes kohtades Koyot ja vähese koormusega laagriteks sobivad odavad venelased küll.
Paar postitust allpool öeldakse seal,et Koyo ostis mingi Rumeenia tehase ja selle kvaliteediga on ka nüüd nägemist.
Üks SKF-i laager näiteks pidas maasturi all vastu ühe kuu, jäänustelt võis pärast välja lugeda "made in Portugal" Parim hinna-kvaliteedi suhe on minu meelest Koyo, eranditult "made in Japan" ja edasimüüjaks vist Balti Laager ning tundub, et SKF-ist tiba odavamgi, vähemalt need standardsed koonusrullid, mida endal enamasti vaja läheb. SKF ja FAG on minu meelest Vene toodanguga samal tasemel, see tähendab seda, et Vene laager on üsna korralik asi. Markeering kindlasti GPZ, need on endised numbritehased (mingite andmete kohaselt on ka GPZ-le järgnev number oluline) ja kindlasti "made in Russia". Ukraina ja Valgevene toodangust tuleb kauge kaarega mööda käia. Ise kasutan olulistes kohtades Koyot ja vähese koormusega laagriteks sobivad odavad venelased küll.
Paar postitust allpool öeldakse seal,et Koyo ostis mingi Rumeenia tehase ja selle kvaliteediga on ka nüüd nägemist.
- Riivo
- Huviline
- Postitusi: 8162
- Liitunud: 27.02.2003 10:13 41
- Peamine sõiduk: Ateca 4Drive
- Asukoht: Edgarlandia
- Kontakt:
Re: rubriik "rumal küsimus"
Kvaliteediga, ei kesta. Nagu Lemfördergi on alla käinud.VeikoA kirjutas:Põhjendavad seda millega?Riivo kirjutas:kõvemad mehed ütlevad et SKFist on ka aeg hakata hoiduma lausa
FAG kestab rohkem isegi kui SKF viimasel ajal. A üldiselt on kestvat kraami raske leida, tarbimisühiskond.karmo kirjutas: SKF ja FAG on minu meelest Vene toodanguga samal tasemel
´17 4Drive
Re: rubriik "rumal küsimus"
Q7 mõlemad esimesed skf laagrid sõit juba 50000 km ja ei näe probleemi.
Kuulen probleemidest skf iga esimest korda.. kes on üleüldse kõvemad mehed ja milles nad teistest kõvemad siis on et selline üldistus? Pigem viga sitasti paigaldatud laagris. Mida paigaldaja ei võta omaks ja ajab tootja kaela. Sama loll jutt nagu lemförderi jupid enam ei kesta. Minu autode all millegipärast sõidavad 100000 km
Kuulen probleemidest skf iga esimest korda.. kes on üleüldse kõvemad mehed ja milles nad teistest kõvemad siis on et selline üldistus? Pigem viga sitasti paigaldatud laagris. Mida paigaldaja ei võta omaks ja ajab tootja kaela. Sama loll jutt nagu lemförderi jupid enam ei kesta. Minu autode all millegipärast sõidavad 100000 km
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
Re: rubriik "rumal küsimus"
Täpselt nii, enamus ei tea, et võllile pressitakse laagrit sisemisest võrust ja avasse välimisest jne.. Ja siin foorumis on ka neid teemasid olnud, et haamriga õrnalt toksides sai ilust vahetatud.
Eraldi teema muidugi need 2. generatsiooni laagrid, mis tahavad spetsiaaltööriista paigalduseks, mitte tuimalt rummust pressimist.
Eraldi teema muidugi need 2. generatsiooni laagrid, mis tahavad spetsiaaltööriista paigalduseks, mitte tuimalt rummust pressimist.
- toivoku
- Huviline
- Postitusi: 12044
- Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
- Peamine sõiduk: 524td
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: rubriik "rumal küsimus"
no mul on all optimali laager 100k olnud, teeb see selle laagritootja firma heaks mida julgeksid kliendile tuimalt müüa ja garantii anda? ,
Enda subarul vahetasin tagarattalaagrit 3 korda, 2 korda skfi ja lõpuks vihastades japanparts, japanparts kestab nyydseks juba poolteistaastat. Kõik korrad said laager tehase NM kinni keeratud. ja õigesti sissepressitud ,mitte haamriga pekstes.
Lemförderi kvaliteedi kohta, tule ma näitan stabika konte mis on sõitnud 2-3k kilomeetrit, alumine ots jõhkra lõtkuga, kui valesti seda annab paigaldada?
vist enam alles pole ühtesid e60 esimesi suuri õõtsasid mis kolisesid garaazist väljasõites rohkem kui all olnud õõtsad, läksid garantiisse (lõtk oli kuulliigendipool). kvaliteet on kehvemaks läinud tunduvalt , kuigi see ei tähenda seda,et sealt ei võiks ka häid asju tulla.
524td, 750il , e12 520(m52b28), e21 315(m10turbo), E30 325i coupe, e39 530d, audi allroadc5 , e36 2,5 cabrio :) Kui midagi vaja siis 58344541
Re: rubriik "rumal küsimus"
Peaksid vist varuosavahendajat vahetama. Kõik mis lemförderi karbis on ei pruugi lemförder olla. Mida kallin bränd seda rohkem võltsinguid
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega