F20 adaptiivsete amortide välja programmeerimine
F20 adaptiivsete amortide välja programmeerimine
Tere
Otsin Tallinnas inimest, kes oskaks F20 M140i'l adaptiivsed amordid nö. välja kirjutada. Sai vahetatud vedrustus passiivse upgrade'i vastu ning sooviks ka veateatest lahti saada (hetkel lubab autot ainult comforti peal kasutada ja veateade igal käivitusel).
Kes ja mis hinnaga antud tööga korralikult hakkama saaks? On kahe firma poolt tehtud pakkumine aga nende küsitavad hinnad tunduvad kohati natukene kõrged ja küsiksin ka teiste nägemust-pakkumisi.
Kõik soovitused ja pakkumised saata palun PS'i.
Tänud
Otsin Tallinnas inimest, kes oskaks F20 M140i'l adaptiivsed amordid nö. välja kirjutada. Sai vahetatud vedrustus passiivse upgrade'i vastu ning sooviks ka veateatest lahti saada (hetkel lubab autot ainult comforti peal kasutada ja veateade igal käivitusel).
Kes ja mis hinnaga antud tööga korralikult hakkama saaks? On kahe firma poolt tehtud pakkumine aga nende küsitavad hinnad tunduvad kohati natukene kõrged ja küsiksin ka teiste nägemust-pakkumisi.
Kõik soovitused ja pakkumised saata palun PS'i.
Tänud
Re: F20 adaptiivsete amortide välja programmeerimine
Kui Tartu satud, saan siin aidata.
Buumer Auto / 56826000
-
- Huviline
- Postitusi: 4616
- Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
- Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
- Kontakt:
Re: F20 adaptiivsete amortide välja programmeerimine
Ära kiirelt veksleid välja käima hakka.... me üritame juba pikalt m4jal aktiivsest tagadifrist lahti saada ja pikalt otsime lahendusi. Autod ja mudelid on erinevad.....
Autorile- ära loodagi et keegi kiirelt ja odavalt lahenduse pakuks, uuemad mudelid lähevad järjest keerulisemaks ja 50.- eest ei hakka keegi seda tegema sul
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
- PeeterA
- Huviline
- Postitusi: 4399
- Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
- Telefon: 51949859
- Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus
- Kontakt:
Re: F20 adaptiivsete amortide välja programmeerimine
See kodeering ju suht easy money võrreldes mõne õlise E60 all püherdamisega Eks igal töömehel oma hind.
https://www.bimmerfest.com/threads/codi ... n.1236025/
https://www.bimmerfest.com/threads/codi ... n.1236025/
tel. 51 949 859
-
- Huviline
- Postitusi: 4616
- Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
- Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
- Kontakt:
Re: F20 adaptiivsete amortide välja programmeerimine
Kiire varuosaotsing annab tulemuseks, et icm moodulid on tava ja adaptiivse vedrustusega erinevad. Ilmselt selle vahetuse hind kipub teema algatajale kurku kinni jääma. (1437.-)
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
- PeeterA
- Huviline
- Postitusi: 4399
- Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
- Telefon: 51949859
- Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus
- Kontakt:
Re: F20 adaptiivsete amortide välja programmeerimine
Kui kodeerimine tõesti ei aita, siis veel üks alternatiiv:
https://www.kamracing.co.uk/car-tuning/ ... n-kit.html
https://www.kamracing.co.uk/car-tuning/ ... n-kit.html
tel. 51 949 859
Re: F20 adaptiivsete amortide välja programmeerimine
Huvitav oskus on näha üle veebi, mis minul kurku kinni jääb või ei jää Minu postituse eesmärk ei olnud kellelegi ette öelda, mis hinnaga keegi peaks mingit teenust ja enda teadmisi-oskusi pakkuma. Minul antud valdkonnas teadmine puudub ning sellepärast küsin ka selles valdkonnas endast targemate, teie, käest nõu. Kuna see ei ole esmakordne juhtum, kus sellisel autol adaptiivse vedrustuse nö. välja kirjutamist on tehtud, siis ma ei usu ka seda, et see päris raketiteadus on. Moodulite vahetamise vajadus antud probleemi lahendamisel ei ole hetkel veel googeldades silma jäänud, seega selle variandi jätaks viimaseks.
-
- Huviline
- Postitusi: 4616
- Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
- Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
- Kontakt:
Re: F20 adaptiivsete amortide välja programmeerimine
Mingil põhjusel on bmw insenerid selle projekteerinud nii, et moodulid on erinevad ja ma ei imesta kui ka pistikud ei sobi.Aron_L kirjutas: ↑15.12.2020 10:35 31Huvitav oskus on näha üle veebi, mis minul kurku kinni jääb või ei jää Minu postituse eesmärk ei olnud kellelegi ette öelda, mis hinnaga keegi peaks mingit teenust ja enda teadmisi-oskusi pakkuma. Minul antud valdkonnas teadmine puudub ning sellepärast küsin ka selles valdkonnas endast targemate, teie, käest nõu. Kuna see ei ole esmakordne juhtum, kus sellisel autol adaptiivse vedrustuse nö. välja kirjutamist on tehtud, siis ma ei usu ka seda, et see päris raketiteadus on. Moodulite vahetamise vajadus antud probleemi lahendamisel ei ole hetkel veel googeldades silma jäänud, seega selle variandi jätaks viimaseks.
Ma võin sul sinu googlest võetud näpunäidete järgi selle ära teha, kuidas tööle jääb, pole minu asi.
Aga kuidas edaspidi sellel autol tarkvarauuendusi teha või mõnda moodulit vahetada? Ista saadab su kohe pikalt või mis veelgi hullem, pärast näiteks icm ei vasta. Pane siis juba need takistid, niikuinii on tehaseseade aftermarket vedrustusega rikutud.
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: F20 adaptiivsete amortide välja programmeerimine
Kas pole palju eelarvamusi ja ridade vahele peidetud lähtekohti(?) Nii need möödarääkimised ja plahvatused näkku tulevad.
Loen seda teemat ja jäin igati mõtlema, miks on üldse hea idee F20-el adaptiivsed amordid ära võtta(?) Kui Patriku mõttelõnga pidi, muidugi selle nigela eelarvamuse rajal püsides, minna siis ilmselt amort katki ja internetist vaatab vastu alge remondilt mingi € summa kokkuhoidu näpistada. Vale? Õige?
Eelarvamus muidugi kuri asi, nagu juba öeldud. Kommunikatsioon on alati efektiivsem, kui mõlemad pooled pingutavad. Jube tark plämada ja tänitada... aga ikkagi - mis on ettevõtmise eesmärk? Kas BMW peab jääma pärast seda toimingut endiselt BMW-ks või läheb näiteks rajasirgendajaks vms, kus ei ole oluline enam süsteemid vaid läheb "rattad ja rool" sõiduki klassi? Kui nii siis kõik õige ehk sellisel juhul tõesti ei ole BMW-st tabureti tegemine mingi raketiteadus. Raketiteadus on see enamasti siis, kui tahetakse taburetist BMW-d teha.
Väljajuhatus sellel teemal, miks üldse mõtlema jäin. Nimelt F20 osas on teatavasti adaptiivsed amordid sisuliselt ainuke kohustuslikult vajalik ja väärtuslik lisa (only essential option).
Loen seda teemat ja jäin igati mõtlema, miks on üldse hea idee F20-el adaptiivsed amordid ära võtta(?) Kui Patriku mõttelõnga pidi, muidugi selle nigela eelarvamuse rajal püsides, minna siis ilmselt amort katki ja internetist vaatab vastu alge remondilt mingi € summa kokkuhoidu näpistada. Vale? Õige?
Eelarvamus muidugi kuri asi, nagu juba öeldud. Kommunikatsioon on alati efektiivsem, kui mõlemad pooled pingutavad. Jube tark plämada ja tänitada... aga ikkagi - mis on ettevõtmise eesmärk? Kas BMW peab jääma pärast seda toimingut endiselt BMW-ks või läheb näiteks rajasirgendajaks vms, kus ei ole oluline enam süsteemid vaid läheb "rattad ja rool" sõiduki klassi? Kui nii siis kõik õige ehk sellisel juhul tõesti ei ole BMW-st tabureti tegemine mingi raketiteadus. Raketiteadus on see enamasti siis, kui tahetakse taburetist BMW-d teha.
Väljajuhatus sellel teemal, miks üldse mõtlema jäin. Nimelt F20 osas on teatavasti adaptiivsed amordid sisuliselt ainuke kohustuslikult vajalik ja väärtuslik lisa (only essential option).
Re: F20 adaptiivsete amortide välja programmeerimine
Kindlasti ei olnud antud vahetus seotud kuidagi kokkuhoiu otsimisega, sai vahetatud originaal adaptiivsed hoopis Bilstein B12 komplekti vastu. Peale seda vahetust võin enda kunagistele sõnadele vastu vaielda, kus arvasin samuti, et adaptiivne vedrustust on 100% vajalik lisa antud autol - ei ole. On vaja ainult ühte seadet, mis käituks peaaaegu igas olukorras väga hästi, mitte kahte seadet, millest kumbki ei ole nendele mõeldud olukordades tegelikult hea.ttsys kirjutas: ↑15.12.2020 12:37 12 Kas pole palju eelarvamusi ja ridade vahele peidetud lähtekohti(?) Nii need möödarääkimised ja plahvatused näkku tulevad.
Loen seda teemat ja jäin igati mõtlema, miks on üldse hea idee F20-el adaptiivsed amordid ära võtta(?) Kui Patriku mõttelõnga pidi, muidugi selle nigela eelarvamuse rajal püsides, minna siis ilmselt amort katki ja internetist vaatab vastu alge remondilt mingi € summa kokkuhoidu näpistada. Vale? Õige?
Eelarvamus muidugi kuri asi, nagu juba öeldud. Kommunikatsioon on alati efektiivsem, kui mõlemad pooled pingutavad. Jube tark plämada ja tänitada... aga ikkagi - mis on ettevõtmise eesmärk? Kas BMW peab jääma pärast seda toimingut endiselt BMW-ks või läheb näiteks rajasirgendajaks vms, kus ei ole oluline enam süsteemid vaid läheb "rattad ja rool" sõiduki klassi? Kui nii siis kõik õige ehk sellisel juhul tõesti ei ole BMW-st tabureti tegemine mingi raketiteadus. Raketiteadus on see enamasti siis, kui tahetakse taburetist BMW-d teha.
Väljajuhatus sellel teemal, miks üldse mõtlema jäin. Nimelt F20 osas on teatavasti adaptiivsed amordid sisuliselt ainuke kohustuslikult vajalik ja väärtuslik lisa (only essential option).
Olen aasta sõitnud adaptiivsetega ning praegune Bilsteini passiivne vedrustus käitub igas olukorras paremini, kui adaptiivne vedrustus ükskõik millises seades ja olukorras. Antud autol ei saa adaptiivset vedrustust kuidagi eraldi seadistada ka vaid vastavalt režiimile sätib ka vedrustust automaatselt. Sportrežiimis oli auto liigselt põrkav ja jäik ning Comfort režiimis oli auto väga ujuv ning närviline - mis kohe üldse ei sobi antud autole ja tekitas autol pigem ebakindla juhitavuse. Nüüd passiivse vedrustusega on auto mõnusalt konkreetne ning ei ole ka tuntavalt jäigem. Aga jah, see info on õige, et tehase passiivne vedrustus on veel halvem, kui adaptiivne.
Kui kunagi on aeg autot müüa, on alati võimalik adaptiivne komplekt kaasa saada või kokkuleppel enne tehingut ära vahetada ja taastada originaalne olek (mida ma ise antud juhul enda kogemusele tuginedes ei soovitaks).
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: F20 adaptiivsete amortide välja programmeerimine
OK, roolitihendi maitse asi ja üleüldse pm kõrvalistuja või tagumisel pingil olijate arvamust pole vaja teada ega küsida... las võitlevad tagumikulihastega, hingeldavad või oksendavad.
Millist tehnilist lahendust need 2 firmat pakkusid? Kui nende hind tundub kõrge siis kuidas hinnatav või võrreldav? Kas hiljem tagasi pööratav või läheb taburetiks? Tagasi pööramine tähendab kodeerimist või raua vahetust?
Millist tehnilist lahendust need 2 firmat pakkusid? Kui nende hind tundub kõrge siis kuidas hinnatav või võrreldav? Kas hiljem tagasi pööratav või läheb taburetiks? Tagasi pööramine tähendab kodeerimist või raua vahetust?
Re: F20 adaptiivsete amortide välja programmeerimine
Tegelikult on nii, et antud vedrustus ei ole igapäevaselt kasutades tuntavalt jäigem - mõningaid tee ebatasasusi ja auke võtab isegi paremini vastu ja tundub mugavam, kui originaal oli pehmes seades. Originaali üleliigne ujumine ja närvilisus ei ole ka mugav. Sportlikum-konkreetsem vedrustus ei pea ilmtingimata võrduma jäik taburet, sõltub ikka komponentidest mida kasutadattsys kirjutas: ↑15.12.2020 14:00 01 OK, roolitihendi maitse asi ja üleüldse pm kõrvalistuja või tagumisel pingil olijate arvamust pole vaja teada ega küsida... las võitlevad tagumikulihastega, hingeldavad või oksendavad.
Millist tehnilist lahendust need 2 firmat pakkusid? Kui nende hind tundub kõrge siis kuidas hinnatav või võrreldav? Kas hiljem tagasi pööratav või läheb taburetiks? Tagasi pööramine tähendab kodeerimist või raua vahetust?
Antud pakkumised olid puhtalt tarkvaralised, sealt tekkiski ka mu esialgne küsimus, et võib-olla on tegemist väga kiire ning lihtsa kodeerimisega, millega ka väikefirma/eraisik soovib tegeleda.
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: F20 adaptiivsete amortide välja programmeerimine
Need tabureti jutud käivad kogu auto kohta tuleviku vaates mitte pelgalt amordi tööpõhimõtte kohta. Veateate silme eest ära koristamine sisaldub taburetiks muutmise tegevustes nagu Patrik erinevaid peale lendamisi selgitas. Probleem kaotatakse lihtsalt silme eest ära, aga see ei ole enam rikkevaba/korras BMW, mida seinas uuendada jne ehk päeva lõpus on ikkagi üks taburet, mis eriti tüüpiline siin foorumis, kus otsitakse "näkku siravat probleemi haihtuma panemist".
Loomulikult saab sama tööd ja tegevust tellida väga erineva hinnastusega. Samal toonil saab mitte midagi asjast jagav inimene tellida tööd ning tegevused, mille tagajärjed saavad selgeks hiljem - nn fakti ees siis kui juba kõik tehtud.
Seetõttu jääb endiselt segaseks, mida need 2 firmat lõpplahendusena pakuvad(?) Kas F20 jääb seinas uuendatavaks?
Jällegi ka väljajuhatus. Kõik see ridade vahel kirjeldus annab sisu asuda seisukohale, et nende adaptiivsete amortidega on mingi rike/viga ehk need ei tööta nagu peab. Lihtsalt kummaliselt kõlab ka, et ühel heal päeval asuda lihtsalt amorte vahetama eelnevalt süvenemata, mida see tähendab või kaasa toob. See kõik ei ole lihtsalt eluliselt tava ega usutav, kes F20 teab ja tunneb. Muster töökojas on ikka ja jälle see, et sellist probleemi hakatakse koos € numbriga "uut moodi" nägema ja oma tegevusele või tegevusetusele õigustusi otsima. Selles mõttes mõistan Patriku reaktsiooni.
Loomulikult saab sama tööd ja tegevust tellida väga erineva hinnastusega. Samal toonil saab mitte midagi asjast jagav inimene tellida tööd ning tegevused, mille tagajärjed saavad selgeks hiljem - nn fakti ees siis kui juba kõik tehtud.
Seetõttu jääb endiselt segaseks, mida need 2 firmat lõpplahendusena pakuvad(?) Kas F20 jääb seinas uuendatavaks?
Jällegi ka väljajuhatus. Kõik see ridade vahel kirjeldus annab sisu asuda seisukohale, et nende adaptiivsete amortidega on mingi rike/viga ehk need ei tööta nagu peab. Lihtsalt kummaliselt kõlab ka, et ühel heal päeval asuda lihtsalt amorte vahetama eelnevalt süvenemata, mida see tähendab või kaasa toob. See kõik ei ole lihtsalt eluliselt tava ega usutav, kes F20 teab ja tunneb. Muster töökojas on ikka ja jälle see, et sellist probleemi hakatakse koos € numbriga "uut moodi" nägema ja oma tegevusele või tegevusetusele õigustusi otsima. Selles mõttes mõistan Patriku reaktsiooni.
Re: F20 adaptiivsete amortide välja programmeerimine
Kui see südamerahu annab, siis see asendatud vedrustus ei ole odavam, kui uus ring adaptiivseid amorte - seega ei ole mõtet väga pikalt otsida mingeid tagamaid, mida tegelikult ei ole. Lihtne soov oli mitte kõige paremat originaalvedrustust teha paremaks - ei tasu illusioone luua, et BMW oskab kõik asjad tehasest teha kõige paremini. Uuritud sai piisavalt ja tundus võimalik see lahendada ka tarkvaraliselt ning on ka tulnud päris mitmeid asjalikke soovitusi, kuidas korralikult asja lahendada.ttsys kirjutas: ↑15.12.2020 15:03 42 Need tabureti jutud käivad kogu auto kohta tuleviku vaates mitte pelgalt amordi tööpõhimõtte kohta. Veateate silme eest ära koristamine sisaldub taburetiks muutmise tegevustes nagu Patrik erinevaid peale lendamisi selgitas. Probleem kaotatakse lihtsalt silme eest ära, aga see ei ole enam rikkevaba/korras BMW, mida seinas uuendada jne ehk päeva lõpus on ikkagi üks taburet, mis eriti tüüpiline siin foorumis, kus otsitakse "näkku siravat probleemi haihtuma panemist".
Loomulikult saab sama tööd ja tegevust tellida väga erineva hinnastusega. Samal toonil saab mitte midagi asjast jagav inimene tellida tööd ning tegevused, mille tagajärjed saavad selgeks hiljem - nn fakti ees siis kui juba kõik tehtud.
Seetõttu jääb endiselt segaseks, mida need 2 firmat lõpplahendusena pakuvad(?) Kas F20 jääb seinas uuendatavaks?
Jällegi ka väljajuhatus. Kõik see ridade vahel kirjeldus annab sisu asuda seisukohale, et nende adaptiivsete amortidega on mingi rike/viga ehk need ei tööta nagu peab. Lihtsalt kummaliselt kõlab ka, et ühel heal päeval asuda lihtsalt amorte vahetama eelnevalt süvenemata, mida see tähendab või kaasa toob. See kõik ei ole lihtsalt eluliselt tava ega usutav, kes F20 teab ja tunneb. Muster töökojas on ikka ja jälle see, et sellist probleemi hakatakse koos € numbriga "uut moodi" nägema ja oma tegevusele või tegevusetusele õigustusi otsima. Selles mõttes mõistan Patriku reaktsiooni.
Seega mina olen oma vastused ja soovitud kontaktid saanud, aitäh.
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: F20 adaptiivsete amortide välja programmeerimine
Kardad, et ma oma postitust muudan või miks neid tsitaati kogu aeg panna?
Kuula-loe nüüd ennast ise - mis südamerahu siin pakkuda(!?)
Naiivsust on siin muud moodi. Vaesed uue F20 omanikud eksole ja pole neil Bilstein amorte.
Kuula-loe nüüd ennast ise - mis südamerahu siin pakkuda(!?)
Naiivsust on siin muud moodi. Vaesed uue F20 omanikud eksole ja pole neil Bilstein amorte.
Re: F20 adaptiivsete amortide välja programmeerimine
Oeh, ei ürita isegi enam mõista Teie postituste sisu.
Suur tänu abi eest.
Suur tänu abi eest.
Re: F20 adaptiivsete amortide välja programmeerimine
Adaptiivne vedrustus ei ole mingi must maagia mis kõik vead parandab, ( tuletan meelde, et M2l on ka passiivsed amordid ), m140 m240 platvormil esimesed lisad mis väheke kiiremal sõidul "must have" on , ongi LSD differ ja teised amordid, täpselt nagu teemaalgataja kirjutas, comfort seades on liiga vedel ja pehme ning sport+ peal jäik ja närviline. Kõige populaarsem ja odavam on teised vedrud panna, mis pidi juba asja märgatavalt paremaks tegema, variant on ka adaptiivne alles hoida ja osta uued EDC amordid bilsteinilt vms aga see rahaliselt kõige kallim ning viimane variant on siis EDC delete teha.
- PeeterA
- Huviline
- Postitusi: 4399
- Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
- Telefon: 51949859
- Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus
- Kontakt:
Re: F20 adaptiivsete amortide välja programmeerimine
Väljamaa autofoorumid on tehnilistes küsimustes palju informatiivsemad, kui siinne. Ma olen hästi palju kasulikku vihjeid leidnud just sealt. Inimesed on heatahtlikumad ja jagavad vabamalt infot. Siin foorumis tuleb üldjuhul tehnilise küsimuse peale vastuseks mingit kasutut "tabureti"-iba ja oletusi, et sul pole raha(järelikult vaene)
tel. 51 949 859
Re: F20 adaptiivsete amortide välja programmeerimine
ttsysi arust kõik vaesed kes sõidavad vanema kui aastase autoga ning kui väljaspool esindust autot hooldada/remontida.
Ja veel kui b varuosa panna bmwle siis seda masinat ei saa enam bmw'ks nimetada
Ja veel kui b varuosa panna bmwle siis seda masinat ei saa enam bmw'ks nimetada
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: F20 adaptiivsete amortide välja programmeerimine
Mis ma eelarvamuste kohta ennist mainisin?
Kui teid "ahvida" siis selle viimase kommentaari väändes oletegi te ju kõik ühed suured nullid nii tehnilise, teostuse kui ka rahalise võimekuse mõõtmes.
Kui teid "ahvida" siis selle viimase kommentaari väändes oletegi te ju kõik ühed suured nullid nii tehnilise, teostuse kui ka rahalise võimekuse mõõtmes.
Re: F20 adaptiivsete amortide välja programmeerimine
Päris naljakas lugeda juba su vaesteks sildistamiste postitusi. Muud ei midagi, pane edasi
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: F20 adaptiivsete amortide välja programmeerimine
Ooo, nüüd on naljakas enda funktsionaalse lugemise puudulikkust laiale maailmale veel kuulutada. Muidugi kõik läheb edasi, sh see mida ttsys arvab või ei arva. Üldse ei pea see kottima isemõtlevat subjekti.
Re: F20 adaptiivsete amortide välja programmeerimine
Õnneks on bmw F seeriate puhul lihtsamat teed läinud ja võimalik on advanced mooduli puhul madalama tasemega varustus peale kodeerida, ilma, et basic moodulit peaksid paigaldama.
F/G seeriat on kordades lihtsam näppida kui E seeriat.
Buumer Auto / 56826000
-
- Huviline
- Postitusi: 4616
- Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
- Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
- Kontakt:
Re: F20 adaptiivsete amortide välja programmeerimine
Tahad tule ja ütle kuidas, keerame koos su autol veateated kinni sinu näpunäidete järgi, ignoreerime seda, mis tehas ütleb, ja peerse see uuendus mis homme tuleb teha
Tasuta.
Tasuta.
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
Re: F20 adaptiivsete amortide välja programmeerimine
Tänan pakkumise eest aga ei ole vaja. BMauto pakkus minu silmis mõistliku lahenduse, uuendades auto tarkvara viimase uuendusega ning siis kodeerida adaptiivne vedrustus välja. Kui ka seda sama tegevust peaks isegi kord aastas tegema, on see siiski piisavalt OK kuna auto on muutunud tänu sellele vahetusele minu eelistustele tunduvalt meeldivamaks ja paremaks.
Teema minu jaoks lõpetatud.
Viimati muutis Aron_L, 16.12.2020 10:22 20, muudetud 1 kord kokku.
Re: F20 adaptiivsete amortide välja programmeerimine
Uuendusi saab teha ka valede plokkidega. Ma ei näe üldse muret töötavas lahenduses.
Kuidas sa siis käitud, kui klient tuleb preface F10'ga, näpu vahel 6WB KOMBI - Soovib paigaldust? Peerse see uuendus mis homme teha tuleb?
Buumer Auto / 56826000
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: F20 adaptiivsete amortide välja programmeerimine
Kuulan huviga seda 'Integr. level' teema arendust, eriti selles võtmes, mis puudutab erinevat jääkväärtust kandvate BMW-de klassifikatsiooni.
Kui tugitoolilt riie, pehmendus maha tõmmata ja käetoed maha saagida siis saab eseme, mis suures joones sarnaneb taburetile. Ilmselt see ei tekita vaidlust ka neile, kellel lõid kirjatekstis välja suuremad raskused "tabureti" metafoorist aru saamisega. Kes soovib võib selle teksti läbivalt asendada I tasemega (kuigi pakun, et selle lühendi ja tähenduse mõistmine ei pruugi mõmmigi aidata neid, kellel süsteemi tundmine nulli lähedal + funktsionaalse lugemisoskusega probleeme).
Tuleb ka väljajuhatus. Tuleb. Seekord tuleb see BMW jääkväärtuse klassifikatsiooni teemal ja see on lühike jutuke. Elus ja töötava I tasemega on kõrgem klass, riketega on teine klass ja tahtlikult rikutud I tasemega on kolmas klass. On ka neljas klass ehk mitte lihtsalt rikutud vaid köndistatud tase, aga need ei ole minu silmis ammu enam BMW-d - minu silmis lõpeb BMW juba teise klassifikatsiooni lõpus. Jääkväärtuse klassifikatsioon on korrelatsioonis tegeliku jääkväärtusega nii väärtuse kui rahalises mõistes. Iseasi muidugi see, kes teab ja oskab seda näha, mõista ja kontrollida.
Siit tulevad asjadel erinevad hinnad kuigi siin foorumit lugedes on tüpoloogia selles suunas, et tahetakse tabureti hinnaga tugitooli ja reeglina seda "mängu" ka harrastatakse, sest kui selge nõudlus on olemas siis tehniliselt saab tabureti hinda otsija ära tinistada.
Mis klassifikatsiooni sai/saab see teema all olev sõiduk on nüüd selgunud. Neid rikkega adaptiivseid amorte tagasi panema hakata ja see töö jura kõik tagasi pöörata ei ole eluliselt usutav.
Kui tugitoolilt riie, pehmendus maha tõmmata ja käetoed maha saagida siis saab eseme, mis suures joones sarnaneb taburetile. Ilmselt see ei tekita vaidlust ka neile, kellel lõid kirjatekstis välja suuremad raskused "tabureti" metafoorist aru saamisega. Kes soovib võib selle teksti läbivalt asendada I tasemega (kuigi pakun, et selle lühendi ja tähenduse mõistmine ei pruugi mõmmigi aidata neid, kellel süsteemi tundmine nulli lähedal + funktsionaalse lugemisoskusega probleeme).
Tuleb ka väljajuhatus. Tuleb. Seekord tuleb see BMW jääkväärtuse klassifikatsiooni teemal ja see on lühike jutuke. Elus ja töötava I tasemega on kõrgem klass, riketega on teine klass ja tahtlikult rikutud I tasemega on kolmas klass. On ka neljas klass ehk mitte lihtsalt rikutud vaid köndistatud tase, aga need ei ole minu silmis ammu enam BMW-d - minu silmis lõpeb BMW juba teise klassifikatsiooni lõpus. Jääkväärtuse klassifikatsioon on korrelatsioonis tegeliku jääkväärtusega nii väärtuse kui rahalises mõistes. Iseasi muidugi see, kes teab ja oskab seda näha, mõista ja kontrollida.
Siit tulevad asjadel erinevad hinnad kuigi siin foorumit lugedes on tüpoloogia selles suunas, et tahetakse tabureti hinnaga tugitooli ja reeglina seda "mängu" ka harrastatakse, sest kui selge nõudlus on olemas siis tehniliselt saab tabureti hinda otsija ära tinistada.
Mis klassifikatsiooni sai/saab see teema all olev sõiduk on nüüd selgunud. Neid rikkega adaptiivseid amorte tagasi panema hakata ja see töö jura kõik tagasi pöörata ei ole eluliselt usutav.
-
- Huviline
- Postitusi: 1522
- Liitunud: 13.11.2018 19:59 54
- Peamine sõiduk: G31 530d XDrive
- Asukoht: Tallinn, diagnostika ja vaimude väljaajamine
Re: F20 adaptiivsete amortide välja programmeerimine
Mis mulle ei meeldi, et arvatavalt aeti asju vales järjekorras:
Ttsys, tehasest on tulnud ka ilma lisa 2VF-ta masinaid, kas need on taburetid?
Ehk enne otsust veermikku muuta ei olnud tehtud tarkvarauuendust ja kontrollitud, kas see muutnuks seal midagi.BMauto pakkus minu silmis mõistliku lahenduse, uuendades auto tarkvara viimase uuendusega ning siis kodeerida adaptiivne vedrustus välja.
Ttsys, tehasest on tulnud ka ilma lisa 2VF-ta masinaid, kas need on taburetid?
BMW without faults is not BMW
- Oliver.L
- Klubiliige
- Postitusi: 3090
- Liitunud: 31.10.2014 19:44 58
- Peamine sõiduk: BMW F31 320d '14
- Asukoht: Tallinn
Re: F20 adaptiivsete amortide välja programmeerimine
Ei, taburetid väidetavalt on need, millelt OE vedrustus üle õla saadetud. Ehk kui ostad näiteks plangu 116d omale ja paigaldad/lased paigaldada Bilsteini B12 vedrustuse, siis see sõiduk on taburet.
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: F20 adaptiivsete amortide välja programmeerimine
Vaata mida teema algataja kirjutas ilma adaptiivsete amortidega F20 kohta - see on vist ka ainuke arvamus/seisukoht, mis meil kattub. Ilma adaptiivse vedrustuseta võib tõesti F20 lugeda juba tehase taburetiks ehk alla oma BMW standardi vajumist. PS: Olen aru saanud, et diilerid tellisid neid sisuliselt vaid testisõiduks klientidele, et asja tuuma demoda.