Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
YaKu kirjutas: ↑30.05.2023 15:09 07Hej, miks kaks drosselit m52b28 kui teise ära jätan peale swappi, ainult anduri tõstaks ringi(torusse): on see aksepteeritav v tuleb keegi nuiiaga peksma?
Eeldan, et jutt on siis ühe vanosega M52-st. Kollektoripoolset drosselit juhid jalaga, filtripoolne on ASC jaoks. Võid kogu kamaga teise eemaldada (eraldub ilusti põhidrosseli küljest, ka tema kronstein on eemaldatav) ja osta 90 kraadise õhulõdviku ilma ASC-ta auto jaoks ja kõik toimib.
Ainus andur seal on asendiandur, mis ütleb DME-le, kui palju lõõri kinni tõmmatakse, et see saaks tööd korrigeerida. Kui seda süsteemi kasutada ei ole kavas, siis pole ka seda andurit vaja.
YaKu kirjutas: ↑30.05.2023 15:09 07Hej, miks kaks drosselit m52b28 kui teise ära jätan peale swappi, ainult anduri tõstaks ringi(torusse): on see aksepteeritav v tuleb keegi nuiiaga peksma?
Eeldan, et jutt on siis ühe vanosega M52-st. Kollektoripoolset drosselit juhid jalaga, filtripoolne on ASC jaoks. Võid kogu kamaga teise eemaldada (eraldub ilusti põhidrosseli küljest, ka tema kronstein on eemaldatav) ja osta 90 kraadise õhulõdviku ilma ASC-ta auto jaoks ja kõik toimib.
Ainus andur seal on asendiandur, mis ütleb DME-le, kui palju lõõri kinni tõmmatakse, et see saaks tööd korrigeerida. Kui seda süsteemi kasutada ei ole kavas, siis pole ka seda andurit vaja.
Vägakena vägatänan!
If you're not in it for the love of the music, would you please ***** off !
Sama mootor, M52B28TU. Kui keegi viitsib, siis võtke klaaskuul välja. Uurin enne kui kuhugi auto viia jõuan aga ehk kellelgi on sarnane kogemus olnud. 2 erinevat asja.
1) Külmalt tühikäigul pöörded lainetavad. Enne lainetasid kuni mootor poolenisti töösoojaks sai ehk siis esimese kriipsuni, peale seda käis ilusti. Nüüd on see piir pigem juba sealmaal kui seier keskele jõuab, ehk mootor enamvähem töösoojaks saab.
2) Kipub vahest mõne silidri tagant ära viskama kui käik natuke peenemaks lasta ja käigu pidurdada. Kui järgmine käik panna, siis toimib nagu peab aga olen aru saanud, et just siis kipub seda tegema kui käik sees hool lasta raugeda. Mootor seisma, uuesti tööle ja kõik toimib nagu peab jälle.
Kiire diagnost midagi ei näita, pikemaks auto jätmiseks kuhugi ei ole hetkel aega. Vanose tihendid on vahetatud, õhulekkeid ei tohiks olla.
Ms43 ajuga on vanoste õpetamine just nimelt mootoriaju ülekirjutamisega võimalik. Vb ms42 see nii ei käi. Aga m54 mootoril olen korduvalt vanoste adaptsioone nullinud mootoriaju ülekirjutamisega
Selle kohapealt vaidlen küll
M54 mootoril korduvalt lainetavaid vanoseid uuesti õpetanud..kui ise nii pädev ei ole, siis mine küsi kellegi pädevama käest. Krt kui paljudel sa vanoseid remontinud oled ja sellisest asjast kuuled esmakordselt?
Ei tahaks seda küll hästi uskuma jääda.
Arendan oma viskomõtet edasi.
Mõtlesin eile,et paneks asemele üldse el-vendi.
Komplekte on müüa küll ja veel .
Kas see tüüp selles videos räägib õigust?
Ühendab ta selle nagu aru saan kliimapumba pistikusse.
Kas siis see el-vent jääb ikka toimima ainult siis,kui kont sisse lülitatud?
Praegune kliimavent on ka ju juba olemas radikate ees ja kont on mul alati sees, kas siis ainult praegu küljes olevast kliimavendist ei piisaks?
ooDDoo kirjutas: ↑02.06.2023 11:29 46
Krt kui paljudel sa vanoseid remontinud oled ja sellisest asjast kuuled esmakordselt?
Ma arvan, et 100 tuleb ära ja tean ka, kus asub INPA-s "delete adaption" valik. Iseasi, kas seda vajutada on tarvis, sest tagasisidestatud süsteemides on adaptiivsed väärtused tööks vajalikud.
Mingist õpetamise luulust pole mõtet jahuda, süteem reguleerib end ise.
Umbes sama mõttetu soovitus, kui pidevalt kedratud käigukasti adaptsioonide kustutamine.
Imelik et siis foorumis on nii mõnigi teema kus inimesed on sellest abi saanud. Inpas on nupp mis nullib küll adaptsioonid, aga need ei kuulu vanosele
Arvan , et siin peaks kasutaja volumn sekkuma.
Mine kaebama jah.
NN abisaamine on ajutine. Kui vanoses kolvitihendid lekivad, nukkvõllide ajastus on paigast ära või mootoril muud probleemid, ka vanem tarkvara peal. Tehasel on mootoripöörete lainetamise puhuks juhend, et uuenda mootori tarkvara (eeldusel, et muu on korras). Mingit sinu posimist pole üheski juhendis, kui sellise leiad, pista siia.
Minu väide oli vanoste adaptsioonide nullimise kohta ja see on õige. Inpaga pole võimalik antud protseduuri teha. Seega sinu väide oli vale. Lisaks tarkvaravahetusele on võimalik vanoste adaptsioone nullida sellise programmiga nagu ms4x flasher. Pane või vanem soft peale kui oli. Seega tarkvaras pole asi. Nagu ennist mainisin olen seda teinud korduvalt.
Hea, et selline arutelu tekkis Tunnustan mõlemaid. Kui aega tekib, eks üritan kuhugi jutule saada. Sõitmist ei sega. Iseenesest mootor töötab normaalselt, ei oska muid anomaaliaid tähendada. Ainult need 2 asja. Vanose tihendid on vahetatud just paar kuud tagasi.
Ma teen sellest arutelust sellised järeldused, et kui tehaseseades on ettenähtud teatud piirid kulumisele, adaptsioonid kohanduvad vastavalt kulumisele. Ühel hetkel on need piiridest väljas ja nullimisega võib saavutada "ajutise" efekti, kus kõik on korras, kuni ühel hetkel numbrid enam ei klapi.
Täpselt sama selle "ajupesuga" käigukasti puhul. Paremaks teeb aga kulunud tihendeid ja metalli see ei taasta.
Kõige lihtsam oleks teha asjad korda üks kord ja korralikult. Iseküsimus, kas see otstarbekas on.
E36 1.8 85kw mnt peal sõites 110ga pöörded 3.5k kandis. Alla peaks olema 3.38 differ. Huvitav mille alt ka diffri saa või mis nr differ olema peaks, et mnt peal pöörde 500-1000 jagu madalaks saan?
karmo kirjutas: ↑02.06.2023 12:10 07
Arendan oma viskomõtet edasi.
Mõtlesin eile,et paneks asemele üldse el-vendi.
Komplekte on müüa küll ja veel .
Kas see tüüp selles videos räägib õigust?
Ühendab ta selle nagu aru saan kliimapumba pistikusse.
Kas siis see el-vent jääb ikka toimima ainult siis,kui kont sisse lülitatud?
Praegune kliimavent on ka ju juba olemas radikate ees ja kont on mul alati sees, kas siis ainult praegu küljes olevast kliimavendist ei piisaks?
Kliimaventi juhib DME läbi PWM-i. E38 730d peal olen visco eemaldanud ja kliimavendist piisas minu kasutuses. Võid muidugi võrrelda 2 ventika võimsusi. Ma pakuks, et radika taha käiv vent liigutab õhku rohkem. Kui see on BMW originaal vent, peaks pistik sobima kliimaventika asemele.
Paljud uuemad mudelid on ilma viscota ja elektriline on radika taga, see on selge, et visco on veits ajale jalgi jäänud lahendus.
M52TÜ ja M54 mootoritel mõõdetakse radikast väljuva jahutusvedeliku temperatuuri, selle abil juhitakse termostaati ja vajadusel lülitatakse ventilaator käima.
Aitäh info eest.
Mõte tuligi sellest,et vahepeal oli üks e46 m52b20tu millel oligi juba tehasest elektrivent radika taga ja ka see toimetas nii kliimavendi,kui tavavendina.
Sai tellitud Leedu lammarist kasutatud BMW originaal elektrivent(täiskompleksuses,ventikas,koda,ventikapoolne pistik).
Kui kohale jõuab,eks siis ole näha,kas on nii lihtne nagu olema peaks.
Viimati muutis karmo, 05.06.2023 17:45 52, muudetud 1 kord kokku.
Jahutusele võib aidata kaasa ka DME-s temperatuuride korrigeerimine, et teatud oludes töötemperatuuri allapoole tuua.
Venna E36 talve/rehvipõletus/jne roikal, kus M52TÜ peal, sai sätitud sedasi, et kõik 102 kraadised alad oleks 90 peal. Kui kaua elektriga manipuleeritav termostaat sellistes suruvates tingimustes elab võrreldes originaalseadega, ei tea veel.
biiig kirjutas: ↑03.06.2023 08:10 57
E36 1.8 85kw mnt peal sõites 110ga pöörded 3.5k kandis. Alla peaks olema 3.38 differ. Huvitav mille alt ka diffri saa või mis nr differ olema peaks, et mnt peal pöörde 500-1000 jagu madalaks saan?
Peavadki kõrgel olema, see ei jaksa minna muidu.
If everything seems under control, you're just not going fast enough
Kas on keegi tark mees Tallinnas / Harjumaal, kes saab f01 yle vaadata? Kere vibratsioon on. Oleks tarvis diagnoosida millest see tuleb. Vahetasin kardaanimuhvi, kardaani laagri ja diffri puksid kuid tolku ei midagi.. Vb on asi yldse turbiinis? Igatahes sõidad siis teatud kiirustega. Lööb keresse vibra sisse ja kui pidurdad siis vahest isegi rohkem(pidurid korras).