E38 4.4 v8 jahutuse probleem
E38 4.4 v8 jahutuse probleem
Hetkel mure siis selline, et hiljuti sai termostaat vahetatud ja vast ka korralikult õhutatud ja vedelik normis. Termostaat avaneb 105c pealt. Praegu on nii, et termostaat ei avane, hakkab ennem paisupaagi korgi vahelt välja ajama ja ei lähegi suurele ringile. Salongi ei puhu ka sooja, salongi radikal 2 äärmist toru kuumad, aga keskmine leige, pump nagu suriseks. Homme teen ka co2 testi.
Mida võiks veel ette võtta?
Kas on võimalik ka lahjem termostaat panna, et kiiremini avaneks, kuna talvel sõitu nagunii pole, siis võib ka salong vähe jahedam olla?
Tänud kõigile kaasa mõtlejatele.
Mida võiks veel ette võtta?
Kas on võimalik ka lahjem termostaat panna, et kiiremini avaneks, kuna talvel sõitu nagunii pole, siis võib ka salong vähe jahedam olla?
Tänud kõigile kaasa mõtlejatele.
-
- Huviline
- Postitusi: 348
- Liitunud: 26.03.2008 21:46 28
- Peamine sõiduk: Volvo S80 P3
- Asukoht: Tallinn
Re: E38 4.4 v8 jahutuse probleem
Kumbki kaanetihend ilmselt, kunagi läbi "põetud".
- darkie
- Huviline
- Postitusi: 4284
- Liitunud: 28.10.2006 14:48 26
- Peamine sõiduk: 750iL
- Asukoht: Kesk-Eesti
Re: E38 4.4 v8 jahutuse probleem
Radiaatori küljes lõdvikud kivikõvad? Õlikorgi all vaatepilt ilus puhas? Käima paned, ja paisupaagil korgi maha keerad, kas näha, et jahutusvedelik ringleb? Süüteküünlad vaata üle, ega pole puhtaks pesnud.
Endal oli sarnane mure, ja lõpuks selgus, et üks plokikaas oli pragusid täis...
Endal oli sarnane mure, ja lõpuks selgus, et üks plokikaas oli pragusid täis...
Re: E38 4.4 v8 jahutuse probleem
Termostaat pole ilmselt hetkel Sinu probleemi allikas. Aga see ei ole püsival tempil avanev termostaat, vaid ECU poolt reguleeritav.
105 avaneb ta vaiksel linnasõidul ja hoiab niimoodi kütust kokku (vt. Patricku selgitusi oma N62 termostaadi 90-le alla reguleerimise tulemustest).
Kui hagu anda, siis reguleeritakse mootori temp ikkagi 90 peale.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Re: E38 4.4 v8 jahutuse probleem
Samas ei tahaks uskuda et plokikaas, kuna eelmine kevad sai mootori maha võtta ja suht pulkadeks, sai vahetatud kõik ketid, tallad, hüdrotõukurid. Kõik tihendid, uued küünlad, vedelikud, plokikaaned taastatud ja uued plokikaane tihendid, poldid, klapid tehtud jne.
Re: E38 4.4 v8 jahutuse probleem
Lõdvikud päris kivi kõvad ei ole. Õli korgi all midagi halba küll silma ei hakanud. Vat jahutusvedeliku niriseb õrnalt sellest väiksest august, kuigi kontrollisin, et seal vahel ummistust ei ole.darkie kirjutas: ↑04.04.2024 22:15 15 Radiaatori küljes lõdvikud kivikõvad? Õlikorgi all vaatepilt ilus puhas? Käima paned, ja paisupaagil korgi maha keerad, kas näha, et jahutusvedelik ringleb? Süüteküünlad vaata üle, ega pole puhtaks pesnud.
Endal oli sarnane mure, ja lõpuks selgus, et üks plokikaas oli pragusid täis...
Tegin ka co2 testi, vedelik värvust ei muutnud.
- kurikristjan
- Huviline
- Postitusi: 462
- Liitunud: 16.02.2014 19:36 35
- Peamine sõiduk: E39 525d Touring
- Telefon: 53858447
- Asukoht: mandri keskel
Re: E38 4.4 v8 jahutuse probleem
Kas paisupaagi kork on muidu õige (2 bar) ja töökorras? Kindlasti jälgida, et ei oleks 1,4 bar kork, kuna see ei hoia piisavat survet selle mootori töötemperatuuriks.
Kas salongisoojenduse solenoidklapid on töökorras? Need on tihti põhjuseks, miks sooja ei puhu.
Kuna mootori töötemperatuur on üle 100 kraadi, peab jahutussüsteem olema täiesti hermeetiline. Kui survet ei hoia, siis võibki juba enne termostaadi avanemist keema hakata.
Kas salongisoojenduse solenoidklapid on töökorras? Need on tihti põhjuseks, miks sooja ei puhu.
Kuna mootori töötemperatuur on üle 100 kraadi, peab jahutussüsteem olema täiesti hermeetiline. Kui survet ei hoia, siis võibki juba enne termostaadi avanemist keema hakata.
Re: E38 4.4 v8 jahutuse probleem
Kork korras. Solenoid klappides ei saa kindel olla, praegu suurem mure, et pressib korgi vahelt välja ja keema ka ei lähe. Suht nõutu. Mõtlen, et võiks termostaadi läbi lasta ja kohe suurele ringile lasta, et saaks kinflasti õhu välja lasta.?kurikristjan kirjutas: ↑05.04.2024 20:23 34 Kas paisupaagi kork on muidu õige (2 bar) ja töökorras? Kindlasti jälgida, et ei oleks 1,4 bar kork, kuna see ei hoia piisavat survet selle mootori töötemperatuuriks.
Kas salongisoojenduse solenoidklapid on töökorras? Need on tihti põhjuseks, miks sooja ei puhu.
Kuna mootori töötemperatuur on üle 100 kraadi, peab jahutussüsteem olema täiesti hermeetiline. Kui survet ei hoia, siis võibki juba enne termostaadi avanemist keema hakata.
Re: E38 4.4 v8 jahutuse probleem
kuidas õhutus tehti ja mis vedelik sees on?
-
- Huviline
- Postitusi: 1522
- Liitunud: 13.11.2018 19:59 54
- Peamine sõiduk: G31 530d XDrive
- Asukoht: Tallinn, diagnostika ja vaimude väljaajamine
Re: E38 4.4 v8 jahutuse probleem
Lõdvikud päris kivi kõvad ei ole.
Vaheta kork välja. Uus originaal.pressib korgi vahelt välja
BMW without faults is not BMW
-
- Huviline
- Postitusi: 1408
- Liitunud: 19.12.2008 16:59 40
- Peamine sõiduk: BMW 328i e46,BMW 320iT 46
Re: E38 4.4 v8 jahutuse probleem
Ilma termostaadita proovida on väga loll mõte?
-
- Huviline
- Postitusi: 1522
- Liitunud: 13.11.2018 19:59 54
- Peamine sõiduk: G31 530d XDrive
- Asukoht: Tallinn, diagnostika ja vaimude väljaajamine
Re: E38 4.4 v8 jahutuse probleem
Selmet kork vahetada hakkad mänge mängima?
BMW without faults is not BMW
Re: E38 4.4 v8 jahutuse probleem
see on siis läbipaistva paagiga ja vedeliku sildist pilti on?
untergang vast sellest tulebki, et üle 30 seki ei tohi õhutada(4,7k pööret 3-4x anda) kuna muidu paisub liiga palju, ja tempi peab max peale sättima+puhur low peale, et asjad liikuma hakkaks. kui kork peal, siis ei saa peale ka üldse kallata kui vaja (+õiget taset saab kontrollida ainult <30 kraadi juures).
korki on alles siis mõtet vahetada, kui 1,5bari testile enam vastu ei pea (nina ei pea üles ajama)
untergang vast sellest tulebki, et üle 30 seki ei tohi õhutada(4,7k pööret 3-4x anda) kuna muidu paisub liiga palju, ja tempi peab max peale sättima+puhur low peale, et asjad liikuma hakkaks. kui kork peal, siis ei saa peale ka üldse kallata kui vaja (+õiget taset saab kontrollida ainult <30 kraadi juures).
korki on alles siis mõtet vahetada, kui 1,5bari testile enam vastu ei pea (nina ei pea üles ajama)
- kurikristjan
- Huviline
- Postitusi: 462
- Liitunud: 16.02.2014 19:36 35
- Peamine sõiduk: E39 525d Touring
- Telefon: 53858447
- Asukoht: mandri keskel
Re: E38 4.4 v8 jahutuse probleem
Newtis järgi:
Täitmine
Õhutamine:
Mina isiklikult pole ühtki BMW-d sättinud õhutamiseks kallakule, nina ülespoole. See ei ole lihtsalt vajalik.
Täitmine
Lekkekontroll: pumbates jahutussärki 1,5 bar, peab see u. 2 minuti jooksul langema mitte rohkem, kui 0,1 bar.M62
Note:
Turn on ignition. Set heater control to maximum temperature. Set blower to low level. This opens the heating valves and sets the auxiliary water pump in operation.
Perform filling operation slowly.
Fill up expansion tank fully and wait until bubble-free coolant emerges from vent plug. Tighten down vent plug.
Õhutamine:
Open sealing cap. Set heater control to maximum temperature. Set blower to low level. This opens the heating valves and sets the auxiliary water pump in operation. Run engine and briefly press accelerator pedal three to four times (approx. 4500 to 5000 rpm) to flush engine cooling circuit. In doing so, do not run engine for longer than approx. 30 seconds; otherwise coolant will heat up and expand. If the coolant level drops in the expansion tank during this operation, top up expansion tank with coolant up to edge. Screw on sealing cap and warm up engine until thermostat opens.
Mina isiklikult pole ühtki BMW-d sättinud õhutamiseks kallakule, nina ülespoole. See ei ole lihtsalt vajalik.
Re: E38 4.4 v8 jahutuse probleem
Proovisin siis hommikul uuesti, kontrollisin vedeliku taset, ujuk tõusis täiesti üles. Panin käima, puhur maha ja soe põhja, siis andsin mõned korrad gaasi. Keerasin korgi peale tagasi ja lasin soojaks minna. Sooja ikka puhuma ei hakanud, kas siis klapid kinni või pump läbi. Igaljuhul lasin 107°C juurde tõusta, siis rohkem ei julgenud ja jätsin seisma, termostaat vist peaks ju 105 juures avanema ja peaks temp uuesti langema hakkama.? See alumine lõdvik läks ainult leigeks, ülemine ei läinud kivikõvaks ja kuskilt lekkeid ka enam ei tuvastanud, keemis heli ka ei kuulnud. Umbes 10 min hiljem oli ülemine voolik ka juba pehme. Kas siis peaksin uuest termostaadi vahetuse tegema ja kas peaks need sooja klapid ja lisa veepumba ka küljest ära võta ja sisse vaatama?
Samas kui keegi teab Paide kandist kedagi kes saaks vaatama tulla, siis ehk leiaks mingi kokkulepe. Tel 58803890
Samas kui keegi teab Paide kandist kedagi kes saaks vaatama tulla, siis ehk leiaks mingi kokkulepe. Tel 58803890
Re: E38 4.4 v8 jahutuse probleem
õhutusmulk oli ka lahti ja maha = low? vedeliku silt on veel alles?
Re: E38 4.4 v8 jahutuse probleem
Õhutuskorki lahti keerates, hakkas sealt kohe vedeliku välja ajama. Õhu kiiruse panin jah low peale. Kahjuks vedeliku silti alles pole. Viimase rohelise vedeliku ostsin kiiruga olerexist, sest mujalt polnud saada kohe. Seda umbes 0.5 liitrit kasutanud.
Re: E38 4.4 v8 jahutuse probleem
mõlemad mulgud peab lahti tegema ja suuremast saab peale kallata kui vaja
Re: E38 4.4 v8 jahutuse probleem
Sai vist korda. Tegin nii, süüde sisse, puhur sooja peale ja low. Keerasin mõlemad korgid maha ja valasin ääreni täis, kuni õhtusest mulle enam ei tulnud, siis keerasin õhutuskorgi kinni ja auto käima, mõned korrad tuure, vaatasin, et juurde pole vaja valada ja keerasin korgi peale. Korra lasi veel korgi vahelt läbi, pingutasin korki ja jäi järele. Temp tõusis 108°C peale ja jäi sinna püsima, alumine lõdvik hakkas ka lõpuks soojaks minema, päris kuumaks seda ei saanudki. Hakkas sooja ka salongi puhuma. Loodan, et probleem selleks korraks lahendatud ja tänud kõigile kes kaasa mõtlesid
-
- Huviline
- Postitusi: 1522
- Liitunud: 13.11.2018 19:59 54
- Peamine sõiduk: G31 530d XDrive
- Asukoht: Tallinn, diagnostika ja vaimude väljaajamine
Re: E38 4.4 v8 jahutuse probleem
Imetlen visadust vigase korgiga võitlemisel.
BMW without faults is not BMW
-
- Huviline
- Postitusi: 1408
- Liitunud: 19.12.2008 16:59 40
- Peamine sõiduk: BMW 328i e46,BMW 320iT 46
Re: E38 4.4 v8 jahutuse probleem
Julged anda Tätte topeltgarantii,et kork vigane?
Re: E38 4.4 v8 jahutuse probleem
kui rexis veel sama pudel alles on, siis seal saaks pilti teha?
Re: E38 4.4 v8 jahutuse probleem
Pilti ei oska lisada, aga selline tekst on peal.
Täna sõiduga enam sooja ei puhunud ja jahutusvoolik oli nüüd kivikõva, temp küll normis ja keema ei läinud, hommikul vaatan kas vedeliku tase ka normis.
JAHUTUSVEDELIK
Jahutusvedelik sobib kasutamiseks kõigis kaasaegsetes mootorite jahutussüsteemides. Külmumistemp. 36°C. Vastab standardi BS 6580 normidele.
Allaneelamisel kahjulik. Võib kahjustada elundeid (neerud) pikaajalisel või korduval kokkupuutel.. Hoida lastele kättesaamatus kohas. Udu/auru mitte sisse hingata. Toote käitlemise ajal mitte süüa, juua ega suitsetada. Sisu (mahuti kõrvaldada vastavalt jäatme-seadusele. ALLANEELAMISE KORRAL: halva enesetunde korral võtta ühendust Mürgistrusteabekeskuse või arstiga. Loputada suud. Ettevaatust monoetüleenglükool!
Pakendaja: OÜ FLEXOIL, Savi 14 Pärnu, tel +372 4477877.
5L
OLEREX
!
HOIATUS
4 742268 000533
Re: E38 4.4 v8 jahutuse probleem
selle värgi võiks sealt 3 eraldi osana kõik välja loputada ja siis enne õige variandi sisse kallamist saaks muud jubinad ka üle vaadata, aga kas klappidele on üldse töötavad juhtmed külge ühendatud?
Re: E38 4.4 v8 jahutuse probleem
Elu on näidanud, et see paisupaagi kork suudab igasugu erinevaid jamasid korraldada.
Ennist kirjutasid, et kork korras. Millest seda järeldad?
Kui on vahetatud aga B osa (siis kindlasti vahetada originaali vastu) või mingi vana originaal siis vahetaks ikkagi selle alustuseks ära. Uus originaal kork ei ole just eriti kulukas osa.
Ennist kirjutasid, et kork korras. Millest seda järeldad?
Kui on vahetatud aga B osa (siis kindlasti vahetada originaali vastu) või mingi vana originaal siis vahetaks ikkagi selle alustuseks ära. Uus originaal kork ei ole just eriti kulukas osa.
TEL 57703395
- kurikristjan
- Huviline
- Postitusi: 462
- Liitunud: 16.02.2014 19:36 35
- Peamine sõiduk: E39 525d Touring
- Telefon: 53858447
- Asukoht: mandri keskel
Re: E38 4.4 v8 jahutuse probleem
Alumine lõdvik ei peagi tulikuumaks minema, kui radikal on säilinud mingisugunegi jahutusvõime.
Korgi vahetaks kasvõi profülaktika mõttes ja ka soojaklappe testida ei ole keeruline. Suletud asendisse kinni jäänud soojaklappidega ei pruugi ka salongiringlusest korralikult õhku välja saada, sest vedeliku vool on piiratud.
Korgi vahetaks kasvõi profülaktika mõttes ja ka soojaklappe testida ei ole keeruline. Suletud asendisse kinni jäänud soojaklappidega ei pruugi ka salongiringlusest korralikult õhku välja saada, sest vedeliku vool on piiratud.
-
- Huviline
- Postitusi: 1522
- Liitunud: 13.11.2018 19:59 54
- Peamine sõiduk: G31 530d XDrive
- Asukoht: Tallinn, diagnostika ja vaimude väljaajamine
Re: E38 4.4 v8 jahutuse probleem
Kunagi veeretati mulle ette Webastoga E46, mis jõudis mootoriga veel hädiselt salongi soojendada, kuid Webasto tast enam üle ei käinud (kuumenes üle ja lülitus välja). Võtsin salongiradikalt torud lahti, ühendasin aiakastmise vooliku vastu suunda külge ja salongi radikast tuli esimese hooga ikka korralikku jama. Lisaks sai mootori plokk ja radikas läbi loputatud. Pärast seda toimis kõik.
Kuid korgiökonomisti vist huvitab rohkem protsess ja nõretavad lood foorumisse, kui masin kiirelt korda saada või uute huvitavamate vigadega jantimine. B-osa korgid on valede mõõtmetega, neid ei tohi mingil juhul paigaldada. Kui on juba pandud, siis kiiresti pürgikasti ja originaal asemele. Eelkirjeldatud vead on suure tõenäosusega korgi vead, kui pole mujal leket. Kui soovid mingit Tätte topeltgarantiid, siis esmalt esitan nõuande eest 100 € arve ja siis vaatame seda garantiiasja, kuid üle korgi maksumuse ma kindlasti ei garanteeri.
Kuid korgiökonomisti vist huvitab rohkem protsess ja nõretavad lood foorumisse, kui masin kiirelt korda saada või uute huvitavamate vigadega jantimine. B-osa korgid on valede mõõtmetega, neid ei tohi mingil juhul paigaldada. Kui on juba pandud, siis kiiresti pürgikasti ja originaal asemele. Eelkirjeldatud vead on suure tõenäosusega korgi vead, kui pole mujal leket. Kui soovid mingit Tätte topeltgarantiid, siis esmalt esitan nõuande eest 100 € arve ja siis vaatame seda garantiiasja, kuid üle korgi maksumuse ma kindlasti ei garanteeri.
BMW without faults is not BMW
Re: E38 4.4 v8 jahutuse probleem
Täna jõuab siis uus originaal kork, teise viskan prügikasti nagu soovitati . Kontrollisin juhtmeid mis lisa pumpa tulevad, peaks olema 2- ja 1+? Igaljuhul tester näitas pidevalt, vahet polnud kas süüde sees või mitte 8 v ja autot käivitades tuli umbes 9,2 v. Eks peab neid foorumeid edasi uurima siin.
-
- Huviline
- Postitusi: 1522
- Liitunud: 13.11.2018 19:59 54
- Peamine sõiduk: G31 530d XDrive
- Asukoht: Tallinn, diagnostika ja vaimude väljaajamine
Re: E38 4.4 v8 jahutuse probleem
Ilus viga, annab nuputamist jälle.
Korki ei tohi avada enam, kui mootor üle 40 C. Kui korra avasid, tuleb maha jahutada enne, kui uuesti käivitada. Vastasel korral ei saa rõhku jahutussüsteemi. Niivood kontrollitakse ja korrigeeritakse, kui mootor alla selle.
Korki ei tohi avada enam, kui mootor üle 40 C. Kui korra avasid, tuleb maha jahutada enne, kui uuesti käivitada. Vastasel korral ei saa rõhku jahutussüsteemi. Niivood kontrollitakse ja korrigeeritakse, kui mootor alla selle.
BMW without faults is not BMW