Vb olla kolksvaageni klaasid vähem toonitud. Kui näite viskad, siis paluks ikka bemmist (F10, F30, G30). Mulle väideti samuti korrektsust, aga feil oli täielik. Ülevaataja väitis, et bemmi klaasid on ilma kiletagi viimase piiri peal tooniga. Vot nõnnaviisi.
Kõige huvitavam on see, kui ma googeldasin "Bruxsafol Rainbow Chameleon Light 85" järgi, siis andis ainult vibratsioon.ee, ei muud.
Bruxsafoli veebis tootenimistus te pakutavaid Chameleoni tooteid ei leia. Ja loogline ka, sest Saksas on iga selline kilejupp täeliku bürokraatia kontrolli all (vt allapoole). Või müüvad althõlma?
https://bruxsafol.de/autoglasfolien/dat ... lasfolien/
Kui selle lehe allapoole kerid, siis leiad sellise pealkirja dokudele:
Alle restlichen ABGs können Sie hier downloaden.
Nendes on selgelt kirjas, et neid kilesid (mis on loa saanud) tohib paigaldada vaid piirkondadesse, mis ei jää juhi vaatevälja.
1-st tsitaat:
Die Folien, Typ 7 mil clear (701 h.c.), dürfen zum nachträglichen Aufbringen an der
Innenseite von Fahrzeugscheiben aus Einscheibensicherheitsglas, die für die Sicht des
Fahrzeugführers nicht von Bedeutung sind
Edasi tuleb juba jutuks järgmine huvitav firma Chameleon Window Films, mis pakub sellist kraami esiklaasidele:
https://www.chameleonwindowfilms.com/co ... ndow-films
Saksa kombe kohaselt mingitest sertidest, lubadest jms-t nende puhul pole sõnagi. Tavaline Briti kolhoos, aadress ka vastav: Abbey Court Farm, Gillingham, ME7 3NL, United Kingdom
Aga rohkem ma siin oma kriminalisti karjääri ei viitsi jätkata.
Loomulikult on kõrvetava päikesega hea sõita, kui küljeklaasid on ka tumedamad.
Kuid võib tekkida küljelt tuleva liikluse äramunamine
hämaras. Testitud, kontrollitud, selles osas lihtsalt pole mõtet vaielda.
Päikeseprillid saab ära võtta, aga klaasilt kilet vastu õhtut ei saa. Aitab muidugi klaasi allalaskmine manöövri eel. Kuid see 1 kord jäi alla laskmata ja siis võib juba tulla vajadus haiglas alla lasta... kas juhil, kaassõitjal või kileviinerist jalgratturil, kes hoidis tule arvelt kokku.