Mootor külm
Mootor külm
Tere
Vaatasin arhiivist, et siin on palju kurdetud mootori liigse kuumenemise üle, kuid minul on hoopis vastupidine probleem. Nimelt kahtlustan, et mootor jääb liigselt külmaks. On olemas üks udune pilt seierite asetuse kohta (klikk pildil avab suurema):
See pilt on tehtud pärast u 40 minutilist sõitu südaöises linnas. Kui sellelt pildilt midagi mõistatada, siis on näha, et temperatuuri seier on jõudnud vaevu üle sinise ala.
Kas selline temperatuur annab põhjust muretsemiseks? Kui jah, siis oskab keegi ehk öelda, mis vahetust vajaks.
jJanno
PS: jah ma olen tähele pannud, et ka kütusekulu mõõtur näitab aiateibaid...
Vaatasin arhiivist, et siin on palju kurdetud mootori liigse kuumenemise üle, kuid minul on hoopis vastupidine probleem. Nimelt kahtlustan, et mootor jääb liigselt külmaks. On olemas üks udune pilt seierite asetuse kohta (klikk pildil avab suurema):
See pilt on tehtud pärast u 40 minutilist sõitu südaöises linnas. Kui sellelt pildilt midagi mõistatada, siis on näha, et temperatuuri seier on jõudnud vaevu üle sinise ala.
Kas selline temperatuur annab põhjust muretsemiseks? Kui jah, siis oskab keegi ehk öelda, mis vahetust vajaks.
jJanno
PS: jah ma olen tähele pannud, et ka kütusekulu mõõtur näitab aiateibaid...
exTouring
Tere
OT:
jJanno
OT:
Ühes minu varasemas postis on teema, kus kurdan spidoka valetamise üle :) (aga eks sihuke +10 ikka juhtub...)rajko kirjutas:mees sa ületad kiirust :P
Aga see selleks. Eks ma siis asun termostaadi kallale. Ega keegi oska soovitada, kus saaks seda täna vahetada Tallinnas Hipodroomi/Tulika kandis? Homme seisab ees teekond külma Ida-Eestisse :(raijko kirjutas:kui talvel soojaks ei lähe siis pakuks termostaati. Rohkem variante ei tohiks ju olla.
jJanno
exTouring
Tere
jJanno
Kui aus olla, siis soojaks ta läheb, aga puhutav õhk pole just nii kuum, nagu ta oli seda vanas 316's. Seega ilmselt ei toimu ka salongi soojendus just maksimaalse kiirusega. Samas 40 minuti jooksul suutsid isegi Touringu kõige tagumised külgklaasid -3 kraadise ilmaga jäälilledest puhtaks saada.JL kirjutas:Pakuks termostaati. Kas salong läheb soojaks?
Pilt on tehtud hoopis teisel põhjusel ning näidikute peale jäämine on juhuslik :) Mul on tradistsioon käia 1. jaanuaril fotokaga katsetamas :)OT: Miks on pilt tehtud sõitmise ajal :roll: Seisvas autos oleks klaarima pildi ju saanud :)
jJanno
exTouring
veits teemast mööda aga:
vahetasin jahutusvedeliku ära, peale seda ei puhu enam nii kuuma õhku kui varem. Süsteem õhutatud, jahutusvedeliku tase on max, samas mootori temp on täpselt keskel või gramm alla ehk nagu varemgi.
Milles viga võiks olla? Termostaati ei kahtlusta, enne läks väga kiiresti soojaks ja täitsa tulist õhku tuli, kuigi ilmad on veidi külmemad nüüd..
Äkki on siiski õhk sees?
vahetasin jahutusvedeliku ära, peale seda ei puhu enam nii kuuma õhku kui varem. Süsteem õhutatud, jahutusvedeliku tase on max, samas mootori temp on täpselt keskel või gramm alla ehk nagu varemgi.
Milles viga võiks olla? Termostaati ei kahtlusta, enne läks väga kiiresti soojaks ja täitsa tulist õhku tuli, kuigi ilmad on veidi külmemad nüüd..
Äkki on siiski õhk sees?
Tegelikult on mul sama probleem Ei ole mõtet uut teemat tehasorts kirjutas:veits teemast mööda aga:
vahetasin jahutusvedeliku ära, peale seda ei puhu enam nii kuuma õhku kui varem. Süsteem õhutatud, jahutusvedeliku tase on max, samas mootori temp on täpselt keskel või gramm alla ehk nagu varemgi.
Milles viga võiks olla? Termostaati ei kahtlusta, enne läks väga kiiresti soojaks ja täitsa tulist õhku tuli, kuigi ilmad on veidi külmemad nüüd..
Äkki on siiski õhk sees?
Autoks siis E34
Tere
jJanno
jjanno @ yahoo.com
Kuna nagu olen aru saanud, et jahutussüsteemi õhutus on kogemusi nõudev töö, siis laseks kogu selle töö kellelgi teha. Vahest kohtab siin foorumis ka remonditöökodade mehi. Kui keegi teab kohta, kus saaks selle töö täna ära teha, siis oleks väga õnnelik.jjanno kirjutas:Ega keegi oska soovitada, kus saaks seda täna vahetada Tallinnas Hipodroomi/Tulika kandis? Homme seisab ees teekond külma Ida-Eestisse :(
jJanno
jjanno @ yahoo.com
exTouring
just just nii olen minagi õhu välja saanud nina püsti termostaadi pealt õhutus kruvi lahti, auto käima mulistad lõdvikuid,, valad vedelat peale ja peaks välja tulema.Cardo kirjutas:Kunagi kuulsin sellist jutu et igax juhux oleks hea ku auto oleks kaldu tagaots allapoole ja nina püsti siis tulevat salongiradikast paremini õhk välja. Mina pole seda kasutanud kuna alati on õhk kohe kätte saadud.
Mercedes EQS 450+ 2022
- Erkki_V
- Huviline
- Postitusi: 278
- Liitunud: 26.10.2002 14:28 39
- Asukoht: Raplamaa Kohila v. Aespa ja Soomes Helsinki
Soojendus
Puutusin ise sama probleemiga kokku paar päeva tagasi, et enam nagu ei saanud salongi sooja, puhus aga mitte nii nagu vanasti ja ka temp. näitaja oli ennem kella 12 peal aga nüüd jeelijeeli sealt algusest üle, sai siis tehtud järgmist: termostaat maha (mis oli avatud asendis kinni) see prügikasti, uus asemele, kogu kupatus uuesti kinni ja mootor tööle, 4 korda õhutust ja oligi probleem lahendatud, asi toimib, kogu protsess võttis aega 20 minutit ja igal mehel oma kätega teostatav, kui vähegi nisanäpp ei ole, niiet äkki sellest abi
- toivoku
- Huviline
- Postitusi: 12044
- Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
- Peamine sõiduk: 524td
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Soojendus
oi jah pole küll juttu bemarist aga meil angu firma autol opel astral sama asi, sõidame sakust tallinna mingi umbes noh pool tundi vbla vähem ja kuuma ei hakka ikka tulema ka siis kui juba viiamsed paar m on läbida, selle eest käisin sõitmast yks päev vbla sõitsin 2-3 kilomeetrit ja masin oli ilusto soe ja kuuam tuli nii mis myhises, ei saa mina enam asjast aru
Tere
Probleem enamvähem lahendatud. Aga ühe väikese hoiatuse annaks kõigile. Kui poest miskit varuosa osta, siis tuleb hoolega uurida-puurida, kas karbis on ikka kõik vajalik olemas.
Nimelt: Ostsin automaailmast QH termostaadi. Mõtlesin, et ostan sealt, et siis on töökoda kohe kõrval. Kahjuks aga puudus sellest karbist üks vajalik tihend. :( Poevennad muidugi väitsid, et seda tihendit seal olema ei peagi... Kuidagi moodi see termostaat sinna vana tihendi abil paika lõpuks sai ning mootori temperatuur püsib ideaalilähedane, kuid igal hommikul on auto all imetilluke loiguke :(
Loo moraal. Oleks pidanud ostma Aavest korraliku Wahleri termostaadi, millel pidavat see tihend kaasas olema. Kahjuks selgus see kurb tõsiasi alles kell 18:15, mil Aave oli juba kinni pandud...
Nüüd on olukord selline, et peab ikka selle tihendi ka eraldi ära vahetama. Sellise olukorraga ma ei lepi, kus öösega auto alla loiguke tekib!
jJanno
Probleem enamvähem lahendatud. Aga ühe väikese hoiatuse annaks kõigile. Kui poest miskit varuosa osta, siis tuleb hoolega uurida-puurida, kas karbis on ikka kõik vajalik olemas.
Nimelt: Ostsin automaailmast QH termostaadi. Mõtlesin, et ostan sealt, et siis on töökoda kohe kõrval. Kahjuks aga puudus sellest karbist üks vajalik tihend. :( Poevennad muidugi väitsid, et seda tihendit seal olema ei peagi... Kuidagi moodi see termostaat sinna vana tihendi abil paika lõpuks sai ning mootori temperatuur püsib ideaalilähedane, kuid igal hommikul on auto all imetilluke loiguke :(
Loo moraal. Oleks pidanud ostma Aavest korraliku Wahleri termostaadi, millel pidavat see tihend kaasas olema. Kahjuks selgus see kurb tõsiasi alles kell 18:15, mil Aave oli juba kinni pandud...
Nüüd on olukord selline, et peab ikka selle tihendi ka eraldi ära vahetama. Sellise olukorraga ma ei lepi, kus öösega auto alla loiguke tekib!
jJanno
exTouring
Tere
jJanno@kuiv.autoalune
Kuna mul lõpuks jäi sinna ikka see QH peale, siis ei oska Sulle Wahleri oma hinda öelda. Küsi otse poest. Nad vastavad meilile alati päeva jooksul :)sorts kirjutas:to jjanno: palju Wahleri termostaat maksis Aaves?
jJanno@kuiv.autoalune
exTouring