vahetaks kella tahomeetri vastu
- pahadeplaneet
- Huviline
- Postitusi: 81
- Liitunud: 09.01.2004 10:19 38
- Asukoht: Tartu\Nõo
vahetaks kella tahomeetri vastu
bmw 84a e30 millel pole tahomeetrit kas annab panna ja mida selleks vaja on? kas lihtsam on osta uus näitikuplokk?
ei ole vaja, erilist vahet ei ole sellega millise mudeli näidikuplokk (kõikide komponentide mark näidikplokis peab soovitavalt kattuma st. kas MotoMeter või VDO) see on va. 325e ülejäänud kõiki teisi annab kodeerida vastavalt mootori silindrite arvule sellise asjaga nagu kodeerimis pistikuga saksa keeles codierstecker, see ongi see must asi mis käib tahhomeetri tagapool ja tuleb sealt korpusest üsna kergesti välja. osta mingi korras näidikuplokk ja vaata mis pistik seal on kui seal on numeratsioon 01 siis on tegemist kuue silindrilise omaga aga kui numbriks 06 siis neljasilindrilise omaga. mul vedeleb neid garaasis paar tükki, samuti ka tahhomeetreid, ja võin sulle selle täiesti anda.
- pahadeplaneet
- Huviline
- Postitusi: 81
- Liitunud: 09.01.2004 10:19 38
- Asukoht: Tartu\Nõo
tere võõrad aitavad rohkem kui omad
tänan kasulikku infu eest kuid mul jäi üks asi nagu arusaamatuks(minupuhul norm ) et kas siis sellel 84a 316 on see taho pistik seal olemas kui ole kuhu ma siis ühendan või mis siis saab ma pole seda plokki sealt veel kätte saanud keerasin ülevalt kaks ristpeakruvi ära nüüd nuputan kus veel(häbi )
Re: tere võõrad aitavad rohkem kui omad
Näituriploki kätte saamiseks pead esmalt eemaldama armatuuri aluse suure katte - eemaldub nelja kruvi moodi plastikdüübliga. Seejärel ajad käe sinna alla ja krutid sõrmedega lahti kaks suurt (ca 2 cm läbimõõduga) ümarat sakilist nn mutrit. Üks ühes servas, teine teises servas. Need hoiavad kinni seda musta plastikriba, mis asub roolisamba ja näituriploki vahel. Alles siis hakkad lahti kruttima neid väikeseid ristpeaga kruve. Kaks siis ploki ülevalt ja neli vist alt. Saanud kätte selle musta võru näituriploki ümber, pead veel eemaldama paar kruvi, et saada kätte plokki ennast.pahadeplaneet kirjutas:ma pole seda plokki sealt veel kätte saanud keerasin ülevalt kaks ristpeakruvi ära nüüd nuputan kus veel(häbi )
Kuid kui sa oled selle sirge plastriba rooli ja näiturite vahelt juba kätte saanud, oskad raudselt ise edasi tegutseda. Kui on väike rool, siis võib ploki välja kangutamine jube vaevaline olla. Lihtsam teinekord isegi rool maha võtta - see ju ühe mutri lahti keeramise vaev.
E32 750i (1994)
- pahadeplaneet
- Huviline
- Postitusi: 81
- Liitunud: 09.01.2004 10:19 38
- Asukoht: Tartu\Nõo
tere
see rooli maha kakkumine pole vist ikka nii sama et krutti muter lahti ja tõmba see seal nuutide peal ju kinni ja läheb vist tõmmitsat vaja ma sportrooli peale ei pane roolivõimu pole see sang mis seal on on mõnusalt jämme ja igati minu vääriline kui ma saaks nüüd selle plokki ära vahetattud nii et see töötab siis oleks ma sillas küll sest ausalt see kell on seal sama hea kui tühi auk
Re: tere
Tere
1. Kruvitsaga embleemkeskelt ära.
2. Suure padruniga mutter lahti.
3. Roolilukk maha :)
4. Rool ära.
Pragusesse rooli on AirBag ära peidetud ning õnneks pole olnud vajadus rooli eemaldamiseks. Ausalt öeldes ei teagi, kuidas see AirBag'ga värk käib...
jJanno
PS: oleks quote'nud Su tekstis ainult osa, aga kahjuks ei suutnud tuvastada, kus lõppeb see lause, mida ma kommenteerisin. Palun pane teinekord mõni koma ja punkt ka :)
Minu vanal 316'l käis küll rool niks naks maha.pahadeplaneet kirjutas:see rooli maha kakkumine pole vist ikka nii sama et krutti muter lahti ja tõmba see seal nuutide peal ju kinni ja läheb vist tõmmitsat vaja ma sportrooli peale ei pane roolivõimu pole see sang mis seal on on mõnusalt jämme ja igati minu vääriline kui ma saaks nüüd selle plokki ära vahetattud nii et see töötab siis oleks ma sillas küll sest ausalt see kell on seal sama hea kui tühi auk
1. Kruvitsaga embleemkeskelt ära.
2. Suure padruniga mutter lahti.
3. Roolilukk maha :)
4. Rool ära.
Pragusesse rooli on AirBag ära peidetud ning õnneks pole olnud vajadus rooli eemaldamiseks. Ausalt öeldes ei teagi, kuidas see AirBag'ga värk käib...
jJanno
PS: oleks quote'nud Su tekstis ainult osa, aga kahjuks ei suutnud tuvastada, kus lõppeb see lause, mida ma kommenteerisin. Palun pane teinekord mõni koma ja punkt ka :)
exTouring
Re: tere
AIRBAGiga rooliga midagi keerulisemat pole. Lihtsalt enne rooli tagaküljelt kahe kuuskandiga rooli keskosa (Airbag) küljest ära ja edasi vaatab vastu juba tuttav pilt.jjanno kirjutas: Pragusesse rooli on AirBag ära peidetud ning õnneks pole olnud vajadus rooli eemaldamiseks. Ausalt öeldes ei teagi, kuidas see AirBag'ga värk käib...
E32 750i (1994)
Re: tere
Tere
jJanno
Tänud...Martin_R kirjutas:AIRBAGiga rooliga midagi keerulisemat pole. Lihtsalt enne rooli tagaküljelt kahe kuuskandiga rooli keskosa (Airbag) küljest ära ja edasi vaatab vastu juba tuttav pilt.
jJanno
exTouring