K: Bmw E21 323 velje ET

Üldised arutelud ning näpunäited
Vasta
Kasutaja avatar
sallu
Huviline
Postitusi: 253
Liitunud: 15.04.2003 16:38 31
Peamine sõiduk: BMW e65 730d 2004
Kontakt:

K: Bmw E21 323 velje ET

Postitus Postitas sallu »

et siis mis se eon , kas nagu e30?
jyri
Huviline
Postitusi: 52
Liitunud: 26.12.2003 11:27 37

veljed

Postitus Postitas jyri »

Minu teada E30 ja E21 veljed ei klapi.
Kasutaja avatar
kimmo
Klubiliige - admin
Postitusi: 2998
Liitunud: 30.09.2002 15:51 18
Peamine sõiduk: BMW 530d xDrive
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas kimmo »

E21 velje offset peaks olema 18, E30-l 24.
Kasutaja avatar
sysi
Klubiliige EKBK
Postitusi: 367
Liitunud: 25.12.2003 12:15 08
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas sysi »

13" orig valukatel ET 18 (5.5J)
15" 7J vist käib ET15 veel alla. soovitav vist isegi ET13
suuremate kohta info puudub.

igatahes e30 on teine teema.
nuga
Klubiliige EKBK
Postitusi: 417
Liitunud: 13.09.2003 23:32 51
Asukoht: Estland
Kontakt:

Postitus Postitas nuga »

Üldiselt on jah e21'le sobiv offset 12 - 18mm.
Kasutaja avatar
sallu
Huviline
Postitusi: 253
Liitunud: 15.04.2003 16:38 31
Peamine sõiduk: BMW e65 730d 2004
Kontakt:

seega

Postitus Postitas sallu »

Kui ma tahan panna 35 offsetiga veljed isis ma pean panema vähemalt 2cm flancid ja vastavad mutrid :P ja mis see keskava võiks olla?
Kasutaja avatar
sysi
Klubiliige EKBK
Postitusi: 367
Liitunud: 25.12.2003 12:15 08
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas sysi »

ma ka uurisin seda keskava asja, aga 57 on vist võlusõna. kuigi 100% ma ei julge öelda.
flantside panemisega on see asi, et koopaääred võivad takistuseks muutuda.
Kasutaja avatar
kimmo
Klubiliige - admin
Postitusi: 2998
Liitunud: 30.09.2002 15:51 18
Peamine sõiduk: BMW 530d xDrive
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas kimmo »

sysi kirjutas:flantside panemisega on see asi, et koopaääred võivad takistuseks muutuda.
Ärge palun levitage kuulujutte. Kui flantse kasutatakse offseti õigeks ajamiseks, siis ei hakka sööma rattalaagreid, koopaservi vms.

Juhul, kui eesmärk on flantse kasutada velgede väljapoole toomiseks (e ajada offset nulli või miinusesse), siis tuleb arvestada koopaservade ning muude detailidega.
Kasutaja avatar
sallu
Huviline
Postitusi: 253
Liitunud: 15.04.2003 16:38 31
Peamine sõiduk: BMW e65 730d 2004
Kontakt:

Postitus Postitas sallu »

selles on sul õigus kimmo, tegemist on 16"x9" 4x100 velgedega, mille offset on 35mm ja kui E21 bemmil on originaalis 18mm siis 20mm flanci juurdelisamisega peaks see tegam ofsetiks 38mm, seega koopaäärele 3mm ligemal kui originaalis...

iseasi kas see 16x9 sinna ära mahub :D aga nuh ex me seda vaatamae, mul pole kahju koopäärt vähe maha ka lõigata :D
nuga
Klubiliige EKBK
Postitusi: 417
Liitunud: 13.09.2003 23:32 51
Asukoht: Estland
Kontakt:

Postitus Postitas nuga »

9 tolli laiust :shock: Siis pead koopaserva päris tugevalt mudima. Mul 15x7 ja nibin-nabin mahub ära :)
Kasutaja avatar
sysi
Klubiliige EKBK
Postitusi: 367
Liitunud: 25.12.2003 12:15 08
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas sysi »

ei tahtnud mingeid kuulujutte levitada, mõtlesin rohkem sama, mis kodanik nuga. väljendasin valesti natuke.
nuga autolt vaadates lihtsalt tekkis see laiemate velgede/(&)offseti muutmise puhul ära mahtuvuse küsimus.
igatahes olen niipalju teadlik, et flantside kasutamine orig offseti saamiseks ei kutsu esile traumasid. ;)
ahjaa, osades riikides on vist keelatud 10+ mm flantside kasutamine... vaevalt, et herr politseinik rattaid alt ära keerab ja nihikuga mõõtma hakkab, aga fakt iseenesest on ehk huvitav teada.
Vasta