MFL M-i rool on eelmise omaniku poolt ise pandud, autoks BMW 528 aastast 1998 !Kas juba tehasest või ise pandud? Mis auto? Mis aasta?
Püsikiirusehoidja installimine
September 98 toimus E39 elektri oluline redesign, kumma poole auto?Pritsa kirjutas:MFL M-i rool on eelmise omaniku poolt ise pandud, autoks BMW 528 aastast 1998 !
Aga ma oletan, et eelmine omanik pani MFL-i vähemalt raadio/telefoni juhtimiseks ja see töötab?
Bensumootoriga autole on vaja tempomaadi juhtplokki, täiturmootorit koos trossiga ja kaabeldust (minuteada on ka E39-l juba täpselt varustusele vastav kaabeldus, s.t. vabu kaableid pole installeeritud).
Siis on vaja tempomaadi aju kodeerida, kuigi ka valede settingutega hakkab ta tööle ohtlikke olukordi tekitamata. Kasutusmugavus võib kannatada.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Olen kasutanud otsingut nii- ja teistpidi, lahendust oma probleemile pole leidnud.
Ostsin avariilise E34 535iA püsikiirushoidja, et seda installeerida E32 735i-le.
Kang ja tross sobisid probleemideta, pistikud olemas, siduri lüliti pistik sai esialgu sillatud. Probleem algas aju paigaldamisega- müüja korjas selle välja armatuuri alt, vasaku esikõlari tagant, nagu siinsetes õpetustes mainitet. Kena plekist karp, 26 otsaga sinine pistik otsas, kirjad siemens ja VDO peal.
E32-l asub ajude karp kapoti all (tänud Patricule, kes mind sinna suunas), 26 otsaga sinine pistik olemas, kuid olemasoleva aju otsa ei sobi.
Seoses sellega tekkis hulk küsimusi:
1) teised ajud kannavad Boschi kirju, kas sellest võib tuleneda pistikute sobimatus? St auto eeldab, et kogu elektroonika peab Boshci oma olema.
2) osa auke selles pistikus (auto juhtmekimbu otsas) on tühjad, kas see peabki nii olema?
3) kui auto pistik korpusest välja võtta, siis ta sobib aju pistiku külge. Kas on lootust et kiirushoidja hakkab tööle? Igaks juhuks veel proovima ei hakanud.
4) kas kusikil on veel mingeid pistikuid, mida ühendama/sildama peab?
Ostsin avariilise E34 535iA püsikiirushoidja, et seda installeerida E32 735i-le.
Kang ja tross sobisid probleemideta, pistikud olemas, siduri lüliti pistik sai esialgu sillatud. Probleem algas aju paigaldamisega- müüja korjas selle välja armatuuri alt, vasaku esikõlari tagant, nagu siinsetes õpetustes mainitet. Kena plekist karp, 26 otsaga sinine pistik otsas, kirjad siemens ja VDO peal.
E32-l asub ajude karp kapoti all (tänud Patricule, kes mind sinna suunas), 26 otsaga sinine pistik olemas, kuid olemasoleva aju otsa ei sobi.
Seoses sellega tekkis hulk küsimusi:
1) teised ajud kannavad Boschi kirju, kas sellest võib tuleneda pistikute sobimatus? St auto eeldab, et kogu elektroonika peab Boshci oma olema.
2) osa auke selles pistikus (auto juhtmekimbu otsas) on tühjad, kas see peabki nii olema?
3) kui auto pistik korpusest välja võtta, siis ta sobib aju pistiku külge. Kas on lootust et kiirushoidja hakkab tööle? Igaks juhuks veel proovima ei hakanud.
4) kas kusikil on veel mingeid pistikuid, mida ühendama/sildama peab?
BMW 735i E32 1991+BMW 318iS E36 1992+ Suzuki GSX-R 600 K3
On pmst kaks erineva põlvkonna PKH aju, mis omavahel ei sobi (olgugi, et mõlemal 26-ne pistik, on paigutus täiesti erinev, el. skeemide konsulteerimine abx). Täiturmootor on mõlemal juhul sama. 3.5 mootori puhul peab veel olema veendunud, et see ei ole EML-ga variant.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
On kah mingi plaan 88a 525i'le panna 88a 530i püsikiirusehoidja. See peaks olema siis see vanem - trossidega variant. Kuidas ma saaks kontrollida, mis kaabeldus mul olemas on? Kapoti all peaks olema kah mingi pistik? Hetkel 530le juurdepääsu pole ja sealt vaadata ei saa.. Abi teretulnud
Kena päikeselist ilma teile!!
Kena päikeselist ilma teile!!
-
- Huviline
- Postitusi: 40
- Liitunud: 20.11.2005 18:34 48
- Kontakt:
-
- Huviline
- Postitusi: 40
- Liitunud: 20.11.2005 18:34 48
- Kontakt:
Kui sa pistikut ei leia ja kuskil ajukarbis või salongis ka püsikiiruse hoidja aju pistikut (sinine, 2x13 augune) siis pead juhtmed ise vedama.xTc-b kirjutas:Tere,
Oman siis ´94 aasta 525IX kus siiamaani nähtust küll kõik juhtmed veetud (OBC, Kohtvalgustid, El aknad, Istme elekter jne) aga kapotialt ei leia püsikiirusehoidja pistikut... kas võib olla et minu autol seda ei esinegi ja peab ise vedama?
E30 316i ´90, E34 518i ´95
94 aasta autol on see pistik kindlasti salongis.
Ka on 94 aasta auto toodetud juba kokkuhoiurežiimil, st. kaablipuud valmistati juba vastavalt lisavarustusele.
Vaata eero vana 540 teemat, tal oli 93 alguse masin ja ka mitte ühtegi püsikiirushoidja kaablit kuskil.
Ka on 94 aasta auto toodetud juba kokkuhoiurežiimil, st. kaablipuud valmistati juba vastavalt lisavarustusele.
Vaata eero vana 540 teemat, tal oli 93 alguse masin ja ka mitte ühtegi püsikiirushoidja kaablit kuskil.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
ma sealt teemast küll ei leidnud midagi püsikiiruse hoidja kohta aga minu autol pole sellist lisa veetud millegi pärastpriitv8 kirjutas:94 aasta autol on see pistik kindlasti salongis.
Ka on 94 aasta auto toodetud juba kokkuhoiurežiimil, st. kaablipuud valmistati juba vastavalt lisavarustusele.
Vaata eero vana 540 teemat, tal oli 93 alguse masin ja ka mitte ühtegi püsikiirushoidja kaablit kuskil.
kas see püsikiiruse hoidja juhtme punt on suure pundi sisse mässitud või on eraldi? kas keegi teab??
Alguses nad karjuvad, pärast ära harjuvad...
Hea küsimus, aga eero 03/93 masinal ei olnud ka neid. Minu 09/92 on kõik juhtmed olemas, sh. püsikiirushoidja, servotronic, ADV, PDC, kui mainida mõnda asja, mida autol peal ei ole/olnud.xTc-b kirjutas:no el aknad ja klompu ja el istmete juhtmed ja muud on ju veetud kuhu see CC siis jäi
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!