Võimsust juurde!
Võimsust juurde!
KAs keegi oleks nõus aitama ja ütleks kuidas saada kw juurde. Auto on 318i 83kw ja tahaks mingi 120kw ligi. Kas oleks võimalik mõni lisavidin juurde osta(äkki mingi sportpütt vm) ja mis hinnaga ning mitu kw juurde annab?
1.8l -> 3.7l -> 1.9l -> 4.0l
proud owner of BMW E34 540iA
proud owner of BMW E34 540iA
kokkuvõte:
sportpütt: hind ca 1500 juurde annab lörina ja 0,midag hp.
koonus: odavamad 300eeki korralik 1000 + pesuvahendid , ilma kuuma õhu seinata miski -5hp
chip: miski 3000-5000 eek , 1.8 l mootori puhul ehk juurde annab 3-5 hp.
tjuunimine on kallis
Viimati muutis sips, 05.12.2006 21:30 29, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 512
- Liitunud: 29.06.2005 22:11 03
- Peamine sõiduk: Nissan Leaf
- Asukoht: Viljandimaa
- --overdose--
- Huviline
- Postitusi: 462
- Liitunud: 25.06.2006 15:44 48
- Asukoht: võru
325 = 141kw või millist mootorit sa mõtlesid ? Ja sipa ümber teha--overdose-- kirjutas:osta 325 126kw mootor ligi 2-3k tavaliselt foorumis ja siis sipa kapotialune ringi teha ja ongi epal..
Kes pole veel kursis see lugegu meph'i teemat ümber tegemisest. Odavam on see müüa ja sipa juurde panna ning osta võimsam.
No sellise hinna eest, ei saa sa küll ühtegi sellist mootorit, vähemalt mis sõidaks/töötaks. Nende hind ALATES 6000- kuni . Ning neid pole leidagi kuskilt eriti, hetkel vist isegi palju neid siin saada. 2 või 3 poolikut mootorit--overdose-- kirjutas:osta 325 126kw mootor ligi 2-3k tavaliselt foorumis ja siis sipa kapotialune ringi teha ja ongi epal..
2000.- - 3000.- maksab M20B20, ka selline korralik mootor maksab juba oma 4000.-
Aga teema algatajale soovitan panna turbo kapoti alla. Saad rohkem kui 120kw
- --overdose--
- Huviline
- Postitusi: 462
- Liitunud: 25.06.2006 15:44 48
- Asukoht: võru
e30 foorumis pidevalt müügis m20b25 ja hind 3kilo kandis koguaeg ja hiluti oli üks ka e21 foorumis...MairoG kirjutas:No sellise hinna eest, ei saa sa küll ühtegi sellist mootorit, vähemalt mis sõidaks/töötaks. Nende hind ALATES 6000- kuni . Ning neid pole leidagi kuskilt eriti, hetkel vist isegi palju neid siin saada. 2 või 3 poolikut mootorit--overdose-- kirjutas:osta 325 126kw mootor ligi 2-3k tavaliselt foorumis ja siis sipa kapotialune ringi teha ja ongi epal..
2000.- - 3000.- maksab M20B20, ka selline korralik mootor maksab juba oma 4000.-
Aga teema algatajale soovitan panna turbo kapoti alla. Saad rohkem kui 120kw
Aga olid need komplektsed, kus kõik küljes? et paned peale ja kohe sõidad ja olid nad ka korras, ei tiksu, surved korras, õli ei tarvita liigselt, saaled korras? ma mõtlen et komplektseid ja korras mootoreid ei saa alla 6000.- kuskilt. E30 foorumit jälgin ma koguaeg ja seal ei pakuta komplektseid, ikka kas nukk on puudu või klapid, plokikaan ise puudu jne. neid poolikuid mootoreid millel juba mõned jupid küljest läinud, neid saab tõesti odavamalt.
Ainu üksi mootoriploki eest küsitakse ise 3000.-, millel puudu "aint" plokikaan. ( E30 foorumis ) ja pidevalt müügis pigem korra aastas on üks või paar sellist müügis. Isegi 6000.- eest ostetud mootor vajab juba väikest korrastamist
Ainu üksi mootoriploki eest küsitakse ise 3000.-, millel puudu "aint" plokikaan. ( E30 foorumis ) ja pidevalt müügis pigem korra aastas on üks või paar sellist müügis. Isegi 6000.- eest ostetud mootor vajab juba väikest korrastamist
- --overdose--
- Huviline
- Postitusi: 462
- Liitunud: 25.06.2006 15:44 48
- Asukoht: võru
Ainu üksi mootoriploki eest küsitakse ise 3000.-, millel puudu "aint" plokikaan. ( E30 foorumis ) ja pidevalt müügis pigem korra aastas on üks või paar sellist müügis. Isegi 6000.- eest ostetud mootor vajab juba väikest korrastamist [/quote]
täislaks ikka aju ja kõik kaasas sõitvalt autolt maha ja endale peale müüs kuna vahetas enda oma võimsama vastu..
täislaks ikka aju ja kõik kaasas sõitvalt autolt maha ja endale peale müüs kuna vahetas enda oma võimsama vastu..
mehaaniline pritse?pane ikka turbo ,v.l.kollektori teeb tuttav keevitaja,s.l.kollektor sama,ühenda turboga (cooler ka vahele romulast).no kokku saad vist oma 21+5 kw juurde.gaasitrossi leiutamine pritsepea külge on ainus ooper(aga mitte raske)
kui ise ei saa teha siis muidugi mötetu, odavam teine auto osta
kui ise ei saa teha siis muidugi mötetu, odavam teine auto osta
mul uus bmw ainult kere on vahetamata ...
raiks660 kirjutas:mehaaniline pritse?pane ikka turbo ,v.l.kollektori teeb tuttav keevitaja,s.l.kollektor sama,ühenda turboga (cooler ka vahele romulast).no kokku saad vist oma 21+5 kw juurde.gaasitrossi leiutamine pritsepea külge on ainus ooper(aga mitte raske)
kui ise ei saa teha siis muidugi mötetu, odavam teine auto osta
E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
- tsiklimees
- Huviline
- Postitusi: 156
- Liitunud: 23.09.2006 01:19 11
- Asukoht: Tallinn
Nahui see 83 on liiga nõrk, et hakata aretama. Isegi kui saad 20kw juurde, siis see pole seda vaeva väärt. Vähemalt 140 või rohkem kw peaks ikka lõpptulemusel olema, et saaksid nautida täiel rinnal omna raske töö vilju. Usu mind, isegi 110kw on nii, et läheb ja nagu ei lähe ka. Mõnes kohas võtab ikka kinni.
BMW 325i E30 1986 M20
- foxracer00
- Huviline
- Postitusi: 181
- Liitunud: 26.09.2006 22:25 07
- Asukoht: Türi
- Kontakt:
raimo_r kirjutas:raiks660 kirjutas:mehaaniline pritse?pane ikka turbo ,v.l.kollektori teeb tuttav keevitaja,s.l.kollektor sama,ühenda turboga (cooler ka vahele romulast).no kokku saad vist oma 21+5 kw juurde.gaasitrossi leiutamine pritsepea külge on ainus ooper(aga mitte raske)
kui ise ei saa teha siis muidugi mötetu, odavam teine auto osta
- tsiklimees
- Huviline
- Postitusi: 156
- Liitunud: 23.09.2006 01:19 11
- Asukoht: Tallinn
foxracer00 kirjutas:Aga mul on juba 141kW pe**e all
Soovitus:Ära näe vaeva ehitamisega osta nii võimas kui sul parasjagu vaja on!!!!!!!
No kuidas on siis, kas jääb puudu ka või ei jää ? Pole ise sellega sõitnud, ainult kõrval olnud. Siis tundus küll, et is on ikka vanker selle kõrval.
BMW 325i E30 1986 M20
- --overdose--
- Huviline
- Postitusi: 462
- Liitunud: 25.06.2006 15:44 48
- Asukoht: võru
algul on 141 mega püss a kui ära harjud jääb juba lahjaks ja paneb e36 m3 peale mõtlema....tsiklimees kirjutas:foxracer00 kirjutas:Aga mul on juba 141kW pe**e all
Soovitus:Ära näe vaeva ehitamisega osta nii võimas kui sul parasjagu vaja on!!!!!!!
No kuidas on siis, kas jääb puudu ka või ei jää ? Pole ise sellega sõitnud, ainult kõrval olnud. Siis tundus küll, et is on ikka vanker selle kõrval.
Kõik autod on alguses hirmsad rebijad, kui juba ära harjud siis jääb lahjaks.
Mis sa sellest kw ikka taga ajad, kui kiirendusautot tahad pöördu spetsi poole, linnas nagunii tald põhjas ei sõida ja kui sõidadki siis tuleb sul see is iga poole odavam, kui mingisuguse 5.0 v12 220kw ga.
Proovi parem nii, et soidad kuu aega sigulliga ja siis sõida bemmiga edasi, siis on bemm selline püss, järgi proovitud 47kw -> 155kw, siksi ei tahtnud enam silmanurgast ka mitte näha.
Mis sa sellest kw ikka taga ajad, kui kiirendusautot tahad pöördu spetsi poole, linnas nagunii tald põhjas ei sõida ja kui sõidadki siis tuleb sul see is iga poole odavam, kui mingisuguse 5.0 v12 220kw ga.
Proovi parem nii, et soidad kuu aega sigulliga ja siis sõida bemmiga edasi, siis on bemm selline püss, järgi proovitud 47kw -> 155kw, siksi ei tahtnud enam silmanurgast ka mitte näha.
- --overdose--
- Huviline
- Postitusi: 462
- Liitunud: 25.06.2006 15:44 48
- Asukoht: võru
arvata on jah...IffMees kirjutas:Kõik autod on alguses hirmsad rebijad, kui juba ära harjud siis jääb lahjaks.
Mis sa sellest kw ikka taga ajad, kui kiirendusautot tahad pöördu spetsi poole, linnas nagunii tald põhjas ei sõida ja kui sõidadki siis tuleb sul see is iga poole odavam, kui mingisuguse 5.0 v12 220kw ga.
Proovi parem nii, et soidad kuu aega sigulliga ja siis sõida bemmiga edasi, siis on bemm selline püss, järgi proovitud 47kw -> 155kw, siksi ei tahtnud enam silmanurgast ka mitte näha.
Mulle jäänud mulje, et enim annavad juurde siiski kleepsud. Mida rohkem ja värvilisemad, seda uhkem. Kindlasti ka kõikvõimalikud laiendid ja möödapääsmatud on muidugi disainielemendina vähemalt kaks 100 millimeetrist nikkeltoru taga. Kui siis veel paunad ka tühjaks teed on 100% kindel et PÜSS!
Kui ükski eelpoolloetletust ei aita siis alles asu mootori kallale. Seda paraku soovitan omal mitte näppida. Käi korralik papp välja, astu kas/või Nuiast Niguli mant läbi ja tulem mille seejärel saad on omamoodi väärtus.
Kui ükski eelpoolloetletust ei aita siis alles asu mootori kallale. Seda paraku soovitan omal mitte näppida. Käi korralik papp välja, astu kas/või Nuiast Niguli mant läbi ja tulem mille seejärel saad on omamoodi väärtus.
BMW 525 tds TOURING, pikkadeks reisideks sobivaim auto
- erik
- Huviline
- Postitusi: 1228
- Liitunud: 07.09.2004 17:29 17
- Peamine sõiduk: 530D E60
- Asukoht: Kohila/Tallinn
- Kontakt:
Huvitav projekt 2.0 mootorist võimsuse välja pigistamisest.
http://www.carrating.org/car.php?14505
Ei tea kas see kõik on reaalne, mis selle mootoriga saab teha?
Samas miks toorikuks 2.5 pole võetud?
http://www.carrating.org/car.php?14505
Ei tea kas see kõik on reaalne, mis selle mootoriga saab teha?
Samas miks toorikuks 2.5 pole võetud?