E30 -ele 3.5 mootor?
E30 -ele 3.5 mootor?
Lugu järgmine, oman e34 535-te ja kuna ta nüüdseks natukene väsinud, kuid mootor tuksub hästi siis tekkis selline mõte et miks mitte osta mingi vana kolmene E30 ja sellele see 3.5 mootor peale visata! Kui raske selle teostamine oleks?
Krt.....nokitsemist vajab..
- --overdose--
- Huviline
- Postitusi: 462
- Liitunud: 25.06.2006 15:44 48
- Asukoht: võru
Re: E30 -ele 3.5 mootor?
päris raske vaata e30 foorumis teemasi kaasaarvatud turbo probleem selles et pead päris palju ümber tegema kaolujaotus läheb välja ja kurvides läheb arvatavasti masin väga jubedaks aga proovida vist tasub ootame ka teiste mõtteid..dracs1 kirjutas:Lugu järgmine, oman e34 535-te ja kuna ta nüüdseks natukene väsinud, kuid mootor tuksub hästi siis tekkis selline mõte et miks mitte osta mingi vana kolmene E30 ja sellele see 3.5 mootor peale visata! Kui raske selle teostamine oleks?
siinkohas soovitan mõelda ka auto müügile ja kohe võimsama e30 ostmisele sinna kirjutasin ka täpsemat infot võimsamate e30 mootoritest...
- conversator
- Huviline
- Postitusi: 116
- Liitunud: 25.02.2006 20:48 38
pikkuse poolest jah on kõige lihtsam ta salongi sisse tuua, põhimõtteliselt ei olegi asi midagi hullu, raskeim asi on just kardaani leidmine.
sellele masinale ehitusluba sa nagunii ei saa, nii et mingiks enda lõbuks võid ehitada küll ja pärast leiad ostja veel ka suht ruttu sellele kui müüki panna:)
sellele masinale ehitusluba sa nagunii ei saa, nii et mingiks enda lõbuks võid ehitada küll ja pärast leiad ostja veel ka suht ruttu sellele kui müüki panna:)
Bayerische Motoren Werke
- --overdose--
- Huviline
- Postitusi: 462
- Liitunud: 25.06.2006 15:44 48
- Asukoht: võru
conversator kirjutas:pikkuse poolest jah on kõige lihtsam ta salongi sisse tuua, põhimõtteliselt ei olegi asi midagi hullu, raskeim asi on just kardaani leidmine.
sellele masinale ehitusluba sa nagunii ei saa, nii et mingiks enda lõbuks võid ehitada küll ja pärast leiad ostja veel ka suht ruttu sellele kui müüki panna:)
nu ei tea oleneb kui hästi välja tuleb asi sest kui kurvides 90 ikka auto tee peal ei püsi siis suht osta...
- --overdose--
- Huviline
- Postitusi: 462
- Liitunud: 25.06.2006 15:44 48
- Asukoht: võru
- --overdose--
- Huviline
- Postitusi: 462
- Liitunud: 25.06.2006 15:44 48
- Asukoht: võru
- --overdose--
- Huviline
- Postitusi: 462
- Liitunud: 25.06.2006 15:44 48
- Asukoht: võru
njh ega keegi ju eriti ei kontrolli neid kindlustuse saab ka niisama ära...Trionic kirjutas:eestis sõidab oioi kui palju neid aretisi,milledel mingeid lube pole.--overdose-- kirjutas:ja mõlemad nii see v8 kui see 3.5 on saanud ehitus loa ja seaduslikud...?Trionic kirjutas:Ka V-8 on ühel inimesel paigaldamisel E-30`le.
naljamees oled w mootor sisse tuua w lihtsam on vent ära võtta ja elektriline panna radika ette. ja kardaan muidek istub e30 oma.conversator kirjutas:pikkuse poolest jah on kõige lihtsam ta salongi sisse tuua, põhimõtteliselt ei olegi asi midagi hullu, raskeim asi on just kardaani leidmine.
sellele masinale ehitusluba sa nagunii ei saa, nii et mingiks enda lõbuks võid ehitada küll ja pärast leiad ostja veel ka suht ruttu sellele kui müüki panna:)
Ja pärast seda on väga hea pidamine tagaratastel, kui see 250 kg võimalikult ees ninas istub .sunni kirjutas:naljamees oled w mootor sisse tuua w lihtsam on vent ära võtta ja elektriline panna radika ette. ja kardaan muidek istub e30 oma.conversator kirjutas:pikkuse poolest jah on kõige lihtsam ta salongi sisse tuua, põhimõtteliselt ei olegi asi midagi hullu, raskeim asi on just kardaani leidmine.
sellele masinale ehitusluba sa nagunii ei saa, nii et mingiks enda lõbuks võid ehitada küll ja pärast leiad ostja veel ka suht ruttu sellele kui müüki panna:)
- Kristjan_K
- Huviline
- Postitusi: 1780
- Liitunud: 04.06.2004 17:31 37
- Asukoht: Tallinn
ja siis ehitad käigu hoovastiku ka ümber? või hakkab taga istuja käikke vahetamaErR kirjutas:Ja pärast seda on väga hea pidamine tagaratastel, kui see 250 kg võimalikult ees ninas istub .sunni kirjutas:naljamees oled w mootor sisse tuua w lihtsam on vent ära võtta ja elektriline panna radika ette. ja kardaan muidek istub e30 oma.conversator kirjutas:pikkuse poolest jah on kõige lihtsam ta salongi sisse tuua, põhimõtteliselt ei olegi asi midagi hullu, raskeim asi on just kardaani leidmine.
sellele masinale ehitusluba sa nagunii ei saa, nii et mingiks enda lõbuks võid ehitada küll ja pärast leiad ostja veel ka suht ruttu sellele kui müüki panna:)
sellesuhtes et ei ole see asi niihull midagi meil siin oli 335 ilma mingi salongi lõikamiseta..
- tsiklimees
- Huviline
- Postitusi: 156
- Liitunud: 23.09.2006 01:19 11
- Asukoht: Tallinn
-
- Huviline
- Postitusi: 192
- Liitunud: 01.06.2005 18:18 14
- Peamine sõiduk: palju
- Telefon: 58696077
- Asukoht: Riia-TLN-Tartu-Põlva
ma arvan et ta mõtleb seda et auto lihtsalt liiga raske esiotsa tõttu pole normaalselt juhitav- audi puhul liiga alajuhitav ja e30 puhul ma arvan et ülejuhitav kuna raske nina ja liiga kerge tagaots. see on küll lõbus aga mitte eriti kiire, sama asi miks m10/m40 (nelja silindriga)mootoritega e30ned on jäärajal paremini juhitavad ja kiiremad kui m20(6 silindriline), kuna m20 on liiga raske ninaga. ma arvan et m30 mootori puhul läheb asi ainult hullemaks
Kaalujaotusest: E30 M3 ja 325i kaalujaotus on täpselt sama (kõigub 1% piires).
6 sil mootori raskuskese on tagapool+aku on taga.
Mis kurvides segab, on polaarmoment, mis otseselt kaalujaotusest ei sõltu.
Tuleb sellest, et rasked agregaadid on auto raskuskeskmest liiga välja viidud.
Et vähendada raskema mootori efekte, on nt Alpina
a) viinud mootori maksimaalset taha
b) kasutab esisillas peenemat stabilisaatorivarrast (mitte m-tech 22, vaid tavaline 19 mm)
c) esipüstakute piki- ja põikikalle on suurem tänu amordipatjadele.
Kui hoolega pilte vaadata, siis Alpina 335-l ei ole amordipadja ja kannu keskava tsenter kohakuti.
6 sil mootori raskuskese on tagapool+aku on taga.
Mis kurvides segab, on polaarmoment, mis otseselt kaalujaotusest ei sõltu.
Tuleb sellest, et rasked agregaadid on auto raskuskeskmest liiga välja viidud.
Et vähendada raskema mootori efekte, on nt Alpina
a) viinud mootori maksimaalset taha
b) kasutab esisillas peenemat stabilisaatorivarrast (mitte m-tech 22, vaid tavaline 19 mm)
c) esipüstakute piki- ja põikikalle on suurem tänu amordipatjadele.
Kui hoolega pilte vaadata, siis Alpina 335-l ei ole amordipadja ja kannu keskava tsenter kohakuti.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990