E30 -ele 3.5 mootor?

Üldised arutelud ning näpunäited
Vasta
Kasutaja avatar
dracs1
Huviline
Postitusi: 39
Liitunud: 09.12.2004 23:40 38
Asukoht: tallinn

E30 -ele 3.5 mootor?

Postitus Postitas dracs1 »

Lugu järgmine, oman e34 535-te ja kuna ta nüüdseks natukene väsinud, kuid mootor tuksub hästi siis tekkis selline mõte et miks mitte osta mingi vana kolmene E30 ja sellele see 3.5 mootor peale visata! Kui raske selle teostamine oleks?
Krt.....nokitsemist vajab..
Kasutaja avatar
--overdose--
Huviline
Postitusi: 462
Liitunud: 25.06.2006 15:44 48
Asukoht: võru

Re: E30 -ele 3.5 mootor?

Postitus Postitas --overdose-- »

dracs1 kirjutas:Lugu järgmine, oman e34 535-te ja kuna ta nüüdseks natukene väsinud, kuid mootor tuksub hästi siis tekkis selline mõte et miks mitte osta mingi vana kolmene E30 ja sellele see 3.5 mootor peale visata! Kui raske selle teostamine oleks?
päris raske vaata e30 foorumis teemasi kaasaarvatud turbo probleem selles et pead päris palju ümber tegema kaolujaotus läheb välja ja kurvides läheb arvatavasti masin väga jubedaks aga proovida vist tasub ootame ka teiste mõtteid..:) ;)


siinkohas soovitan mõelda ka auto müügile ja kohe võimsama e30 ostmisele sinna kirjutasin ka täpsemat infot võimsamate e30 mootoritest...:) :cool:
Kasutaja avatar
IffMees
Huviline
Postitusi: 234
Liitunud: 05.04.2005 15:08 46
Asukoht: Tallinn, Nõmme

Postitus Postitas IffMees »

Kui ümberehitus luba ei saa, pole asi seaduslik.
Ja erilist mõtet selle pole, kuna kaalujaotus läheb väga sassi, kui siis driftipüssiks, sest sellisel piix nagunii maha ei hakka.
truumu

Postitus Postitas truumu »

Neid projekte on ka siin foorumis paar tükki, ühte olen isegi näppinud :D

Mootor ei taha hästi(pikkuselt) kapoti alla mahtuda, tuleb kere muuta
Kasutaja avatar
conversator
Huviline
Postitusi: 116
Liitunud: 25.02.2006 20:48 38

Postitus Postitas conversator »

pikkuse poolest jah on kõige lihtsam ta salongi sisse tuua, põhimõtteliselt ei olegi asi midagi hullu, raskeim asi on just kardaani leidmine.
sellele masinale ehitusluba sa nagunii ei saa, nii et mingiks enda lõbuks võid ehitada küll ja pärast leiad ostja veel ka suht ruttu sellele kui müüki panna:)
Bayerische Motoren Werke
Kasutaja avatar
--overdose--
Huviline
Postitusi: 462
Liitunud: 25.06.2006 15:44 48
Asukoht: võru

Postitus Postitas --overdose-- »

conversator kirjutas:pikkuse poolest jah on kõige lihtsam ta salongi sisse tuua, põhimõtteliselt ei olegi asi midagi hullu, raskeim asi on just kardaani leidmine.
sellele masinale ehitusluba sa nagunii ei saa, nii et mingiks enda lõbuks võid ehitada küll ja pärast leiad ostja veel ka suht ruttu sellele kui müüki panna:)

nu ei tea oleneb kui hästi välja tuleb asi sest kui kurvides 90 ikka auto tee peal ei püsi siis suht osta... :roll:
Kasutaja avatar
rando87
Huviline
Postitusi: 129
Liitunud: 18.08.2006 14:48 21
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas rando87 »

mul ühel sõbral on 335 e30 :D
Audi 100 Avant Quatrro 2.6
Kasutaja avatar
Trionic
Huviline
Postitusi: 1106
Liitunud: 18.11.2005 20:30 31
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Trionic »

Ka V-8 on ühel inimesel paigaldamisel E-30`le.
Kasutaja avatar
--overdose--
Huviline
Postitusi: 462
Liitunud: 25.06.2006 15:44 48
Asukoht: võru

Postitus Postitas --overdose-- »

Trionic kirjutas:Ka V-8 on ühel inimesel paigaldamisel E-30`le.
ja mõlemad nii see v8 kui see 3.5 on saanud ehitus loa ja seaduslikud...? :roll:
Kasutaja avatar
meph
Huviline
Postitusi: 3271
Liitunud: 07.08.2003 03:16 05
Peamine sõiduk: BMW 320Ci E92
Telefon: 5140229
Asukoht: Tallinn, Kesklinn
Kontakt:

Postitus Postitas meph »

V8'l minu teada luba olemas põmst.
Kasutaja avatar
--overdose--
Huviline
Postitusi: 462
Liitunud: 25.06.2006 15:44 48
Asukoht: võru

Postitus Postitas --overdose-- »

arvan et politseid eriti põhimõtte ei huvita... :roll:
Kasutaja avatar
Trionic
Huviline
Postitusi: 1106
Liitunud: 18.11.2005 20:30 31
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Trionic »

--overdose-- kirjutas:
Trionic kirjutas:Ka V-8 on ühel inimesel paigaldamisel E-30`le.
ja mõlemad nii see v8 kui see 3.5 on saanud ehitus loa ja seaduslikud...? :roll:
eestis sõidab oioi kui palju neid aretisi,milledel mingeid lube pole.
Kasutaja avatar
--overdose--
Huviline
Postitusi: 462
Liitunud: 25.06.2006 15:44 48
Asukoht: võru

Postitus Postitas --overdose-- »

Trionic kirjutas:
--overdose-- kirjutas:
Trionic kirjutas:Ka V-8 on ühel inimesel paigaldamisel E-30`le.
ja mõlemad nii see v8 kui see 3.5 on saanud ehitus loa ja seaduslikud...? :roll:
eestis sõidab oioi kui palju neid aretisi,milledel mingeid lube pole.
njh ega keegi ju eriti ei kontrolli neid kindlustuse saab ka niisama ära... :roll:
sunni
Huviline
Postitusi: 34
Liitunud: 04.07.2006 16:41 38

Postitus Postitas sunni »

conversator kirjutas:pikkuse poolest jah on kõige lihtsam ta salongi sisse tuua, põhimõtteliselt ei olegi asi midagi hullu, raskeim asi on just kardaani leidmine.
sellele masinale ehitusluba sa nagunii ei saa, nii et mingiks enda lõbuks võid ehitada küll ja pärast leiad ostja veel ka suht ruttu sellele kui müüki panna:)
naljamees oled w mootor sisse tuua w :D lihtsam on vent ära võtta ja elektriline panna radika ette. ja kardaan muidek istub e30 oma.
ErR
Huviline
Postitusi: 55
Liitunud: 11.07.2003 10:51 57
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas ErR »

sunni kirjutas:
conversator kirjutas:pikkuse poolest jah on kõige lihtsam ta salongi sisse tuua, põhimõtteliselt ei olegi asi midagi hullu, raskeim asi on just kardaani leidmine.
sellele masinale ehitusluba sa nagunii ei saa, nii et mingiks enda lõbuks võid ehitada küll ja pärast leiad ostja veel ka suht ruttu sellele kui müüki panna:)
naljamees oled w mootor sisse tuua w :D lihtsam on vent ära võtta ja elektriline panna radika ette. ja kardaan muidek istub e30 oma.
Ja pärast seda on väga hea pidamine tagaratastel, kui see 250 kg võimalikult ees ninas istub :lol:.
Kasutaja avatar
Kristjan_K
Huviline
Postitusi: 1780
Liitunud: 04.06.2004 17:31 37
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Kristjan_K »

ErR kirjutas:Ja pärast seda on väga hea pidamine tagaratastel, kui see 250 kg võimalikult ees ninas istub :lol:.
Toome mootori sillatalast veel vähe etepoole ja sõidame tagaveolise oopeliga :)
sunni
Huviline
Postitusi: 34
Liitunud: 04.07.2006 16:41 38

Postitus Postitas sunni »

ErR kirjutas:
sunni kirjutas:
conversator kirjutas:pikkuse poolest jah on kõige lihtsam ta salongi sisse tuua, põhimõtteliselt ei olegi asi midagi hullu, raskeim asi on just kardaani leidmine.
sellele masinale ehitusluba sa nagunii ei saa, nii et mingiks enda lõbuks võid ehitada küll ja pärast leiad ostja veel ka suht ruttu sellele kui müüki panna:)
naljamees oled w mootor sisse tuua w :D lihtsam on vent ära võtta ja elektriline panna radika ette. ja kardaan muidek istub e30 oma.
Ja pärast seda on väga hea pidamine tagaratastel, kui see 250 kg võimalikult ees ninas istub :lol:.
ja siis ehitad käigu hoovastiku ka ümber? või hakkab taga istuja käikke vahetama :D
sellesuhtes et ei ole see asi niihull midagi meil siin oli 335 ilma mingi salongi lõikamiseta..
Kasutaja avatar
Aare
Huviline
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 11:18 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Aare »

Mis kunst see 2 hooba siis lühemaks teha on :roll:

Neid vinklitega külaseppade vahele visatud 316 käiguosaga 335-tesid küllat nähtud, kiiremal sõidul läheb kurvis nagu esiveoline V6 mootoriga Audi :lol:
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
Kasutaja avatar
tsiklimees
Huviline
Postitusi: 156
Liitunud: 23.09.2006 01:19 11
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas tsiklimees »

Aare kirjutas:Mis kunst see 2 hooba siis lühemaks teha on :roll:

Neid vinklitega külaseppade vahele visatud 316 käiguosaga 335-tesid küllat nähtud, kiiremal sõidul läheb kurvis nagu esiveoline V6 mootoriga Audi :lol:
Missmõttes ? :roll:
BMW 325i E30 1986 M20
Kotkas1
Huviline
Postitusi: 192
Liitunud: 01.06.2005 18:18 14
Peamine sõiduk: palju
Telefon: 58696077
Asukoht: Riia-TLN-Tartu-Põlva

Postitus Postitas Kotkas1 »

ma arvan et ta mõtleb seda et auto lihtsalt liiga raske esiotsa tõttu pole normaalselt juhitav- audi puhul liiga alajuhitav ja e30 puhul ma arvan et ülejuhitav kuna raske nina ja liiga kerge tagaots. see on küll lõbus aga mitte eriti kiire, sama asi miks m10/m40 (nelja silindriga)mootoritega e30ned on jäärajal paremini juhitavad ja kiiremad kui m20(6 silindriline), kuna m20 on liiga raske ninaga. ma arvan et m30 mootori puhul läheb asi ainult hullemaks
Kasutaja avatar
Ilves
Huviline
Postitusi: 2087
Liitunud: 23.02.2005 11:07 45
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ilves »

Kotkas1 kirjutas:ja e30 puhul ma arvan et ülejuhitav kuna raske nina ja liiga kerge tagaots.
Auto tasakaalu viimine ette tekitab ikka alajuhitavust, mitte vastupidi. Vahet pole, kas audi või bemm, füüsika kehtib mõlemale.
Kasutaja avatar
Aare
Huviline
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 11:18 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Aare »

Kaalujaotusest: E30 M3 ja 325i kaalujaotus on täpselt sama (kõigub 1% piires).

6 sil mootori raskuskese on tagapool+aku on taga.

Mis kurvides segab, on polaarmoment, mis otseselt kaalujaotusest ei sõltu.

Tuleb sellest, et rasked agregaadid on auto raskuskeskmest liiga välja viidud.

Et vähendada raskema mootori efekte, on nt Alpina
a) viinud mootori maksimaalset taha
b) kasutab esisillas peenemat stabilisaatorivarrast (mitte m-tech 22, vaid tavaline 19 mm)
c) esipüstakute piki- ja põikikalle on suurem tänu amordipatjadele.

Kui hoolega pilte vaadata, siis Alpina 335-l ei ole amordipadja ja kannu keskava tsenter kohakuti.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
Vasta